Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler)
Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki

Ultima Online Forum -> Genel Tartışma
 
Yazar
Mesaj
Zuzu Gozalishvili
Efsane



Yaş: 29
Kayıt: 08 Eyl 2010
Mesajlar: 1,803
Cinsiyet: Erkek
Nerden: TURKIYE

Teşekkür: 36

Durumu: Çevrimdışı

Zuzu Gozalishvili
Efsane
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler)
Alıntıyla Cevap Gönder
Günaydın arkadaşlar. Selamlar öncelikle cümleten.

(Tamamen iyi niyetle açılmış bir konu)

Son bir kaç gündür hazırladığım charımla action da aranıza katılmaya çalışıyorum, elimden geldiğince de renklendirmeye uğraşıyorum. Dün akşam 23.30 da başlayıp gece 02.00 e kadar süren Brit köprü, Brit Bank ve Brit tarla action'ı gerçekten çok zevkliydi (orada olanlar var ise lütfen yazsınlar) keşke zamanında bu kadar DF kasmayıp, direk actiona katılsaymışım dedim kendi kendime. Şu an ki çekirdek kadroyla, bu derece tatlı ve hoş action olması çok güzel.

Asıl söylemek isteyeceğim şey şu; serverı bırakan, ya da oyuna girmeyen arkadaşlara ulaşsak, onları da tekrar aramızda görsek nasıl olur? Mâlum Ramazan da yaklaşıyor. Sahur actionlarını da görebiliriz belki. Neden olmasın?

Şimdiden vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım birbirimizi kırmadan konuşabiliriz...

Saygılarımla.

Zuzu Jentinaeago Gozalishvili
Sarar Collection Gozalishvili
Gasha Nikolaevna Gozalishvili

Dark Father Team [DFT]
Guildmaster
DFT İlk Kuruluş Tarihi : http://forum.worldofuo.com/eski-guildler/dft-bardcraft/

Dosta güven verir,düşmana korku salarız.
ŞAHİN PİRİM
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 6:02, Değiştirme: 27 Nis 2018 8:07 (Toplamda 3 kere)
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): FARAMIRR, Sekizdokz

Machiavelli
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 30
Kayıt: 09 Arl 2015
Mesajlar: 105
Nerden: Nereye

Teşekkür: 6

Durumu: Çevrimdışı

Machiavelli
Deneyimli Oyuncu
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Evet dün akşamki fight umut verdi. biz 12 de PUBG'ye geçtik sonrasını bilemiyorum tabi. AK'yı takdir etmek lazım sırf aksiyon olsun diye 10 mavinin arasına dalıyorlar. Kemal'in guildle de aktif pk sayısı artacak. fightlar artabilir. serverı da stabil tutmak en önemlisi tabi.

bence siz server adına herkese bir mail atın, mailler vardır zaten. seni çok seviyoruz falan diyin. insanlar duygusal zaten bu aralar.

Venüs hiç gözükmüyor bir de beni o korkutuyor.

Homo homini lupus.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 6:32
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Zuzu Gozalishvili

Zuzu Gozalishvili
Efsane



Yaş: 29
Kayıt: 08 Eyl 2010
Mesajlar: 1,803
Cinsiyet: Erkek
Nerden: TURKIYE

Teşekkür: 36

Durumu: Çevrimdışı

Zuzu Gozalishvili
Efsane
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Machiavelli yazmış:
Evet dün akşamki fight umut verdi. biz 12 de PUBG'ye geçtik sonrasını bilemiyorum tabi. AK'yı takdir etmek lazım sırf aksiyon olsun diye 10 mavinin arasına dalıyorlar. Kemal'in guildle de aktif pk sayısı artacak. fightlar artabilir. serverı da stabil tutmak en önemlisi tabi.

bence siz server adına herkese bir mail atın, mailler vardır zaten. seni çok seviyoruz falan diyin. insanlar duygusal zaten bu aralar.

Venüs hiç gözükmüyor bir de beni o korkutuyor.


A-K, Kemal'in guild (pk olarak) + TSK + Diğer mavi arkadaşlar vardı evet. Baya güzel giriş yaptılar. Dediğinde de haklısın.

Mailler ben de yok ama Venüs'e söyleriz tabi. Bu arada iş yoğunluğundan dolayı giremiyor olabilir...

Düşüncelerin için de teşekkürler.

Zuzu Jentinaeago Gozalishvili
Sarar Collection Gozalishvili
Gasha Nikolaevna Gozalishvili

Dark Father Team [DFT]
Guildmaster
DFT İlk Kuruluş Tarihi : http://forum.worldofuo.com/eski-guildler/dft-bardcraft/

Dosta güven verir,düşmana korku salarız.
ŞAHİN PİRİM
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 6:37
Son Legion
Üstad

Avatar

Yaş: 25
Kayıt: 23 Arl 2017
Mesajlar: 266
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 10
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Son Legion
Üstad
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Zuzu Gozalishvili yazmış:
Machiavelli yazmış:
Evet dün akşamki fight umut verdi. biz 12 de PUBG'ye geçtik sonrasını bilemiyorum tabi. AK'yı takdir etmek lazım sırf aksiyon olsun diye 10 mavinin arasına dalıyorlar. Kemal'in guildle de aktif pk sayısı artacak. fightlar artabilir. serverı da stabil tutmak en önemlisi tabi.

bence siz server adına herkese bir mail atın, mailler vardır zaten. seni çok seviyoruz falan diyin. insanlar duygusal zaten bu aralar.

Venüs hiç gözükmüyor bir de beni o korkutuyor.


A-K, Kemal'in guild (pk olarak) + TSK + Diğer mavi arkadaşlar vardı evet. Baya güzel giriş yaptılar. Dediğinde de haklısın.

Mailler ben de yok ama Venüs'e söyleriz tabi. Bu arada iş yoğunluğundan dolayı giremiyor olabilir...

Düşüncelerin için de teşekkürler.


iş yoğunluğu mu?

oyundan bir derdimizi page ile bildirdik, forumdan pm atın dediler, 8 nisan'da pm attık. bugün 27 nisan yani 3 hafta olmuş hala okunmamış. token satışı düştü venüs ilgilenmiyor bu kadar basit

SİZ HEPİNİZ, BİZ İKİMİZ ;)

KİMİNİN HOŞUNA KİMİNİN ZORUNA.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 6:50
Zuzu Gozalishvili
Efsane



Yaş: 29
Kayıt: 08 Eyl 2010
Mesajlar: 1,803
Cinsiyet: Erkek
Nerden: TURKIYE

Teşekkür: 36

Durumu: Çevrimdışı

Zuzu Gozalishvili
Efsane
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Son Legion yazmış:
Zuzu Gozalishvili yazmış:
Machiavelli yazmış:
Evet dün akşamki fight umut verdi. biz 12 de PUBG'ye geçtik sonrasını bilemiyorum tabi. AK'yı takdir etmek lazım sırf aksiyon olsun diye 10 mavinin arasına dalıyorlar. Kemal'in guildle de aktif pk sayısı artacak. fightlar artabilir. serverı da stabil tutmak en önemlisi tabi.

bence siz server adına herkese bir mail atın, mailler vardır zaten. seni çok seviyoruz falan diyin. insanlar duygusal zaten bu aralar.

Venüs hiç gözükmüyor bir de beni o korkutuyor.


A-K, Kemal'in guild (pk olarak) + TSK + Diğer mavi arkadaşlar vardı evet. Baya güzel giriş yaptılar. Dediğinde de haklısın.

Mailler ben de yok ama Venüs'e söyleriz tabi. Bu arada iş yoğunluğundan dolayı giremiyor olabilir...

Düşüncelerin için de teşekkürler.


iş yoğunluğu mu?

oyundan bir derdimizi page ile bildirdik, forumdan pm atın dediler, 8 nisan'da pm attık. bugün 27 nisan yani 3 hafta olmuş hala okunmamış. token satışı düştü venüs ilgilenmiyor bu kadar basit


Ama ben "olabilir" yazmışım farkındaysan. Fikrine saygım sonsuz... icon_blowkiss.gif

Zuzu Jentinaeago Gozalishvili
Sarar Collection Gozalishvili
Gasha Nikolaevna Gozalishvili

Dark Father Team [DFT]
Guildmaster
DFT İlk Kuruluş Tarihi : http://forum.worldofuo.com/eski-guildler/dft-bardcraft/

Dosta güven verir,düşmana korku salarız.
ŞAHİN PİRİM
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 6:51
unrealhkn
Oyuncu



Kayıt: 18 Mar 2018
Mesajlar: 18

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

unrealhkn
Oyuncu
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Token satışının tekrar açılması gerektiğini düşünüyorum. Bu sayede yeni playerlar da gelecektir.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 7:24
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Zuzu Gozalishvili

katherina
Wreck List



Yaş: 33
Kayıt: 24 Şub 2016
Mesajlar: 107
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 2
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

katherina
Wreck List
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler)
Alıntıyla Cevap Gönder
Selam Zuzu. Gerçekten kaliteli oyuncusun oyundan zevk almak için oynayan birisin Pvp turnuvasına archer karakterinle katılmandan belli. Her gece saat 10 gibi başlayıp 1 e kadar devam eden aksiyon ise daha güzel ve heyecanlı.

Oyunu geri dönmemek üzere bırakan oyunculara bir ricada bulunalim. Madem girmeyeceksiniz itemleri dağıtın fakir fukaraya onlarda aksiyonda yerlerini alsın. Evlerin kutularında onlarca set , takı, silah yatıyor oylece. Ben şahsen elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum. Hep birlikte canlandıralım herkezi aksiyona cikartalim.

Katherina-
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 7:38
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Zuzu Gozalishvili

Zuzu Gozalishvili
Efsane



Yaş: 29
Kayıt: 08 Eyl 2010
Mesajlar: 1,803
Cinsiyet: Erkek
Nerden: TURKIYE

Teşekkür: 36

Durumu: Çevrimdışı

Zuzu Gozalishvili
Efsane
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler)
Alıntıyla Cevap Gönder
unrealhkn yazmış:
Token satışının tekrar açılması gerektiğini düşünüyorum. Bu sayede yeni playerlar da gelecektir.


Önerileri ve talepleri sunabiliriz. Hatalar olmadı mı? Evet oldu. Ama bu hiç bir şeyin sonu değil. Her şey bizim elimizde. Her şey düzelir. Çünkü biz halkız!


katherina yazmış:
Selam Zuzu. Gerçekten kaliteli oyuncusun oyundan zevk almak için oynayan birisin Pvp turnuvasına archer karakterinle katılmandan belli. Her gece saat 10 gibi başlayıp 1 e kadar devam eden aksiyon ise daha güzel ve heyecanlı.

Oyunu geri dönmemek üzere bırakan oyunculara bir ricada bulunalim. Madem girmeyeceksiniz itemleri dağıtın fakir fukaraya onlarda aksiyonda yerlerini alsın. Evlerin kutularında onlarca set , takı, silah yatıyor oylece. Ben şahsen elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum. Hep birlikte canlandıralım herkezi aksiyona cikartalim.


Selamlar. Teşekkürler öncelikle. Bundan 5 6 yıl öncesi olsa çok kasardım, ama tamamen eğlence ve zevk alma peşindeyim artık. Çünkü işten dolayı yeterince stres yaşadığımız için, uo ya girip biraz kafa dağıtalım istiyoruz.

Fikirlerin için teşekkürler.

Zuzu Jentinaeago Gozalishvili
Sarar Collection Gozalishvili
Gasha Nikolaevna Gozalishvili

Dark Father Team [DFT]
Guildmaster
DFT İlk Kuruluş Tarihi : http://forum.worldofuo.com/eski-guildler/dft-bardcraft/

Dosta güven verir,düşmana korku salarız.
ŞAHİN PİRİM
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 7:57
Era
Büyük Usta



Yaş: 30
Kayıt: 30 Hzr 2010
Mesajlar: 388
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Teşekkür: 21

Durumu: Çevrimdışı

Era
Büyük Usta
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Machiavelli yazmış:
Evet dün akşamki fight umut verdi. biz 12 de PUBG'ye geçtik sonrasını bilemiyorum tabi. AK'yı takdir etmek lazım sırf aksiyon olsun diye 10 mavinin arasına dalıyorlar. Kemal'in guildle de aktif pk sayısı artacak. fightlar artabilir. serverı da stabil tutmak en önemlisi tabi.

bence siz server adına herkese bir mail atın, mailler vardır zaten. seni çok seviyoruz falan diyin. insanlar duygusal zaten bu aralar.

Venüs hiç gözükmüyor bir de beni o korkutuyor.


Merhaba, Venus son 2 haftadır rahatsız düzenli olarak sunucuya giremiyor.

The Destroyer...
emrahbozkurt@outlook.com
skype: erasershroud
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
27 Nis 2018 8:03
Miquel
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Kayıt: 21 Şub 2018
Mesajlar: 133
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 2
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Miquel
Deneyimli Oyuncu
Server da ki Action Hakkında (Bırakanlar ve Girmeyenler) Konu: Yanıt: Konu: Yanıt: Server da ki Action Hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
unrealhkn yazmış:
Token satışının tekrar açılması gerektiğini düşünüyorum. Bu sayede yeni playerlar da gelecektir.


Alakası yok tokende neymiş serverin orijinalleri diye bi laf var her soruya cevap olarak serverin orjinalinde token mi var tokenle yakında car da yapılır + avantaj sağlayan herşeye karşıyım tokeni olmayan 4 acc 3 miner 1 ana karakter tokeni olan 20 acc hop 6 katı daha hızlı ilerle yok öyle bi dünya

Herkeze Benden Çay Osmana YOK.

skype:ahmet.1101
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
27 Nis 2018 8:22
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki
1. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 37 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız