Dragon Geliştirme Sistemi Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki |
Yazar
Mesaj
şu parti halinde kasma mevzuatını bir kenara bırakın lütven
sebebide ailesi olan player kadar tekil oynayan da çok .
halk champını bod sistemini neden getirdiniz tekil oyuncu için kasma ve geliştirme her zman tekil olmalı .
sonuçta kendi charımı ilerletiyorum degil mi .
bu işi ailelere verseniz alıp yürürler tekil oyuncu uzaktan izler yada bir gün canına tak eder bırakır gider .
bu konuda hassasiyet göstereceginizi umuyorum maksadım surekli eleştiri yapmak degil dogru eleştiri yapıp oyunu zevkli hale getirmek .
guild işi veya toplu saldırma işi sadece actionda olur .
sebebide ailesi olan player kadar tekil oynayan da çok .
halk champını bod sistemini neden getirdiniz tekil oyuncu için kasma ve geliştirme her zman tekil olmalı .
sonuçta kendi charımı ilerletiyorum degil mi .
bu işi ailelere verseniz alıp yürürler tekil oyuncu uzaktan izler yada bir gün canına tak eder bırakır gider .
bu konuda hassasiyet göstereceginizi umuyorum maksadım surekli eleştiri yapmak degil dogru eleştiri yapıp oyunu zevkli hale getirmek .
guild işi veya toplu saldırma işi sadece actionda olur .
Zorlu41 yazmış:
Oyun hakkında çok bir bilgim olmadığı için aklıma gelen bir fikiri paylaşmak istiyorum sıkıntı olup olmayacağı konusunda bir bilgim olmadığı içinde yol gösterici olmanız şahsım adına iyi olucaktır. Bu sistemin üzerine şöyle bir eklenti yapılsa hem daha zevkli hemde herkesin işini gören bir sistem olmaz mı ?
Wow oynayan arkadaşlar bilirler orada dungeon sistemi dediğimiz bir sistem vardır. Tüm oyuncular oynadıkları karaktere göre Tank, Healer veya Dps seçeneği seçip sıra beklerler sıra size geldiğinde levelları eşit ya da birbirine yakın olan grubu bir dungeona atar ve siz orada kendiniz seviyede kasarsınız lootta yaparsınız ortak item düşerse zar atılır sadece senin işine yarıyorsa sana almak istiyormusun diye seçenek çıkar. Bu şekilde bir sistem getirilse sizce yararlı olmaz mı ?
Evo Dragon bir çok serverda olan bir şey. Dragon geliştirme fikri bana daha orjinal geldi. Hem birileri benden çaldılar demez.
Evo Dragon:
http://pfwiki.paradisefounduo.com/index.php?title=Evolution_Dragon
http://www.dealers-of-destiny.co.uk/evo_dragon.php
http://www.uoforum.com/wiki/index.php?title=Meta_Pets
http://uoepidemic.com/evolution-dragon/
Evo Dragon:
http://pfwiki.paradisefounduo.com/index.php?title=Evolution_Dragon
http://www.dealers-of-destiny.co.uk/evo_dragon.php
http://www.uoforum.com/wiki/index.php?title=Meta_Pets
http://uoepidemic.com/evolution-dragon/
plustre yazmış:
Wos'ta olanı da uoforever'dan görüp ben önermiştim zaten. Blood relic, poison relic gibi skillstone'lar var orada. Moblardan düşüp dragona yükleniyordu. Eski serverlardan birindeki fire wyrm'ın güncelleme yemeden önceki hali gibi aoe damage falan veriyordu. Burda nasıl yaparlar bilmem. Özgün birşey olsa iyi olur.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): plustre
bence sadece dragon da olmamalı.
eğer yükseltmek için gereken deedler yaratıklardan düşecekse düşecek yükseltme puanları rastgele belirlenecek bir hayvana göre olsun. ps gibi düşünün.
mesela ancient wrym kestim belirli bi şansla kirin yükseltme deedi çıktı.
böylece belki çeşitli hayvanların da kullanım oranı artar ve server renklenir.
düşünün yani bir zaman sonra herkeste tek renk chu sidhe olması ne bayık bir şey.
eğer yükseltmek için gereken deedler yaratıklardan düşecekse düşecek yükseltme puanları rastgele belirlenecek bir hayvana göre olsun. ps gibi düşünün.
mesela ancient wrym kestim belirli bi şansla kirin yükseltme deedi çıktı.
böylece belki çeşitli hayvanların da kullanım oranı artar ve server renklenir.
düşünün yani bir zaman sonra herkeste tek renk chu sidhe olması ne bayık bir şey.
3. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 42 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |