[ÖNERİ] Server hakkında düşüncelerim Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Bu başlık altında önerilerimi topluyorum ve son kez yazıyorum.İlk olarak sorunun kaynağını (artık kaçıncı defa aynı şeyi yapmaya çalışıyoruz sayamıyorum ama) yanlış yerde aradığımızın farkında değiliz.Bu şekilde olan serverlarda kaç kere kastığınızı düşünün ve onların kaç ay sürdüğünü.
"ITEMLER DOYUM NOKTASINA ULAŞINCA SERVER PATLIYOR"
Çoğu kişi öylesine kapılmış ki şu fikre sorgulamıyor bile gerçeği.Reel para ile satın almayan oyuncular dışında çoğunuz bu tarz serverlar patladığında item olarak tamam değildiniz sadece ortalama üstü / idare eder bir karakteriniz vardı AOS standartlarına göre.
Mesele sizin ITEM olarak doymanız değil, o kadar zorluklarla kastığınız o kadar günlerinizi saatlerinizi belki aylarınızı verdiğiniz ITEMlerinizle artık oyunda yapacak bir şey bulamamanız.
Hep aynı döngü içerisinde dolanıp duruyoruz.
İlk ay hazırlanıyoruz; karakterlerimizi kasıp macro sistemlerimizi kuruyoruz.
2. ve 3. ay champion savaşları dönüyor ve serverın PS talebi karşılanıyor. ( en azından guild bazında )
1-2 ay da Britte BOŞ VE TAMAMEN ANLAMSIZ bir tarla aksiyonu yapıp sıkılıp bırakıyoruz.
Bu döngüde en çok eğlendiğimiz kısım 2. kısım olan Champion kasılan kısım ve son kısmın başları.O champion mevzusunun da aslında eğlencesini tam olarak alamıyoruz; onun da sebeplerini yazacağım.
Çözümü yanlış yerde arıyoruz, asıl bizi hem ileriye taşıyacak hem de tatmin edecek çözüm oyunu ITEM KASMA AMELELİĞİNDEN kurtarıp AKSİYON ve EĞLENCE üzerine kurmaktan geçiyor.
***********************************************
1- Yeni Champion Sistemi
** Champion Spawn Artifactları eklensin.(Orjinal oranlarıyla : yani baya düşük aslında ben demisede 40. champımda düşürmüştüm necro mage karakterimle)
http://uo2.stratics.com/items/replica-items-from-champions/
HP 30 veren Oaks kafalığı düşmemeli bu sistemle, engellenmeli.
Bu artifactlar championu kasan, mobları öldüren yaratıklara random olarak düşüyor.Her champion spawnının farklı artifactı var.
Ek olarak düşen artifact 1 saat boyunca cursed olarak kalmalı ki düşüren oyuncu insurelayıp o ÖDÜLÜ çantasında güvenle tutamamalı.Daha heyecanlı olacağını düşünüyorum.
Neden: Oyun Doom'dan ibaret değil, boş boş ANLAMSIZCA Doom Dungeon'da döneceğinize hem ACTION yapın hem ARTİFACT düşürün hem de PS düşürün.
** Championlar sadece akşam 17:00 - gece 02:00 arasında spawn olabilecek.
Neden: Champion aksiyonunu yapacak guildlerin çoğu herkesin bildiği gibi kaçak göçek kasmanın yani işin kolayına kaçıyor.Gündüz vakti herkes işteyken toplanıp kasanlar, sabaha karşı uyanıp gizli gizli champion kasmaya çalışanlar VE BUNLARI YAPANLAR KALABALIK GUİLDLER, tekil oyuncular ne yapacak diyorsanız onlar zaten champion spawnında olmuyorlar.
-PS talebi çabucak karşılanıyor.
-Champion savaşları çok az sürüyor.
-Champion savaşlarında guildler daha az karşılaşıyor, olması gerekenden çok az aksiyon oluşuyor.
Hem Champion Spawn Artifactları hem de bu saat kısıtlaması ile birlikte guildlerin champion alanlarında daha çok zaman geçireceğini dolayısıyla daha fazla aksiyon yapacağı ortada.Normalde kimse kimseyi engellemekle çok çaba harcamıyor ama durum böyle olunca rakiplerinin o PSlere ve Artifactlara erişimine engel olmaları için oraya gidip savaşmaları gerekiyor zaten güzel ve dengeli bir kalabalık oluşmuş durumda.En güzel aksiyonlar da champion alanlarında olmuştur her zaman, hem anlamlı hem stratejik bir savaş.Brit tarlada yaptığımız BOŞ koşturmacadan çok daha değerli ve heyecanlı kesinlikle.
Ek olarak bu champion savaşlarını çeşitlendirmemiz gerekiyor ki her gün aynı dungeonda dönüp dolaşmayalım.Bunun için de devreye "Kademeli PS Sistemi" giriyor.
Kademeli PS Sistemi:
Bildiğimiz sistem 105 110 115 120 olarak giderken benim önereceğim sistem 102.5 105 107.5 ... diye ilerliyor.
102.5 105 >> Lost Landsteki random championlardan
107.5 110 >> Barracoon ve Neira (felucca orjinal yeri)
112.5 115 >> Rikktor ve Semidar (felucca orjinal yeri)
117.5 120 >> Mephitis (felucca orjinal yeri Terathan Keep) ve Oaks
Her akşam eve gelip bu champion olaylarına girelim, göreceksiniz çok eğlenceli olacak.Oyun oynarken keyif almanın nasıl bir şey olduğunu hatırlayacağız hep birlikte.Bu sistem tüm guildleri champion alanına git yoksa geri kalacaksın gerçeğiyle yüz yüze bırakacak ve bu kadar guild bu serverda toplanmışken çok güzel şeyler çıkacağına eminim.
Ek olarak;
** Neira'dan Hooded düşsün, %25 şansla ama ilk 1 saat insurelanamasın.Korkmayın zaten yukarıdaki zaman kısıtlaması ( 17:00 - 02:00 ) yüzünden her yer hooded dolmayacak, kasanları kastırmamak üzerine aksiyonlar şekillenecek.Hooded gerçekten değerli olacak hatta ekstra bir props verebilir bu yüzden.
** PROT sistemi kalksın, 10 adet random PS düşsün her championdan ve tüm PSler savaş alanında bulunsun.Kademeli PS Sistemi ile herkes her PSyi de basamıyor, dolayısıyla üzerinde taşıması gerekiyor.
** Champion kafaları 1 ay içinde kullanılmazsa ( harrower altarına koyulmazsa ) silinsin.
** Trista Görevlerinden warrior/mage AKSİYON için gerekli PSler verilmesin, tekil oyuncular tame peace vs PSlerini bu Trista NPC görevlerini yaparak elde edebilmeli.
*****************************************************
2- Genel bir başlık olarak ITEM & ARTIFACT elde edilmesinin önüne geçilmeye çalışılması
İnsanlar çok anlamsız şekilde oyundan soğuyorlar bu kasma döneminde ve ironik kısmı o kadar kasmalarına rağmen hayal ettiklerinin yarısını bile elde edemiyorlar.5-6 ay sonra da zaten yapacak birşey kalmıyor oyunda ( hem brit tarla aksiyonu hem champion aksiyonları sona gelince ) ve ELVEDA yazıları ile karşılaşıyoruz.
Tekrar söylüyorum bizi 6 ay sonra o noktaya getiren şey ITEMlerimiz olmadı hiçbir zaman.
Bu cümleye dikkat çekmek istiyorum çünkü burası önemli : 4 PROPS İTEMLER herkes tarafından rahatça ulaşılabilmelidir.
Birileri BEN EFSANEYİM, ÖYLE ASARIM BÖYLE KESERİM modundaysa buyursun binlerce bodcu kassın veya binlerce ancient lich kessin o inanılmaz değerli 5 props parçayı çıkarsın bence sorun yok ama tüm oyuncuları böylesine bir item kıtlığına sokarak sadece oyundaki en geçerli oynama sebebi olan AKSİYONu baltalıyorsunuz.
4 props itemler hem runiclerden hem lootlardan kolay düşmeli ve intensity aralığı yüksek olmalı.5 props itemler ise zor olmalı madem birileri bu işten para kazanacak ama GERÇEK OYUNCULARI gözeterek şu 4 props itemlerin önünü açın.Her vurduğumuz her bastığımız 4 props full özellik çıksın demiyorum sadece ulaşılabilir olsun biraz emekle.
Ben hala bu ITEM işlerini zorlaştırarak ne yapmaya çalıştığımızı anlayamadım, REEL para kazananlar dışında bu işten kim zevk alıyor ve bu engellerin servera ne gibi bir katkısı var ? Server ömrü diyorsanız bence serverın ömrü ile hiçbir ilgisi yok.
WOS1in o kadar online oyuncu sayısı olarak büyümesinin tek sebebi filtresiz,engelsiz bod sistemiydi.Çünkü kasan oyuncular eski arkadaşlarını getirip onları da sürükleyebildiler ama biz maalesef daha kendi karakterimizi adam edemiyoruz bu tarz sistemler varken.Servera oyuncu ekleneceği yerde bir de sıkılıp soğumalarla bu sayı daha da azalıyor.
Yine bu başlık altını ilgilendirdiği için bu başlık altında DOOM Artifact olayına değinmek istiyorum.
http://www.worldofuo.com/world-of-uo-2018-genel-ozellikler.html
Bu başlığa göre artifact düşürme şansınız MAKS LUCKınız varken 10binde 2.Ya arkadaşlar bu artifactları neden oyuna sokmuyoruz, internet sitelerindeki artifact katalogundan bakıp da iç geçirelim diye mi eklemiş adamlar bu artifactları.
Doom Dungeon ile ilgili önerilerim:
- Totem kapatılmalı, kesinlikle çok IMBA bir item.Onun dışında hiçbir artifactın oyuna yüksek etkisi yok, gayet sıradan itemler.
- Artifact şansları 10binde 2'den >> binde 3'e yükseltilsin.(Orjinali %1 civarı olması lazım)
- Totemi kaldırdığımızda 28 tane artifact kalıyor geriye ve 10 tanesi dışındakiler tam anlamıyla ÇÖP durumundalar.Bu itemleri iyileştirelim ve DF kasan arkadaşlar bu işin sonunda soğumasınlar.( Bu konuyu her guildden PVP,AKSİYON,DENGEden anlayan oyuncuların oluşturduğu bir meclis ve Venüs çözebilir.Gözlemci üye olarak da Hadi Küçükoğlu davet edilebilir FHSUDFHSDFHSKJDF)
Alttaki linkte bu işi yapmaya çalışan amerikalılar var.Artifact isminin yanında * ibaresi görüyorsanız o iteme birşeyler eklenmiş demektir.
http://pestilent.org/doku/doku.php?id=doom_artifacts
Örnek item:
FROSTBRINGER*
Artifact Rarity 11
Damage Increase 50%
Hit Life Leech 40%
Hit Mana Leech 40%
Hit Stamina Leech 40%
Swing Speed Increase 50%
- Çalınabilir / Stealable Artifactları (4 adet) iyileştirip bu DOOM'dan düşen 28 artifact içine ekleyelim, böylece hem arzulanan artifactı düşürme şansını düşürelim hem de bu çalınabilir artifactları elde eden kişiler zaten hep aynı kişiler ve topluluklar.
- Doom Dungeona macro ile kemik kasanlar engellenmeli, 1 saat içinde 20den fazla recall/sacred journey kullananlar tespit edilmeli ve macro ile kemik kasıyorlarsa banlanmalı.
****************************************************
Ekonomik Önlemler (Enflasyon):
- Server başladığı andan itibaren Britain moongate,köprü ve tarlalara ek olarak Buccaners Den teleportu çıkışına ev kurulması yasaklanmalı.1-2 ay sonra sırayla bu evler açık arttırma usulü satılarak serverdan GOLD çekilmeli.
- Bankayı her açtığınızda varsa 20 gp banka hesabınızdan kesilir
- Her çek oluşturduğunuzda 1k banka hesabınızdan kesilir
- Öldüren oyuncunun, öldürdüğü oyuncudan kazandığı insure değerinin %10unu server çeker.
*************************************************************
Serado-Mini Boss Sistemi: EPICUO 2008
EPIC UO - 2008 : felucca dungeonlarında 6 küçük boss ( mini champion ) öldürülüp cesetlerinden çıkan anahtarlar ile hyloth dungeonın bulunduğu adada serado aktifleştirilerek seradodan düşüyordu değerli minorlar )
Bu sistem gerçekten AKSİYONu çok güzel teşvik etmişti, bu olayda en çok anahtar kasan kişi olarak çok eğlendiğimi hatırlıyorum.Hem de hiç gitmediğimiz, gezmeye bile gitmediğimiz dungeonların alt levellerinde idi bu BOSSlar.
Değerli sayılabilecek PUGILIST ve Kaptan Kafalık sadece bu ana BOSStan düşmeli.Bazı seçeceğimiz TOKUNO ARTİFACTLARI da bu listeye eklenebilir.
Bu 2 minor artifact dışındaki artifactlar belki yine aynı komite tarafından iyileştirmeler de yapılarak ILSHENAR paragon yaratıklardan düşmeli. ( Mesela "bow of the juka king" itemi normalde çöp ama SS 30 ve FC1 eklenirse en azından kullanabilecek bir item haline geliyor. )
- Leviathandan MINOR ARTIFACT düşmemeli.
***********************************************************
Tekrar tekrar aynı şeyleri yaşamaktansa bu tarz yeniliklerle oyunumuza renk katalım lütfen.Hem de eğlenerek kasalım bir kere de.Durumu kabul edip 6 ay sonra aynı şeyleri yaşamayalım.
Benim ricam CHAMPİONlar ve DOOM sistemi bu yukarıdaki konular tartışıldıktan sonra açılsın.Oyunu keyifli hale getirmek bizim elimizde ama biz amele versiyonunu yaratıp içinde kaybolmayı seviyoruz niyeyse, alışkanlık haline gelmiş bazı oyuncularda bu amelelik anladığım kadarıyla.
Miraul Artaxata [FTG]
For The Glory
"ITEMLER DOYUM NOKTASINA ULAŞINCA SERVER PATLIYOR"
Çoğu kişi öylesine kapılmış ki şu fikre sorgulamıyor bile gerçeği.Reel para ile satın almayan oyuncular dışında çoğunuz bu tarz serverlar patladığında item olarak tamam değildiniz sadece ortalama üstü / idare eder bir karakteriniz vardı AOS standartlarına göre.
Mesele sizin ITEM olarak doymanız değil, o kadar zorluklarla kastığınız o kadar günlerinizi saatlerinizi belki aylarınızı verdiğiniz ITEMlerinizle artık oyunda yapacak bir şey bulamamanız.
Hep aynı döngü içerisinde dolanıp duruyoruz.
İlk ay hazırlanıyoruz; karakterlerimizi kasıp macro sistemlerimizi kuruyoruz.
2. ve 3. ay champion savaşları dönüyor ve serverın PS talebi karşılanıyor. ( en azından guild bazında )
1-2 ay da Britte BOŞ VE TAMAMEN ANLAMSIZ bir tarla aksiyonu yapıp sıkılıp bırakıyoruz.
Bu döngüde en çok eğlendiğimiz kısım 2. kısım olan Champion kasılan kısım ve son kısmın başları.O champion mevzusunun da aslında eğlencesini tam olarak alamıyoruz; onun da sebeplerini yazacağım.
Çözümü yanlış yerde arıyoruz, asıl bizi hem ileriye taşıyacak hem de tatmin edecek çözüm oyunu ITEM KASMA AMELELİĞİNDEN kurtarıp AKSİYON ve EĞLENCE üzerine kurmaktan geçiyor.
***********************************************
1- Yeni Champion Sistemi
** Champion Spawn Artifactları eklensin.(Orjinal oranlarıyla : yani baya düşük aslında ben demisede 40. champımda düşürmüştüm necro mage karakterimle)
http://uo2.stratics.com/items/replica-items-from-champions/
HP 30 veren Oaks kafalığı düşmemeli bu sistemle, engellenmeli.
Bu artifactlar championu kasan, mobları öldüren yaratıklara random olarak düşüyor.Her champion spawnının farklı artifactı var.
Ek olarak düşen artifact 1 saat boyunca cursed olarak kalmalı ki düşüren oyuncu insurelayıp o ÖDÜLÜ çantasında güvenle tutamamalı.Daha heyecanlı olacağını düşünüyorum.
Neden: Oyun Doom'dan ibaret değil, boş boş ANLAMSIZCA Doom Dungeon'da döneceğinize hem ACTION yapın hem ARTİFACT düşürün hem de PS düşürün.
** Championlar sadece akşam 17:00 - gece 02:00 arasında spawn olabilecek.
Neden: Champion aksiyonunu yapacak guildlerin çoğu herkesin bildiği gibi kaçak göçek kasmanın yani işin kolayına kaçıyor.Gündüz vakti herkes işteyken toplanıp kasanlar, sabaha karşı uyanıp gizli gizli champion kasmaya çalışanlar VE BUNLARI YAPANLAR KALABALIK GUİLDLER, tekil oyuncular ne yapacak diyorsanız onlar zaten champion spawnında olmuyorlar.
-PS talebi çabucak karşılanıyor.
-Champion savaşları çok az sürüyor.
-Champion savaşlarında guildler daha az karşılaşıyor, olması gerekenden çok az aksiyon oluşuyor.
Hem Champion Spawn Artifactları hem de bu saat kısıtlaması ile birlikte guildlerin champion alanlarında daha çok zaman geçireceğini dolayısıyla daha fazla aksiyon yapacağı ortada.Normalde kimse kimseyi engellemekle çok çaba harcamıyor ama durum böyle olunca rakiplerinin o PSlere ve Artifactlara erişimine engel olmaları için oraya gidip savaşmaları gerekiyor zaten güzel ve dengeli bir kalabalık oluşmuş durumda.En güzel aksiyonlar da champion alanlarında olmuştur her zaman, hem anlamlı hem stratejik bir savaş.Brit tarlada yaptığımız BOŞ koşturmacadan çok daha değerli ve heyecanlı kesinlikle.
Ek olarak bu champion savaşlarını çeşitlendirmemiz gerekiyor ki her gün aynı dungeonda dönüp dolaşmayalım.Bunun için de devreye "Kademeli PS Sistemi" giriyor.
Kademeli PS Sistemi:
Bildiğimiz sistem 105 110 115 120 olarak giderken benim önereceğim sistem 102.5 105 107.5 ... diye ilerliyor.
102.5 105 >> Lost Landsteki random championlardan
107.5 110 >> Barracoon ve Neira (felucca orjinal yeri)
112.5 115 >> Rikktor ve Semidar (felucca orjinal yeri)
117.5 120 >> Mephitis (felucca orjinal yeri Terathan Keep) ve Oaks
Her akşam eve gelip bu champion olaylarına girelim, göreceksiniz çok eğlenceli olacak.Oyun oynarken keyif almanın nasıl bir şey olduğunu hatırlayacağız hep birlikte.Bu sistem tüm guildleri champion alanına git yoksa geri kalacaksın gerçeğiyle yüz yüze bırakacak ve bu kadar guild bu serverda toplanmışken çok güzel şeyler çıkacağına eminim.
Ek olarak;
** Neira'dan Hooded düşsün, %25 şansla ama ilk 1 saat insurelanamasın.Korkmayın zaten yukarıdaki zaman kısıtlaması ( 17:00 - 02:00 ) yüzünden her yer hooded dolmayacak, kasanları kastırmamak üzerine aksiyonlar şekillenecek.Hooded gerçekten değerli olacak hatta ekstra bir props verebilir bu yüzden.
** PROT sistemi kalksın, 10 adet random PS düşsün her championdan ve tüm PSler savaş alanında bulunsun.Kademeli PS Sistemi ile herkes her PSyi de basamıyor, dolayısıyla üzerinde taşıması gerekiyor.
** Champion kafaları 1 ay içinde kullanılmazsa ( harrower altarına koyulmazsa ) silinsin.
** Trista Görevlerinden warrior/mage AKSİYON için gerekli PSler verilmesin, tekil oyuncular tame peace vs PSlerini bu Trista NPC görevlerini yaparak elde edebilmeli.
*****************************************************
2- Genel bir başlık olarak ITEM & ARTIFACT elde edilmesinin önüne geçilmeye çalışılması
İnsanlar çok anlamsız şekilde oyundan soğuyorlar bu kasma döneminde ve ironik kısmı o kadar kasmalarına rağmen hayal ettiklerinin yarısını bile elde edemiyorlar.5-6 ay sonra da zaten yapacak birşey kalmıyor oyunda ( hem brit tarla aksiyonu hem champion aksiyonları sona gelince ) ve ELVEDA yazıları ile karşılaşıyoruz.
Tekrar söylüyorum bizi 6 ay sonra o noktaya getiren şey ITEMlerimiz olmadı hiçbir zaman.
Bu cümleye dikkat çekmek istiyorum çünkü burası önemli : 4 PROPS İTEMLER herkes tarafından rahatça ulaşılabilmelidir.
Birileri BEN EFSANEYİM, ÖYLE ASARIM BÖYLE KESERİM modundaysa buyursun binlerce bodcu kassın veya binlerce ancient lich kessin o inanılmaz değerli 5 props parçayı çıkarsın bence sorun yok ama tüm oyuncuları böylesine bir item kıtlığına sokarak sadece oyundaki en geçerli oynama sebebi olan AKSİYONu baltalıyorsunuz.
4 props itemler hem runiclerden hem lootlardan kolay düşmeli ve intensity aralığı yüksek olmalı.5 props itemler ise zor olmalı madem birileri bu işten para kazanacak ama GERÇEK OYUNCULARI gözeterek şu 4 props itemlerin önünü açın.Her vurduğumuz her bastığımız 4 props full özellik çıksın demiyorum sadece ulaşılabilir olsun biraz emekle.
Ben hala bu ITEM işlerini zorlaştırarak ne yapmaya çalıştığımızı anlayamadım, REEL para kazananlar dışında bu işten kim zevk alıyor ve bu engellerin servera ne gibi bir katkısı var ? Server ömrü diyorsanız bence serverın ömrü ile hiçbir ilgisi yok.
WOS1in o kadar online oyuncu sayısı olarak büyümesinin tek sebebi filtresiz,engelsiz bod sistemiydi.Çünkü kasan oyuncular eski arkadaşlarını getirip onları da sürükleyebildiler ama biz maalesef daha kendi karakterimizi adam edemiyoruz bu tarz sistemler varken.Servera oyuncu ekleneceği yerde bir de sıkılıp soğumalarla bu sayı daha da azalıyor.
Yine bu başlık altını ilgilendirdiği için bu başlık altında DOOM Artifact olayına değinmek istiyorum.
http://www.worldofuo.com/world-of-uo-2018-genel-ozellikler.html
Bu başlığa göre artifact düşürme şansınız MAKS LUCKınız varken 10binde 2.Ya arkadaşlar bu artifactları neden oyuna sokmuyoruz, internet sitelerindeki artifact katalogundan bakıp da iç geçirelim diye mi eklemiş adamlar bu artifactları.
Doom Dungeon ile ilgili önerilerim:
- Totem kapatılmalı, kesinlikle çok IMBA bir item.Onun dışında hiçbir artifactın oyuna yüksek etkisi yok, gayet sıradan itemler.
- Artifact şansları 10binde 2'den >> binde 3'e yükseltilsin.(Orjinali %1 civarı olması lazım)
- Totemi kaldırdığımızda 28 tane artifact kalıyor geriye ve 10 tanesi dışındakiler tam anlamıyla ÇÖP durumundalar.Bu itemleri iyileştirelim ve DF kasan arkadaşlar bu işin sonunda soğumasınlar.( Bu konuyu her guildden PVP,AKSİYON,DENGEden anlayan oyuncuların oluşturduğu bir meclis ve Venüs çözebilir.Gözlemci üye olarak da Hadi Küçükoğlu davet edilebilir FHSUDFHSDFHSKJDF)
Alttaki linkte bu işi yapmaya çalışan amerikalılar var.Artifact isminin yanında * ibaresi görüyorsanız o iteme birşeyler eklenmiş demektir.
http://pestilent.org/doku/doku.php?id=doom_artifacts
Örnek item:
FROSTBRINGER*
Artifact Rarity 11
Damage Increase 50%
Hit Life Leech 40%
Hit Mana Leech 40%
Hit Stamina Leech 40%
Swing Speed Increase 50%
- Çalınabilir / Stealable Artifactları (4 adet) iyileştirip bu DOOM'dan düşen 28 artifact içine ekleyelim, böylece hem arzulanan artifactı düşürme şansını düşürelim hem de bu çalınabilir artifactları elde eden kişiler zaten hep aynı kişiler ve topluluklar.
- Doom Dungeona macro ile kemik kasanlar engellenmeli, 1 saat içinde 20den fazla recall/sacred journey kullananlar tespit edilmeli ve macro ile kemik kasıyorlarsa banlanmalı.
****************************************************
Ekonomik Önlemler (Enflasyon):
- Server başladığı andan itibaren Britain moongate,köprü ve tarlalara ek olarak Buccaners Den teleportu çıkışına ev kurulması yasaklanmalı.1-2 ay sonra sırayla bu evler açık arttırma usulü satılarak serverdan GOLD çekilmeli.
- Bankayı her açtığınızda varsa 20 gp banka hesabınızdan kesilir
- Her çek oluşturduğunuzda 1k banka hesabınızdan kesilir
- Öldüren oyuncunun, öldürdüğü oyuncudan kazandığı insure değerinin %10unu server çeker.
*************************************************************
Serado-Mini Boss Sistemi: EPICUO 2008
EPIC UO - 2008 : felucca dungeonlarında 6 küçük boss ( mini champion ) öldürülüp cesetlerinden çıkan anahtarlar ile hyloth dungeonın bulunduğu adada serado aktifleştirilerek seradodan düşüyordu değerli minorlar )
Bu sistem gerçekten AKSİYONu çok güzel teşvik etmişti, bu olayda en çok anahtar kasan kişi olarak çok eğlendiğimi hatırlıyorum.Hem de hiç gitmediğimiz, gezmeye bile gitmediğimiz dungeonların alt levellerinde idi bu BOSSlar.
Değerli sayılabilecek PUGILIST ve Kaptan Kafalık sadece bu ana BOSStan düşmeli.Bazı seçeceğimiz TOKUNO ARTİFACTLARI da bu listeye eklenebilir.
Bu 2 minor artifact dışındaki artifactlar belki yine aynı komite tarafından iyileştirmeler de yapılarak ILSHENAR paragon yaratıklardan düşmeli. ( Mesela "bow of the juka king" itemi normalde çöp ama SS 30 ve FC1 eklenirse en azından kullanabilecek bir item haline geliyor. )
- Leviathandan MINOR ARTIFACT düşmemeli.
***********************************************************
Tekrar tekrar aynı şeyleri yaşamaktansa bu tarz yeniliklerle oyunumuza renk katalım lütfen.Hem de eğlenerek kasalım bir kere de.Durumu kabul edip 6 ay sonra aynı şeyleri yaşamayalım.
Benim ricam CHAMPİONlar ve DOOM sistemi bu yukarıdaki konular tartışıldıktan sonra açılsın.Oyunu keyifli hale getirmek bizim elimizde ama biz amele versiyonunu yaratıp içinde kaybolmayı seviyoruz niyeyse, alışkanlık haline gelmiş bazı oyuncularda bu amelelik anladığım kadarıyla.
Miraul Artaxata [FTG]
For The Glory
Bu mesaja teşekkür edenler (8 kişi): mellon, ForJustice, Harper EviL, scaup, XesLordoglu, Amaterasu, MartynMathers, Havoc
Güzel yazmışsın, tebrik ederim artifact kısmı hariç diğerlerinin hepsine katılıyorum, sunucu ömrünü azaltan en önemli etkenlerden biri yapacak bir şey bulunamaması ama ps sistemi bu hale getirilirse buna belki bir çözüm bulunabilir. Champların bunların iyice tartışıldıktan sonra açılması yerinde olur.
Çok merak ediyorum item kasmayı vs bu kadar engelleyerek eğleniyormuyuz ? 1070 luckla hala çöp ötesi itemler geliyor loota.Test serverındaki runic ayarlarını da gördük, yine aylarca kasıp anca 1-2 çok iyi parça sahibi olacaksınız.
Gerçekten serverın ömrünü mü uzatıyoruz bu şekilde ? Oyun oynarken keyif almamız gerekir ama kurduğumuz bu saçma düzende sadece işkence çekiyoruz.
Gerçekten serverın ömrünü mü uzatıyoruz bu şekilde ? Oyun oynarken keyif almamız gerekir ama kurduğumuz bu saçma düzende sadece işkence çekiyoruz.
AOS serverlarından hiçbirşey olmaz. Age of oynar gibi her seferinde bıkmıyo kimse. Sıfırdan kas, aynı itemleri çıkarmaya uğraş. Aynı yerlere ev dik, aynı yaratıkları kes, aynı yavaşlıkta df dön.
Mis gibi ML serverını harcadılar. Ne uğruna? 6 ay 1 sene sonra elveda diyecek oyuncular uğruna. Oradaki sistemleri artifactları abilityleri skilleri kimse araştırma zahmetine bile girmedi.
Orjinal sistemde luck'ı 4000'e kadar çıkarmak mümkün. 3900 luck'dan sonra çıkan her item 5 props garantisi veriyor. Luck'a göre çıkan itemlerin kalitesi kat ve kat artıyor. Bize 1200 luckla lrc 13 mana reg 2 göğüslük çıkıyor.
Mis gibi ML serverını harcadılar. Ne uğruna? 6 ay 1 sene sonra elveda diyecek oyuncular uğruna. Oradaki sistemleri artifactları abilityleri skilleri kimse araştırma zahmetine bile girmedi.
Orjinal sistemde luck'ı 4000'e kadar çıkarmak mümkün. 3900 luck'dan sonra çıkan her item 5 props garantisi veriyor. Luck'a göre çıkan itemlerin kalitesi kat ve kat artıyor. Bize 1200 luckla lrc 13 mana reg 2 göğüslük çıkıyor.
yahu zor olunca süper kaliteli uzun ömürlü server olmuyor ki.Milleti soğutup oyuna girdirtmiyor işte tek el oldu yine kendi dalgasının keydfine açtı serverıson bir hafta forumu takip bile etmemiş sözde playerın istediğini yapacaktı neyse susuyorum
hemen hemen hepsine katılıyorum.totemin silinip bütün artifactlerin eşit şansla düşmesi fikri çok mantıklı.%0.5 civarı düşmeli hatta.4 props itemlerin ulaşılabilir olması da gayet yerinde olur.artık harbiden bıkmadık mı aynı şeylerden?zaten aos'a hapis olduk bari bazı şeyleri biraz değiştirelim.
1. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 89 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |