Kullanılacak Bodcu Sistemi
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, Sonraki

Ultima Online Forum -> Konu Dışı
 
Yazar
Mesaj
hajei
Uzman



Yaş: 54
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 164

Durumu: Çevrimdışı

hajei
Uzman
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
1 uo ortalama 2 kb/s dl tüketir(o kadar cok da değil gerçi server açılsın daha güzel rakam veririm) derseniz 2kb/s*60saniye*60dakika*24saat*7gün=1.2GB eğer 4gb kotan varsa 1 ay boyunca sürekli aç kullan abi...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:07, Değiştirme: 18 Tem 2010 10:09 (Toplamda 1 kere)
Esqarrouth
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 39
Kayıt: 30 Hzr 2010
Mesajlar: 102
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Esqarrouth
Deneyimli Oyuncu
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:

Kro yazmış:
tai 120 olması için kemik le kasılıyor demi 119.0-120.0 arası yoksa ninja itemleri mi olcak ?


Kemik konusunda sıkıntı çekmemeniz sağlanacak. Fakat ninja demeyin bana. Samurai Empire bu sunucuda olacak son şey.

onerim=zaten runuo latest oldugundan dolayi se ml yi destekliyor soyle yapilabilir, ml se olmadan itemlari craft edilebilir olsun. boylece hem standart aos goruntusunden pek bir fark olmadan kurtulunur hemde bone sikinti olayi olmaz..

birde anti macro olarak soyle birsey yapilabilir, bir account 3 saat online olursa otomatik kicklenir boylece macrolari engellemis olursunuz

birde eklemek istiyorum buna sikayet ediyorsunuz ama gelin demise e saat basi 20 bodcu gir cik topla yap geri ver nasil gorun..
sonucta online oyun, daha fazla online olan daha iyi olacaktir bu oyunlarin mantigidir
1 saat kasan lvl 10 olursa
5 saat kasan lvl 20 olur gibi


 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:09
hajei
Uzman



Yaş: 54
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 164

Durumu: Çevrimdışı

hajei
Uzman
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
actinin ortasında kicklenecek misin saçmalık olur bence. boşuna macroyu durdurma amaçlı önüne engel koymaya çalısmayın macroyu durduramazsınız ancak macroyla kasan ile elle kasan arasındaki farkı azaltabilirsiniz... bu bodcu sistemi de sadece para dengesizliği ve set dengesizliğini bi nebze azaltmak için yapılmış bir engeldi sadece.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:12, Değiştirme: 18 Tem 2010 10:15 (Toplamda 2 kere)
Typhon
Sponsor



Yaş: 39
Kayıt: 30 Hzr 2010
Mesajlar: 112

Durumu: Çevrimdışı

Typhon
Sponsor
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
Kro yazmış:
@cemil ipekçi
uo emekverenlerin oyunudur yangel yat osman devri bitti senin dediğin çalışan insan nasıl alsınmış çalışmayan da tüm hayatını uoya veren insanlar gelipte onların yaptığını küçümseme ya sen az oynuyon tabiki çok oynayan adamla aranda bi fark olacak ama yıllardır bu fark yoktu ama şimdi olacak icon_guitar.gif


KRO YUKARDAKI LAFI BANA SOYLEDIN HERHALDE... YAN GEL YAT DEVRI DERKEN SEN BOKLU DONUNLA GEZERKEN BEN UO OYNUYORDUM DELIKANLI DAHA 17 YASINDASIN .. BOKUNLA GULLE OYNAMA..

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:12
izzy
Bilge



Yaş: 37
Kayıt: 17 Tem 2010
Mesajlar: 403
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Karamsel

Durumu: Çevrimdışı

izzy
Bilge
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
Her ayrıntısı düşünülmüş güzel bir sistem olmuş, elinize sağlık. Kafamda yinede soru işaretleri oluşturdu. Örneğin;

-Bodcu hakkı kasılacak karaktere 120 ps bastık 120 yapıp aktardık diyelim. Yine 120 kasabileceğiz sanırım bu karaktere öyle değil mi? Benim anladığım bu oluyor.
-Bir diğer konuda easyuo ile kasarken görev çıkmasından bahsetmişsiniz. Bir örnek vererek bunu açıklayabilirmisiniz.

Belki cevabı verilmiştir ama tüm postları okumak gerçekten zor :)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
18 Tem 2010 10:15
Esqarrouth
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 39
Kayıt: 30 Hzr 2010
Mesajlar: 102
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Esqarrouth
Deneyimli Oyuncu
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
hajei yazmış:
actinin ortasında kicklenecek misin saçmalık olur bence.

3 saat icinde 10x10 disina cikmamis kosulu eklenebilir. bu lunadaki sus kopeklerinide engeller

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:17
Venus
World of UO



Yaş: 39
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,459

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
Bod alma sürelerinin 6 saate yayılmasına karşı çıkanlar zaten 1000, 2000 bodcu kasarız mantığında değil mi? Tamam 360 tane kasınca alın size dakikada bir bod. Mantık bu mudur? Yazıda ben ne diyorum siz ne soruyorsunuz. YETENE?E bağlı diyorum SAYIYA değil. Üstelik ultimayı pvp oyunu olarak görmekten vazgeçin. PVP olayı işin sadece bir boyutu, tamamına odaklanın. Biz bu oyuna 7x karakterlerle başladık. Belki 10 kere ölüyorduk ama sonradan 1 kere galibiyet kazanınca bir anlamı oluyordu. Ben kral olacağım mantığından vazgeçin.

Beğenmeyenlere ve saçma bulanlara diyorum sadece deneyin, memnun kalmazsanız iletirsiniz. En ince ayrıntısına kadar düşünüldü.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
18 Tem 2010 10:17, Değiştirme: 18 Tem 2010 10:20 (Toplamda 1 kere)
arannox
Büyük Usta

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 07 Tem 2010
Mesajlar: 316
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
arannox
Büyük Usta
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
Şu sistemde; 360/360 = 1 dakika.

1 dakikada 1 bod almamız mı şart mı şimdi? Yoksa o sırada alamadığımız bod'u istediğimiz zaman ( taa ki 360 bod hakkımız olana kadar ) alabilecek miyiz?

Eğer 1 dakikada 1 bod almak zorunluysa geceleri nasıl yapacağız bu işi?

Ben bunu anlamadım kusura bakmayın.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:19
Venus
World of UO



Yaş: 39
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 4,459

Teşekkür: 625

Durumu: Çevrimdışı

Venus
World of UO
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
izzy yazmış:
Her ayrıntısı düşünülmüş güzel bir sistem olmuş, elinize sağlık. Kafamda yinede soru işaretleri oluşturdu. Örneğin;

-Bodcu hakkı kasılacak karaktere 120 ps bastık 120 yapıp aktardık diyelim. Yine 120 kasabileceğiz sanırım bu karaktere öyle değil mi? Benim anladığım bu oluyor.
-Bir diğer konuda easyuo ile kasarken görev çıkmasından bahsetmişsiniz. Bir örnek vererek bunu açıklayabilirmisiniz.

Belki cevabı verilmiştir ama tüm postları okumak gerçekten zor :)


- Evet aynen öyle. Tekrar PS basmana gerek yok. 120'yi sıfırladın 50 oldu. Tekrar 120 leyebilirsin.

- Basit bir görev olacak. Örneğin rastgele bir şehirdeki terziye bir eşya götürmek gibi. "Vesper'deki terziye makas götür" tarzı basit bir şey.

arannox yazmış:
Şu sistemde; 360/360 = 1 dakika.

1 dakikada 1 bod almamız mı şart mı şimdi? Yoksa o sırada alamadığımız bod'u istediğimiz zaman ( taa ki 360 bod hakkımız olana kadar ) alabilecek miyiz?

Eğer 1 dakikada 1 bod almak zorunluysa geceleri nasıl yapacağız bu işi?

Ben bunu anlamadım kusura bakmayın.


Bu bir makro önlemi. Kimseye 24 saat başında durun ve dakikada bir bod alın demiyoruz. 1000-2000 bodcu kasan kişi zaten hırs yapmış demektir. Biz bunları filtreliyoruz.

Şunu unutmayın: 100 tane 100 olacağına 2 tane 120 olsun diyoruz.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
18 Tem 2010 10:20, Değiştirme: 18 Tem 2010 10:24 (Toplamda 1 kere)
Cemil Ipekci
Üstad



Yaş: 43
Kayıt: 11 Tem 2010
Mesajlar: 298
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Bursa

Durumu: Çevrimdışı

Cemil Ipekci
Üstad
Kullanılacak Bodcu Sistemi Konu: Yanıt: Kullanılacak Bodcu Sistemi
Alıntıyla Cevap Gönder
Venus yazmış:
Bodcu sisteminde yapılan değişiklikler şu şekilde.


100.0 tailoring yeteneği için %5 iken,
120.0 tailoring yeteneği için %11 dir.




Bodcu sistemi olmasaydı:
100 bodcumuzda bulunan 100 bodu gir çık yaparak 6 saatte bir alacaktık.

Bodcu sistemi varsa:
Yine 6 saatte aynı miktarda bod alırız. Tek farkı gir çık yapmayız.


^^



Venus player olarak cevap verirsen sevinirm ......

%11 sans icin kasmasının zor oldugunu soledigin tailordan 20tane 120 skll mi kasarsin

Yoksa aman %11 olacagina %5 olsun kolay kolay 300 tanemi kasayim derdin?

Buna cevap(kendi kanımca) 120 yapana kadar tırmalayacagima 100 de birakır 360 tane kasarim 20 tane 120 ligin yakalayacagi sansı gecerim bile .....

ee Çalisanlarla zamani musait olanlar arasinda denge kurucaz dedin... cAlisan adam bodcu sistemini kullanamicana gore oyuna ayıracagi 4 saatin 1 saatini bod toplamaya ayiracak (gircik) ama zamani musait olan dk da bir bod alacak nerede EŞİTLİK?

Saygilarimla yorumunuzu bekliyorum

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Tem 2010 10:21
 
Yeni başlık gönder   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, Sonraki
7. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 87 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız