Sunucu Özellikleri (Taslak) Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Bir an için orjinale çok yakın bir serverda oynayacağız diye çok heveslendik ama kursağımızda bırakmayı becerdiniz. Bana açıklarmısınız bunun önceki serverla arasında harita dışında ne farkı var? biz diyoruz sistemlere boğdunuz siz yine sistemli server açıyorsunuz aç orjinal geç insanlar oynasın orjinali açarsanız bütün şu sistemler gidecek ve oyun oynayacağız. bilmem farkındamısınız ama böyle bir server zaten yenilerde açıldı...
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): XesLordoglu
Taslağı en üstten okuyarak, objektif bir post yazacağım. Öncelikle saygılar herkese, iyi forumlar.
Bazı özellikler çok kolay, bazıları ise çok zor olmuş. Denge kurmak demek biri çok kolay diğeri çok zor demek değildir ki... Her ikisinin de ortasıdır. Diğer postta da bahsetmiştim. Bir şey normalde x zaman alacaksa, böyle yapıldığında 2x zaman alıyor sadece. Yani bonded süresini 1 gün yapıp, loot parasını 50% düşürmek neden ??
Merak ettiklerimiz ve düzeltilmesini düşündüklerimiz;
1- Guild neden 25k da Aile 1m ?
2- Bonded neden 1 gün de, lootlar 50% azaltılmış ?
3- Bod şansları açıklanmamış ama, en iyimser düşünceyle, orjinali ise bile 2000Bod hakkı sınırı neden ? Hiç sınır olmasaymış oldu olacak... Biz bodcu olmasın diye düşünürken bu tokat gibi çarptı.
4- Vendorlar resource satmayacak ama client sınırı neden 4 ? Bol bol Resourcer açalım diye mi ? Bari her acc'de 1 karakter açılabilsin.
5- Bandaj süresi 180+dex için de mi 2sn ? Archerlar'ı tekrar gün yüzüne çıkartalım tartışması yaparken değil archer, warrior bile göremeyeceğiz.
6- Paragon ve lvl sistemini kaldırıp da Pugi ve Totem neden diğer artifactlardan daha zor düşüyor ?? Ne farkı kaldı kaldırmanızın ?
7- Şampiyonlara hem 6 saat (virtue kullanılırsa 2 saat) delayını getirip de hem de neden kademeli olarak açılıyor ve 120 düşüp düşmemesi de kademeli ??
Şimdi daha önce de sormuştum. Biz aslında ne istiyoruz ?? Kış ayı malum diye lafa başlayıp da Serverın ömrünü uzatmaya mı döndük ? Öyleyse mevcut serverı düzenleyip devam edelim. Böyle yeni bir heyecana gerek yok. Biz de heyecanlandık durduk yerden.
Murat abi, seni seviyoruz. Yine aynı hataları yapmayalım lütfen.
Herkese iyi forumlar
Bazı özellikler çok kolay, bazıları ise çok zor olmuş. Denge kurmak demek biri çok kolay diğeri çok zor demek değildir ki... Her ikisinin de ortasıdır. Diğer postta da bahsetmiştim. Bir şey normalde x zaman alacaksa, böyle yapıldığında 2x zaman alıyor sadece. Yani bonded süresini 1 gün yapıp, loot parasını 50% düşürmek neden ??
Merak ettiklerimiz ve düzeltilmesini düşündüklerimiz;
1- Guild neden 25k da Aile 1m ?
2- Bonded neden 1 gün de, lootlar 50% azaltılmış ?
3- Bod şansları açıklanmamış ama, en iyimser düşünceyle, orjinali ise bile 2000Bod hakkı sınırı neden ? Hiç sınır olmasaymış oldu olacak... Biz bodcu olmasın diye düşünürken bu tokat gibi çarptı.
4- Vendorlar resource satmayacak ama client sınırı neden 4 ? Bol bol Resourcer açalım diye mi ? Bari her acc'de 1 karakter açılabilsin.
5- Bandaj süresi 180+dex için de mi 2sn ? Archerlar'ı tekrar gün yüzüne çıkartalım tartışması yaparken değil archer, warrior bile göremeyeceğiz.
6- Paragon ve lvl sistemini kaldırıp da Pugi ve Totem neden diğer artifactlardan daha zor düşüyor ?? Ne farkı kaldı kaldırmanızın ?
7- Şampiyonlara hem 6 saat (virtue kullanılırsa 2 saat) delayını getirip de hem de neden kademeli olarak açılıyor ve 120 düşüp düşmemesi de kademeli ??
Şimdi daha önce de sormuştum. Biz aslında ne istiyoruz ?? Kış ayı malum diye lafa başlayıp da Serverın ömrünü uzatmaya mı döndük ? Öyleyse mevcut serverı düzenleyip devam edelim. Böyle yeni bir heyecana gerek yok. Biz de heyecanlandık durduk yerden.
Murat abi, seni seviyoruz. Yine aynı hataları yapmayalım lütfen.
Herkese iyi forumlar
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): inf
Genel loot kalitesi hakkında bilgi alabilir miyiz ?
Bence champları biraz öteleyebiliriz
Ünicorn a bineceğiz sonunda yıllar sonra
Sponsor olacak mı , olucaksa neler olucak
Bod reward için kısıtlama yada kaldırma tekrar düşünülmeli , meer da gold kasmak gibi oluyor bir noktadan sonra artık bu makroları bilmeyen yapmayan olmadğı içinde sapık para miktarlarına ulaşılıyor
Bence champları biraz öteleyebiliriz
Ünicorn a bineceğiz sonunda yıllar sonra
Sponsor olacak mı , olucaksa neler olucak
Bod reward için kısıtlama yada kaldırma tekrar düşünülmeli , meer da gold kasmak gibi oluyor bir noktadan sonra artık bu makroları bilmeyen yapmayan olmadğı içinde sapık para miktarlarına ulaşılıyor

Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): isafev
XesLordoglu yazmış:
Şey demek istedim bod reward goldlar makroyla elde edildiği için meer kasmak gibi geliyor bana mevcut bir farkı yok makro ile kazanılmış haklar sonuçta , en azından reward gold u kaldırsak baya bi Kazan'ım olur diye düşümüyprum
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): XesLordoglu


isafev yazmış:
işte loot değerlerinin de açıklanması lazım. Orjinali mi, arttırılmış mı yoksa düşürülmüş mü.
Buna bağlı olarak da craft intensitylerinin de açıklanması lazım.
Eğer düşürülmüşse veya orjinali ise, 2000Bodcu tamamen kaldırılmalı.
Eğer zor ise de , ona göre diğer droplar ile arasındaki oran ayarlanmalı.
O ayarlanınca da direkt olarak bandaj süresiyle ilgili bir çalışma yapılmalı.
Her zaman dediğim gibi, değiştirilen bir sistem, yeni bir sistem geliştirme ihtiyacı doğuruyor.
Böyle çok zor..
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): inf


2. sayfa (Toplam 10 sayfa) [ 97 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |