Kullanılacak Bodcu Sistemi Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Bodcu sisteminde yapılan değişiklikler şu şekilde.
Devretme / Kontrat Haline Getirme;
100, 105, 110, 115, 120 yeteneklerinde kontrat haline getirebilir ya da başkasına devredebilirsiniz. Devrettiğiniz kişi ya da kontratta yazan değerle aynı yeteneğe sahip olmalısınız.
Yukarıdaki kontratta görüldüğü gibi artık yetenekler yazmakta. Yetenekleriniz eşit değilse bunu kullanamazsınız. Ancak eşit yeteneklerde kullanabilirsiniz.
Örneğin; 105 yeteneğiniz varken gerekli skill: 105 olan bir bod hakkını üzerinize alabilirsiniz. Yetenekler eşit olmak zorunda.
Görev Alma Süresi;
Eski bodcu sisteminde 6 saatte bir ne kadar bodcumuz varsa görevlerini sırasıyla alırdık. Örneğin 10 hak varsa on tanesini de peşpeşe alırdık.
Sunucumuzdaki bodcu sisteminde ise görev alma süreleri 6 saate yayılıyor. Dolayısıyla nasıl 1 bod hakkı olan 6 saatte bir alıyorsa 2 bod hakkı olan 3 saatte bir alıyor.
Diğer bir örnek. Diyelim 20 bod hakkınız var (6 saat = 360 dakika).
360 / 20 = 18 dakika da bir görev alacaksınız demektir.
Bir karakterin sahip olabileceği en çok bodcu sayısı;
Kendi görev hakkı dahil 360'dır (359 + 1). Peki ama neden?
360 bodcuya sahip biri dakikada bir görev alıyordur. İşte bu sebeple bod hakkına sahip olmayı karakter başına 360 ile sınırlandırmış bulunmaktayız.
Materyal Şansları;
Orjinalde olduğu gibi olup yeteneğe bağlı iyi görevler çıkacaktır.
Örneğin: Bir small spined bulk order çıkma ihtimali:
100.0 tailoring yeteneği için %5 iken,
120.0 tailoring yeteneği için %11 dir.
Yeteneğe göre materyal şansı matematiksel olarak ayarlanmış olup test edilmiştir. Oynadığınız zaman fark edeceksiniz ki yeteneğiniz arttıkça daha iyi görevler alacaksınız.
Bod hakkın varsa yeteneğin artmayacaktır;
Birden fazla bod hakkına sahip olanlar hiçbir şekilde tailoring/blacksmithy kasamazlar. Yetenek alabilmek için mutlaka bodcularınızdan kurtulmalısınız.
Bod ödülleri;
Para ödülleri daha önceden belirtildiği gibi 1/4 e düşürülmüştür.
Tailoring rewardları burada belirtildiği gibi orjinal halindedir.
Blacksmithy rewardları burada belirtildiği gibi orjinal halindedir.
Şöyle bir soru gelebilir: 6'lı spined görev de mi barbed kit verecek? EVET
75 Yetenek Görevi;
EUO kullanarak kasıp kontrat haline getiren arkadaşlar için bir önlemdir. Rastgele bir görev çıkacak karşınıza. Bu görevi yapmadan yetenek arttıramazsınız.
Tailoring ve Blacksmithy yetenek alım hızı nedir;
Diğerleri neyse odur. Özel olarak tai ya da bs için özel bir zorlaştırma yapmadık. Çünkü bodcu sayısı fazla olan değil, yeteneği fazla olan runiclere daha çok yaklaşır.
Aşağıdaki kısım bodcuya karşı olanlar için geliyor:
Bodcu sistemi olmasaydı:
100 bodcumuzda bulunan 100 bodu gir çık yaparak 6 saatte bir alacaktık.
Bodcu sistemi varsa:
Yine 6 saatte aynı miktarda bod alırız. Tek farkı gir çık yapmayız.
E o zaman ben hep 120 kasarım, güzel bod alır, barbed çıkarırım diyenler varsa:
Bunu oynadıktan sonra göreceksiniz, 120 yapmak kolay olsaydı böyle bir sistem getirmezdik değil mi? =)
Madem öyle bodcuyu hiç koymayın diyenlere geliyor:
Tek tek girip çıkarak almak hem sunucuyu hem sizi yoracaktır. Yıllardır alıştığınız bodcu keyfine bir de bu açıdan bakın, beğeneceksiniz bence.
Son Söz:
Sistem test edilmiş, denenmiş ve her türlü mantıksal hatadan arındırılarak 2006'daki bodcudan kat kat iyi hale getirilmiştir.
Karşı çıkacak arkadaşlarımıza söylüyorum öncelikle deneyin. Gerçekten keyifle görev yapacağınıza eminim.
Ayrıca ben 2. gün barbed çıkarırım diyenler için de bir sözümüz var: Bu sistemde 1 ay sonra bile barbed bulamayabilirsiniz. Bu kadar da iddialıyım.
Türk ultima camiasına hayırlı olması dileklerimle. ^^
Devretme / Kontrat Haline Getirme;
100, 105, 110, 115, 120 yeteneklerinde kontrat haline getirebilir ya da başkasına devredebilirsiniz. Devrettiğiniz kişi ya da kontratta yazan değerle aynı yeteneğe sahip olmalısınız.

Yukarıdaki kontratta görüldüğü gibi artık yetenekler yazmakta. Yetenekleriniz eşit değilse bunu kullanamazsınız. Ancak eşit yeteneklerde kullanabilirsiniz.
Örneğin; 105 yeteneğiniz varken gerekli skill: 105 olan bir bod hakkını üzerinize alabilirsiniz. Yetenekler eşit olmak zorunda.
Görev Alma Süresi;
Eski bodcu sisteminde 6 saatte bir ne kadar bodcumuz varsa görevlerini sırasıyla alırdık. Örneğin 10 hak varsa on tanesini de peşpeşe alırdık.
Sunucumuzdaki bodcu sisteminde ise görev alma süreleri 6 saate yayılıyor. Dolayısıyla nasıl 1 bod hakkı olan 6 saatte bir alıyorsa 2 bod hakkı olan 3 saatte bir alıyor.
Diğer bir örnek. Diyelim 20 bod hakkınız var (6 saat = 360 dakika).
360 / 20 = 18 dakika da bir görev alacaksınız demektir.

Bir karakterin sahip olabileceği en çok bodcu sayısı;
Kendi görev hakkı dahil 360'dır (359 + 1). Peki ama neden?
360 bodcuya sahip biri dakikada bir görev alıyordur. İşte bu sebeple bod hakkına sahip olmayı karakter başına 360 ile sınırlandırmış bulunmaktayız.
Materyal Şansları;
Orjinalde olduğu gibi olup yeteneğe bağlı iyi görevler çıkacaktır.
Örneğin: Bir small spined bulk order çıkma ihtimali:
100.0 tailoring yeteneği için %5 iken,
120.0 tailoring yeteneği için %11 dir.
Yeteneğe göre materyal şansı matematiksel olarak ayarlanmış olup test edilmiştir. Oynadığınız zaman fark edeceksiniz ki yeteneğiniz arttıkça daha iyi görevler alacaksınız.
Bod hakkın varsa yeteneğin artmayacaktır;
Birden fazla bod hakkına sahip olanlar hiçbir şekilde tailoring/blacksmithy kasamazlar. Yetenek alabilmek için mutlaka bodcularınızdan kurtulmalısınız.
Bod ödülleri;
Para ödülleri daha önceden belirtildiği gibi 1/4 e düşürülmüştür.
Tailoring rewardları burada belirtildiği gibi orjinal halindedir.
Blacksmithy rewardları burada belirtildiği gibi orjinal halindedir.
Şöyle bir soru gelebilir: 6'lı spined görev de mi barbed kit verecek? EVET
75 Yetenek Görevi;
EUO kullanarak kasıp kontrat haline getiren arkadaşlar için bir önlemdir. Rastgele bir görev çıkacak karşınıza. Bu görevi yapmadan yetenek arttıramazsınız.
Tailoring ve Blacksmithy yetenek alım hızı nedir;
Diğerleri neyse odur. Özel olarak tai ya da bs için özel bir zorlaştırma yapmadık. Çünkü bodcu sayısı fazla olan değil, yeteneği fazla olan runiclere daha çok yaklaşır.
Aşağıdaki kısım bodcuya karşı olanlar için geliyor:
Bodcu sistemi olmasaydı:
100 bodcumuzda bulunan 100 bodu gir çık yaparak 6 saatte bir alacaktık.
Bodcu sistemi varsa:
Yine 6 saatte aynı miktarda bod alırız. Tek farkı gir çık yapmayız.
E o zaman ben hep 120 kasarım, güzel bod alır, barbed çıkarırım diyenler varsa:
Bunu oynadıktan sonra göreceksiniz, 120 yapmak kolay olsaydı böyle bir sistem getirmezdik değil mi? =)
Madem öyle bodcuyu hiç koymayın diyenlere geliyor:
Tek tek girip çıkarak almak hem sunucuyu hem sizi yoracaktır. Yıllardır alıştığınız bodcu keyfine bir de bu açıdan bakın, beğeneceksiniz bence.
Son Söz:
Sistem test edilmiş, denenmiş ve her türlü mantıksal hatadan arındırılarak 2006'daki bodcudan kat kat iyi hale getirilmiştir.
Karşı çıkacak arkadaşlarımıza söylüyorum öncelikle deneyin. Gerçekten keyifle görev yapacağınıza eminim.
Ayrıca ben 2. gün barbed çıkarırım diyenler için de bir sözümüz var: Bu sistemde 1 ay sonra bile barbed bulamayabilirsiniz. Bu kadar da iddialıyım.
Türk ultima camiasına hayırlı olması dileklerimle. ^^

Arkadaşlar, günlerdir gelen bodcu muhabbetinde son noktayı koymak istedik. Sizler için ürettiğimiz formülleri birleştirerek en iyisini hazırlmaya çalıştık. Burda sadece bodcuya bağlı kit çıkarma değil yetenğe bağlı olarak ayarladık. Örneği 100 adet 100 skilli olan bodcu yerine 120 skilli olan 3 veya 5 bodcu istediğinizi kat kat daha güzeli olacak şekilde ayarlandı. yani 1000 tane 100 lük kasana kadar 10 tane 120 kasmak daha mantıklı olacak. Üstelik sadece burda barbed yada horned ta bakmayın. Luck sistemi yenden yapım aşamasındadır. Luck ile iyi item çıkarıp onu çevirip kullanacağınız bir sistem üzerinde çalışıyoruz. Umarım Beyenirsiniz. Ama Lütfen denemeden abartılı yorumlar yapmayalım. Hayırlı olsun şimdiden. Teşekkürler.

Böylelikle son konu da açıklığa kavuşturulmuştur.
Hepimize hayırlı olsun ^^
(NOT: Sorusu olan arkadaşlarımızın sorularına ilk mesajda yanıt vermeye çalıştım. Sorunuzun cevabı yazı içerisinde olabilir, yoksa eğer bu başlıkta soruya yer verin yanıtlayım.)
Hepimize hayırlı olsun ^^
(NOT: Sorusu olan arkadaşlarımızın sorularına ilk mesajda yanıt vermeye çalıştım. Sorunuzun cevabı yazı içerisinde olabilir, yoksa eğer bu başlıkta soruya yer verin yanıtlayım.)


şimdi cogumuz iş güç sahibi insanlarız kendi iş yerim var çalışıyorum sizin sistem anladıgım kadarı ile 6 bodcun mu var 100luk 1 sate 1 bod alcaksınız diyorsunuz 7 /24 boyunca her saat bası alıcaksın diyorsunuz b unasıl mumkun olur ki eski sistemde 6 saate 1 di gider işimizi gorur zamanı gelince gelir alırdık bu çook tuhaf olmuş
120 tai kasabilmek için hangi skile kadar ne metaryel gerekiyor yani orjinal mi gene bone mi olcak :X kasmak ıcın 119 dan sonra Bone olcaksa bonenın cok cıkıcagı zombyler koymalıyız
diyorsunzu ki 1 ayda barbet cıkmayabilir ? peli 1 ay sonra cıktıgıdna props degerleri ne olcak hüsranmı yoksa props ayarları artırıldımı cunku en son ns sunucusunda 600 kusur barbet bastım 2 parça cıktı tek mage göre ful prpslu
120 tai kasabilmek için hangi skile kadar ne metaryel gerekiyor yani orjinal mi gene bone mi olcak :X kasmak ıcın 119 dan sonra Bone olcaksa bonenın cok cıkıcagı zombyler koymalıyız
diyorsunzu ki 1 ayda barbet cıkmayabilir ? peli 1 ay sonra cıktıgıdna props degerleri ne olcak hüsranmı yoksa props ayarları artırıldımı cunku en son ns sunucusunda 600 kusur barbet bastım 2 parça cıktı tek mage göre ful prpslu



Nom Amor yazmış:
Evet tamamen kaldırıldı.
Mariaymazoglu yazmış:
Makroyla bod al ayıkla dönemi bitmiştir. Eğer 6 saatte bir alırım hepsini diyorsanız bu sistemi kullanmazsınız, klasik bodcusuzmuş gibi ayrı ayrı karakterler kasarsınız.
Mariaymazoglu yazmış:
Düşürülmedi, hiçbir şekilde oynanmadı. Size verebileceği en iyi propsları verecektir.
Kro yazmış:
Kemik konusunda sıkıntı çekmemeniz sağlanacak. Fakat ninja demeyin bana. Samurai Empire bu sunucuda olacak son şey.

post yazanlar :) hiç taiyle ugraşmıyan tipler yani onlar için iyi cunku kasmıyorlar tai nede olsa kasanlarda kasmasın arzusundalar ben tek zevk aldıgım bırakın acıonu rp yi tek zevkim taidir zamanım olsun 7 24 oturur oynarım çiçek bocek yetiştiriririm zevkle takip ederim o yuzden tailerin alın teri deriz ya o alın teri umarım burda karşılıgını görür

Benim aklıma yatmayan bir şey var. Neden bodcu sisteminde inatla ısrar ediliyor? Diğer başlıklarda da görüldüğü gibi oyuncuların çoğu bu bodcu sistemini istemiyor ve ultimayı öldürdüğünü düşünüyor. Kaldı ki Luna'nın kendi açmış olduğu anket var ve bu ankette bodcu sistemini istemeyenlerin oranı %60. Madem görüşlerimizi iplemeyecektiniz neden bu başlık bir yönetici tarafından açıldı?

1. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 87 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |