[ÖNERİ] Server hakkında düşüncelerim Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5 ... 7, 8, 9, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Luciano Bellini yazmış:
Belirtilen oranlar ve yüzdeleri değiştirmek bizim elimizde.Bu bir taslak metnidir ve birebir aynısını uygulamak zorunda değiliz.Önemli olan oyuncuların ve Venüs'ün kendini yeniliklere açması ve şu oyunu zevk alarak oynayabilecek duruma getirmemizdir.Şuan ki sistem çok net AMELELİKten başka bir şey değil, niye bu oyunu inatla işkence çekerek oynamaya çalışıyoruz ki keyifle oynamak varken ?
Başlığı açan ve destekleyen arkadaşların hevesini kırmak gibi olmasın, ama yeni expansion packlerde(aos sonrası) bizim aos'da yaşadığımız bu tip sorunlara zaten çözüm üretildi. yavaş yavaş serverı üst paketlere geçirseniz zaten bu sorunlar zamanla ortadan kalkacak. Aos bitti artık arkadaşlar tr'den başka hiç bi yerde oynanmıyo. dinozorluğu bırakıp üst paketlere adapte olmak lazım yavaştan.
başlığı açan arkadaş yıllardır yaşanan sorunlara çözüm üretmiş, ürettiği çözümler de yapıcı gözüküyor fakat uo'nun developer team'i bu tip radikal değişiklikleri aylarca üzerinde çalışarak yapıyor. Test etmeden bu değişikliklerin nasıl sonuçlar doğuracağını kestirmek çok güç. onun yerine test edilmiş ve güvenilir yeni publishleri getirsek keşke.
bi de yani bu tip değişiklikler yapıyosanız insanların bilgi alabilmeleri için bi wiki oluşturmakla yükümlüsünüz. dışardan gelen bi oyuncu serverın mekanikleri hakkında nerden bilgi alıcak? okuyabileceğimiz bi yer yok oyun mekaniklerini. sora sora mı öğrencez? bu iş böyle olmaz. bakın bi çok insan korkuyo ama yeni paketler öcü deil, oyunu daha keyifli hale getiren paketler.
bu noktada venüs gibi tr'de kabul görmüş bi ismin sorumluluk alıp yeni paketleri aos oyuncusuna sevdirme misyonunu üstlenmesi lazım. ben bu tip öneri başlıklarını 10 senedir görüyorum wou'da ve diğer aos forumlarında. Ne kadar güzel öneriler gibi dursa da test etmeden sonuçlarını kestirmek çok güç. "denge" denen kavramı böyle iyi niyetle sağlamak çok güç. Yaparsın bu artileri bu şekilde, ondan sonra birisi bu artilerle bi archer buildi yapar, tüm mage-warrior pvp dengesi alt üst olur, ondan sonra forumda "bu ne saçmalık" diye şikayet başlıkları görmeye başlarız.
OSI hedef olmalı. Serverın ömrünü uzatıcak tek güvenilir çözüm budur. başlat serverı aos, 3 ayda bir bir üst pakete geç, 1.5 yılın sonunda OSI klonu olma hedefi koy kendine, gör bak player bayıyo mu serverdan.
ama mesele o değil işte. venüs de bael de diğer tüm tr aos ownerları da aos server açıp sponsordan koparabildiği parayı koparıp yolunu bulma derdinde. bi kaç uyanık reel paracı player da yıllardır alıştıkları easyuo scriptleriyle bodcu kasıp runic/item satma derdinde. olan şu oyunu eğlenmek için oynayan playera oluyor, başka bişi değil.
başlığı açan arkadaş yıllardır yaşanan sorunlara çözüm üretmiş, ürettiği çözümler de yapıcı gözüküyor fakat uo'nun developer team'i bu tip radikal değişiklikleri aylarca üzerinde çalışarak yapıyor. Test etmeden bu değişikliklerin nasıl sonuçlar doğuracağını kestirmek çok güç. onun yerine test edilmiş ve güvenilir yeni publishleri getirsek keşke.
bi de yani bu tip değişiklikler yapıyosanız insanların bilgi alabilmeleri için bi wiki oluşturmakla yükümlüsünüz. dışardan gelen bi oyuncu serverın mekanikleri hakkında nerden bilgi alıcak? okuyabileceğimiz bi yer yok oyun mekaniklerini. sora sora mı öğrencez? bu iş böyle olmaz. bakın bi çok insan korkuyo ama yeni paketler öcü deil, oyunu daha keyifli hale getiren paketler.
bu noktada venüs gibi tr'de kabul görmüş bi ismin sorumluluk alıp yeni paketleri aos oyuncusuna sevdirme misyonunu üstlenmesi lazım. ben bu tip öneri başlıklarını 10 senedir görüyorum wou'da ve diğer aos forumlarında. Ne kadar güzel öneriler gibi dursa da test etmeden sonuçlarını kestirmek çok güç. "denge" denen kavramı böyle iyi niyetle sağlamak çok güç. Yaparsın bu artileri bu şekilde, ondan sonra birisi bu artilerle bi archer buildi yapar, tüm mage-warrior pvp dengesi alt üst olur, ondan sonra forumda "bu ne saçmalık" diye şikayet başlıkları görmeye başlarız.
OSI hedef olmalı. Serverın ömrünü uzatıcak tek güvenilir çözüm budur. başlat serverı aos, 3 ayda bir bir üst pakete geç, 1.5 yılın sonunda OSI klonu olma hedefi koy kendine, gör bak player bayıyo mu serverdan.
ama mesele o değil işte. venüs de bael de diğer tüm tr aos ownerları da aos server açıp sponsordan koparabildiği parayı koparıp yolunu bulma derdinde. bi kaç uyanık reel paracı player da yıllardır alıştıkları easyuo scriptleriyle bodcu kasıp runic/item satma derdinde. olan şu oyunu eğlenmek için oynayan playera oluyor, başka bişi değil.
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): plustre, dejavu31
öncelikle vakit ayırıp bu kadar uzun bir yazı hazırladığın için teşekkürler. Genel çoğunluğuna katılmakla birlikte sistemlerin denenmesi taraftarıyım.
mevcut server ayarlarının muadili olarak herkesin en az benzer 10 server geçmişi vardır. Farklısını denememiz keyif katacaktır. Şu oyunda birşeylerin farklı olmasının zamanı geldi de geçiyor. Bu tarz güncellemeler oyunu biraz olsun monotonluktan çıkarabilir.
mevcut server ayarlarının muadili olarak herkesin en az benzer 10 server geçmişi vardır. Farklısını denememiz keyif katacaktır. Şu oyunda birşeylerin farklı olmasının zamanı geldi de geçiyor. Bu tarz güncellemeler oyunu biraz olsun monotonluktan çıkarabilir.
Düşüncelerin hepsi mantıklı ama 100 kişi oylasa 95 tanesi klasik bodcu sistemli eski sunucuların aynısı gibi olsun der. Çünkü adamlar yeniliğe, değişikliğe karşı. Birşey çıktıysa sadece ona çıksın başkasında olmasın. Ya satsın ya da havasını atsın herkesin derdi o. Pestilent gibi ya da AOS Redux gibi server yapmak çok zor olmasa gerek.
4. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 89 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |