Yetenek Alım Hızı (Açıklama) Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8, 9, 10, Sonraki |
Yazar
Mesaj
0.1 yetenek kazanmak için % olarak ne kadarının gerçekleştiği.
Örneğin 200 kullanımda 0.1 alıyorsanız,
10. yetenek kullandığınızda 5%
20. yetenek kullandığınızda 10% ... gibi size bildirilir ve 100% olduğunda, düşüşte de bir yeteneğiniz varsa 0.1 artış sağlarsınız.
Örneğin 200 kullanımda 0.1 alıyorsanız,
10. yetenek kullandığınızda 5%
20. yetenek kullandığınızda 10% ... gibi size bildirilir ve 100% olduğunda, düşüşte de bir yeteneğiniz varsa 0.1 artış sağlarsınız.
arkadaşlar ben bu oyunu 1998 de oynadım magery yeteneğini 100 yapmak için 3 ay uğraşıyoduk skill kasmak çok kolaylaşmış fakat bağzı şeyler kötü yönde değişmiş mesela poisoning ve magery skilinizi 100 yaptığınızda poison büyüsü yaptığınız zaman düşmana hasarı çok artıyodu. ayrıca metal zırhlarla büyü yapılamıyordu bana göre daha mantıklı çünkü bu şekilde karakter biribirine karışmış durumda. oyunda srink scroll bulamadım sanırım yok :)
Skill kasımı zorlaştırılmış ama bu sadece eziyet olmuş oyunculara. Her olayın makrosu var artık deri, kemik, ingot v.s. Bu skill gain oranıyla işler sadece uzun süre makroda bırakmaya bakıyor. O kadar saat alet kendi kendine kasıyo malzemeyi ve yetenekleri. Bu uygulama zaman ve enerji kaybı bana kalırsa, oyuncuların skill kasımında ki tek katkıları makroları çalıştırmak.
Başlangıçtan beri böyle olması bu uygulamanın değiştirilmesinde bir engel değil bence, daha önce kasmış olanların masrafları bir şekilde kendilerine geri verilebilir (malzeme, para...)
Başlangıçtan beri böyle olması bu uygulamanın değiştirilmesinde bir engel değil bence, daha önce kasmış olanların masrafları bir şekilde kendilerine geri verilebilir (malzeme, para...)
5. sayfa (Toplam 10 sayfa) [ 95 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |