10 Günün Sonunda Benim Açımdan Server Degerlendirmesi Sayfaya git: Önceki, 1, 2 |
Yazar
Mesaj
Bunu ogrenmem güzel oldu hirsiz sehirde ben baska haritada kasiyorum fame geliyor normalde aynı haritada belli bir mesafede olmazsan karma gelmemsi lazim o yuzden denememiştim ama bu sekilde hırsızıma fame kasabiliyorum Teşekkur ediyorum
Önemli değil, kolay gelsin. Para miktarı konusunda da bi düzenleme gelirse hırsızlarda BoD rahat rahat yaparlar. Bu arada Forensic kasanlarada dikkat et özelden bir kaç tanesinin adını yollayayım sana onları gördün mü Luna'da kaç, Thief charları direk criminal yapıp kesebiliyorlar ^^
Arkadas cok guzel sekilde ozetlemis benimde en sevmedigim olay playerlarin 1000 tane terzi 2000 tane black smith char yapmasi sirf bu yuzden oynamiyorum ve inanin bunun icin oyuna baslamayan tanidigim bir cok insan var
Biz de bu sıkıntıyı dile getirmiştik. Etrafta zırt pırt ışınlanan minerlar görmekten çok sıkıldık. Elle toplamanın keyfini geçtim adam tekel olma hırsında başka bir açıklaması yok bunun. Verin serverı itiraz etmez. Her şey benim olsunculuğun son noktası. Bnm de bir ricam olcak treasure hunting ve leviathan için insanları itecek itemler eklenmeli diye düşünüyorum. Normalde çıkması gereken 40k zaten 4k+ya düşürülmüş. İnsanlara gerek pve gerekse pvp konusunda çeşitliliğe ve grupla yapmaya itmeli ve kimsesiz insanların da bu gruba girebilmesi için party search sistemi getirilebilir. Bir de level sistemi getirilirse tadından yenmez. He bu arada oyun ilerlemeli yeni boss champ vs eklenebilirse ne ala.
Champ yapanlar tekel olmus durumda bizleri dışlıyorlar...
Champ yapanlar tekel olmus durumda bizleri dışlıyorlar...
Yazdıklarınız zaten runuonun ilk yıllarında 2003-2007 arasında mevcuttu fakat artık herkes herşeyi en ince ayrıntısına kadar öğrendi bunun üstüne razor ve easyuoda oyunu basitleştirmek için birçok yenilikler çıkınca ve oynayan oyuncuların yaşlarıda yükseldikçe büyük çoğunluk uoyu farklı bir açıyla oynamaya başladı. Server ilk açıldığında herşeyiyle orjinal razor ve easyuosuz eski zamanların keyfini alacak şekilde oynamaya çalışıyorduk ama bazı değişiklikler sonucu ve artniyetli oyuncuların serverı sabote etmesinden dolayı yine aynı düzene geçildi. Normal oyunda zaten örnek olarak bir Dragon alacak kadar tame kasıp kolayca yaratıkları kesip loot kasmak aylar gerektiren bir işti. Oyunda level sistemi olmadığı için 1 günde karakterin tüm skillerini 100 yapabilmek oyunun anlamını kaybetmesine yol açıyor o yüzden zevksiz bir şekilde playerların npcden farksız olduğu bir oyun ortamı oluşuyor.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): marinette
2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 20 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |