5 Şubat 2011 - Düzenlemeler Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8, 9, 10, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Peki, puanlarla ilgili şikayetinizi bu akşam tekrar değerlendireceğim.
Şu an artifactlarınızı puana çevirebilirsiniz. Bir değişiklik yapılsa da etkilenmeyeceksiniz, çünkü sildiğiniz artifactlar loglanıyor. Değişiklik yapılırsa hakkınız olan puanlar yüklenecektir.
Şu an artifactlarınızı puana çevirebilirsiniz. Bir değişiklik yapılsa da etkilenmeyeceksiniz, çünkü sildiğiniz artifactlar loglanıyor. Değişiklik yapılırsa hakkınız olan puanlar yüklenecektir.


Leethan yazmış:
o kisi benim venus bey tekrar soyluyorum burdaki sorun geri dönüşümde verilen 500 puan 1k puan yada 5k puan degil sorun eski sisteme gore artifact dusurmenın oranı 2 kat arttı ve sonucuda budur;
05.02.2011 14:36:28 [Artifact] cla.m -> Aegis
Luck: 1117, DFPts: 27772, Gerçekleşen İhtimal: 0,061%, Serial: 0x4021DDB6
30.01.2011 18:50:27 [Artifact] cla.m -> Holy Knight's Breastplate
Luck: 1117, DFPts: 11112, Gerçekleşen İhtimal: 0,104%, Serial: 0x4032BA03
28.01.2011 09:09:09 [Artifact] cla.m -> The Taskmaster
Luck: 1124, DFPts: 15574, Gerçekleşen İhtimal: 0,055%, Serial: 0x4009076C
yılmadan kastım tarihlerdeki aralıga bakarsanız tam 8 günde 54458 puanım hic oldu denebilir bu oranlarla puan kasmak imkansız emegin karsılıgı buysa burda bir yanlıs varmıs gibi gorunuyor bence artifact dusurmenın oranları dusurulmelı yoksa sonuc hep boyle olcak değisen bisey olmayacak.

Bola atılırken ellerin boş olmasının zorunluluğunda, katılıyorum ki bola atanın itemlarının korunması açısından güzel. Fakat kabul etmek lazım ki işleri oldukça zorlaştırmakta. Zaten %33 olan bola isabet oranı vardı. Bir de bu sistemle bola işinin oldukça zorlaştığını düşünüyorum.
Eğer ki olay bola atmayı zorlaştırmak değil de, tamamen bola atanın itemlarını korumak ise, çantasında 125 item olup bola atmak isteyenin silahı ve kalkanını indirememesi sağlanabilir. Çantamızda 125 item olduğunda üstümüzden birşeyi çıkartıp çantaya koyulamaması gibi. Aynı sistem burada da uygulanabilir. Çünkü bu iş tamam, itemların kaybedilmesi konusunda bola atana bir güzellik. Fakat aynı oranda işleri zorlaştırıyor. Eğer tamamen koruma amaçlı ise, bu şekilde olmamalı.
Eğer ki olay bola atmayı zorlaştırmak değil de, tamamen bola atanın itemlarını korumak ise, çantasında 125 item olup bola atmak isteyenin silahı ve kalkanını indirememesi sağlanabilir. Çantamızda 125 item olduğunda üstümüzden birşeyi çıkartıp çantaya koyulamaması gibi. Aynı sistem burada da uygulanabilir. Çünkü bu iş tamam, itemların kaybedilmesi konusunda bola atana bir güzellik. Fakat aynı oranda işleri zorlaştırıyor. Eğer tamamen koruma amaçlı ise, bu şekilde olmamalı.



Lethe yazmış:
Beni anlayan ve adam gibi cevap veren biri olduğu için sana teşekkür ediyorum Lethe.
Anlamayanlara itafen;
insure paranız olmadan actiona çıkıyor musunuz ? Hayır çıkmıyorsunuz.
Bola atanlar, eğer ki çok itemlerini düşünüyorsa, actiona çıkmadan önce çantasına bakar,125 item olmamasına göre pot alır.
Birini öldürürsünüz,pot reg bandaj vs. lootlarsınız ve çantanıza bakarsınız.125 item olmasın,çünkü ben bola atacam.
Bu kadar basit birşey,insure parası olmadan actiona çıkmıyorsanız bu kontrolu yapıyorsanız,125 item kontrolünü de yapacaksınız.

Bence bu sistem üzerine yenilikler düşünmek değil yeni bi sistem geliştirilmeli.. örneğin her artifact için 0 puandan başlayak teker teker şans oranı belirlesek emek harcayan insanlarında her artifact için düşürme şansları puanlarıyla orantılı olarak artsa mesela 10k puanda bi playerda totem düşürsün ama %0,0001 olabilr mesela puan arttıkca ve luckla orantılı bu oranlar sürekli artsın ben böyle daha adaletli oldugunu düşünüyorum kısıtlama degil emek ön plana cıkabilr bence?



5. sayfa (Toplam 10 sayfa) [ 97 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |