Tek Hayvan Tamelemeden Efsane Tamer Olmak Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
tabiki kasılmıyor, yüzük bilezik ile bu şekilde yapıyorlar, yani bilmiyorum sizce oyuna başladığının, bu dünyaya girdiğinin birinci günü bir playerın bütün tameable hayvanları tameleyebilmesi imkanının olması mantıklımı.
tamer lık çok büyük, değerli bir yerenektir, 120 tame skille ulaşmış (yüzük bilezikle olsun olmasın) 120 tailora ulaşmaktan daha çok getirisi olan bir durumdur, belki şu aşamada daha başlangıç olduğu için çok farkedilmiyor ama bu kadar kolay bir şekilde tamerın sahalara inmesi, server ı para-item cenneti haline getirmezmi ? paranın-itemın değerini düşürmez mi?
Gördüğüm, okuduğum kadarıyla, tailor kasmak çok zormuş 120 yapmak imkansızmış kimse olamamış gibi şeyler okudum, oluncada bazı bod lar çok çıkacakmış, bu şekilde bir bonusu olacakmış, bu şekildeki bir sistemle bir tailorun runic kit i ile basacağı itemın ne kadar değeri olur ? Daha çok yeni bir server olmasına rağmen pazar alanında çok güzel itemlar gordum, ilerleyen zamanlarda bunlar çok daha fazlalaşacak, ayağa düşecek ve bir runic kitle çıkan itemın hiç bir değeri kalmayacaktır.
Benim dikkat çekmek istediğim tamer neden kolay neden zor değil, bu oyunun en önemli unsuru "denge"dir, denge kolayda da sağlanabilir zorda da.
UO'da denge kaybolursada bazı skillere yığılma olur bazıları işe yaramaz olarak kalır, tek düze monoton kimsenin strateji geliştirmediği, arayışların içine girmediği, herkesin aynı karakterler le aynı işleri yaptığı bir dünya haline döner bence.
tamer lık çok büyük, değerli bir yerenektir, 120 tame skille ulaşmış (yüzük bilezikle olsun olmasın) 120 tailora ulaşmaktan daha çok getirisi olan bir durumdur, belki şu aşamada daha başlangıç olduğu için çok farkedilmiyor ama bu kadar kolay bir şekilde tamerın sahalara inmesi, server ı para-item cenneti haline getirmezmi ? paranın-itemın değerini düşürmez mi?
Gördüğüm, okuduğum kadarıyla, tailor kasmak çok zormuş 120 yapmak imkansızmış kimse olamamış gibi şeyler okudum, oluncada bazı bod lar çok çıkacakmış, bu şekilde bir bonusu olacakmış, bu şekildeki bir sistemle bir tailorun runic kit i ile basacağı itemın ne kadar değeri olur ? Daha çok yeni bir server olmasına rağmen pazar alanında çok güzel itemlar gordum, ilerleyen zamanlarda bunlar çok daha fazlalaşacak, ayağa düşecek ve bir runic kitle çıkan itemın hiç bir değeri kalmayacaktır.
Benim dikkat çekmek istediğim tamer neden kolay neden zor değil, bu oyunun en önemli unsuru "denge"dir, denge kolayda da sağlanabilir zorda da.
UO'da denge kaybolursada bazı skillere yığılma olur bazıları işe yaramaz olarak kalır, tek düze monoton kimsenin strateji geliştirmediği, arayışların içine girmediği, herkesin aynı karakterler le aynı işleri yaptığı bir dünya haline döner bence.

Şu anki uo ile 10 yıl önceki uo arasında dağlar kadar fark var.
Bu oyunu yeni oynamaya başlayan kimse yok. Piyasada yüzlerce oyun var o yüzden uo'yu oynayan sadece eski oyuncular var. Eski oyuncuyuda elinde kazma ile veya bıçak ile bu oyunda tutamazsın yani şahsen ben durmam.
İlk zamanlarda elimde kazma ile gezip gördüğüm yeri kazardım gemi ile dağ kenarlarına yanaşıp oraları bile kazardım ve o zamanki aldığım keyifi hiçbir zaman almadım.
Ama bu demek değildirki şimdi çıkıp aynı şeyleri yapayım. Yapsam bile aynı keyifi almam sadece sıkılırım.
Demek istediğini anlayabiliyorum ancak arkadaşlarında dediği gibi 2010 yılında 2000'li yıllardaki uo ortamını bulman imkansız.
Bu oyunu yeni oynamaya başlayan kimse yok. Piyasada yüzlerce oyun var o yüzden uo'yu oynayan sadece eski oyuncular var. Eski oyuncuyuda elinde kazma ile veya bıçak ile bu oyunda tutamazsın yani şahsen ben durmam.
İlk zamanlarda elimde kazma ile gezip gördüğüm yeri kazardım gemi ile dağ kenarlarına yanaşıp oraları bile kazardım ve o zamanki aldığım keyifi hiçbir zaman almadım.
Ama bu demek değildirki şimdi çıkıp aynı şeyleri yapayım. Yapsam bile aynı keyifi almam sadece sıkılırım.
Demek istediğini anlayabiliyorum ancak arkadaşlarında dediği gibi 2010 yılında 2000'li yıllardaki uo ortamını bulman imkansız.

En başta benim sizin ise ısrarla anlayamadığınız konu bu serverda Legandary olmanın özellikle bard karakterlerde sadece bu oyunda cok vakit harcandıgını belli etmekten öte birşey değil... 120 heal - mf - sw - tactic - parry kasmakmı.. eyvallah, gerçekten uzun süreli ama sonunda elde ettiğin avantaj hatrısayılır bir avantaj ancak gel gelelim bir veterinary bir animal lore yada taming skill'i için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Önemli olan efsane sözcüğünün anlamını anlayabilmek.
120 heal kasmış bir karakter 190.000 defa bandaj basmış ve ciddi artıları kazanmış ve EFSANE bir karakter, 120 veterinary kasmış karakter yine 190.000 bandaj basmış ve sadece efsane bir karakter.. benim gibi 120 veterinary'i ve 120 animal lore'yi basıp 115'e kadar veterinary 120'ye kadar animal lore kastıktan sonra bir halta yaramadıgını anlayanlar ise LEGANDARY ENAYİ...
Senin söylediğine gelince , diğer skilleri kasmak bukadar zorken animal taming kasmak neden mi bu kadar kolay ?120 healing ciddi getirilere sahipken 120 veterinary'nin bir işe yaramaması ile aynı sebepten... en baştaki kurgu eksikliğinden...
120 heal kasmış bir karakter 190.000 defa bandaj basmış ve ciddi artıları kazanmış ve EFSANE bir karakter, 120 veterinary kasmış karakter yine 190.000 bandaj basmış ve sadece efsane bir karakter.. benim gibi 120 veterinary'i ve 120 animal lore'yi basıp 115'e kadar veterinary 120'ye kadar animal lore kastıktan sonra bir halta yaramadıgını anlayanlar ise LEGANDARY ENAYİ...
Senin söylediğine gelince , diğer skilleri kasmak bukadar zorken animal taming kasmak neden mi bu kadar kolay ?120 healing ciddi getirilere sahipken 120 veterinary'nin bir işe yaramaması ile aynı sebepten... en baştaki kurgu eksikliğinden...

120 tame hiçbir avantajı yok neye direttiginide anlamadım. Aos de hiçbirzamanda olmadı. 100 üstü tame isteyen ve Pve de gerekli bir yaratık yok. Greater Dragon, Chu side felan yok. yani 120 tamein senin idda ettiğin gibi bir getirisi yok.

Benden kaynaklı bir yanlış anlaşılma olmuş başlıktaki efsane ifadesinden. 120 tabiki kasmaya gerek yok gm bile yapmaya gerek yok. Ben serverınıza ilk basladığım gün 80 kusure kadar at ile kastım, sonra yuzuk bilezikle ww'm oldu. Yüzük bileziğide lunada yerde buldum, sonrada wisp te 500 k ya yakın para kastım, çok kolay değil mi?
Eskiden oynadığım Aos başı bir serverda yüzük bilezik çıkmadan ilk dragon tamelemem yanlış hatırlamıyorsam 99.6 skille 3 ay sonunda olmuştu.
Fakat,
Benim demek istediğim, 80 skille bile daha başında 500k ya yakın para kasmısken, 120 taiolor ile ilerde ne kazanacağım ? Bunu insanların bilmesi lazım, madem hep bir ağızdan 10 yıl öncesinde değiliz deniyor, neden bu dengesizlik ? Neden bazı şeyler 10 yıl öncesinden çok daha kolayken, baazıları çok daha zor.
Tailor çok mu değerli ki bu kadar zor, tame değersiz mi bu kadar kolay ?
Eskiden oynadığım Aos başı bir serverda yüzük bilezik çıkmadan ilk dragon tamelemem yanlış hatırlamıyorsam 99.6 skille 3 ay sonunda olmuştu.
Fakat,
Benim demek istediğim, 80 skille bile daha başında 500k ya yakın para kasmısken, 120 taiolor ile ilerde ne kazanacağım ? Bunu insanların bilmesi lazım, madem hep bir ağızdan 10 yıl öncesinde değiliz deniyor, neden bu dengesizlik ? Neden bazı şeyler 10 yıl öncesinden çok daha kolayken, baazıları çok daha zor.
Tailor çok mu değerli ki bu kadar zor, tame değersiz mi bu kadar kolay ?

(Leviathan)
Arkadaşın söylediklerine tamamen katılıyorum.
Ve anlatmaya çalıştığı (ki benimde desteklediğim) 10 yıl öncesinin UO'sunu oynamak falan değil. Oyunun oynanabilirlik mantığından bahsediyor.
Eleştiriler UO'nun yapısıyla değilde, şuan oynadığımız World Of UO sunucusunun yapısı ile ilgili...
Dediği gibi Trade mesleklerin hiçbir özelliği yok artık.
Çünkü her oyuncunun kendi Trade skilleri olan karakteri var.
Karakter kasmak çok kolay olduğu için, herkes tüm işine yarayan karakterlerden kasıyor, buda oyunun bazı yanlarını anlamsızlaştırıyor.
Kim gidip tek tek dağ bayır kazacak demiş bir arkadaş.
Sen kazmayacaksın belki, demekki Black Smith olmak sana göre değil, biri emek verip kazacak sende Black Smith ihtiyacaını gidip para verip gidereceksin.
Tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi...
Daha değerli kılınması amacı ile bineklere erişim çok zorken, karakter kasma işininde bu kadar kolay olması bir çelişki gibi görünüyor.
Arkadaşın söylediklerine tamamen katılıyorum.
Ve anlatmaya çalıştığı (ki benimde desteklediğim) 10 yıl öncesinin UO'sunu oynamak falan değil. Oyunun oynanabilirlik mantığından bahsediyor.
Eleştiriler UO'nun yapısıyla değilde, şuan oynadığımız World Of UO sunucusunun yapısı ile ilgili...
Dediği gibi Trade mesleklerin hiçbir özelliği yok artık.
Çünkü her oyuncunun kendi Trade skilleri olan karakteri var.
Karakter kasmak çok kolay olduğu için, herkes tüm işine yarayan karakterlerden kasıyor, buda oyunun bazı yanlarını anlamsızlaştırıyor.
Kim gidip tek tek dağ bayır kazacak demiş bir arkadaş.
Sen kazmayacaksın belki, demekki Black Smith olmak sana göre değil, biri emek verip kazacak sende Black Smith ihtiyacaını gidip para verip gidereceksin.
Tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi...
Daha değerli kılınması amacı ile bineklere erişim çok zorken, karakter kasma işininde bu kadar kolay olması bir çelişki gibi görünüyor.

Ben açıkçası bazı okuduklarıma çok şaşırıyorum insanlar bilmem kaç yüz tane tailoruyada BS si oldugunu soyluyor ama insanları buna sevkeden de bu kurgu, 120 BS-Tailor'un herhangi dişe dokunur bir faydasının olmaması, 100e kadar skillerin kolay kasılıyor olması insanları bu formule itmiş.
Bu denge paralı serverlarda otomatik olarak sağlanıyor burada bu mumkun olmadıgından kendimiz bazı formuller uretebiliriz. Ben Venus'e PM'le bir öneride bulundum daha önceden oynamıs oldugum yabancı bir serverdaki sistemin biraz modifiye edilmiş hali, uygulanabilirmi bilmiyorum ama olursa 120 craftın bir manası olur.
Craft bir karaktere sahip olduğunuz itemı enchancelemesi için bir trade tool vasıtasıyla geri almak şartıyla teslim etmek.
Tailor ve BS NPC'lerde satılan Enchanche Trade Tool'da 6 seçenek bulunur,
-Select item:Enchance yapılacak itemi secer
-Select Leather/Ignot Type: Neyle kaplanmasının istenildiğini seçer
-Decide Fee: Ticaretin başarılı olması halinde ödenecek bedel yazılır.
-Select Tailor: Teslim edilecek player seçilir
-Learn Skill: Teslim edilecek playerin base craft skillini gösterir.
-Recall Item: Seçildiğinde başarılı enchance olduysa item teslim edenin çantasına decided fee craftın bankasına düşer, enchance başarısız ise "failed" uyarısı gelir, itema henüz enchance işemi uygulanmadıysa ilk haliyle sahibinin çantasına geri gelir.
Select tailor seçeneği kullanıldığında crafter a accept- reject menusu gelir, kabul ederse item çantasına düşer.
120 base skill'e sahip crafterlar fee yanında itemın identicalını ödül olarak alır.
Bu denge paralı serverlarda otomatik olarak sağlanıyor burada bu mumkun olmadıgından kendimiz bazı formuller uretebiliriz. Ben Venus'e PM'le bir öneride bulundum daha önceden oynamıs oldugum yabancı bir serverdaki sistemin biraz modifiye edilmiş hali, uygulanabilirmi bilmiyorum ama olursa 120 craftın bir manası olur.
Craft bir karaktere sahip olduğunuz itemı enchancelemesi için bir trade tool vasıtasıyla geri almak şartıyla teslim etmek.
Tailor ve BS NPC'lerde satılan Enchanche Trade Tool'da 6 seçenek bulunur,
-Select item:Enchance yapılacak itemi secer
-Select Leather/Ignot Type: Neyle kaplanmasının istenildiğini seçer
-Decide Fee: Ticaretin başarılı olması halinde ödenecek bedel yazılır.
-Select Tailor: Teslim edilecek player seçilir
-Learn Skill: Teslim edilecek playerin base craft skillini gösterir.
-Recall Item: Seçildiğinde başarılı enchance olduysa item teslim edenin çantasına decided fee craftın bankasına düşer, enchance başarısız ise "failed" uyarısı gelir, itema henüz enchance işemi uygulanmadıysa ilk haliyle sahibinin çantasına geri gelir.
Select tailor seçeneği kullanıldığında crafter a accept- reject menusu gelir, kabul ederse item çantasına düşer.
120 base skill'e sahip crafterlar fee yanında itemın identicalını ödül olarak alır.

Arkas yazmış:
Benim anlatmak istediğimi anlayamamışsın. Bu işleri ancak yeni başlayan kişiler yapabilir eski oyuncular yapmaz yapamaz. Bu oyuna yeni başlayan kişi sayısı neredeyse olmadığı için sizin dediğinizinde günümüze uygulanabilir bir tarafı yok.


Arkas Yazmış :
(Nightmare - Unicorn - Ki-rin bunlar rahatça erişilebilir olmalı tamer'lar tarafından ki Swamp Dragon - Beatle - Fronzied bile belli zamanlarda çıkıyor. Fire Steed - Silver Steed - Dark Steed gibi binekler uzun zaman aralıkları ve zor tame edilebilecek yerlerde çıkarılabilir.)
Arkadaşım nedir sizin bu rare binek olayınız anlamış değilim.Tamam heves ediyorsun anlıyabiliyorum ama birşeylerin değeri olmalı ulaşılması zor olmalıki onun için bi çaba sarfedilsin yani herkeste aynı geyik rarelere binelim çabuk ulaşalım biride forumda imzasına yazar rarelere binmek bütün tamerların hakkıdır fln diye.gülüyorum size sadece.bu zihniyet yüzünden zaten bu piyasa günden güne ölüyor.bugün bi unicorn hiç etmeyecek kadar düşük fiyatlara satılabiliyor sizin kendinizi daha çabuk tatmin etme egonizmanız yüzünden.
(Nightmare - Unicorn - Ki-rin bunlar rahatça erişilebilir olmalı tamer'lar tarafından ki Swamp Dragon - Beatle - Fronzied bile belli zamanlarda çıkıyor. Fire Steed - Silver Steed - Dark Steed gibi binekler uzun zaman aralıkları ve zor tame edilebilecek yerlerde çıkarılabilir.)
Arkadaşım nedir sizin bu rare binek olayınız anlamış değilim.Tamam heves ediyorsun anlıyabiliyorum ama birşeylerin değeri olmalı ulaşılması zor olmalıki onun için bi çaba sarfedilsin yani herkeste aynı geyik rarelere binelim çabuk ulaşalım biride forumda imzasına yazar rarelere binmek bütün tamerların hakkıdır fln diye.gülüyorum size sadece.bu zihniyet yüzünden zaten bu piyasa günden güne ölüyor.bugün bi unicorn hiç etmeyecek kadar düşük fiyatlara satılabiliyor sizin kendinizi daha çabuk tatmin etme egonizmanız yüzünden.

2. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 22 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |