Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu
Ultima Online Forum -> Yardımcı Programlar
 
Yazar
Mesaj
Semiramis
Oyuncu

Avatar

Yaş: 35
Kayıt: 19 Arl 2015
Mesajlar: 46
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Mersin

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Semiramis
Oyuncu
Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu Konu: Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu
Alıntıyla Cevap Gönder
Arakdaşlar daha önce bir iki yerde bahsedilmiş bu konu hem script olarak hemde razorun makrosu olarak.benim beceremediğim nokta (çantada bittikçe bankadan yünü tekrar otomatik alma.). bunu razor makrosu olarak agents kısmından bahseilmiş sanırım ama o sekmeyi daha önce hiç kullanmadım...

Bu işin üstadı olan biri varsa hem yünü ipliğe , hem ipliği kumaşa hemde yünü bankadan chara aktarımı detaylı bir şekilde anlatabilirse çok sevinirim...

bide temizinden bi script paylaşabilirseniz hepsini bi çatı altında toplayalım...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Arl 2015 14:47
matrix1
Büyük Usta

Avatar

Yaş: 38
Kayıt: 16 Ağu 2015
Mesajlar: 364
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 11

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
matrix1
Büyük Usta
Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu Konu: Yanıt: Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu
Alıntıyla Cevap Gönder
goto behindComment
;==================================
; Script Name: ZsCotton2Cloth
; Author: ZanyScum
; Version: 1.0
; Client Tested with: 5.0.1d
; EUO version tested with: 1.5 77
; Shard FS: Allure
; Revision Date: 2006-07-24
; Public Release: 2006-08-07
; Global Variables Used:
; Purpose: cotton/wool etc from open container to cloth and back to container
; Known bugs: none
;==================================
behindComment:

set %nIterationCount 3 ; if you have to change, how many resourses are done each turn
; lower numbers for chars who can not carry much


gosub zInit
gosub zSetup
gosub zMain
gosub zHalt (normal halt)
; *******************************************************************

sub zMain ; ----------------------------------------

gosub setTypesAndTools
if %bUseBackPack = #false
gosub moveAllTypesFromBackpackToBox

mainLoop:

if %bUseBackPack = #false
gosub moveResourcesToBackpack

for %nIt 3 %nIterationCount
{
gosub useWheels
gosub useLooms
}

if %bUseBackPack = #false
gosub moveAllTypesFromBackpackToBox
gosub exitIfNothingToDo
goto mainLoop

return ; ----------------------------------------




; *******************************************************************

sub zInit ;------------ zInit
namespace local zInit
set %zScriptName ZsCotton2ClothV1
initEvents
event SysMessage starting script %zScriptName ...
event macro 8 2 ; open status
wait 5
event macro 8 7 ; open backpack
wait 5
return ; -----------------------


sub zHalt ;------------ zHalt <text> if text contains spaces, limit is 10 params
namespace local zHalt
gosub zParamsToVar sAllParams %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9 %10
set %sMsg stopping , #spc , script , %zScriptName , %sAllParams
event SysMessage %sMsg
display ok %sMsg
halt
return ; -----------------------

sub zParamsToVar ;------------ zParamsToVar
namespace local zParamsToVar
if %0 <= 1 || %2 = n/a ;no parameters -> return a space
{
set % . %1 #spc
return
}

set %tempAll %2

for %nParam 3 %0
{
if ! ( % . %nParam = n/a )
{
set %currentParameter % . %nParam
set %currentAll %tempAll , #spc
set %tempAll %currentAll , %currentParameter
};if !n/a
};for each parameter

set % . %1 %tempAll

for %n 1 20
{
set % , %n
};for

return

; *******************************************************************


sub setTypesAndTools

set %ThreadTypes UAG_TAG_NLF_QLF_PLF
set %BoltTypes ZZF_CAG_BAG_MAG_LAG_OAG_NAG_IAG
set %CottonTypes NFF_OFF_HFG_TEK_WEK_VEK_QEK_PEK
set %WheelTypes XEG_AFG_ZEG_JFG_MFG_LFG_GFG_FFG_IFG_MKG_LKG_OKG
set %LoomTypes GDG_VCG_FDG_IDG_HDG_CDG_BDG_EDG

set %MaterialTypes %ThreadTypes , _ , %BoltTypes , _ , %CottonTypes
; Spinning Wheels
finditem %WheelTypes
if #findkind = -1
gosub zHalt "(no SpinningWheels found)"

set %nWheelCount #findcnt
for %i 3 %nWheelCount
{
finditem %WheelTypes %i
set %nWheelId , %i #findid
event sysmessage Found Spinning Wheel %i
wait 1
event ExMsg #findid 0 0 Wheel %i
wait 1
}
event sysmessage Found %nWheelCount Spinning Wheels


; Looms
finditem %LoomTypes
if #findkind = -1
gosub zHalt "(no Looms found)"

set %nLoomCount #findcnt
for %i 1 %nLoomCount
{
finditem %LoomTypes %i
set %nLoomId , %i #findid
event sysmessage Found Loom %i
wait 1
event ExMsg #findid 0 0 Loom %i
wait 1
}
event sysmessage Found %nLoomCount Looms

; Box
set %nBoxId N/A
if %bUseBackPack = #true
{
set %nBoxId #BackPackId
}
else
{
finditem %MaterialTypes
if #findkind <> -1
{
event sysmessage found #findcnt material stacks...

for %i 1 #findcnt
{
finditem %MaterialTypes %i
event exmsg #findid 0 0 (checking box %i ... )
wait 1
if #FindBagId <> #BackPackId
set %nBoxId #FindBagId
else
event sysmessage ignoring backpack...
wait 1
} ; for
} ; if findkind
} ; else, backpack = false


if %nBoxId = N/A
{
gosub zHalt "(no box with resources found)"
}
else
{
event sysMessage found box with resourses
wait 1
event ExMsg %nBoxId 0 0 ResourceBox
}

set %nNeededCottonPerTurn %nWheelCount * %nIterationCount
set %nNeededThreadsPerTurn %nLoomCount * %nIterationCount
return


sub moveAllTypesFromBackpackToBox

finditem %MaterialTypes C_ , #backPackId
if #findkind <> -1
{
event sysmessage "found #findcnt material stacks in backpack ..."
set %nStackCount #findcnt
for %i 3 %nStackCount
{
event sysmessage "moving stack " %i ...
finditem %MaterialTypes 1 C_ , #backPackId
wait 1
exevent drag #findid #findstack
wait 20
exevent dropc %nBoxId
wait 20

}
}

return

sub exitIfNothingToDo

if %bUseBackPack = #false
finditem %ThreadTypes , _ , %CottonTypes C_ , %nBoxId
else
finditem %ThreadTypes , _ , %CottonTypes C_ , #BackPackId
if #findkind = -1
{
gosub zHalt "(nothing to do left)"
}

return


sub moveResourcesToBackpack
finditem %ThreadTypes C_ , %nBoxId
if #findkind <> -1
{
exevent drag #findid %nNeededThreadsPerTurn
wait 20
exevent dropc #BACKPACKID
wait 20
}

finditem %CottonTypes C_ , %nBoxId
if #findkind <> -1
{
exevent drag #findid %nNeededCottonPerTurn
wait 20
exevent dropc #BACKPACKID
wait 20
}

return

sub useLooms
finditem %ThreadTypes C_ , #BackPackId
if #findkind = -1
return
set %nIdThread #findid
set %nThreadCount #findstack
set %nLoomsToUse %nLoomCount
if %nThreadCount < %nLoomCount
set %nLoomsToUse %nThreadCount

for %i 1 %nLoomsToUse
{
event exMsg %nLoomId . %i 0 0 ( using loom %i )
set #lObjectId %nIdThread
set #lTargetKind 1
set #lTargetId %nLoomId . %i
event macro 17 0 ;lastobject
target 5s
event Macro 22 0 ;last target
wait 1s

}

return


sub useWheels

finditem %CottonTypes C_ , #BackPackId
if #findkind = -1
return
set %nIdCotton #findid
set %nCottonCount #findstack
set %nWheelsToUse %nWheelCount
if %nCottonCount < %nWheelCount
set %nWheelsToUse %nCottonCount

for %i 1 %nWheelsToUse
{
event exMsg %nWheelId . %i 0 0 ( using wheel %i )
set #lObjectId %nIdCotton
set #lTargetKind 1
set #lTargetId %nWheelId . %i
event macro 17 0 ;lastobject
target 5s
event Macro 22 0 ;last target
wait 1s

}

return


sub zSetup
display yesNoCancel Are your resources in your backpack ?
if #dispRes = Cancel
gosub zHalt (Cancel)
if #dispRes = Yes
set %bUseBackPack #true
if #dispRes = No
set %bUseBackPack #false
display ok Remember to have your chosen resource source visible, when starting the script !
return


calıstır. hayır de yalnız loom ve spineel weell yanında olsun hangı kutudan alacaksa oda acık olsun hayır derken.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Arl 2015 14:52
Semiramis
Oyuncu

Avatar

Yaş: 35
Kayıt: 19 Arl 2015
Mesajlar: 46
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Mersin

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Semiramis
Oyuncu
Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu Konu: Yanıt: Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu
Alıntıyla Cevap Gönder
Eline sağlık üstad. icon_clap.gif Her sorunun çözümü yeni bir sorun üretir... icon_lol.gif

banka loom ve spineel well bi arada olan bi yer varmı , yoksa ev şart mı demek oluyor :D :D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Arl 2015 15:00
Loorian
Oyuncu



Yaş: 35
Kayıt: 02 Ağu 2015
Mesajlar: 45
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Sakarya

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Loorian
Oyuncu
Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu Konu: Yanıt: Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu
Alıntıyla Cevap Gönder
Ev işini daha çabuk bitirmene yardımcı olur. Bankada 3 günde bitireceğin işi evde 1 günde bitirebilirsin. Eğer ev ayarlarsan Whell ve Loom ayarlayabilirim.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Arl 2015 16:44
Semiramis
Oyuncu

Avatar

Yaş: 35
Kayıt: 19 Arl 2015
Mesajlar: 46
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Mersin

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Semiramis
Oyuncu
Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu Konu: Yanıt: Yünü Kumaşa Çevirme Scripti yada Makrosu
Alıntıyla Cevap Gönder
Moonglowda bu şekilde bi sistem varmış zaten hocam eve gerek kalmadı teşkkür ederim...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Arl 2015 17:14
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder  
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 5 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız