Mini rehber 2: Necromancy büyüleri |
Yazar
Mesaj
Curse Weapon: Büyüyü yapan kişinin silahına %50 life leech efekti verir.
*Süresi =Spirit Speak x 10 ÷ 34 + 1 ile hesaplanır.
Pain Spike: Düşmanlara direkt zarar verme amaçlı bir büyüdür.
*Hasarı yaratıklara karşı (caster's Spirit Speak - target's Resisting Spells) ÷ 10 + 30 formülüyle hesaplanır.
*Diğer playerlere verdiği hasarda ise Damage = (caster's Spirit Speak - target's Resisting Spells) ÷ 100 + 18 formülü kullanılır.
*Verilen hasar resistancelerle(yani armorla) azaltılamaz.
*Verilen hasar geçicidir, 10 saniye sonra hedef hala ölmemişse ortadan kalkar.
*10 saniyelik etki süresi içinde hedefe yeniden pain spike atılırsa 3-7 arası hasar vurulur ve ilk hasarın ortadan kalkma süresi 2 saniye uzar.
Corpse Skin: Atıldığı hedefin resistancelarını değiştirir.
* Hedefe etkisi şu şekildedir:
-15 Fire resistance.
-15 poison resistance.
+10 physical resistance.
+10 cold resistance.
*Süresi ((Caster's Spirit Speak - target's Magic Resist) / 25 + 40 ile hesaplanır.
Evil Omen: Büyüyü yapan kişi hedefini ''başına gelebileceklerin en kötüsünün gelmesi için'' lanetler.
*Etkileri şu şekildedir:
1- Hedef, alacağı ilk vuruşta %25 daha fazla hasar görür.
2- Kendisine vurulacak ilk poison leveli normalden bir fazla olur. (4 ise 5 olur. 5 ise 6 olamaz :) En son sınır 5'tir zira.)
3- Resisting spells ile etkileşime giren bir büyüye ilk hedef olduğunda RS'si en fazla %50 olarak hesaplanır.
Blood Oath: Büyüyü yapan kişiyle hedefini karanlık bir yeminle bağlar. Bu yemine göre hedefin büyüyü yapan kişiye vereceği her türlü hasar artar, ama hedef vurduğu her hasarı kendi de alır.
*Süresi= (Caster's Spirit Speak - Target's Resist) ÷ 8 + 8 ile hesaplanır.
*Resisting spells ile bu büyüden alınacak hasar oransal olarak azaltılabilir. Formülü=(Resist Spells x 10)/20 + 10 şeklindedir. (Yani 100 resisting spellsi olan bir kişi %60 az hasar alacaktır. Blood oath etkisindeyken necromancera 30 vurduğunu varsayarsak kendisi 12 damage alır)
*Bu büyü reflect physical damage özelliğiyle birlikte çalışmaz.
Wraith form: Büyüyü yapan kişi bir Wraith'e dönüşür.
*Bu büyü sonucunda kazandığı özellikler:
1-İnsanların içinden stamina kaybetmeden ve açığa çıkmadan(reveal) geçebilir.
2-Eğer gerekli reagentleri varsa %100 başarı ile recall büyüsü kullanabilir.
3-Undead slayer silahlardan %25 daha fazla hasar alır.
4- +15 physical resist, -5 fire, -5 energy resist alır.
5- Kanama(bleed) saldırısına karşı bağışıklık kazanır.
6- (Spirit speak/5) kadar mana leech özelliği kazanır.
Mind rot: Hedefin mana gerektiren her şeyi daha fazla manayla yapmasını sağlar. (25% Increased Mana Cost)
*Süresi = (Caster's Spirit Speak - Target's Resist) ÷ 5 + 20
Summon familiar: Büyücüye yardımcı yaratıklar çağırma şansı verir.
*Yardımcılara pet gibi hükmedilemez.
*Büyü yapılınca rastgele bir yardımcı gelir.
*Tüm yardımcılar 1 slot kaplar.
*Yardımcı türleri ve önemli özellikleri şu şekildedir.
-Horde minion: Yük hayvanıdır.
-Shadow wisp: Büyücünün karmasına göre değişen(karma ne kadar düşükse o kadar iyi) miktarlarda periyodik olarak büyücüye mana verir. (1-10 mana)
-Dark wolf: Wolf mastery özelliği getirir. (Bu özellikle büyücü tüm wolf türlerini barding difficulty'si sıfırmış gibi tameleme yeteneği kazanır.)
-Death adder: Snake charm özelliği getirir. Bu özellikle büyücü çevresindeki tüm snake ve serpentleri kontrol edebilir. (Snake ve serpente çift tıklayıp öldürülecek yaratığa tıklayarak)
-Vampire bat: %100 life leech özelliği vardır ancak vurduğu tüm hasar kendisinin değil büyücünün hpsini arttırır.
Horrific Beast: Büyücüyü güçlü bir deve dönüştürür.
*Bu formdayken büyücü 2 hp regen/saniye kazanır. (Bu değer 20 hit point regenerationa denktir.)
*%10 damage increase kazanır.
*Hiçbir büyü yapamaz. (Transformasyon büyüleri hariç)
Animate dead: Cesetleri büyücünün yanında dövüşmeleri için kaldırır.
*Bu yaratıklar gördükleri tüm yaratıklara saldırır ancak insanlara saldırmazlar.
*Her cesetten fame değerine göre farklı güçlerde yaratıklar çıkar. (En yüksek fame değerinde Lich Lord-Skeletal Dragon)
*Bu yaratıklar slot gerektirmez. Aynı anda en fazla 3 taneye sahip olunabilir.
Poison strike: 3x3lük bir alana zehirli bir bulut gönderir.
*Verdiği hasar yaklaşık olarak:
38-48 (100 Necro/SS)
44-55 (120 Necro/SS)
*Büyünün atıldığı karenin bir kare çevresi (2x2lik alan) bu hasarın yarısını, 2 kare çevresi (3x3lük alanın dış kısmı) 1/3ünü alır.
Wither: Büyücü çevresindeki tüm geçerli hedeflere hasar verir.
*Vurduğu hasar rakibin karmasına göre değişir. Rakibin karması ne kadar yüksekse aldığı hasar da o kadar artar.
*Natural karmalı bir kişiye vurulan hasar ortalama
-42-50 damage (100 Necro/SS)
-48-56 damage (120 Necro/SS)
*Yüksek karmalı(level 5 karma) kişilere vurulurken 13-17 arası ekstra hasar verilir.
Strangle: Rakibe zehirli bir gaz gönderir
*Oldukça karışık bir skill olduğu için elimden geldiği kadar basit anlatmaya çalışacağım.
Strangle iki parametreden etkilenir: Rakibin staminası ve büyücünün SS değeri. Büyücünün SS değeri/10 ile elde ettiğimiz değer bize bir X değeri verir. Bu değeri hem hasarı hesaplarken hem de vuruş sayısını belirlerken kullanacağız.
Strangle ilk olarak büyü yapıldıktan 5 saniye sonra vurur, 4 saniye sonra yeniden hasar verir, 3 saniye sonra yeniden hasar verir, 2 saniye sonra yeniden hasar verir ve bundan sonra büyü sona erene kadar her saniye hasar verir. (X değeri sayısınca rakibe vururuz. 100 SS ile 10 kere vurabileceğiz.)
Her vuruşta verdiğimiz hasar ise (X+1) ile (X-2) arasında değişir. Bu değer de şu formülle çarpılır. (3- [Rakibin sahip olduğu stamina % Rakibin max stamina değeri] x2)
Bir örnekle açıklayalım: Bizde 100 SS olsun. Bu durumda X değeri 100/10=10 olacaktır. Bu durumda toplam 10 kez vuracağız ve hasarımız 8 ile 11 arasında değişecek. Rakibimizin de staminası 50/100 olsun. Bu durumda (3- [1/2 x 2])=2 formülünden dolayı hasarımızı ikiyle çarpacağız. Her vuruşta 16-22 hasar vereceğiz.
Lich form: Büyücüyü bir Lich'e dönüştürür.
*Büyücünün kazandığı özellikler:
+1.3 mana/second (13 "Mana Regeneration").
+10 cold resist.
+10 poison resist.
Kanamaya bağışıklık
Undead slayerlardan 25% fazla damage alır
-10 fire resist.
2 saniyede 1 hp kaybeder (-0.5 Hit Point Regeneration)
Exorcism: Çevredeki tüm hayalet(ölü) formundaki oyuncuları uzaklaştırır.
*100 Spirit speak yeteneği gerektirir.
Vengeful spirit: Seçtiği düşmanına intikama susamış bir yardımcısını gönderir.
*Bu yaratık düşmanı nereye gitse takip eder. Düşmanı gizlense bile vurmaya devam eder.
*Süresi= (Caster's Spirit Speak x 80) ÷ 120 + 10
*Dispel evil ile ortadan kaldırılabilir.
Vampiric Embrace: Büyücüyü bir vampire dönüşürür.
*Büyücünün kazandığı özellikler:
20% life drain
1-4 arası tüm poisonlara bağışıklık
+2 mana regeneration
+10 stamina regeneration
Undead slayer silahlardan %25 daha fazla hasar alır.
-25 fire resist
Reagent olarak garlic gerektiren bir büyü kullanırsa 17-23 hasar alır.
Cure pot içemez.
P.S: Bu rehberi yazarken bayağı ter döktüm, necromancer spelleri bayağı karışıkmış. Hatamız eksiğimiz varsa affetmeyin, yüzümüze vurun ki düzeltelim :)
Herkese iyi oyunlar.
*Süresi =Spirit Speak x 10 ÷ 34 + 1 ile hesaplanır.
Pain Spike: Düşmanlara direkt zarar verme amaçlı bir büyüdür.
*Hasarı yaratıklara karşı (caster's Spirit Speak - target's Resisting Spells) ÷ 10 + 30 formülüyle hesaplanır.
*Diğer playerlere verdiği hasarda ise Damage = (caster's Spirit Speak - target's Resisting Spells) ÷ 100 + 18 formülü kullanılır.
*Verilen hasar resistancelerle(yani armorla) azaltılamaz.
*Verilen hasar geçicidir, 10 saniye sonra hedef hala ölmemişse ortadan kalkar.
*10 saniyelik etki süresi içinde hedefe yeniden pain spike atılırsa 3-7 arası hasar vurulur ve ilk hasarın ortadan kalkma süresi 2 saniye uzar.
Corpse Skin: Atıldığı hedefin resistancelarını değiştirir.
* Hedefe etkisi şu şekildedir:
-15 Fire resistance.
-15 poison resistance.
+10 physical resistance.
+10 cold resistance.
*Süresi ((Caster's Spirit Speak - target's Magic Resist) / 25 + 40 ile hesaplanır.
Evil Omen: Büyüyü yapan kişi hedefini ''başına gelebileceklerin en kötüsünün gelmesi için'' lanetler.
*Etkileri şu şekildedir:
1- Hedef, alacağı ilk vuruşta %25 daha fazla hasar görür.
2- Kendisine vurulacak ilk poison leveli normalden bir fazla olur. (4 ise 5 olur. 5 ise 6 olamaz :) En son sınır 5'tir zira.)
3- Resisting spells ile etkileşime giren bir büyüye ilk hedef olduğunda RS'si en fazla %50 olarak hesaplanır.
Blood Oath: Büyüyü yapan kişiyle hedefini karanlık bir yeminle bağlar. Bu yemine göre hedefin büyüyü yapan kişiye vereceği her türlü hasar artar, ama hedef vurduğu her hasarı kendi de alır.
*Süresi= (Caster's Spirit Speak - Target's Resist) ÷ 8 + 8 ile hesaplanır.
*Resisting spells ile bu büyüden alınacak hasar oransal olarak azaltılabilir. Formülü=(Resist Spells x 10)/20 + 10 şeklindedir. (Yani 100 resisting spellsi olan bir kişi %60 az hasar alacaktır. Blood oath etkisindeyken necromancera 30 vurduğunu varsayarsak kendisi 12 damage alır)
*Bu büyü reflect physical damage özelliğiyle birlikte çalışmaz.
Wraith form: Büyüyü yapan kişi bir Wraith'e dönüşür.
*Bu büyü sonucunda kazandığı özellikler:
1-İnsanların içinden stamina kaybetmeden ve açığa çıkmadan(reveal) geçebilir.
2-Eğer gerekli reagentleri varsa %100 başarı ile recall büyüsü kullanabilir.
3-Undead slayer silahlardan %25 daha fazla hasar alır.
4- +15 physical resist, -5 fire, -5 energy resist alır.
5- Kanama(bleed) saldırısına karşı bağışıklık kazanır.
6- (Spirit speak/5) kadar mana leech özelliği kazanır.
Mind rot: Hedefin mana gerektiren her şeyi daha fazla manayla yapmasını sağlar. (25% Increased Mana Cost)
*Süresi = (Caster's Spirit Speak - Target's Resist) ÷ 5 + 20
Summon familiar: Büyücüye yardımcı yaratıklar çağırma şansı verir.
*Yardımcılara pet gibi hükmedilemez.
*Büyü yapılınca rastgele bir yardımcı gelir.
*Tüm yardımcılar 1 slot kaplar.
*Yardımcı türleri ve önemli özellikleri şu şekildedir.
-Horde minion: Yük hayvanıdır.
-Shadow wisp: Büyücünün karmasına göre değişen(karma ne kadar düşükse o kadar iyi) miktarlarda periyodik olarak büyücüye mana verir. (1-10 mana)
-Dark wolf: Wolf mastery özelliği getirir. (Bu özellikle büyücü tüm wolf türlerini barding difficulty'si sıfırmış gibi tameleme yeteneği kazanır.)
-Death adder: Snake charm özelliği getirir. Bu özellikle büyücü çevresindeki tüm snake ve serpentleri kontrol edebilir. (Snake ve serpente çift tıklayıp öldürülecek yaratığa tıklayarak)
-Vampire bat: %100 life leech özelliği vardır ancak vurduğu tüm hasar kendisinin değil büyücünün hpsini arttırır.
Horrific Beast: Büyücüyü güçlü bir deve dönüştürür.
*Bu formdayken büyücü 2 hp regen/saniye kazanır. (Bu değer 20 hit point regenerationa denktir.)
*%10 damage increase kazanır.
*Hiçbir büyü yapamaz. (Transformasyon büyüleri hariç)
Animate dead: Cesetleri büyücünün yanında dövüşmeleri için kaldırır.
*Bu yaratıklar gördükleri tüm yaratıklara saldırır ancak insanlara saldırmazlar.
*Her cesetten fame değerine göre farklı güçlerde yaratıklar çıkar. (En yüksek fame değerinde Lich Lord-Skeletal Dragon)
*Bu yaratıklar slot gerektirmez. Aynı anda en fazla 3 taneye sahip olunabilir.
Poison strike: 3x3lük bir alana zehirli bir bulut gönderir.
*Verdiği hasar yaklaşık olarak:
38-48 (100 Necro/SS)
44-55 (120 Necro/SS)
*Büyünün atıldığı karenin bir kare çevresi (2x2lik alan) bu hasarın yarısını, 2 kare çevresi (3x3lük alanın dış kısmı) 1/3ünü alır.
Wither: Büyücü çevresindeki tüm geçerli hedeflere hasar verir.
*Vurduğu hasar rakibin karmasına göre değişir. Rakibin karması ne kadar yüksekse aldığı hasar da o kadar artar.
*Natural karmalı bir kişiye vurulan hasar ortalama
-42-50 damage (100 Necro/SS)
-48-56 damage (120 Necro/SS)
*Yüksek karmalı(level 5 karma) kişilere vurulurken 13-17 arası ekstra hasar verilir.
Strangle: Rakibe zehirli bir gaz gönderir
*Oldukça karışık bir skill olduğu için elimden geldiği kadar basit anlatmaya çalışacağım.
Strangle iki parametreden etkilenir: Rakibin staminası ve büyücünün SS değeri. Büyücünün SS değeri/10 ile elde ettiğimiz değer bize bir X değeri verir. Bu değeri hem hasarı hesaplarken hem de vuruş sayısını belirlerken kullanacağız.
Strangle ilk olarak büyü yapıldıktan 5 saniye sonra vurur, 4 saniye sonra yeniden hasar verir, 3 saniye sonra yeniden hasar verir, 2 saniye sonra yeniden hasar verir ve bundan sonra büyü sona erene kadar her saniye hasar verir. (X değeri sayısınca rakibe vururuz. 100 SS ile 10 kere vurabileceğiz.)
Her vuruşta verdiğimiz hasar ise (X+1) ile (X-2) arasında değişir. Bu değer de şu formülle çarpılır. (3- [Rakibin sahip olduğu stamina % Rakibin max stamina değeri] x2)
Bir örnekle açıklayalım: Bizde 100 SS olsun. Bu durumda X değeri 100/10=10 olacaktır. Bu durumda toplam 10 kez vuracağız ve hasarımız 8 ile 11 arasında değişecek. Rakibimizin de staminası 50/100 olsun. Bu durumda (3- [1/2 x 2])=2 formülünden dolayı hasarımızı ikiyle çarpacağız. Her vuruşta 16-22 hasar vereceğiz.
Lich form: Büyücüyü bir Lich'e dönüştürür.
*Büyücünün kazandığı özellikler:
+1.3 mana/second (13 "Mana Regeneration").
+10 cold resist.
+10 poison resist.
Kanamaya bağışıklık
Undead slayerlardan 25% fazla damage alır
-10 fire resist.
2 saniyede 1 hp kaybeder (-0.5 Hit Point Regeneration)
Exorcism: Çevredeki tüm hayalet(ölü) formundaki oyuncuları uzaklaştırır.
*100 Spirit speak yeteneği gerektirir.
Vengeful spirit: Seçtiği düşmanına intikama susamış bir yardımcısını gönderir.
*Bu yaratık düşmanı nereye gitse takip eder. Düşmanı gizlense bile vurmaya devam eder.
*Süresi= (Caster's Spirit Speak x 80) ÷ 120 + 10
*Dispel evil ile ortadan kaldırılabilir.
Vampiric Embrace: Büyücüyü bir vampire dönüşürür.
*Büyücünün kazandığı özellikler:
20% life drain
1-4 arası tüm poisonlara bağışıklık
+2 mana regeneration
+10 stamina regeneration
Undead slayer silahlardan %25 daha fazla hasar alır.
-25 fire resist
Reagent olarak garlic gerektiren bir büyü kullanırsa 17-23 hasar alır.
Cure pot içemez.
P.S: Bu rehberi yazarken bayağı ter döktüm, necromancer spelleri bayağı karışıkmış. Hatamız eksiğimiz varsa affetmeyin, yüzümüze vurun ki düzeltelim :)
Herkese iyi oyunlar.



1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 3 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |