WOU Fikir Telakki Sayfası Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Alıntı:
ultima online genis ve ozgur bir oyun olabilir fakat isin icinde baska faktorler var, misal bir tamer sabah aksam pc basinda oturup kasarken, bodcu kafasi rahat kicinda pireler ucusarak uyuyor ve oyunun her aspectinde tamera ustunluk sagliyor. sonucta bir insanin sadece macrolayarak oyundaki butun ihtiyaclarini ve fazlasini karsilayabilmesi komik.
emin ol kimse sevdigi icin tamerla DF farmlamiyor, senin de cok sevdigin icin bodculuk yaptigini sanmiyorum.

[wis komutunun getireceği özellik zaten Razorda mevcut değil mi?
Bu komutun eklenmesindeki amaç, toplu halde oynayan hide karakterlerin birbirlerinin yerini görmesi, daha rahat iletişim kurması değil midir? Madem öyle, bir party kurarak Razordan gereken ayarla, partydekilerin nerede olduğu zaten görülmektedir.
Ama komut olursa factiona ne zarar gelir onu tam olarak anlayamadım.
Bu komutun eklenmesindeki amaç, toplu halde oynayan hide karakterlerin birbirlerinin yerini görmesi, daha rahat iletişim kurması değil midir? Madem öyle, bir party kurarak Razordan gereken ayarla, partydekilerin nerede olduğu zaten görülmektedir.
Ama komut olursa factiona ne zarar gelir onu tam olarak anlayamadım.

özürdilerim yaman yazmayı unutmuşum kimsenin luck set giyme gibi bir zorundalığı olmamalı demişsin
doom harici herhangi bir yerde luck setsiz item kalitesi nasıl düşük oluyorsa dfdede aynısı beklenir. sen istersen yinede set giymeyebilirsin :) özgürlükleri kısıtlamayalım
doom harici herhangi bir yerde luck setsiz item kalitesi nasıl düşük oluyorsa dfdede aynısı beklenir. sen istersen yinede set giymeyebilirsin :) özgürlükleri kısıtlamayalım

Kuldan yazmış:
4 tane 115 bocdcu ile haftada 3 barbed banko alıyordum. 12 bodcu yaptım günde 1 barbed banko vardı. 119 ile 115 arasında pek fark olmadığı için çıkartamaman çok normal. 119 a harcadığın deri ile gidip 115 kassaydın 2 3 tane daha yararlı olurdu (:

önemli olan barbed çıkarmak değil barbedın nasıl çıktığı :) rare bodun mantığını anlayamıyorum ve kimseninde anladığını sanmıyorum. basit bi matematik hesapla rare bod ortadan kaldırılır bütün smalların çıkma şansı biraz daha arttırılır yani aynı zorluk derecine çekilebilir. böylece insanlar bu rare bod herkese lazım demez. ayrıca millet o kdr kasmaya alışmışki serverda para bolluğu var. paranın hiçbir değeri yok herkes item ile takas etmek istiyor eee itemda yok millet ne zmn pvp yapıp ne zmn adam gibi oyun oynayacak kasmayı bırakıp?
yani serverın uzun soluklu olması için bizim zamanımızdan baya bi feragat etmek isteniyor. serverın ömrünü bizim kasma sürelerimizle uzatacaksak hiçbir önemi kalmaz. geçici çözümler ile ancak biryere kadar gidilebilir.
ne kadar tartışırsak tartışalım kesin birşey varki bu serverda yeni başlayanların hiç şansı yok.

yani serverın uzun soluklu olması için bizim zamanımızdan baya bi feragat etmek isteniyor. serverın ömrünü bizim kasma sürelerimizle uzatacaksak hiçbir önemi kalmaz. geçici çözümler ile ancak biryere kadar gidilebilir.
ne kadar tartışırsak tartışalım kesin birşey varki bu serverda yeni başlayanların hiç şansı yok.

Öneriler güzel @Kuldan,
1. Doom Artifactlarının çıkış şekli bundan 4-5 sene önceki Olympus ile açtığımız sunucuda da böyleydi, DF Puan sistemi bir emek korumasıdır. Bu açıdan baktığımızda şanssızların zamanının kazanca dönüştürülmesidir. Bunu luck giymeyip kasanlar var, fakat onlar da her an 0 luck ile artifact düşürebilir, o zaman puanları gider, risk alıyorlar ve belki bu da haklarıdır.
Item kalitesi ile ilgili çok şey söyleniyor. Luck Sistemi ilk Ağustos 2010 da hazırlandı, ondan önce klasik RunUO 2.0 Final lootpack dosyasıydı. Sonra giderek geliştirildi. Fakat şurası hiç değişmedi Ağustos'da gelen sistemin orjinali. Son değişiklikle DF den 30% luk itemler alınaya başladı ve bu sizi epey şaşırttı. Acaba yararınıza mıydı, zararınıza mı bunu anlamak kolay değil. Önümüzdeki günler Luck Sisteminin daha stabil olması için birkaç değişiklik yapılacak. O zamana kadar bu sistemle idare etmelisiniz.
2. Ben hiçbir zaman rare bod demedim, Nadir çıkmıyor ki. 120 Tailoring ile Her 2-3 boddan 1 tanesi bu bahsettiğiniz tunic/skirt bodları. Nadir olamaz bu yüzden. Amaçlanan 120 Tailor ile bodcularınızı desteklemeniz. Yoksa tabiki 115.0 da bırakmak mantıklı bodcuları. Bodcu Sistemi sunucuya hiçbir zaman eklenmedi, yeteneğe göre bod sistemi sizi bodcularla uğraştırmamak için var.
3.4.5. [wis, [rp oylanabilirler ayrıca bireysel görev sistemi de henüz aktif değil, bunlar zamanla olacak şeyler. Örneğin surları daha aktif kullanabilmek için bazı kale savaşları düşüncemiz var, ama bunu şimdi değil belki aylar sonra göreceğiz. Ben Ultima'yı hobi olarak görüyorum, hobiler ile hırslarımızı birbirinden ayırmak gerek. Yeri geldiğinde oynamıyorum! demesini de bileceğiz. Amacımız birbirinizle yarışmanız değil, bir arada eğlenebilmek.
Öneriler için teşekkürler.
1. Doom Artifactlarının çıkış şekli bundan 4-5 sene önceki Olympus ile açtığımız sunucuda da böyleydi, DF Puan sistemi bir emek korumasıdır. Bu açıdan baktığımızda şanssızların zamanının kazanca dönüştürülmesidir. Bunu luck giymeyip kasanlar var, fakat onlar da her an 0 luck ile artifact düşürebilir, o zaman puanları gider, risk alıyorlar ve belki bu da haklarıdır.
Item kalitesi ile ilgili çok şey söyleniyor. Luck Sistemi ilk Ağustos 2010 da hazırlandı, ondan önce klasik RunUO 2.0 Final lootpack dosyasıydı. Sonra giderek geliştirildi. Fakat şurası hiç değişmedi Ağustos'da gelen sistemin orjinali. Son değişiklikle DF den 30% luk itemler alınaya başladı ve bu sizi epey şaşırttı. Acaba yararınıza mıydı, zararınıza mı bunu anlamak kolay değil. Önümüzdeki günler Luck Sisteminin daha stabil olması için birkaç değişiklik yapılacak. O zamana kadar bu sistemle idare etmelisiniz.
2. Ben hiçbir zaman rare bod demedim, Nadir çıkmıyor ki. 120 Tailoring ile Her 2-3 boddan 1 tanesi bu bahsettiğiniz tunic/skirt bodları. Nadir olamaz bu yüzden. Amaçlanan 120 Tailor ile bodcularınızı desteklemeniz. Yoksa tabiki 115.0 da bırakmak mantıklı bodcuları. Bodcu Sistemi sunucuya hiçbir zaman eklenmedi, yeteneğe göre bod sistemi sizi bodcularla uğraştırmamak için var.
3.4.5. [wis, [rp oylanabilirler ayrıca bireysel görev sistemi de henüz aktif değil, bunlar zamanla olacak şeyler. Örneğin surları daha aktif kullanabilmek için bazı kale savaşları düşüncemiz var, ama bunu şimdi değil belki aylar sonra göreceğiz. Ben Ultima'yı hobi olarak görüyorum, hobiler ile hırslarımızı birbirinden ayırmak gerek. Yeri geldiğinde oynamıyorum! demesini de bileceğiz. Amacımız birbirinizle yarışmanız değil, bir arada eğlenebilmek.
Öneriler için teşekkürler.

ben teşekkür ederim. serverda 2 3 kişide 120 tailor var sanırım. rare bod yok diyorsanız yoktur :) ama serverda kimse bulamıyorsa insan ister istemez buna inanıyor.
insanlara bunları onlar söylemeden sitem etmeden sunsanız daha iyi olurdu. çünkü serverda bir kargaşa bir sitem var direk size yönelmemiz normal. ya şahink(günahkeçisi) ya size çatıcaktık yani :))) msjınız için teşekkürler yenilikleri iple çekiyorum
insanlara bunları onlar söylemeden sitem etmeden sunsanız daha iyi olurdu. çünkü serverda bir kargaşa bir sitem var direk size yönelmemiz normal. ya şahink(günahkeçisi) ya size çatıcaktık yani :))) msjınız için teşekkürler yenilikleri iple çekiyorum


yanlış anlamadıysam rare bod yok demiyor fakat bu bahsetmiş olduğun bodların çok zor çıkmadığınıda belirtiyor.
şahıs isimleri tek tek şimdi yazmıycam ama bildiğim bişeyi yukardada yazmıştım tek başına 30 40 115 tai bodcu kasan çok kişi var.
Sen istiyorsun ki 30 kişinin bir olup yaptığı iyi bir seti tek kişi de yapabilsin onun suçu ne gibi bişey anlıyorum.
1 kişi 10 tane 115 tai bodcu kassa.
30 kişi 300 tane 115 tai bodcu kasmış olur.
Buda haliyle eşit olması gereken bir durum değil.Bu sadece uo ya özgü birşeyde değil.
Kalabalık gruplarda paylaşımda önemli.
5 kişi df
5 kişi bodcu
5 kişi kaynak vs diye giden işlemlerle uğraştığında haliyle tek kişiye göre daha hızlı bir yol kat edilmiş oluyor.
Df de düşen ve takı veya artifactlar şahıslar işine yaramayanları bankasına atmak yerine wariorlar magelere mageler warior itemları paylaştığında yine ortaya dahada hızlı bir yol kat edilmiş oluyor.
Buda dışardan bakıldığında tekil oyuncular napsın olayına geliyor.Yukardada dediğim gibi olayın tabiatı bu şekilde yapıcak birşey yok.Tek kişi ile 30 kişinin yaptığı eşit olsa zaten ozmn grup olanlara haksızlık olurdu.
şahıs isimleri tek tek şimdi yazmıycam ama bildiğim bişeyi yukardada yazmıştım tek başına 30 40 115 tai bodcu kasan çok kişi var.
Sen istiyorsun ki 30 kişinin bir olup yaptığı iyi bir seti tek kişi de yapabilsin onun suçu ne gibi bişey anlıyorum.
1 kişi 10 tane 115 tai bodcu kassa.
30 kişi 300 tane 115 tai bodcu kasmış olur.
Buda haliyle eşit olması gereken bir durum değil.Bu sadece uo ya özgü birşeyde değil.
Kalabalık gruplarda paylaşımda önemli.
5 kişi df
5 kişi bodcu
5 kişi kaynak vs diye giden işlemlerle uğraştığında haliyle tek kişiye göre daha hızlı bir yol kat edilmiş oluyor.
Df de düşen ve takı veya artifactlar şahıslar işine yaramayanları bankasına atmak yerine wariorlar magelere mageler warior itemları paylaştığında yine ortaya dahada hızlı bir yol kat edilmiş oluyor.
Buda dışardan bakıldığında tekil oyuncular napsın olayına geliyor.Yukardada dediğim gibi olayın tabiatı bu şekilde yapıcak birşey yok.Tek kişi ile 30 kişinin yaptığı eşit olsa zaten ozmn grup olanlara haksızlık olurdu.

Tunic ve Skirt bodların filtreleme var. Skilliniz 100.1-110-115 gibi arttıkça bu filtreleme azalıyor ve 120 de tamamen kalkıyor. Hatta Venüs'ün de açıkladığı gibi alınan her 2-3 boddan bir tanesi bunlardan biri oluyor. Oynadığım süre boyunca serverda en çok memnun olduğum konulardan birisi oldu bod ayarlaması. Yüzlerce bodcu kasılmasındansa az sayıda etkili kasılması çok daha mantıklı. 6 tane 115 tailor 10 tane 115 bs + 1 tane 120 bs bodcum vardı ve her 2-3 günde bir barbed, 1.5-2 haftada bir çok rahat valorite hammer çıkarıyordum. Bod sistemi bence değişmemeli.
DF Puanı sistemine gelirsek bu sistem bence güzel ama şu yönden. Bir insan kastığı sürece ona artifact düşme şansının artması güzel bir şey. Ama belli bir puan üzerine Totem of the Spirits, Hat of Magi gibi artifactlerin düşme şansının artırılması ya da tam tersi düşük puanlarda daha kullanılmayan Tunic of Fire, Dragon Slayer gibi artifactlerin düşme şansının daha yüksek olması yeni yaratılan luck sistemiyle tamamen ters düşüyor. Armağan'ın da belirttiği gibi insanlar kaliteli Artifact düşmesi için Artifact düşme şansını düşük tutmaya çalışıyor puanı yükselene kadar ki bunun da tek yolu Luck seti çıkarmak. E bu durumda da item düşmüyor. Buna bir düzenleme getirilmeli bence de.
[wis komutu bence gereksiz bir şey. Sonuçta playerlar birbirlerini party kurarak da Razor üzerinden görebilirler harita üzerinde. Bu komut sonuçta Staff'a aittir ve bence böyle kalmalı.
RP konusunda yapılacak çalışmalar kesinlikle iyi olur. Hatta ben bile Ultima'yı kurup arada katılabilirim bu etkinliklere =)
DF Puanı sistemine gelirsek bu sistem bence güzel ama şu yönden. Bir insan kastığı sürece ona artifact düşme şansının artması güzel bir şey. Ama belli bir puan üzerine Totem of the Spirits, Hat of Magi gibi artifactlerin düşme şansının artırılması ya da tam tersi düşük puanlarda daha kullanılmayan Tunic of Fire, Dragon Slayer gibi artifactlerin düşme şansının daha yüksek olması yeni yaratılan luck sistemiyle tamamen ters düşüyor. Armağan'ın da belirttiği gibi insanlar kaliteli Artifact düşmesi için Artifact düşme şansını düşük tutmaya çalışıyor puanı yükselene kadar ki bunun da tek yolu Luck seti çıkarmak. E bu durumda da item düşmüyor. Buna bir düzenleme getirilmeli bence de.
[wis komutu bence gereksiz bir şey. Sonuçta playerlar birbirlerini party kurarak da Razor üzerinden görebilirler harita üzerinde. Bu komut sonuçta Staff'a aittir ve bence böyle kalmalı.
RP konusunda yapılacak çalışmalar kesinlikle iyi olur. Hatta ben bile Ultima'yı kurup arada katılabilirim bu etkinliklere =)

2. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 22 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |