Zorlaştırılmış Bodcu Sistemi Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Aşağıdaki sistemden vazgeçilmiştir, daha anlaşılır ve ultimanın özüne uyan bir çözüm yolu bulunacaktır. Fikirlerinizi belirtebilirsiniz.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yıllar önce World of UO 2'de ilk olarak denediğim bodcu sistemi bir karakterden birden fazla bod alabilmenizi sağlıyordu. Daha sonradan bu hakları kontrat haline dönüştürebilmenizi sağladık ve yıllar sonra bu sistem sadece oyunu basitleştiren bir kavram oldu. Para yerine bodcu haklarıyla itemler alınıp satılmaya başlandı.
Elbette bu böyle devam etmemeli. Yaklaşık 10 gündür açık olan forumlarımızda en popüler konu bodcu. Ve sizlerden gelen tepkilerle bodcu sistemini "kısmen" kaldırarak paranın değerli olduğu günlere geri dönebileceğimizi düşünüyorum.
Zorlaştırılmış Bodcu Sistemi Nedir?
Bodcu sistemi ve bod takas olayının (bir görev verdikten sonra yenisini alabilme) bir arada kullanıldığı, sunucu ekonomisini kontrol altına alabilecek bir sistem. İşte sistemin ayrıntıları.
* Bu sistemde Craft Yetenekleri (Tai & BS) zorlaştırılmamaktadır! Diğer yetenekler için yetenek alım hızı (skill gain) neyse bunlar için de öyle olacaktır.
* Bodcu sistemi mantıksal bir yapıya oturtulacaktır. Bod devredebilme ve kontrat haline dönüştürebilme ANCAK yetenekler eşit ise geçerli olacaktır. Örneğin 105 Tailoring yeteneği olan biri ANCAK başka bir 105 yeteneği olana devredebilir. Yetenekler eşit değilse hak devredilemez.
* Kontrat haline dönüştürebileceğiniz ya da devredebileceğiniz yetenekler: 100, 105, 110, 115 ve 120 dir. Ara yeteneklerde de devredemiyor ve kağıt haline dönüştüremiyorsunuz.
* Bir karakter EN FAZLA 10 bodcu hakkına sahip olabiliyor. Kısaca bir karakter 11 tane bod hakkına sahip olamaz.
* Eğer bir karakterin birden fazla bod hakkı varsa hiçbir şekilde craft yeteneği kasamaz, yetenek arttıramaz. Yetenek arttırmak için tüm bod haklarından kurtulmak zorundadır!
* BOD TAKAS sistemi de mevcuttur. 120 Tailor ya da BS bir karaktere sahip olanlar ancak bundan yararlanabilir ve 30 dakika aralarla görev verip yeni bir görev alabilir.
* MATERYAL ŞANSLARI ile oynanmış olacaktır. Yeteneğinize göre kaliteli bod alabileceksiniz. Böylelikle 100'e kadar kasılmış 1000 tane bodcunuz olması işinize yaramayacaktır. Öyle ki:
75 ve aşağısı: Cloth (100%)
105 ve aşağısı: Cloth (50%), Leather (50%)
110 ve aşağısı: Cloth (33%), Leather (33%), Spined (33%)
115 ve aşağısı: Cloth (25%), Leather (25%), Spined (25%), Horned (25%)
120 ve aşağısı: Cloth (20%), Leather (20%), Spined (20%), Horned (20%), Barbed (20%)
Liste her şeyi açıklıyor. 100 e kadar kasıp aktarma devri bitmiştir.
* Görevlerden çıkan paralar %60 oranında düşürülmüştür.
* Ayrıca her craft yetenek için zorunlu olan ve yeteneğiniz 75.0 olduğunda karşınıza çıkan basit bir görev var. 75.0'da yeteneğiniz kilitleniyor, görevi yaptıktan sonra tekrar yeteneğinizin arttığını göreceksiniz.
Sistemin Amacı
- Bodcu sisteminin olumsuz etkilerini kaldırmak.
- Sunucu ekonomisini düzeltip parayı değerlendirmek.
- Hem bodcu isteyenleri hem istemeyenleri mutlu etmek.
Şimdi sıra sizde sistem hakkında soruları alabilirim. Memnun olduğunuz ya da olmadığınız yanları söyleyebilirsiniz.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yıllar önce World of UO 2'de ilk olarak denediğim bodcu sistemi bir karakterden birden fazla bod alabilmenizi sağlıyordu. Daha sonradan bu hakları kontrat haline dönüştürebilmenizi sağladık ve yıllar sonra bu sistem sadece oyunu basitleştiren bir kavram oldu. Para yerine bodcu haklarıyla itemler alınıp satılmaya başlandı.
Elbette bu böyle devam etmemeli. Yaklaşık 10 gündür açık olan forumlarımızda en popüler konu bodcu. Ve sizlerden gelen tepkilerle bodcu sistemini "kısmen" kaldırarak paranın değerli olduğu günlere geri dönebileceğimizi düşünüyorum.
Zorlaştırılmış Bodcu Sistemi Nedir?
Bodcu sistemi ve bod takas olayının (bir görev verdikten sonra yenisini alabilme) bir arada kullanıldığı, sunucu ekonomisini kontrol altına alabilecek bir sistem. İşte sistemin ayrıntıları.
* Bu sistemde Craft Yetenekleri (Tai & BS) zorlaştırılmamaktadır! Diğer yetenekler için yetenek alım hızı (skill gain) neyse bunlar için de öyle olacaktır.
* Bodcu sistemi mantıksal bir yapıya oturtulacaktır. Bod devredebilme ve kontrat haline dönüştürebilme ANCAK yetenekler eşit ise geçerli olacaktır. Örneğin 105 Tailoring yeteneği olan biri ANCAK başka bir 105 yeteneği olana devredebilir. Yetenekler eşit değilse hak devredilemez.
* Kontrat haline dönüştürebileceğiniz ya da devredebileceğiniz yetenekler: 100, 105, 110, 115 ve 120 dir. Ara yeteneklerde de devredemiyor ve kağıt haline dönüştüremiyorsunuz.
* Bir karakter EN FAZLA 10 bodcu hakkına sahip olabiliyor. Kısaca bir karakter 11 tane bod hakkına sahip olamaz.
* Eğer bir karakterin birden fazla bod hakkı varsa hiçbir şekilde craft yeteneği kasamaz, yetenek arttıramaz. Yetenek arttırmak için tüm bod haklarından kurtulmak zorundadır!
* BOD TAKAS sistemi de mevcuttur. 120 Tailor ya da BS bir karaktere sahip olanlar ancak bundan yararlanabilir ve 30 dakika aralarla görev verip yeni bir görev alabilir.
* MATERYAL ŞANSLARI ile oynanmış olacaktır. Yeteneğinize göre kaliteli bod alabileceksiniz. Böylelikle 100'e kadar kasılmış 1000 tane bodcunuz olması işinize yaramayacaktır. Öyle ki:
75 ve aşağısı: Cloth (100%)
105 ve aşağısı: Cloth (50%), Leather (50%)
110 ve aşağısı: Cloth (33%), Leather (33%), Spined (33%)
115 ve aşağısı: Cloth (25%), Leather (25%), Spined (25%), Horned (25%)
120 ve aşağısı: Cloth (20%), Leather (20%), Spined (20%), Horned (20%), Barbed (20%)
Liste her şeyi açıklıyor. 100 e kadar kasıp aktarma devri bitmiştir.
* Görevlerden çıkan paralar %60 oranında düşürülmüştür.
* Ayrıca her craft yetenek için zorunlu olan ve yeteneğiniz 75.0 olduğunda karşınıza çıkan basit bir görev var. 75.0'da yeteneğiniz kilitleniyor, görevi yaptıktan sonra tekrar yeteneğinizin arttığını göreceksiniz.
Sistemin Amacı
- Bodcu sisteminin olumsuz etkilerini kaldırmak.
- Sunucu ekonomisini düzeltip parayı değerlendirmek.
- Hem bodcu isteyenleri hem istemeyenleri mutlu etmek.
Şimdi sıra sizde sistem hakkında soruları alabilirim. Memnun olduğunuz ya da olmadığınız yanları söyleyebilirsiniz.






Bodcu Sisteminin DezAvantajı Paraydı Bu Sekilde zamanı Olmayanlar Craftla Ugrasamıyacaktır Bence Yetersiz Bir Sistem Oldu Bodcu Sistemi Olup Rewardlarının Göreve Göre % sansla Esas Degerini Vermesi Gerekirdi Karar Sizin Ama Mantıksız Venus Bide Bu Yazıyı Yazmadan Once Sen Kendin Bunları Dusunuyordun Ama Simdi Ugrascanız Diyorsun Tabi Ugrasılcak Ama Yetersiz Bence


i)10 tane bodcum war tai skıllım 100 bu bodculara sahip iken 120 ye kasamazmıyım ??
ii)craft skıllım 120 olsa dahi 11. bodcuya sahip olamazmıyım ?
iii) 1k bodcu kasmak isteyen birisi 100 tane charı olmasımı gerekicek ? bunlarında skılleri 120 olması gerekicek heralde ? :F
sanki vur dedik siz öldürdünüz gibi olmuş ama çok iyi bi fikir teşekkürler...
saygılarımla...
ii)craft skıllım 120 olsa dahi 11. bodcuya sahip olamazmıyım ?
iii) 1k bodcu kasmak isteyen birisi 100 tane charı olmasımı gerekicek ? bunlarında skılleri 120 olması gerekicek heralde ? :F
sanki vur dedik siz öldürdünüz gibi olmuş ama çok iyi bi fikir teşekkürler...
saygılarımla...


1. sayfa (Toplam 26 sayfa) [ 254 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |