World of UO (2018) Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, Sonraki |
Yazar
Mesaj
followarcane yazmış:
Zamanında adam gibi engellenemediği ve milletin gözünün içine baka baka makroyla kasıldığı ve kasanlarda delil yetersizliğinden banlanmadığı için 10-20 kişi oynamak zorunda kalmıştık. Makrosuzluktan değil kaçak göçek makroyla kasanlar yüzünden o server batmıştı. O zaman Venüs makrolu makrosuz 2 farklı server açıp aynı anda yanyana ilerlesin demişti sonra vazgeçilmişti. Şu an konuşulan server için demiyorum ama keşke bunun yanında makrosuz bir server açılsa şahsen ben 3-5 kişiyle orda oynamaya razıyım.
Herkes zor olsun o olsun bu olsun demişte kolay serverlar da bile 3 aydan önce actiona çikamiyan guildler zor olunca actiona nası çikicaklar acaba merak ediyorum.Genel olarak server da action olmayınca 2 ay dayanma süresi oluyor her zaman ki vaatler veriliyor 1 kişi kalana kadar server kapanmıyacaktır diye ama tabi verilen sözler tutulmuyor hop x serveri açiliyor hop oraya geçiyoruz ondan sonra bi bakiyorsun diğer x serverindan atak yeniden diye.Zaten oynuyan bir kaç grup ve tekil oyuncusu kitlesi var onlari da inatlari yüzünden bölmekten başka birşey yapmiyan 2 tane yöneticimiz mevcut.
x-x serverların daki yöneticiler kendi çikarlari yüzünden birbirleriyle anlaşamamasi da aşikar bir durum tabi maddi açidan.
Şahsi görüşüm VENÜS güvenilir bir yönetici ama action adına hiç bir bilgisi yok ve bu durum pvp yapan kişiler açisindan büyük bir kayip çünki düzeltilmesi gereken bir ayar varsa düzeltmeye çalişirken daha da kötü duruma getirip ondan sonra kötüyü bile oyunculara kabullendirip buna da şükür dedirttiriyor.Bazi ayarları server'i açmadan önce action da aktif olan guild ve tekil arkadaşlardan görüşünü alip öyle açması gerekiyor ki oyun için de tekrar tekrar ayar düzeltmeye kalkışmasın.
x-x serverların daki yöneticiler kendi çikarlari yüzünden birbirleriyle anlaşamamasi da aşikar bir durum tabi maddi açidan.
Şahsi görüşüm VENÜS güvenilir bir yönetici ama action adına hiç bir bilgisi yok ve bu durum pvp yapan kişiler açisindan büyük bir kayip çünki düzeltilmesi gereken bir ayar varsa düzeltmeye çalişirken daha da kötü duruma getirip ondan sonra kötüyü bile oyunculara kabullendirip buna da şükür dedirttiriyor.Bazi ayarları server'i açmadan önce action da aktif olan guild ve tekil arkadaşlardan görüşünü alip öyle açması gerekiyor ki oyun için de tekrar tekrar ayar düzeltmeye kalkışmasın.
Kardeşim siz kafayı mı yediniz 1 yıl boyunca serverda 100 kişi varsa 90 i zor diye ağladı ağladı buna bende dahilim. Şimdi yok o zor olsun bu olmasın newbie olmasın ağzımıza sıçılsın şeklinde yazılar var. Buradaki çoğu kişinin amacı action değil mi? E neden bunu engellemek için elinizden geleni yapıyorsunuz?
Ben açıkcası asosyal gibi kapanıp günde 10 saatimi ultimaya harcayabilecek bir insan değilim. Bu saatten sonra elle tame kascak heal kascak biri de değilim. Kolaya mı alıştım evet alıştık. Tamam gerekiyorsa horned setle çıkalım 3 props takılarla çıkalım ama bir charın actiona çıkması 2 3 ay sürmesin. Biraz mantıklı olun 30 yaşında insanlara oturup tek tek elle iş yaptırmaya çalışıyorsunuz.
Bırakın artık amelelik işlerini de oyunun keyfine bakın ne zaman bod beklerken ya da miner derici kasarken ahah çok eğleniyorum dediniz?
Bu oyunun en güzel tarafı ölmek öldürmek kısmıdır. Zor olsun diyenler kardeş isteyen orjinal ultima online sunucularında oynasın oralar yeterince zor.
Amacım tartışma çıkarmak değil kimse alınmasın fakat biraz mantıklı düşünmek lazım.
Ben açıkcası asosyal gibi kapanıp günde 10 saatimi ultimaya harcayabilecek bir insan değilim. Bu saatten sonra elle tame kascak heal kascak biri de değilim. Kolaya mı alıştım evet alıştık. Tamam gerekiyorsa horned setle çıkalım 3 props takılarla çıkalım ama bir charın actiona çıkması 2 3 ay sürmesin. Biraz mantıklı olun 30 yaşında insanlara oturup tek tek elle iş yaptırmaya çalışıyorsunuz.
Bırakın artık amelelik işlerini de oyunun keyfine bakın ne zaman bod beklerken ya da miner derici kasarken ahah çok eğleniyorum dediniz?
Bu oyunun en güzel tarafı ölmek öldürmek kısmıdır. Zor olsun diyenler kardeş isteyen orjinal ultima online sunucularında oynasın oralar yeterince zor.
Amacım tartışma çıkarmak değil kimse alınmasın fakat biraz mantıklı düşünmek lazım.
Bir çok konuda herkes hem fikir. Sadece Venüs ismi olduğu için insanlar buraya 15 sayfa gelip yazıyor, heves ediyor benim en öncelikli temennim burası gerekiyorsa 100 sayfa olsunda bir ortak karar görüş netleşsin ve bir daha ayarlarla oynanıp hergün içeriği belirsiz restartlar ile millet kılandırılmasın acaba yine ne değişti diye...
Benim hemen hemen oynamadığım runuo serverı olmamıştır.
*Ben oyunu pvp odaklı oynarım herşeyi ana karakteri güçlendirip actiona katkı sağlamak amaçlı yaparım. O yüzden en çok keyif aldığım server action ayarları iyi olduğu için Wos'tu umarım yeni Wouo dada base Runuo2.0 olur Servuo falan yapıp modifiye etmeler hikaye hep farklı sorunlar doğuruyor. (Ultima %99 action için oynanan bi oyun TR'de, pvm rp falan hikaye bunu bi defa unutmamak lazım)
1- CHAMPLAR:
Epic uo 2008'deki Serado champ sistemi gerçekten çok başarılı olmuştu ve actiona normal champlar kadar katkı sağlamıştı ödül olarak bu champiyonun verdiği minor artifactler normal yollarla zor ulaşılır olduğu için bu tarz grup etkinliklerinde elde edilmesi vs daha değerli kılmıştı.
1-a Normal Champion'larda misal Barracoon'dan 2-3tane 120 ps düşebilirse kimse gidipte Semidar kasmayacaktır bence ufak dokunuşlar bizim alışık olduğumuz UO'ya gerekiyor.
Kademeli Ps sistemi her Ps'yi değerli ve daha keyifli bi süreç haline getiriyor. 101-102 şeklinde 120ye kadar belki fazla abartılı olabilir ve örnek veriyorum 107 Resisting Spell skill'i olan ile 111 Resist skill'i olan arasında belki çok büyük bi fark olmayacağından insanlar üşenip sıkılıp bu kez yine cayabilir. Bunu belki 112.5 ve 117.5 şeklinde 2 aşama daha eklenerek yapabilirsiniz.
1-b LostLands'te 12saatte bir değişik noktalarda aktif olacak bir random champ'te farklı bi action noktası oluşturabilir.
1-c Champlar sıralı aktif olması mantıklı en azından serverın başında herkesin gözü tek bir champ üzerinde olur keyfi artar ama abartmamak lazım 50 Baracoon'dan sonra Neira, 50 Neiradan sonra Rikktor gibi....
1-d Champlardan kafa düşme şansı % olarak düşürülsün ama bankada saklama limiti koymak anlamsız kimin ne zaman kafaları biriktirip yada ticaretini yaptığını harrowerın ne zaman olacagını bilmemek daha güzel bir gizem.
1-e Harrower için süre limiti değil, bu sıralı champ sistemi yeterli olmalı en son oaks için yüksek bir limit konulur atıyorum tüm diğer champ sayıları toplamı 500'e ulaştıktan sonra gibi..
1-f Champlar'da hepsi için üst üste en fazla 2 tane kasılsın eski Wouodaki gibi saat barajı olsun.
2- ITEM LOOT DEĞERİ:
Bence orjinaline uygun KESİNLİKLE filtresiz olması gerekiyor. Çok aşırı 5 props full değerlerde itemler adet miktarıyla lootlara az düşebilir bunda sıkıntı yok. Ama ben ancient lich'tende damage 19 hit 11 str 7 dex 5 gibi bir takı alabilmek isterim.
3- DF/PARAGON puansız olsun Totemi Pugiyi kapayalım yada bizden gizli artifactin düşmesini kapatıyım bugün çok düştü millet carlamasın diyip kapa aç yapılmasın.
4- SPEED artık çaresi bulunsun.
5- INSURANCE: Bence standart rakamlarda olmalı insür gidecek para bitecek diye actiona korkmamalı insanlar.
Ha yarın öbürgün Guild savaşı yada karşıt Factionlar birbirini öldürdüğü zaman x2 yada x3 falan insür gidebilir.
Benim hemen hemen oynamadığım runuo serverı olmamıştır.
*Ben oyunu pvp odaklı oynarım herşeyi ana karakteri güçlendirip actiona katkı sağlamak amaçlı yaparım. O yüzden en çok keyif aldığım server action ayarları iyi olduğu için Wos'tu umarım yeni Wouo dada base Runuo2.0 olur Servuo falan yapıp modifiye etmeler hikaye hep farklı sorunlar doğuruyor. (Ultima %99 action için oynanan bi oyun TR'de, pvm rp falan hikaye bunu bi defa unutmamak lazım)
1- CHAMPLAR:
Epic uo 2008'deki Serado champ sistemi gerçekten çok başarılı olmuştu ve actiona normal champlar kadar katkı sağlamıştı ödül olarak bu champiyonun verdiği minor artifactler normal yollarla zor ulaşılır olduğu için bu tarz grup etkinliklerinde elde edilmesi vs daha değerli kılmıştı.
1-a Normal Champion'larda misal Barracoon'dan 2-3tane 120 ps düşebilirse kimse gidipte Semidar kasmayacaktır bence ufak dokunuşlar bizim alışık olduğumuz UO'ya gerekiyor.
Kademeli Ps sistemi her Ps'yi değerli ve daha keyifli bi süreç haline getiriyor. 101-102 şeklinde 120ye kadar belki fazla abartılı olabilir ve örnek veriyorum 107 Resisting Spell skill'i olan ile 111 Resist skill'i olan arasında belki çok büyük bi fark olmayacağından insanlar üşenip sıkılıp bu kez yine cayabilir. Bunu belki 112.5 ve 117.5 şeklinde 2 aşama daha eklenerek yapabilirsiniz.
1-b LostLands'te 12saatte bir değişik noktalarda aktif olacak bir random champ'te farklı bi action noktası oluşturabilir.
1-c Champlar sıralı aktif olması mantıklı en azından serverın başında herkesin gözü tek bir champ üzerinde olur keyfi artar ama abartmamak lazım 50 Baracoon'dan sonra Neira, 50 Neiradan sonra Rikktor gibi....
1-d Champlardan kafa düşme şansı % olarak düşürülsün ama bankada saklama limiti koymak anlamsız kimin ne zaman kafaları biriktirip yada ticaretini yaptığını harrowerın ne zaman olacagını bilmemek daha güzel bir gizem.
1-e Harrower için süre limiti değil, bu sıralı champ sistemi yeterli olmalı en son oaks için yüksek bir limit konulur atıyorum tüm diğer champ sayıları toplamı 500'e ulaştıktan sonra gibi..
1-f Champlar'da hepsi için üst üste en fazla 2 tane kasılsın eski Wouodaki gibi saat barajı olsun.
2- ITEM LOOT DEĞERİ:
Bence orjinaline uygun KESİNLİKLE filtresiz olması gerekiyor. Çok aşırı 5 props full değerlerde itemler adet miktarıyla lootlara az düşebilir bunda sıkıntı yok. Ama ben ancient lich'tende damage 19 hit 11 str 7 dex 5 gibi bir takı alabilmek isterim.
3- DF/PARAGON puansız olsun Totemi Pugiyi kapayalım yada bizden gizli artifactin düşmesini kapatıyım bugün çok düştü millet carlamasın diyip kapa aç yapılmasın.
4- SPEED artık çaresi bulunsun.
5- INSURANCE: Bence standart rakamlarda olmalı insür gidecek para bitecek diye actiona korkmamalı insanlar.
Ha yarın öbürgün Guild savaşı yada karşıt Factionlar birbirini öldürdüğü zaman x2 yada x3 falan insür gidebilir.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): williamsburg
Yeni Server açılmasını istemesemde açılacaksa;
Bodların gold vermesinin ticareti bitiren şey olduğunu düşünüyorum.
Leather goldla alınabiliyor olmalı.
Craft itemları hariç herşey satılabilir olmalı.
PVP de dex def parry ayarları oynanmamalı.
Artifact şans işi, minor arti normal değerinden bir miktar artırılmalı.
Tai bs ph ve item kalitesi düşük olmalı.
Bireysel görevler yerine güvenli bölgede 2 günde bir aktif edilebilen random champ olabilir.
Şu akşam verilen ödüller güzel günde 1e düşürülürek devam edilebilir.
Bodların gold vermesinin ticareti bitiren şey olduğunu düşünüyorum.
Leather goldla alınabiliyor olmalı.
Craft itemları hariç herşey satılabilir olmalı.
PVP de dex def parry ayarları oynanmamalı.
Artifact şans işi, minor arti normal değerinden bir miktar artırılmalı.
Tai bs ph ve item kalitesi düşük olmalı.
Bireysel görevler yerine güvenli bölgede 2 günde bir aktif edilebilen random champ olabilir.
Şu akşam verilen ödüller güzel günde 1e düşürülürek devam edilebilir.
App center olmadığında oyunun zorlaştığını ve asosyalleştiğini sanan arkadaşlar var.
Bugün 60-70 yapsan, yarın 70-90. Diğer günlerde de 100le ne olacak ??
Sen o zaman powerplay sunucu arıyorsun. Hep zaten senin istediğin ve oynadığın gibi açılmış şimdiye kadar.
Adam yazmış, bir şeyler düşünüyorum oynayacak olur mu demiş; ama farklı demiş. Fikir sormuş.
Biz de diyoruz ki madem öyle, AoS açılsın geçilsin. Bir fikrimiz yok yani ekstradan şu olsun bu olsun, sur sistemi de olsun, ama şu da şöyle olsun ( bunlar fikirdir )
UO'nun kendisi olduktan sonra ne kimse kolay diye, ne de kimse zor diye itiraz edemez. benim postlar okunmuyor mu ya ?
Bugün 60-70 yapsan, yarın 70-90. Diğer günlerde de 100le ne olacak ??
Sen o zaman powerplay sunucu arıyorsun. Hep zaten senin istediğin ve oynadığın gibi açılmış şimdiye kadar.
Adam yazmış, bir şeyler düşünüyorum oynayacak olur mu demiş; ama farklı demiş. Fikir sormuş.
Biz de diyoruz ki madem öyle, AoS açılsın geçilsin. Bir fikrimiz yok yani ekstradan şu olsun bu olsun, sur sistemi de olsun, ama şu da şöyle olsun ( bunlar fikirdir )
UO'nun kendisi olduktan sonra ne kimse kolay diye, ne de kimse zor diye itiraz edemez. benim postlar okunmuyor mu ya ?
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Halk
Lag sorunu çözülsün. Speede server açılmadan kesin çözüm bulunsun. Craft bod rewardlarından gold kaldırılsın. Eski servera bunlar eklenerek açılırsa sorunsuz ve uzun soluklu bir server olur. En azından hem actiondan zevk alınır , hem de itemlerin degeri olur.
Zor bir server olsun derken herkes filtreler ile zorlaştırılcak sanıyor.Zor derken artifact düşürme şansı,item çıkartma şansının düşük olduğu,ph seviyesinin düşük olması gibi şeyleri kastediyoruz yoksa işte aof olmadan ve madalyan 7.seviye olmadan totem olamazsın gibi şeyler değil
14. sayfa (Toplam 18 sayfa) [ 180 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |