Cehennem Bekçileri görevinde çifte bug- Dragon mahsur kaldı |
Yazar
Mesaj
Selamlar,
Anahtarı doğru kapıda kullanıp içeri girdim, all guard komutuyla peşimde olan dragonu içeri almadı. Ölmemek için portaldan kaçmak zorunda kaldım ama hayvan anahtar odasında kaldı. Saatlerce uğraşıp topladığım anahtarlar da boşa gitmiş oldu. Bu durumun düzeltilmesini talep ediyorum.
Anahtarı doğru kapıda kullanıp içeri girdim, all guard komutuyla peşimde olan dragonu içeri almadı. Ölmemek için portaldan kaçmak zorunda kaldım ama hayvan anahtar odasında kaldı. Saatlerce uğraşıp topladığım anahtarlar da boşa gitmiş oldu. Bu durumun düzeltilmesini talep ediyorum.


Merhabalar,
Yaptığım incelemede herhangi bir hata olmadığı görülmektedir.
1. Neden dragon içeri alınmadı?
Bir yere ışınlanmadan önce all come diyip hayvanımızı yanımıza çağırmamızın amacı, ışınlanırken hayvanın da sizinle gelmesidir. Görevin ışınlaması ile büyü ile ışınlanma aynı şekilde işler. Etrafınızdaki 3 kare içindeki hayvanlarınızı ışınlar. Ve ışınlanamadığına göre hayvanınız sizden 4 kare ya da daha fazla uzaktadır.
2. Hayvanım içeride kaldı
Görevi tamamlanana kadar oraya giriş için Hythloth kapısındaki Destrian'a anahtarlardan birini uzatmanız yeterlidir. Böylelikle oraya gidebilir ve hayvanınızı alıp oradaki teleporterdan geri dönebilirdiniz.
Velhasıl, hayvanınızı stable ettim ancak burada yazılımsal bir hata bulunmamaktadır.
Yaptığım incelemede herhangi bir hata olmadığı görülmektedir.
1. Neden dragon içeri alınmadı?
Bir yere ışınlanmadan önce all come diyip hayvanımızı yanımıza çağırmamızın amacı, ışınlanırken hayvanın da sizinle gelmesidir. Görevin ışınlaması ile büyü ile ışınlanma aynı şekilde işler. Etrafınızdaki 3 kare içindeki hayvanlarınızı ışınlar. Ve ışınlanamadığına göre hayvanınız sizden 4 kare ya da daha fazla uzaktadır.
Kod:
2. Hayvanım içeride kaldı
Görevi tamamlanana kadar oraya giriş için Hythloth kapısındaki Destrian'a anahtarlardan birini uzatmanız yeterlidir. Böylelikle oraya gidebilir ve hayvanınızı alıp oradaki teleporterdan geri dönebilirdiniz.
Velhasıl, hayvanınızı stable ettim ancak burada yazılımsal bir hata bulunmamaktadır.

Selamlar,
Öncelikle teşekkür ediyorum.
Dragon yanımda olmasına rağmen gelmedi zaten, bütün problemin kaynağı bu. DF'de gemiye binerken olduğu gibi bütün followerlar gelecek şekilde ayarlansa daha iyi değil mi? Ben zaten dragon görüşümü kapattığı için dragonu uzak bir yerde bırakıp kapıları açacaktım, sonra ''belki dragon uzakta kaldı diye içeri almaz'' düşüncesiyle yanıma çektikten sonra tıkladım kapıya, yine de almadı.
Yeniden anahtar toplama meselesine gelince, şu an daha önce topladığım anahtarlar kayboldu. (Bu bilinçli yapılan bir şey mi yoksa bug mı bilmiyorum) Yeniden bir tane bile anahtar bulmam için 10-30 arası yaratık kesmem gerekecekti, bunu da takdir edersiniz ki dragon olmadan yapmak biraz çileli olurdu. (Yanıma başka hayvan da alamam, malum slot dolu)
Eğer yazılımsal hata yok diyorsanız yoktur, bir şey diyemem, coder değilim sonuçta. Yeni questler ekleme konusundaki çabanızı da takdir ediyorum. Sadece yaşadığım sorunu anlattım. Şimdi benimle hiç ilgisi olmayan bir olay yüzünden sıfırdan anahtar toplayacağım ve bu durumun beni mutlu ettiğini söyleyemem.
Diğer playerlerın aynı sorunu yaşamaması açısından tavsiyem eğer bu şekilde kodlanabiliyorsa odaya girerken tüm followerları alsın, çıkarken de hepsiyle birlikte çıkarsın.
Herkese iyi oyunlar.
Öncelikle teşekkür ediyorum.
Dragon yanımda olmasına rağmen gelmedi zaten, bütün problemin kaynağı bu. DF'de gemiye binerken olduğu gibi bütün followerlar gelecek şekilde ayarlansa daha iyi değil mi? Ben zaten dragon görüşümü kapattığı için dragonu uzak bir yerde bırakıp kapıları açacaktım, sonra ''belki dragon uzakta kaldı diye içeri almaz'' düşüncesiyle yanıma çektikten sonra tıkladım kapıya, yine de almadı.
Yeniden anahtar toplama meselesine gelince, şu an daha önce topladığım anahtarlar kayboldu. (Bu bilinçli yapılan bir şey mi yoksa bug mı bilmiyorum) Yeniden bir tane bile anahtar bulmam için 10-30 arası yaratık kesmem gerekecekti, bunu da takdir edersiniz ki dragon olmadan yapmak biraz çileli olurdu. (Yanıma başka hayvan da alamam, malum slot dolu)
Eğer yazılımsal hata yok diyorsanız yoktur, bir şey diyemem, coder değilim sonuçta. Yeni questler ekleme konusundaki çabanızı da takdir ediyorum. Sadece yaşadığım sorunu anlattım. Şimdi benimle hiç ilgisi olmayan bir olay yüzünden sıfırdan anahtar toplayacağım ve bu durumun beni mutlu ettiğini söyleyemem.
Diğer playerlerın aynı sorunu yaşamaması açısından tavsiyem eğer bu şekilde kodlanabiliyorsa odaya girerken tüm followerları alsın, çıkarken de hepsiyle birlikte çıkarsın.
Herkese iyi oyunlar.


Venus yazmış:
2 anahtarla girdim, ilkini denedim ''bu geçerli bir anahtar değil'' (ya da benzeri bir cümle) uyarısı verdi. İkinci anahtar ilk denediğim kapıyı açtı. Sonrasında bahsettiğim olay gerçekleşti. Şu an backpackte hiç anahtar yok. Kullanılan anahtarlar siliniyor diye düşündüm ben de.
Edit: 2 yeni anahtar bulup denedim, geçersiz olanları kendiliğinden siliyormuş. Kapıyı açan anahtarı silip silmediğini bilmiyorum.


1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 7 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |