2 Ocak 2011 - Güncellemeler Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki |
Yazar
Mesaj
1. Faction Sistemi Aktif Edildi.
İlgili Başlık: http://forum.worldofuo.com/duyurular/2-ocak-2011-faction-sistemi/
2. Luck Sisteminde bazı düzeltmeler yapıldı:
Üzerinde Luck olmayan birine iyi bir item düşmesi engellenmiştir. Herkes kendi toplam luck değerine göre iyi item alacaktır.
Doom Gauntlet yaratıkları ve paragonlar için geçerli standart 50-100% intensity durumu kaldırılmıştır, eğer Luck yoksa DF den özelliksiz itemler de alabilirsiniz.
Ayrıca bundan böyle 1080 ile 1080 üzeri FARKLI olacaktır, luck toplamınız arttıkça iyi item şansınız da artacaktır (iyi itemden kasıt INTENSITY'dir, sevdiğiniz özelliklerle item ortaya çıkmayabilir, bu sizin kendi şansınız)
Küçük bir örnek (Kafanız karışmaması için bu kısmı geçebilirsiniz de):
- 1080 luck biri ile 1140 luck biri DF yi tek başına kesmekteler.
- 1080 luck olan 60% hasar verdi, diğeri 40% hasar.
- DF öldükten sonra 20 item çıktı.
- 1080 luck olan 20 * 60/100 = 12 item aldı.
- 1140 luck olan 20 * 40/100 = 8 item aldı.
- 1080 luck olan ( (1080 + 120) / 120 ) = 10. seviye item almaktadır
- 1140 luck olan ( (1140 + 120) / 120 ) = O da 10. seviye alır.
- Demon Knight SuperBOSS türü bir lootpack e sahiptir (4. alt birim)
10. Seviyenin 4. alt birimi Intensity dağılımlarına bakarsak:
[0] -> 30 - 60%
[1] -> 40 - 80 %
[2] -> 40 - 100 %
[3] -> 50 - 100 % (Barbed Kalitesi)
[4] -> 50 - 100 % (Barbed Kalitesi)
Sonra kişisel lucklara göre hangi oranlarda bufflanacağını formüle ederiz. Buradaki ZAR ATMA olayına dikkat edin!
Kişisel Luck Bonusu en çok 10 olabilir!
Formül: 10 / 120 * ( Luck değerinizin 120 ye bölümünden kalanı )
Bu durumda:
- 1080 lucklı olan 10 / 120 * 0 = 0 bonus aldı,
- 1140 lucklı olan 10 / 120 * 60 = 5 bonus aldı,
Toplam çıkan item sayısı oranınca zar atılır:
4 numara (50-100%) gelme ihtimali 5 + bonus (en iyi buff oranı)
3 numara (50-100%) gelme ihtimali 10 + bonus * 2
2 numara (40-100%) gelme ihtimali 15 + bonus * 3
1 numara (40-80%) gelme ihtimali 20 + bonus * 4
0 numarada belirtilen mutlaka gelen değerdir şans aranmaz.
Bu durumda 1080 lucklı birinin en iyi intensity oranları şansı: 5 + 0 = 5%
1140 lucklı birinin en iyi intensity oranlarını yakalama şansı: 5 + 5 = 10%
Rastgele 1-100 arasında bir sayı sunucu tarafından belirlenir, eğer bu sayı 1080 lucklı için 5 den küçükse, 1140 lucklı için 10 dan küçükse item 50-100% intensity ile basılır ve item oluşur. Her item için ayrı zar atılır.
Görüldüğü üzere iyi loot şansı LUCK ile artmaktadır!
3. Blacksmith ve Tinker vendorları INGOT satacaktır!
Faction Sistemi ile birlikte daha önceden anketini yaptığımız düz Iron Ore Ingot satışının da gerçekleşmesinde sakınca görülmemiştir.
1 iron ore ingot = 5 gold
4. Guild savaşlarında artık SKILL LOSS olmayacaktır!
Yetenek kaybı, düşman guild oyuncusu tarafından öldüğünüzde %33 oranında 20 dakikalığına yapılmaktaydı, orjinalinde Faction sistemine özeldir ve bu sistemin gelmesiyle artık Guild Savaşlarında yetenek kaybına gerek kalmamıştır.
5. Sunucu Temizliği (Ekleme)
Bir sonraki restartla birlikte tüm sponsor binekler ve kontrol kitapları sunucudan kaldırılacaktır, ayrıca hediye olarak verilen Ethereal Polar Bearlar ve Robelar da temizlenecektir.
Ek olarak, tüm ödül çıkmamış loto kuponları toplu olarak silinecektir.
* * *
Hata bildirimleri için Venus ya da Luna (özel mesaj)
İstek Şikayet forumu sunucu uygulamalarından memnun olduklarınız ve olmadıklarınız içindir.
Sorularınızı bu başlığa sorabilirsiniz.
İlgili Başlık: http://forum.worldofuo.com/duyurular/2-ocak-2011-faction-sistemi/
2. Luck Sisteminde bazı düzeltmeler yapıldı:
Üzerinde Luck olmayan birine iyi bir item düşmesi engellenmiştir. Herkes kendi toplam luck değerine göre iyi item alacaktır.
Doom Gauntlet yaratıkları ve paragonlar için geçerli standart 50-100% intensity durumu kaldırılmıştır, eğer Luck yoksa DF den özelliksiz itemler de alabilirsiniz.
Ayrıca bundan böyle 1080 ile 1080 üzeri FARKLI olacaktır, luck toplamınız arttıkça iyi item şansınız da artacaktır (iyi itemden kasıt INTENSITY'dir, sevdiğiniz özelliklerle item ortaya çıkmayabilir, bu sizin kendi şansınız)
Küçük bir örnek (Kafanız karışmaması için bu kısmı geçebilirsiniz de):
- 1080 luck biri ile 1140 luck biri DF yi tek başına kesmekteler.
- 1080 luck olan 60% hasar verdi, diğeri 40% hasar.
- DF öldükten sonra 20 item çıktı.
- 1080 luck olan 20 * 60/100 = 12 item aldı.
- 1140 luck olan 20 * 40/100 = 8 item aldı.
- 1080 luck olan ( (1080 + 120) / 120 ) = 10. seviye item almaktadır
- 1140 luck olan ( (1140 + 120) / 120 ) = O da 10. seviye alır.
- Demon Knight SuperBOSS türü bir lootpack e sahiptir (4. alt birim)
10. Seviyenin 4. alt birimi Intensity dağılımlarına bakarsak:
[0] -> 30 - 60%
[1] -> 40 - 80 %
[2] -> 40 - 100 %
[3] -> 50 - 100 % (Barbed Kalitesi)
[4] -> 50 - 100 % (Barbed Kalitesi)
Sonra kişisel lucklara göre hangi oranlarda bufflanacağını formüle ederiz. Buradaki ZAR ATMA olayına dikkat edin!
Kişisel Luck Bonusu en çok 10 olabilir!
Formül: 10 / 120 * ( Luck değerinizin 120 ye bölümünden kalanı )
Bu durumda:
- 1080 lucklı olan 10 / 120 * 0 = 0 bonus aldı,
- 1140 lucklı olan 10 / 120 * 60 = 5 bonus aldı,
Toplam çıkan item sayısı oranınca zar atılır:
4 numara (50-100%) gelme ihtimali 5 + bonus (en iyi buff oranı)
3 numara (50-100%) gelme ihtimali 10 + bonus * 2
2 numara (40-100%) gelme ihtimali 15 + bonus * 3
1 numara (40-80%) gelme ihtimali 20 + bonus * 4
0 numarada belirtilen mutlaka gelen değerdir şans aranmaz.
Bu durumda 1080 lucklı birinin en iyi intensity oranları şansı: 5 + 0 = 5%
1140 lucklı birinin en iyi intensity oranlarını yakalama şansı: 5 + 5 = 10%
Rastgele 1-100 arasında bir sayı sunucu tarafından belirlenir, eğer bu sayı 1080 lucklı için 5 den küçükse, 1140 lucklı için 10 dan küçükse item 50-100% intensity ile basılır ve item oluşur. Her item için ayrı zar atılır.
Görüldüğü üzere iyi loot şansı LUCK ile artmaktadır!
3. Blacksmith ve Tinker vendorları INGOT satacaktır!
Faction Sistemi ile birlikte daha önceden anketini yaptığımız düz Iron Ore Ingot satışının da gerçekleşmesinde sakınca görülmemiştir.
1 iron ore ingot = 5 gold
4. Guild savaşlarında artık SKILL LOSS olmayacaktır!
Yetenek kaybı, düşman guild oyuncusu tarafından öldüğünüzde %33 oranında 20 dakikalığına yapılmaktaydı, orjinalinde Faction sistemine özeldir ve bu sistemin gelmesiyle artık Guild Savaşlarında yetenek kaybına gerek kalmamıştır.
5. Sunucu Temizliği (Ekleme)
Bir sonraki restartla birlikte tüm sponsor binekler ve kontrol kitapları sunucudan kaldırılacaktır, ayrıca hediye olarak verilen Ethereal Polar Bearlar ve Robelar da temizlenecektir.
Ek olarak, tüm ödül çıkmamış loto kuponları toplu olarak silinecektir.
* * *
Hata bildirimleri için Venus ya da Luna (özel mesaj)
İstek Şikayet forumu sunucu uygulamalarından memnun olduklarınız ve olmadıklarınız içindir.
Sorularınızı bu başlığa sorabilirsiniz.

Yeni sistemlerimiz hayırlı olsun, Luck sisteminde geçen günkü kafa karıştırıcı sorularım üstüne çok güzel bir açıklama gelmiş teşekkür ederim =)
Özellikle 1080 luck'tan sonra kimse umursamaz biçimde luck olayına bakıyordu, artık 1 luck'ın bile önemi var, bu da luck fiyatlarının önlenemez düşüşünü engellemiş olacaktır.
Genel olarak geliştirmeler geniş çaplı olmuş sadece pvp'ciler düşünülmemiş, keşke her duyuruda böyle her kesime hitap eden güncellemeler görebilsek.
Ellerine sağlık Venüs.
Özellikle 1080 luck'tan sonra kimse umursamaz biçimde luck olayına bakıyordu, artık 1 luck'ın bile önemi var, bu da luck fiyatlarının önlenemez düşüşünü engellemiş olacaktır.
Genel olarak geliştirmeler geniş çaplı olmuş sadece pvp'ciler düşünülmemiş, keşke her duyuruda böyle her kesime hitap eden güncellemeler görebilsek.
Ellerine sağlık Venüs.





Formülü aktarmada bir yanlışlık olmuş galiba Venüs.
"Kişisel Luck Bonusu en çok 10 olabilir!
Formül: 10 / 120 * ( Luck değerinizin 120 ye bölümünden kalanı )" demişsin, halbuki;
Bu formül sanırım şöyle olacak (luck değeri 1080 ve üstü olan oyuncular için sadece):
10 / (120 / (Karakterin Luckı - 1080) )
Yani 1140 lucklı karakter için
10 / (120 / (1140-1080) ) = 10 / (120/60) = 10 / 2 = 5
Yanlış mı anlamışım?
"Kişisel Luck Bonusu en çok 10 olabilir!
Formül: 10 / 120 * ( Luck değerinizin 120 ye bölümünden kalanı )" demişsin, halbuki;
Bu formül sanırım şöyle olacak (luck değeri 1080 ve üstü olan oyuncular için sadece):
10 / (120 / (Karakterin Luckı - 1080) )
Yani 1140 lucklı karakter için
10 / (120 / (1140-1080) ) = 10 / (120/60) = 10 / 2 = 5
Yanlış mı anlamışım?


Venus yazmış:
Yok tamam, esas olarak ben yazdığın formüldeki bölme yerine çarpma sembolüne takılmıştım, yazım hatasıymış sanırım sadece.
Bu durumda luck weapon wield etmeyen archerların, zaten shield da kullanamıyorlar, loot şansları da epey düşmüş güzel olmuş. Elinize sağlık.

Bir sonraki restartla birlikte tüm sponsor binekler ve kontrol kitapları sunucudan kaldırılacaktır, ayrıca hediye olarak verilen Ethereal Polar Bearlar ve Robelar da temizlenecektir.
Ek olarak, tüm ödül çıkmamış loto kuponları toplu olarak silinecektir.
Ek olarak, tüm ödül çıkmamış loto kuponları toplu olarak silinecektir.

1. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 59 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |