Tek Hayvan Tamelemeden Efsane Tamer Olmak Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Merhabalar,
Ben açıkçası bu oyunla gerçek hayat arasında bir paralellik bulduğumdan bu oyunu çok seviyorum. Nasıl ki gerçek dünyada da çok değerli bir yeteneğe sahip olmak için çok çalışmak gerekiyorsa UO'da da durum böyle olmalı.
Bence bu oyunun en değerli karakteri tamerdır, çok fazla şey yapabilir, çok güçlüdür, çok zengin olması mümkündür, yardımcı skilleriyle paraya para demez, bankası-evi item doludur, hayvanınız olmadan hiç bir sağlam monster öldüremezsiniz, championlar bile zor kasılır, özetle en kıymetlidir. Bu nedenlerle de oynadığım her yerde efsane tamer olmak çok zordur emek ister.
Fakat burda, çalışma alanına konulmuş bir beygirle düşünün bir tane bile hayvan tamelemeden , tek bir hayvan slotuna geçmeden efsane tamer olabiliyorsunuz, hadi onu bile yapmanıza gerek yok 100'e kadar beygir başında dursanız bir yüzük bir bilezikle devasa ww'leri tek seferde alabiliyorsunuz ve bu yetenek artık oyuncak oldu, insanlar bu kolaylık sayesinde çeşit çeşit varyasyonlar yapyıyorlar nasılsa tame kolay diye, bard-tamerler, df için archer tamerler, şekil olsun diye tame kasanlar.
Ben çalışma alanından o beygirin kaldırılması gerektiğini düşünüyorum, bir taillor bile aylarını veriyor efsane olamıyor, bizim tamer beygir başında bir gün durup yanında ww ile ortalarda fink atıyor.
Ben açıkçası bu oyunla gerçek hayat arasında bir paralellik bulduğumdan bu oyunu çok seviyorum. Nasıl ki gerçek dünyada da çok değerli bir yeteneğe sahip olmak için çok çalışmak gerekiyorsa UO'da da durum böyle olmalı.
Bence bu oyunun en değerli karakteri tamerdır, çok fazla şey yapabilir, çok güçlüdür, çok zengin olması mümkündür, yardımcı skilleriyle paraya para demez, bankası-evi item doludur, hayvanınız olmadan hiç bir sağlam monster öldüremezsiniz, championlar bile zor kasılır, özetle en kıymetlidir. Bu nedenlerle de oynadığım her yerde efsane tamer olmak çok zordur emek ister.
Fakat burda, çalışma alanına konulmuş bir beygirle düşünün bir tane bile hayvan tamelemeden , tek bir hayvan slotuna geçmeden efsane tamer olabiliyorsunuz, hadi onu bile yapmanıza gerek yok 100'e kadar beygir başında dursanız bir yüzük bir bilezikle devasa ww'leri tek seferde alabiliyorsunuz ve bu yetenek artık oyuncak oldu, insanlar bu kolaylık sayesinde çeşit çeşit varyasyonlar yapyıyorlar nasılsa tame kolay diye, bard-tamerler, df için archer tamerler, şekil olsun diye tame kasanlar.
Ben çalışma alanından o beygirin kaldırılması gerektiğini düşünüyorum, bir taillor bile aylarını veriyor efsane olamıyor, bizim tamer beygir başında bir gün durup yanında ww ile ortalarda fink atıyor.


Merhaba;
Hazır konu açılmışken bende bazı fikirlerimi belirtmek istiyorum...
Bir kaç haftadır bu server'da oynuyorum.
Ben Ultima Online'ı Lise zamanlarında oynardım, ki bundan 10-12 sene öncesi...
Ozaman Türk server yoktu yanlış hatırlamıyorsam ve yabancı bir server'da oynardık. Bugun eminim "lag" yaşamak gibi bir problemi yok kimsenin ki ozaman beter bir sorundu bizler için.
PVM ben pek hatırlamıyorum, PVP üzerine kuruluydu herşey.
Run UO diye bir şey yoktu tabi, şimdi ki kadar geniş değildi herşey...
Ara ara bazen esiyor ve tekrar başlıyorum onamaya...
Neyse...
Gelelim meseleye;
Server konusunda benim çok fazla eleştireceğim şey mevcut, ama bu demek değilki burdaki yönetimin emeğini göz ardı ediyorum.
--Öncelikle arkadaşın dediği gibi skill kasmak için böyle bir yerin olması pek doğru değil, tüm char'lar için...
--Skill gain için yapılmış düzenlemede bana pek doğru gelmiyor.
--Makro araçları kullanılması ve buna izin verilmesi büyük kayıp bence.
(Bizim zamanımızda yoktu boyle bişey, oturur bilgisayar başında, nasıl PVP yapıyorsan BS - Tailor - Ins - Alchemy - Tinker - Carpenter kasardık, herkesin kendi özel Tailor'ı BS'si nerde, onlar sadece o işi yapan karakterler olurdu çoğunlukla, gerçek hayattaki gibi, gider set satın alırdın, yaptırırdın)
Burda ise geçen bir yazıda okuyup gerçekten şaşırdım, herkesin bir tane değil 10 larca Tailor - BS karakteri varmış, ilginç geliyor, doğru gelmiyor bana...
--Server'daki binek meselesi de yine problem.
(Nightmare - Unicorn - Ki-rin bunlar rahatça erişilebilir olmalı tamer'lar tarafından ki Swamp Dragon - Beatle - Fronzied bile belli zamanlarda çıkıyor. Fire Steed - Silver Steed - Dark Steed gibi binekler uzun zaman aralıkları ve zor tame edilebilecek yerlerde çıkarılabilir.)
Aslında söylenecek, öneri ve bilgi paylaşımında bulunulabilecek bir çok konu var.
Ama son olarak bişey daha söylemek istiyorum.
Bir konuda "Macro" ile ilgili isteklerden bahsediliyordu, kilitlendiği için yazamamıştım.
Savunulan şey şuydu;
"Bu zamana kadar böyle geldi, onlar kastı, deli gibi para yaptı bizim suçumuz ne" şeklinde...
Bu tamamen yanlış bir yaklaşım.
Doğru olan ne ise o olmalı, "kötü örnek, örnek değildir" derdi bir hocamız.
Teşekkürler
Serhat
Arkas FireHammer
Hazır konu açılmışken bende bazı fikirlerimi belirtmek istiyorum...
Bir kaç haftadır bu server'da oynuyorum.
Ben Ultima Online'ı Lise zamanlarında oynardım, ki bundan 10-12 sene öncesi...
Ozaman Türk server yoktu yanlış hatırlamıyorsam ve yabancı bir server'da oynardık. Bugun eminim "lag" yaşamak gibi bir problemi yok kimsenin ki ozaman beter bir sorundu bizler için.
PVM ben pek hatırlamıyorum, PVP üzerine kuruluydu herşey.
Run UO diye bir şey yoktu tabi, şimdi ki kadar geniş değildi herşey...
Ara ara bazen esiyor ve tekrar başlıyorum onamaya...
Neyse...
Gelelim meseleye;
Server konusunda benim çok fazla eleştireceğim şey mevcut, ama bu demek değilki burdaki yönetimin emeğini göz ardı ediyorum.
--Öncelikle arkadaşın dediği gibi skill kasmak için böyle bir yerin olması pek doğru değil, tüm char'lar için...
--Skill gain için yapılmış düzenlemede bana pek doğru gelmiyor.
--Makro araçları kullanılması ve buna izin verilmesi büyük kayıp bence.
(Bizim zamanımızda yoktu boyle bişey, oturur bilgisayar başında, nasıl PVP yapıyorsan BS - Tailor - Ins - Alchemy - Tinker - Carpenter kasardık, herkesin kendi özel Tailor'ı BS'si nerde, onlar sadece o işi yapan karakterler olurdu çoğunlukla, gerçek hayattaki gibi, gider set satın alırdın, yaptırırdın)
Burda ise geçen bir yazıda okuyup gerçekten şaşırdım, herkesin bir tane değil 10 larca Tailor - BS karakteri varmış, ilginç geliyor, doğru gelmiyor bana...
--Server'daki binek meselesi de yine problem.
(Nightmare - Unicorn - Ki-rin bunlar rahatça erişilebilir olmalı tamer'lar tarafından ki Swamp Dragon - Beatle - Fronzied bile belli zamanlarda çıkıyor. Fire Steed - Silver Steed - Dark Steed gibi binekler uzun zaman aralıkları ve zor tame edilebilecek yerlerde çıkarılabilir.)
Aslında söylenecek, öneri ve bilgi paylaşımında bulunulabilecek bir çok konu var.
Ama son olarak bişey daha söylemek istiyorum.
Bir konuda "Macro" ile ilgili isteklerden bahsediliyordu, kilitlendiği için yazamamıştım.
Savunulan şey şuydu;
"Bu zamana kadar böyle geldi, onlar kastı, deli gibi para yaptı bizim suçumuz ne" şeklinde...
Bu tamamen yanlış bir yaklaşım.
Doğru olan ne ise o olmalı, "kötü örnek, örnek değildir" derdi bir hocamız.
Teşekkürler
Serhat
Arkas FireHammer

arkadaşım aynı zaman diliminde ben de oynadım bu oyunu. iyi diyosun güzel diyosun da, sene 2010. bu dediğin şekilde kimse oynamaz bu oyunu türkiyede. açarız server ı 3 kişi oynar. hala aos oynanan bi ülkede, 15 16 yaşındaki çocukların, tek derdin, 120 sw dread pugi armor olduğu bi yerde kimseye elle ve tek bir terzi kastıramazsın. işte bu yüzden ultima online ölmüştür.
Arkas yazmış:

Bu dedikleriniz onlarca defa konuşuldu, sonuç bu. İnsanlar dediğiniz sunucularda oynamıyorlar, öyle olduğunda az sayıda insan da zamanla sıkılıp gidecektir. Her şey dğeişiyor, eski günler asla geri gelmeyecek, bu da gayet normal.

Server Açılalı uzun bir zaman geçti. Bu süre zarfı içerisinde Oynayanlar Tüm bu olanaklardan yararlandı. Belirtmek isterimki, bu tür değişiklikler Sunucuların başladığında ayarlanmış olması gereken şeyler. Bazı şeyleri Zaman geçtikten sonra değiştiremezsiniz.
Şu saatten sonra gelecek değişikliklerde, dikkatli davranılması gerekiyor. Çünki, burda verilen bir emek söz konusu. Ben 3 günde Animal Taming yeteneğimi 100 yapabildiysem. 4 günde Blacksmithy 100 yapabildiysem, benden sonra geleceklerinde aynı şekilde uğraşmalarını isterim.
Şu saatten sonra gelecek değişikliklerde, dikkatli davranılması gerekiyor. Çünki, burda verilen bir emek söz konusu. Ben 3 günde Animal Taming yeteneğimi 100 yapabildiysem. 4 günde Blacksmithy 100 yapabildiysem, benden sonra geleceklerinde aynı şekilde uğraşmalarını isterim.


Fakat,
Serverda biz eskilerin alışık olmadığı şeyler yapılmış, bazı skiller inanılmaz kolay olmuş, bazı skillerde okuduğum kadarıyla çok zormuş, fark olması tabiki normal bunca zaman geçtikten sonra aynı şeyleri bende beklemiyordum ama ciddi dengesizlikler var.
Bu oyun çok planlı programlı bir sistem içine oturtulmuştur, inanın bana ultima onlineda finans analizleri bile yapılabilir, çok güzel bir serbest piyasası var.
Gerçekten bir düşünün allah aşkına tek bir hayvan bile tamelemeden efsane tamer olmak sizce mantıklımı ? Hiç uğraş vermeden, en değerli şeye sahip olmak. Farzedelim yukarıdaki gerekçelerle mantıklı buldunuz.
Nispeten daha az değerli, bir bonusu olmayan, belki ench ihtimali daha fazla olan bir tailor için okuduğum kadarıyla m lerce bone gerekliymiş.
Oyunu serbest piyasa olarak düşünseniz, bir tamerin bu piyasaya getirdiği para-item, tailorunkinden kat ve kat fazladır, fakat değerli olanı çok kolay değersiz olanı çok zor yaparsanız bu ilerde mutlaka bir yerde patlar, piyasa bozulur, denge bozulur.
Server sürekli olursada olacak şudur, çok fazla para, çok fazla item ve dolayısıyla çok ucuz item satışı, çok zor kasılan tailorla elde edilen kitlerinde değersiz olması, emeğinin karşılığını görmemesi ve bu yeteneğin çok zor kazanılmasına rağmen hiç bir değerinin olmaması.
Serverda biz eskilerin alışık olmadığı şeyler yapılmış, bazı skiller inanılmaz kolay olmuş, bazı skillerde okuduğum kadarıyla çok zormuş, fark olması tabiki normal bunca zaman geçtikten sonra aynı şeyleri bende beklemiyordum ama ciddi dengesizlikler var.
Bu oyun çok planlı programlı bir sistem içine oturtulmuştur, inanın bana ultima onlineda finans analizleri bile yapılabilir, çok güzel bir serbest piyasası var.
Gerçekten bir düşünün allah aşkına tek bir hayvan bile tamelemeden efsane tamer olmak sizce mantıklımı ? Hiç uğraş vermeden, en değerli şeye sahip olmak. Farzedelim yukarıdaki gerekçelerle mantıklı buldunuz.
Nispeten daha az değerli, bir bonusu olmayan, belki ench ihtimali daha fazla olan bir tailor için okuduğum kadarıyla m lerce bone gerekliymiş.
Oyunu serbest piyasa olarak düşünseniz, bir tamerin bu piyasaya getirdiği para-item, tailorunkinden kat ve kat fazladır, fakat değerli olanı çok kolay değersiz olanı çok zor yaparsanız bu ilerde mutlaka bir yerde patlar, piyasa bozulur, denge bozulur.
Server sürekli olursada olacak şudur, çok fazla para, çok fazla item ve dolayısıyla çok ucuz item satışı, çok zor kasılan tailorla elde edilen kitlerinde değersiz olması, emeğinin karşılığını görmemesi ve bu yeteneğin çok zor kazanılmasına rağmen hiç bir değerinin olmaması.


Birincisi Newbie centerda 120 taming kasılmaz. 2.si ise oyunu bilen kimse 120 taming kasmaz. Zaten Aos de PVE çok kısıtlıdır o yüzden tamerında blood kesip Df ye gitmekten başka pek vasfı yoktur. Bana kalırsa dedikleriniz tamamen mantıksız. Ml olsa felan gene anlarımda genede kasacak olan kasar ormanda ayı tamelemek için EUO scripti mi yok sanki.

1. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 22 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |