Seviye, Cu Sidhe ve Df Sayfaya git: Önceki, 1, 2 |
Yazar
Mesaj
Seviye sistemi Tamerlerin sadece all kill all guard item cikartmaya calismaktan sikildiginda bi ugrasi olarak guzel bir sistem uo dunyasinin farkli zindanlarini gezmeye olnak sagliyor buda ayri guzel yani bi tamerin hayati anc. Lic blood meer df iken farkli zindanlarida tanimamiza olanak sagliyor birazda K.O kafasi yasatiyor ordan oraya gezerken heyacan verici fazla deselemeye gerek yok baska
ne gibi beklenti icindesiniz anlamadim tamerleri kasmadinda brite afk birakcana koy makroya ufaktan kasiilsin
Dipnot Cu_Sidhe seni alacam vurucam kirbaci vurucam kirbaci
ne gibi beklenti icindesiniz anlamadim tamerleri kasmadinda brite afk birakcana koy makroya ufaktan kasiilsin
Dipnot Cu_Sidhe seni alacam vurucam kirbaci vurucam kirbaci
Şu anda bende seviye kasıyorum hemde gerçekten keyif aldığım için. Ama sorun şu ki amacım cusidhe yı alıp df kasmak. Gel gelelim dfde cusidhe nın hiçbir etkisi yok bu da özelliklerinin düşürülüyor olmasından mı kaynaklanıyor öğrenmek istiyorum ???
Evet keyif almak için seviye kasıyoruz ama 1.5 2 ay zaman harcayıp cusidhe alıp dfde nm dragon veya fs dragonla takılacaksam niye kasayım niye kassınlar ??? Keyif almak bir yana sonuç olarak emekte var ortada. Mesela seviye kasmayan adam Ejder Avcısı görevini, Paragon Avcısı Görevini, Lav Mağarası görevini biliyor mu acaba???? Emeksiz ekmek yoktur. Şu an emek veriyoruz ama ekmek göremiyorum bu emeğin sonunda.
Düzenleme olarak önerim şudur ki seviye sisteminin daha da özendirici olması açısından:
1- Bless Leather Luck parçaların 130 yerine 130+1 olması ki olunca yine de 1200 ü bulamıyor. Aof veya 91.seviye Örümcek Ormanı görevindeki 50 luck hooded gerekiyor. Bu da gayet adaletli bir durum. Seviye kasan adamı özendirmek için çok faydalı olur diye düşünüyorum.
2- Cusidhe ın eğer özellikleri df de yarı yarıya düşürülüyorsa bunun düzeltilmesi gerekiyor. Nasıl arenada LİCH FORMA geçip pvp turnuvasına katılmak düzeltildiyse bunun da düzeltilmesi gerekiyor.
3- Luck/item dengesinin sistem ve oranlara göre düzeltilmesi gerekiyor.
4- Artifact toplayıcısı madalyası gibi seviyenin de dfde etkili olması gerekiyor. En azından 1.seviye artifactlerin kapanması gerekiyor. 80 seviye üstlerine.
Evet keyif almak için seviye kasıyoruz ama 1.5 2 ay zaman harcayıp cusidhe alıp dfde nm dragon veya fs dragonla takılacaksam niye kasayım niye kassınlar ??? Keyif almak bir yana sonuç olarak emekte var ortada. Mesela seviye kasmayan adam Ejder Avcısı görevini, Paragon Avcısı Görevini, Lav Mağarası görevini biliyor mu acaba???? Emeksiz ekmek yoktur. Şu an emek veriyoruz ama ekmek göremiyorum bu emeğin sonunda.
Düzenleme olarak önerim şudur ki seviye sisteminin daha da özendirici olması açısından:
1- Bless Leather Luck parçaların 130 yerine 130+1 olması ki olunca yine de 1200 ü bulamıyor. Aof veya 91.seviye Örümcek Ormanı görevindeki 50 luck hooded gerekiyor. Bu da gayet adaletli bir durum. Seviye kasan adamı özendirmek için çok faydalı olur diye düşünüyorum.
2- Cusidhe ın eğer özellikleri df de yarı yarıya düşürülüyorsa bunun düzeltilmesi gerekiyor. Nasıl arenada LİCH FORMA geçip pvp turnuvasına katılmak düzeltildiyse bunun da düzeltilmesi gerekiyor.
3- Luck/item dengesinin sistem ve oranlara göre düzeltilmesi gerekiyor.
4- Artifact toplayıcısı madalyası gibi seviyenin de dfde etkili olması gerekiyor. En azından 1.seviye artifactlerin kapanması gerekiyor. 80 seviye üstlerine.
Merhaba çoğu soru cevaplanmış ben o yüzden sadece cu ile df ilişkisini açıklamak istiyorum.
Öncelikle serverde cu şu yaratığa az vursun buna çok vursun dragon buna daha iyi vursun bunun gücünü arttıralım&azaltalım gibi bir muhabbet yok. Bu tamamen saldırılan yaratığın resistleri ile saldırtılan yaratığın vurduğu dmg tipine göre değişir.
*Cu: %50 cold %50 enerji vurur.
*Dragon: %100 physical vurur.
*Nightmare: %40 phy %40 fire %20 enerji vurur.
-Darknight Creeper (1. oda yaratığı) : cold resisti 100 enerji resisti 75 physical resisti 60 dır.
-Impaler (3. oda yaratığı) : cold resist 75 enerji resist 100 physical ise 90 dır.
Tek tek tüm odaları yazmayacağım bu işi merak edenler uoguide yada stratics den inceleyebilirler. Yani 1. ve 3. odayaya vurmamasını nedeni bu yaratıkların resisti ile alakalıdır. Venüsün ya da bir başkasının ayarlaması yoktur UO nun orjinalinde de böyledir.
Öncelikle serverde cu şu yaratığa az vursun buna çok vursun dragon buna daha iyi vursun bunun gücünü arttıralım&azaltalım gibi bir muhabbet yok. Bu tamamen saldırılan yaratığın resistleri ile saldırtılan yaratığın vurduğu dmg tipine göre değişir.
*Cu: %50 cold %50 enerji vurur.
*Dragon: %100 physical vurur.
*Nightmare: %40 phy %40 fire %20 enerji vurur.
-Darknight Creeper (1. oda yaratığı) : cold resisti 100 enerji resisti 75 physical resisti 60 dır.
-Impaler (3. oda yaratığı) : cold resist 75 enerji resist 100 physical ise 90 dır.
Tek tek tüm odaları yazmayacağım bu işi merak edenler uoguide yada stratics den inceleyebilirler. Yani 1. ve 3. odayaya vurmamasını nedeni bu yaratıkların resisti ile alakalıdır. Venüsün ya da bir başkasının ayarlaması yoktur UO nun orjinalinde de böyledir.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): alpatak
2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 14 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |