[EUO] Deri Toplama Scripti
Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki

Ultima Online Forum -> Yardımcı Programlar
 
Yazar
Mesaj
Tanaka
Üstad

Avatar

Yaş: 52
Kayıt: 15 Tem 2010
Mesajlar: 287
Cinsiyet: Erkek
Nerden: OuagaDougou

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Tanaka
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: [EUO] Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
Yapılacaklar

1-) Aşağıdaki Kod içindeki scripti kopyalayıp Bir Txt defterine yapıştırın.
Bir Chara
100 fense / SW / MF
70 Chiv/Mage kasın
Evinize yada bankanıza Bir tahta sandık koyup içine bir kutu koyun
Derisini toplayacağınız Ayı-Geyik gibi hayvanların oldugu bölgeleri marklayın.
Charınıza Lrc set toplayın
Bir kitaba topladıgınız markları atın ve Evinizde kutunun yanını marklayarak kitaba EN SON olarak atın. Eğer ev markınız deri marklarından sonra olmazsa hata verir. Kitap şu şekilde olmalı: ilk 9 mark deri alnaları 10. mark ev
Kitabın adını Leather Home 10 olarak değiştirin

ÖNEMLİ NOT: Eger ev markınız 10. sıradaysa kitabın adı Leather Home 10 olacak. Eger 15. sıradaysa kitabın adı Leather Home 15 olacak

Şimdi geldi Script ayarlarına

Set %path 1 ;1 = square /2 = 2 figure 8's /3 = straight line n/e (DE?İŞTİRMEYİN)
set %recall #false ;Set this to true if you wish to port around and store your stuff(DE?İŞTİRMEYİN)
set %magery #FALSE ;Set to #true for magery #false for Chiv Set(CHIV KASILIYSA FALSE MAGE KASILIYSA TRUE
set %a 2 ;Set to how many stops to make per line (BİR DÜZLEMDE KAÇ DURUŞ YAPIP HAYVAN ARASIN. BENCE 2-4 ARASI BİR SAYI GİRİN)
SET %MOVE 2 ;SET THIS TO THE SIZE OF THE SQUARE YOU WISH TO WALK (BURADADA KAÇ KARELİK BİR KARE ÇİZSİN GEZERKEN. YİNE 2-4 ARASI YETERLİ)

Sonra scripti çalıştırıp çıkan soruları cevaplayın ve başlatın. Çantanıza dagger, skinning knife almayı unutmayın)
Kod:
;==================================================
; Script Name: Jebbits Leather&Bone Grab & Port
; Author: Jebbit
; Version: 2.3
; Client Tested with: 4.0.0q
; EUO version tested with: V1.41 [Build 005B]
; Shard OSI / FS: OSI
; Revision Date: 02/1/2004
; Public Release: 11/08/03
; Purpose: Port from spot to spot. Walk Various patters you choose. Kill all animals on your list.
;Cut and Loot hides/wool/bones. When full will auto port to house and drop off and repeat if you
;choose the port options.
;Will use Lightning to help assist hard to kill or unreachable animals.
===================================================
;«§»«§»«§»«§»«§»SETTING TO MODIFY AS NEEDED«§»«§»«§»«§»
Jebbits Leather&Bone Grab & Port V2.3
;Cretid to Creed for the recall porton
;This script will find - walkup to- and attack your specified animal types
;This script will port back to your house where it will store the leather you gather
;Use an auto healer Like Roadkills or CEO's.
;script is set up to autoattack orc as well for defence
;MAKE SURE YOU HAVE A dagger or skinning knife AND A PAIR OF SISSORS in your pack
;The rail can be set for 3 patterns 1 "large Square / 2 " Super 8" / 3 "Straignt Line" ------->
;Read the instructuions on the board for the automated set up before starting the script.
;YOU CAN EITHER PROGRAM THESE SETTINGS

Set %path 1                            ;1 = square /2 = 2 figure 8's /3 = straight line n/e
set %recall #false                   ;Set this to true if you wish to port around and store your stuff
set %magery #FALSE               ;Set to #true for magery #false for Chiv
set %a 2                                 ;Set to how many stops to make per line
SET %MOVE 2                       ;SET THIS TO THE SIZE OF THE SQUARE YOU WISH TO WALK
;-------------Pet Setup----------

set %bypass #false    ;<--only set this to true if you wish to manually set pet and petid
set %pet #false
set %petid xxxx
set %shear #true
;«««««««Runebook Set-up»»»»»»»»
NO NEED TO SET UP THIS AREA IF YOU DON'T WANT TO PORT
;°°°°°°°°°°°°°House Variable Set-up°°°°°°°°°°°°°°°°
;feather collection ag_wc_tc
;feathers vlk
;********DONT CHANGE ANYTHING PAST HERE*****************
initevents
key p alt
set %bank #false
set %cast #true
set %pet #false
set %backx #charposx
set %backy #charposy
SET %cx #charposx
SET %cy #charposy
set %hides DEG_EEG_YIK_ZIK_AJK_RJK_XIK_HJK_IJK_TJK_OJK_MJK_BJK_KJK_SJK_LJK_DJK_UJK_GJK_JJK_FJK_EJK_
SET %WOOL HFG_OFF
set %runebook 1
set %runenum 1
set %scnt 0
set %vermin BG_XI_ZI_WF_VF_AH_TG_ZF_EG_KB_IG_NG_pf_xg_nd_vc_be_yg_ae_de_fe_FG_NKM
set %x 0
set %dropx 787
set %dropy 221
set %b ( %a + %a )
set %c ( %a + ( %a + %a )  )
set %d ( %a * 4  )
set %userdefine 1
set *511 pause
set %_runebook1 0
set %_runebook2 0
set %m 0
SET %TIME 10
SET %PRIMER 1
if %magery = #true
set %spot 345
else
set %spot 381

if %bypass = #true
goto skipmenu

Display yesno are you using a pet?
if #dispres = yes
{
set %pet #true
display msg Click ok and target you pet now
set #targcurs 1
set #ltargetid NULL
baglo:
if #ltargetid = NULL
   goto baglo
wait 10
set %petid #ltargetid
}

display yesnocancel Do you wish to collect feathers or meat as well. Yes for feathers..No for meat...Cancel for neither
if #dispres = yes 2
set %vermin ag_wc_tc , %vermin
set %wool VLK_ , %wool
if #dispres = no
set %wool vrd_ , %wool

display yesno Are you porting from place to place?
if #dispres = no
set %recall #false
if #dispres = yes
set %recall #true
display yesno Do you wish to use magery to help kill animals?
if #dispres = no
set %cast #false

IF %PET = #TRUE
SET %TIME 40

skipmenu:
Menu Clear
   Menu hide
   Menu Window size 250 50
   Menu Window Color $D9D0C8
   Menu Font bgcolor $D9D0C8
   Menu Font Color Black
   Menu Font Name tahoma
   Menu Window Title Leather Portabout
   Menu Text txt 10 10 Initializing
   menu show
   menu hideeuo

menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing.
Menu Text txt1 10 30 Opening Paperdoll
Event macro 8 1
      wait 20
      contpos 650 0
      event macro 8 7
      wait 20
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing..
Menu Text txt1 10 30 Opening Status
event macro 8 2
      wait 20
      contpos 200 200
      wait 20
     CLICK 596 358
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing...
Menu Text txt1 10 30 Opening Backpack
event macro 8 7
    wait 20
      contpos 615 330
      wait 10
      set %backpackid #backpackid
      set %bb C_ , #backpackid
      wait 10
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing....
Menu Text txt1 10 30 Finding Knife
           finditem cnf_tsf_hnf_ATF_wsf C_ , #backpackid
            wait 10
if #findid = x 2
display msg Hey did you forget a dagger for cutting the little vermin up. Put a dagger in your pack and restart script.
halt
           set %knife #findid
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing.....
Menu Text txt1 10 30 Finding Sissors
         finditem KAG_jag C_ , #backpackid
wait 20
        if #findid = x 2
        display msg Hmmmm not finding any sissors in your pack. Put sissors in your pack and restart script.
        halt
if %recall = #false
        goto menu
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing.......
Menu Text txt1 10 30 Locating Secure Container
        finditem jif_kif_iif_HIF G_1
        wait 10
if #findid = x && %bank = #false 2
       display msg Make sure you are standing next to a large wood or metal chest. Then restart the script
       halt
if %bank = #true
msg bank $
      wait 20
      set #LOBJECTID #findid
   event macro 17 0
      wait 20
      set %secureid #findid
      ignoreitem #lobjectid
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing........
Menu Text txt1 10 30 Locating Storage Box
WAIT 10
        finditem cud_hkf c_
        wait 10
if #findid = x 2
       display msg Make sure you have a small WOOD BOX in your secure. Then restart the script
       halt
      wait 20
      set #LOBJECTID #findid
      set %orebagid #findid
      ignoreitem reset
      set #lobjectid %secureid
      wait 10
   menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing.........
Menu Text txt1 10 30 Locating Port Book
runebook1:
finditem ZBN c_ , #backpackid
wait 10
        event property #findid
wait 10
IF bone in #property || leather in #property 4
        set #lobjectid #findid
        set %_runebook1 #lobjectid
        gosub rune
        set %first %qqq
        ignoreitem #findid
if #findid = x 2
        display msg I can't find any books named Leather or Bone in your pack. Please name your book now.
        halt
if %_runebook1 = 0
        goto runebook1
        ignoreitem reset
menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing..........
Menu Text txt1 10 30 Locating House rune Book

homebook:
finditem ZBN c_ ,  #backpackid
wait 10
       event property #findid
        wait 10
if home in #property 4
       set #lobjectid #findid
       set %_runebook2 #lobjectid
       gosub rune
       set %houserune %rrr
       ignoreitem #findid
if #findid = x 2
display msg I can't find any books named Home in your pack. Please name your book now.
halt
if %_runebook2 = 0
       goto homebook
       ignoreitem reset

sub rune
   set %qqq 16
    up:
     IF %QQQ = 0 2
   SET %RRR 0
GOTO MSG
    if %qqq notin #property 2
      set %qqq %qqq - 1
       goto up
        set %rrr %qqq
      return

MSG:
if %rrr = 0 5
display msg Where is the placement or your rune to port home in your book???
+ Your book title should read something like this. Home 14. Here the program
+ knows to port off rune 14 in your book to get home. Please rename your book
+ and restart script.
halt
if %qqq = 0 4
display msg How many runes are in your Leather/Bone book.
+ This number needs to show in the title. Please rename your book.  EXAMPLE:
+ "Leather 15" for 15 runes in the book. Please do this and restart the script.
halt

menu delete txt
menu delete txt1
Menu Text txt 10 10 Initializing.........
Menu Text txt1 10 30 Done And Ready For Action
wait 2s

menu:
menu delete txt1
menu delete txt
      menu window size 300 65
menu window title Leather/Wool/Bones Collecting Script
   menu font size 11
menu text stat 57 5 You Have Succesfully Set Up
      menu font style b
   menu font size 11
menu text stat 63 22 Jebbits Gathering Script
   menu font size 12
menu text stat 55 40 Press Enter When Ready
   menu font color black
   menu font size 12
set #menubutton N/A
   menu show

REPEAT:
onhotkey enter
      goto loop1
goto repeat

;******MAIN LOOP************************
loop1:
menu hide
loop:
gosub recall
wait 35
       set %backx #charposx
       set %backy #charposy
      gosub start
         sub Start
Topp:
   gosub check
        gosub corpse
finditem %temptarget
            if #findid = x
{
set %ded #jindex
               finditem %vermin g_8
if #findid <> x
                set %temptarget #findid
}
gosub findtarget
      if #findid = x
        gosub move
          gosub moving
            gosub corpse
               gosub start
WAIT 20

sub findtarget
        finditem %vermin G_7
        wait 10
if #findtype = PF && %sheep = #true
gosub shear
        if #findrep <> 1 && #Findrep <> 2 && #findid <> x
        {
set %temptarget #findid
          set #ltargetid #findid
IF %PET = #true 4
            msg all kill $
             WAIT 10
set #ltargetkind 1
              event macro 22 0
               WAIT 5
                 event macro 27 0
                  wait 10
set #ltargetkind 1
                   event macro 22 0
                 set %eee #ltargetid
                  set %object #ltargetid
                   }
wait %TIME
return

sub moving
SET %SCNT #SCNT
set %xox 0
waitt:
set %xox %xox + 1
IF #ENEMYID <> n/a && #findid <> X
{
if %pet = #true 2
  finditem %petid
   move #findx #findy 0 2s
    else
     move #findx #findy 2 2s
IF #CHARPOSX = %SETX && #CHARPOSY = %SETY && #enemyhits = 100
   EVENT PATHFIND #FINDX #FINDY #findz
     SET %SETX #CHARPOSX
       SET %SETY #CHARPOSY
         wait 2s
          scanjournal
if can't_get in #journal
    return
if #enemyid <> n/a && %xox < 5 1
     goto waitt
         cast:
           if %xox > 10
             return
                set #ltargetid #enemyid
if #enemyid <> n/a && %xox => 3 && %cast = #true
    {
      FINDITEM %EEE
        set %xox %xox + 1
           event macro 15 29
             wait 50
               SET #lTargetKind 1
                 event macro 22 0
                   wait 30
                      scanjournal
if cannot in #journal || far_away in #journal || insufficient in #journal 2
   ignoreitem %eee
     return
        goto cast
            }
         if #scnt > %scnt + 30 2
      ignoreitem %eee
    gosub start
   }
if #findrep = 1 || #Findrep = 2
    ignoreitem #findid
       if %pet = #true 2
         finditem %petid
            wait 5
if #findid <> x && %PET = #TRUE
move #findx #findy 0 2s
}
return



;-----FIND THE DEAD------------
sub corpse
set %marker 0
again:
finditem YFM G_2
if #findkind = 1
        {
if %pet = #true
MSG All Follow Me $
        ignoreitem #findID
        gosub open
        wait 10
set %weight #weight
tryagain:
        gosub loot
if %weight = #weight && %marker < 1 2
   set %marker %marker + 1
    goto tryagain
     if %weight = #weight && #findid <> x 2
      set %marker 3
       gosub check
        wait 10
         SET %WEIGHT = #WEIGHT
           gosub cut
            goto again
              }
   if #findkind = 1
    {
      if %pet = #true
       MSG All Follow Me $
        ignoreitem #findID
         move #findx #findy 0 2s
         gosub open
          wait 10
           gosub loot
            wait 10
             gosub cut
              goto again
               }
return

;--------MOVE AROUND--------------------
sub move
if %path = 1
     set %mark 1
if %path = 3
     goto single
if %mark = 2
     goto loc2
     wait 20
if %x < %a 2
     set %m 0
     goto move1
if %x < %b 2
     set %m 2
     goto move1
if %x < %c 2
     set %m 4
     goto move1
if %x < %d
     set %m 6

move1:
     set %x %x + 1
     SET %q 1
IF %PET = #true
   MSG All Follow Me $
if %x < %d
{
q:
IF %Q > %MOVE
        GOSUB start
        EVENT MACRO 5 %m
        SET %Q %Q + 1
GOTO q
}

if %x => %d 3
  move %backx %backy 0 8s
    set %x 0
      set %mark 2
if %path = 2
  goto loc2
     goto nextrune2
;-----------------------------------------------------------------------
loc2:
wait 20
if %x < %a 2
set %m 6
GOTO MOVE2
if %x < %b 2
set %m 0
GOTO MOVE2
if %x < %c 2
set %m 2
GOTO MOVE2
if %x < %d
set %m 4

move2:
set %x %x + 1
SET %q 1
IF %PET = #true
MSG All Follow Me $
if %x < %d
{
v:
IF %Q > %MOVE
               GOSUB start
               EVENT MACRO 5 %m
              SET %Q %Q + 1
              GOTO v
}

if %x => %d
  {
    set %x 0
     set %mark 1
      goto nextrune2
       }
return


single:
IF %PET = #true
  MSG All Follow Me $
    if %x < %a
      {
       set %x %x + 1
        SET %q 1
z:
IF %Q > %MOVE
   GOSUB start
      EVENT MACRO 5 2
        SET %Q %Q + 1
           GOTO z
              }
if %x => %a
  {
    move %backx %backy 0 8s
      set %mark 1
        set %x 0
          goto nextrune2
            }


sub check
while %ded < #jindex
{
set %ded %ded + 1
scanjournal %ded
if #weight > #maxweight - 25 || %marker = 3 || Your_backpack_is_full in #journal || cannot_hold in #journal || too_full in #Journal
      {
if %recall = #false 3
deleteJournal
msg I think Im overweight $
pause
set %marker 0
      set %runenum2 %runenum
      set %runebook2 %runebook
      set %runebook 2
      set %runenum %houserune
      gosub house
      houserecall:
      set %runebook %runebook2
      set %runenum %runenum2
      set %counterstarted 0
      gosub recall
      set %ded #jindex
      }
      }
SET %MARKER 0
return

      nextrune2:
if %recall = #false
gosub start
      set %runenum %runenum + 1
      set %targetfirst 0
      set %prospector 0
      set %counterstarted 0
      if %runenum = ( %FIRST + %PRIMER )
            {
            set %runenum 1
            }
      goto loop
      }
      set %ded #jindex
   return

;****************HOUSE SUBROUTINE************
sub house
gosub recall
wait 20
;***********WALKING TO SECURE*************
set %scnt #scnt
movingtime:
if #scnt - %scnt > 4
{
set %scnt #scnt
event macro 5 1
event macro 5 1
gosub recall
}
move %cx %cy 0 1s
if #charposx <> %cx ||  #charposy <> %cy
goto movingtime
set %x + 1
set %counter 0
;************FIND AND OPEN CHEST*************
opensecure:
if %bank = #true 2
msg bank $
goto orebag
;Find chest
FINDITEM %SECUREID
  IF #FINDKIND = -1
    {
      GOTO OPENSECURE:
       }
;Open chest
        set #LOBJECTID %secureid
          set #findmod 0_0
            set #NEXTCPOSX 27
              set #NEXTCPOSY 49
                event macro 17 0
orebag:
                  WaitSecureToOpen:
                    finditem %orebagid
                     if #findid <> %orebagid
                      goto WaitSecureToOpen
                       INGOREITEM RESET
;---------------------------------------------Hides-------------------------------------------------
hides:
finditem jjg_hfg_eeg_guf_deg_off c_ , #backpackid
     if #findkind = 1
       {
       set %wq #weight
          IGNOREITEM #findid
           goto ore
             }

            if #findkind = 0
          {
     exevent drag #findid #findstack
wait 25
              exevent dropc %orebagid
                 wait 5
                 if #weight <> %wq
                    goto hides
               }
      set %ded #jindex
return

;--------Sheep Wool------------------

sub sheep
move #findx #findy 0 3s
   set #lobjectid %knife
     set #ltargetid #findid
       event macro 17
        target
         wait 10
          set #ltargetkind 1
           event macro 22
            return


;*********RUNEBOOK SUBROUTINE**********************************
sub Recall
if %recall = #false
gosub start
set %x 0
set %object x
set #ltargetid %object
set %object y
set %sss = 0
recallagain:
   set %_runebooknum %runebook
   set %_runenumber %runenum
   set %_style 0
   set %_time 10

   set %_oldx #charposx
   set %_oldy #charposy

   set %_page 0
   set %_side 0
   set %_num %_runenumber / 2
   set %_page %_runenumber + 1
   set %_page %_page / 2
   set %_num %_num * 2
   if %_num = %_runenumber
      set %_side 1
   set %_runex 288
   if %_side = 1
      set %_runex 448
   set %_pagexmod %_page * 34
   set %_pagex 256
   set %_pagex %_pagex + %_pagexmod
   if %_page > 4
      set %_pagex %_pagex + 31
recallselectbook:
   if %_runebooknum = 1
      set %_runebookid %_runebook1
   if %_runebooknum = 2
      set %_runebookid %_runebook2
recallopenagain:
wait 5
   set #LOBJECTID %_runebookid
   event macro 17 0
wait 5
   set #SCNT 0
recallwaitforbook:
   if #SCNT > 10
      goto recallopenagain
;Next line changes with patch
;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   if #CONTNAME <> GENERIC_GUMP
      goto recallwaitforbook
   deletejournal
contpos 149 203
contpos 149 203
   click %_pagex 395
wait 10
   click %_runex %spot
   set #SCNT 0
recallwaitforrecall:
   if #SCNT > 10
      goto recallagain
   scanjournal 1
   if something_is_blocking_the_location in #journal
   goto nextrune2
IF too_encumbered in #journal
gosub dragit
   if for_this_spell in #journal 2
      event macro 13 46
      wait 30
   if %_oldx = #charposx
   {
      if %_oldy = #charposy
      {
         goto recallwaitforrecall
      }
   }
wait 30
set %ded #jindex
   return

sub open
set #lobjectid %knife
    event macro 17 0
      target
      set #LTargetID #findID
set #lTargetKind 1
      event macro 22 0
   wait 15
   set #LobjectID #findID
   event macro 17 0
   wait 10
   set %corpseID C_ , #ContID
contpos 615 330
return

sub loot
set %ll 0
loot:
set %ll %ll + 1
if %ll >= 5
goto lootover
scanjournal #jindex
     finditem %hides , _ , %WOOL %corpseID
   If #Findkind <> -1 && #findbagID <> #backpackid
      {
if cannot_hold in #journal
{
if %marker = 2 && %recall = #false 2
display msg time to dump
pause
if %marker = 2 && %recall = #true
goto lootover
ignoreItem reset %corpseid
set %marker 2
set %modify ( #findstack / 2 )
}
  If %marker = 2
 exevent drag #findid %modify
 else
 exevent drag #findID #findstack
 wait 25
      exevent dropc #backpackid
      wait 10

      }
}
if #findkind = -1
  return
wait 10
GOTO LOOT
lootover:
return

sub cut
SET %CUT 0
set %once 0
cut:
scanjournal
if too_full in #journal 2
SET %CUT 1
gosub dragit
        finditem KAG_JAG %bb
        set #LobjectID #FindID
        set %cc %hides
        finditem %cc %bb
        if #findkind <> -1 && %once = 0
                {
                if %once = 0
                set %once 1
                wait 5
                event macro 17 0
                target
                set #LtargetID #FindID
set #ltargetkind 1
                event macro 22 0
wait 10
                goto cut
                }
if %marker = 2 4
set %marker 3
gosub check
gosub loot
gosub cut
gosub check
        if #findkind = -1
                return

;------------------------OVERWEIGHT ORE DRAG-----------------------------

sub dragit
SET %WX #WEIGHT
     SET %ST 300
     SET %SY 215
     SET %SS 0
     drop:
IF #WEIGHT < #MAXWEIGHT

RETURN
IF #WEIGHT < %WX && %CUT = 1
{
SET %CUT 0
RETURN
}
     WAIT 15
     SET %SS %SS + 1
IF %SSS = 5
     RETURN
IF %SS = 2
     SET %SY %SY + 30
IF %SS = 3
     SET %ST %ST + 30
IF %SS = 4
     SET %SY %SY - 30
FINDdwj:
finditem eeg_VLK_VRD_deg c_  , #backpackid
IF #LLIFTEDKIND = 0
        Event Drag #Findid
          wait 5
            msg 1 $
          wait 20
       click %ST %SY P
     }
GOTO DROP
return


 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
24 Eyl 2010 22:30, Değiştirme: 25 Eyl 2010 1:31 (Toplamda 1 kere)
Tanaka
Üstad

Avatar

Yaş: 52
Kayıt: 15 Tem 2010
Mesajlar: 287
Cinsiyet: Erkek
Nerden: OuagaDougou

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Tanaka
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
Not atladığım yer olabilir uygularsam resimde koyarım. Hata verirse buraya yazarsanız çözerim.

Kolay gelsin.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
24 Eyl 2010 22:36
OturanBoga
Üstad



Yaş: 48
Kayıt: 31 Tem 2010
Mesajlar: 252
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

OturanBoga
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
hangi kutuyu denersem deniyeyim script bulmuyor hata veriyor öneriniz nedir?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 1:25
Tanaka
Üstad

Avatar

Yaş: 52
Kayıt: 15 Tem 2010
Mesajlar: 287
Cinsiyet: Erkek
Nerden: OuagaDougou

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Tanaka
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
Evinizin dış bölümüne Wooden Chest Koyup İçine de bir Wooden Box atın kabul edecektir. Şimdi denedim çalıştı

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 1:28
OturanBoga
Üstad



Yaş: 48
Kayıt: 31 Tem 2010
Mesajlar: 252
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

OturanBoga
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
o sorunu cözdüm tesekkür ederim kitabıda tanıtabilirsem sorun kalmayacak umarım :)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 1:32
Tanaka
Üstad

Avatar

Yaş: 52
Kayıt: 15 Tem 2010
Mesajlar: 287
Cinsiyet: Erkek
Nerden: OuagaDougou

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Tanaka
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
OturanBoga yazmış:
o sorunu cözdüm tesekkür ederim kitabıda tanıtabilirsem sorun kalmayacak umarım :)


Katibın adını düzelttm eksik yazmışım

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 1:38
OturanBoga
Üstad



Yaş: 48
Kayıt: 31 Tem 2010
Mesajlar: 252
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

OturanBoga
Üstad
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
cok güzel sekilde calısıyor tesekkür ederim,1 m para harcamıstım bu deri olaylarına cok yardımcı oldu bu script.

Saygılar.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 1:41
bsbodcum
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 08 Ağu 2010
Mesajlar: 73

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
bsbodcum
Oyuncu
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
Wooden Chestleri Aşağıdaki Vendordan Alabilirsiniz :P



 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 3:17
Katharsis
Efsane



Yaş: 44
Kayıt: 17 Ağu 2010
Mesajlar: 593
Nerden: Minoc

Durumu: Çevrimdışı

Katharsis
Efsane
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
verdim şukunu :D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 4:23
Azazel
Efsane



Yaş: 39
Kayıt: 02 Tem 2010
Mesajlar: 618

Durumu: Çevrimdışı

Azazel
Efsane
[EUO] Deri Toplama Scripti Konu: Yanıt: Deri Toplama Scripti
Alıntıyla Cevap Gönder
alkışş

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
25 Eyl 2010 4:26
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki
1. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 46 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız