Bandaj basma scripti |
Yazar
Mesaj


al kanka geri sayım yapıyor dexine göre hesaplıyor.
initevent
SET #SCNT 0
SET %bandsure 0
SET %cdowntimer 0
SET #sysmsgcol 75
event sysmessage Bandaj Makrosu
set %backpack #backpackid
}
goto mainloop
}
mainloop:
}
if %cdowntimer < #scnt
{
set %countdown ( %bandsure - #scnt2 ) / 10
if %countdown > 0
Event SysMessage %countdown
set %cdowntimer #scnt
}
if #hits < #maxhits
{
gosub bandaj
}
goto mainloop
sub bandaj
if %bandsure < #scnt2
{
event macro 1 0 [bandageself
wait 3
-------
set %a #dex * 1000
set %b 120000 - %a
set %c %b / 20
set %d %c + 5000
set %milisecs %d
set %bandajtimer %milisecs / 100
-------
SET %bandsure #scnt2 + %BANDAJTIMER
return
}
else
{
return
}
return
initevent
SET #SCNT 0
SET %bandsure 0
SET %cdowntimer 0
SET #sysmsgcol 75
event sysmessage Bandaj Makrosu
set %backpack #backpackid
}
goto mainloop
}
mainloop:
}
if %cdowntimer < #scnt
{
set %countdown ( %bandsure - #scnt2 ) / 10
if %countdown > 0
Event SysMessage %countdown
set %cdowntimer #scnt
}
if #hits < #maxhits
{
gosub bandaj
}
goto mainloop
sub bandaj
if %bandsure < #scnt2
{
event macro 1 0 [bandageself
wait 3
-------
set %a #dex * 1000
set %b 120000 - %a
set %c %b / 20
set %d %c + 5000
set %milisecs %d
set %bandajtimer %milisecs / 100
-------
SET %bandsure #scnt2 + %BANDAJTIMER
return
}
else
{
return
}
return

euo script yazanlar neden hep aynı hatayı yaparlar anlamam.
Dex ine göre hesaplar derken ? Neyi dex e göre hesaplıyor ?
1. Sunucuda zaten belirlenmiş bir bandaj basma süresi var. Onun altına düşemezsin.
2. EUO oyunun zamanı ile hareket etmiyor, Bandaj komutunu kullandıktan sonra wait komutu kullanmak yada geri sayım yapmak yanlış. Bandajın uygulandığını söyleyen bir message journal da geçiyor. "You finished applying bandage."
3. Sunucuda hp niz full olduğunda kendinize bandaj bassanız çantanızdaki bandaj miktarı azalmıyor. "That being is not damaged" mesajı alıyorsunuz.
4. Bu scripti illaki EasyUO ile yapmaya gerek yok. Razor da WaitForSysMessage komutu ile bandajın uygulandığını bekleyerek te yapılabilir.
İllaki EasyUO isteyene
..................................................................................
initevents
set %_jrnl
mainLoop:
if #hits < #maxhits && #charGhost = NO
{
finditem ZLF C , #BackPackID
if #findCnt > 0
{
set %_jrnl #jIndex
event Macro 58 ; BandageSelf
gosub WaitForBandageApplied
}
}
goto mainLoop:
sub waitForBandageApplied
{
set !jrnl %_jrnl
while #true
{
if #jIndex > !jrnl
{
set !jrnl !jrnl + 1
scanjournal !jrnl
if that_being_is_not_damaged in #journal || you_finish_applying in #journal
return
}
}
return
}
Dex ine göre hesaplar derken ? Neyi dex e göre hesaplıyor ?
1. Sunucuda zaten belirlenmiş bir bandaj basma süresi var. Onun altına düşemezsin.
2. EUO oyunun zamanı ile hareket etmiyor, Bandaj komutunu kullandıktan sonra wait komutu kullanmak yada geri sayım yapmak yanlış. Bandajın uygulandığını söyleyen bir message journal da geçiyor. "You finished applying bandage."
3. Sunucuda hp niz full olduğunda kendinize bandaj bassanız çantanızdaki bandaj miktarı azalmıyor. "That being is not damaged" mesajı alıyorsunuz.
4. Bu scripti illaki EasyUO ile yapmaya gerek yok. Razor da WaitForSysMessage komutu ile bandajın uygulandığını bekleyerek te yapılabilir.
İllaki EasyUO isteyene
..................................................................................
initevents
set %_jrnl
mainLoop:
if #hits < #maxhits && #charGhost = NO
{
finditem ZLF C , #BackPackID
if #findCnt > 0
{
set %_jrnl #jIndex
event Macro 58 ; BandageSelf
gosub WaitForBandageApplied
}
}
goto mainLoop:
sub waitForBandageApplied
{
set !jrnl %_jrnl
while #true
{
if #jIndex > !jrnl
{
set !jrnl !jrnl + 1
scanjournal !jrnl
if that_being_is_not_damaged in #journal || you_finish_applying in #journal
return
}
}
return
}

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 4 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |