Sunucu Hakkında ki Önerilerim Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
1. Market Sistemi :
- Market sisteminde satıcılar, son sattığı ürünleri görebilsinler. (Nelerin satıldığının takibi açısından)
- Yine satıcılar 3/4 gün aralığında vendora tek tıklayarak "marketi güncelle" desinler. Güncellemeyen satıcıların vendorlarının satışta ki eşyaları marketten düşsün.
- Aynı kişiye ait, ait fiyatlı aynı tür eşya tek satırda gösterilsin.
Misal : Aynı satıcının Greater Heal Keg 7k'dan 50 tane varsa sayfalar dolusu çıkmasın, "adet" adı altında sutun açılsın ve tek satırda gösterilsin. Böylelikle satıcıların ilk sayfada çıkmak için sürekli fiyat kırmalarına gerek kalmaz.
- Market penceresi büyütülerek satır sayısı arttırılabilir, bu da ilk sayfada listelenme hevesiyle sürekli fiyat kırılmasının bir nebze olsun önüne geçer.
2. Forum
- Küfürler hariç, diğer nedenlerden dolayı uyarı alan oyuncuların, uyarısının üzerinden 2 ay geçtiyse uyarısı silinsin. (otomatik olamayabilir başvuru ile yapabiliriz)
- Forumların altındaki açıklamalar silinsin, Genel Tartışmanın altında "Genel Tartışma
Sunucu ile ilgili genel konular" yazmasın, boş olsun. Daha sade bir forum elde etmiş oluruz.
- Foruma kullanıcılar için chat bölümü koyulmalı diye düşünüyorum ama bu phpBB eklentilerinden değil, forumdan linkle ulaşılabilen bir sistem olabilir. www.worldofuo.com/chat gibi. Yardım ve muhabbet için güzel olur. Chati serverda barındırmak güvenlik ihlali yaratacağını düşünürsek, chat için aylık 7-8TL ye server kiralıyorlar. Ben üstlenebilirim bunu.
- Son mesajlar kısmının font boyutu baya bi küçülsün.
- Üst menüde SSS-Sıkça Sorulan Sorular kısmı tamamen kaldırılsın ya da page arşivine yönlendirilsin.
- Özel mesaj limitimiz arttırılsın. (Bu çok önemli
)
3. DF Sistemi Şurada ayrıntılarıyla açıkladım :
http://forum.worldofuo.com/viewtopic.php?p=134451#134451
Bu yada bu kapsamda, kimsenin hakkının yenmediği daha doğrusu hakettiğini aldığı sistem getirilsin.
4. Pvm'ye Ağırlık
- Burada asıl belirtmek istediğim, bir PvM'cinin DF, blood, lich ücgeninden koparılması gerektiğidir. Ilshenar zindanlarında 4-5 tür taratıktan fazlası bulunmamakta. PvM'ci zevk alarak kesecekleri yaratıklar koyulmalı, ML'den eklenecek yaratıklarla sağlanabilir.
- Başka bir konuda da yazmıştım,
PvM için level sistemi tarzı bir sistem getirilebilir.
Belirlenecek 20 farklı yaratık türünden ;
1 seviyede 5 er tane öldür
2 seviyede 10'ar tane öldür
..
..
50 seviyede 500'er tane öldür.
..
..
100 seviyede 10000'er tane öldür.
Her seviye için küçük ödüller koyulur. 100 seviyeye gelen bir PvM'cinin tek başına olacağı bir alanda keseceği son boss ile Armor of Fortune kazanır.
Burada önemli olan party sistemi devrede olmalıdır. 8 kişilik bir partyde, aynı zindan içinde kesilen yaratıklar partyde ki herkese +1 kill verebilmeli. Yani seviye sistemi kasılırken party kurulabilsin. Partyden biri dragon kestiyse, diğer party üyelerine de dragon kill +1 yazsın
(Bu sistem biraz uçuk ve zor ama Venus bunu yazarsa UO tarihine geçer)
5. Bireysel ve Normal BOD Sistemi
- Sisteme dahil olmayan yeteneklerin de bod almaları sağlanabilir. (Tinker gibi)
- Normal BOD sistemine ise yenilikçi bir fikrim var.
6 saatte bir bod alamayan, akşamdan akşama oyuna girenler için günlük 2 bod zaman sınırlaması olmadan peşpeşe verilebilir.
Şöyle ki; 2 kez peş peşe bod almak isteyen kişi, o günkü tüm bod haklarından feragat etmiş sayılır. Bu gün normalde 12:00 ile yarın 12:00 arasında toplam 4 bod alabilme hakkı varsa, bu hakkından vazgeçip şimdi 2 bod istiyorum bu gun başka bod istemiyorum diyebilir. İşten/okuldan eve gelen oyuncu saat 20:00'da 2'şer bod alır ve ertesi gün 20:00'a kadar başka bod alamaz.
6. Ev ve Dekorasyon İşleri
Samuraylarla gelen yeni ev stillerini ve dekorasyon malzemelerini çok sevdik. Bunların bir kısmının deed halinde de olsa satılmasına/düşürülmesine imkan verilebilir ve daha önemlisi evlere çatı yapabilmeliyiz.
Aklımda 1-2 şey daha vardı ama anımsayamadım. Poker sisteminin geleceğini zaten biliyoruz, o da güzel bir zevk getirecektir.
Buraya kadar okuyan varsa teşekkürlerimi sunuyorum.
7. Yeni İstatistikler
- Şuana kadar bir karakterin kastığı toplam DF/Paragon puan ayrıca listelenebilir. Bir karakter 5 kere artifact düşürdüyse, bu 5 artifact için giden puanları toplamı için ayrıca bir liste oluşturulabilir. (Rayden'in önerisi)
8 - Diğer
- .makelast komutu eklenebilir.
- Market sisteminde satıcılar, son sattığı ürünleri görebilsinler. (Nelerin satıldığının takibi açısından)
- Yine satıcılar 3/4 gün aralığında vendora tek tıklayarak "marketi güncelle" desinler. Güncellemeyen satıcıların vendorlarının satışta ki eşyaları marketten düşsün.
- Aynı kişiye ait, ait fiyatlı aynı tür eşya tek satırda gösterilsin.
Misal : Aynı satıcının Greater Heal Keg 7k'dan 50 tane varsa sayfalar dolusu çıkmasın, "adet" adı altında sutun açılsın ve tek satırda gösterilsin. Böylelikle satıcıların ilk sayfada çıkmak için sürekli fiyat kırmalarına gerek kalmaz.
- Market penceresi büyütülerek satır sayısı arttırılabilir, bu da ilk sayfada listelenme hevesiyle sürekli fiyat kırılmasının bir nebze olsun önüne geçer.
2. Forum
- Küfürler hariç, diğer nedenlerden dolayı uyarı alan oyuncuların, uyarısının üzerinden 2 ay geçtiyse uyarısı silinsin. (otomatik olamayabilir başvuru ile yapabiliriz)
- Forumların altındaki açıklamalar silinsin, Genel Tartışmanın altında "Genel Tartışma
Sunucu ile ilgili genel konular" yazmasın, boş olsun. Daha sade bir forum elde etmiş oluruz.
- Foruma kullanıcılar için chat bölümü koyulmalı diye düşünüyorum ama bu phpBB eklentilerinden değil, forumdan linkle ulaşılabilen bir sistem olabilir. www.worldofuo.com/chat gibi. Yardım ve muhabbet için güzel olur. Chati serverda barındırmak güvenlik ihlali yaratacağını düşünürsek, chat için aylık 7-8TL ye server kiralıyorlar. Ben üstlenebilirim bunu.
- Son mesajlar kısmının font boyutu baya bi küçülsün.
- Üst menüde SSS-Sıkça Sorulan Sorular kısmı tamamen kaldırılsın ya da page arşivine yönlendirilsin.
- Özel mesaj limitimiz arttırılsın. (Bu çok önemli

3. DF Sistemi Şurada ayrıntılarıyla açıkladım :
http://forum.worldofuo.com/viewtopic.php?p=134451#134451
Bu yada bu kapsamda, kimsenin hakkının yenmediği daha doğrusu hakettiğini aldığı sistem getirilsin.
4. Pvm'ye Ağırlık
- Burada asıl belirtmek istediğim, bir PvM'cinin DF, blood, lich ücgeninden koparılması gerektiğidir. Ilshenar zindanlarında 4-5 tür taratıktan fazlası bulunmamakta. PvM'ci zevk alarak kesecekleri yaratıklar koyulmalı, ML'den eklenecek yaratıklarla sağlanabilir.
- Başka bir konuda da yazmıştım,
PvM için level sistemi tarzı bir sistem getirilebilir.
Belirlenecek 20 farklı yaratık türünden ;
1 seviyede 5 er tane öldür
2 seviyede 10'ar tane öldür
..
..
50 seviyede 500'er tane öldür.
..
..
100 seviyede 10000'er tane öldür.
Her seviye için küçük ödüller koyulur. 100 seviyeye gelen bir PvM'cinin tek başına olacağı bir alanda keseceği son boss ile Armor of Fortune kazanır.
Burada önemli olan party sistemi devrede olmalıdır. 8 kişilik bir partyde, aynı zindan içinde kesilen yaratıklar partyde ki herkese +1 kill verebilmeli. Yani seviye sistemi kasılırken party kurulabilsin. Partyden biri dragon kestiyse, diğer party üyelerine de dragon kill +1 yazsın
(Bu sistem biraz uçuk ve zor ama Venus bunu yazarsa UO tarihine geçer)
5. Bireysel ve Normal BOD Sistemi
- Sisteme dahil olmayan yeteneklerin de bod almaları sağlanabilir. (Tinker gibi)
- Normal BOD sistemine ise yenilikçi bir fikrim var.
6 saatte bir bod alamayan, akşamdan akşama oyuna girenler için günlük 2 bod zaman sınırlaması olmadan peşpeşe verilebilir.
Şöyle ki; 2 kez peş peşe bod almak isteyen kişi, o günkü tüm bod haklarından feragat etmiş sayılır. Bu gün normalde 12:00 ile yarın 12:00 arasında toplam 4 bod alabilme hakkı varsa, bu hakkından vazgeçip şimdi 2 bod istiyorum bu gun başka bod istemiyorum diyebilir. İşten/okuldan eve gelen oyuncu saat 20:00'da 2'şer bod alır ve ertesi gün 20:00'a kadar başka bod alamaz.
6. Ev ve Dekorasyon İşleri
Samuraylarla gelen yeni ev stillerini ve dekorasyon malzemelerini çok sevdik. Bunların bir kısmının deed halinde de olsa satılmasına/düşürülmesine imkan verilebilir ve daha önemlisi evlere çatı yapabilmeliyiz.
Aklımda 1-2 şey daha vardı ama anımsayamadım. Poker sisteminin geleceğini zaten biliyoruz, o da güzel bir zevk getirecektir.
Buraya kadar okuyan varsa teşekkürlerimi sunuyorum.
7. Yeni İstatistikler
- Şuana kadar bir karakterin kastığı toplam DF/Paragon puan ayrıca listelenebilir. Bir karakter 5 kere artifact düşürdüyse, bu 5 artifact için giden puanları toplamı için ayrıca bir liste oluşturulabilir. (Rayden'in önerisi)
8 - Diğer
- .makelast komutu eklenebilir.

BeaLzeBuB yazmış:
Güzel bir düşünce katılıyorum, bir sonraki bod vakti 24 saat olarak gösterilip tek girişte 1 charla 4 bod birden alınabilinir. Veya Venüs'ün sunucu başında düşündüğü bodcu sistemide eklenebilir, sistemi tam olarak hatırlamıyorum ama gidişatı engelliyecek bir sistem değildi.



Ben de naçizane birkaç öneride bulunmak istiyorum. Luck ve loot sisteminde bir sorun olduğunu düşünüyorum.
Luck tablosu ve intensity değerlerine baktığımızda 1080-1200 luck ile Doom Gauntlet Oda Yaratıkları ve DF'den çıkan itemlerin aynı kalibrede olması gerekiyor. Mantıken demiyorum, tabloya göre diyorum lütfen oraya dikkat. Yoksa tabii ki mantıken DF'den daha iyi itemler çıkmalı.
1- Öncelikle luck tablosunda daha iyi bilgiler verilmeli.
2- Oda yaratıklarından hemen hemen hiçbir şey çıkmıyor. Ayda yılda bir tane, misal 5 propslu bir item çıkıyorsa her bir props'ta intensity %70'ler civarında oluyor. Luck 55 gibi bir yüzük bilezik görmek inanın can sıkıcı. Tek propslu bir item ve %60 intensity.
Dediğim gibi hiç değilse luck tablosuna değerler doğru yansıtılsa daha iyi olur.
Bir de sorum olacak. Luck tablosunda DF'den 0 luck ile 1200 lucklı iki kişinin intensity olarak bir farkı olmadığı görülüyor. Oyunda da böyle midir?
Luck tablosu ve intensity değerlerine baktığımızda 1080-1200 luck ile Doom Gauntlet Oda Yaratıkları ve DF'den çıkan itemlerin aynı kalibrede olması gerekiyor. Mantıken demiyorum, tabloya göre diyorum lütfen oraya dikkat. Yoksa tabii ki mantıken DF'den daha iyi itemler çıkmalı.
1- Öncelikle luck tablosunda daha iyi bilgiler verilmeli.
2- Oda yaratıklarından hemen hemen hiçbir şey çıkmıyor. Ayda yılda bir tane, misal 5 propslu bir item çıkıyorsa her bir props'ta intensity %70'ler civarında oluyor. Luck 55 gibi bir yüzük bilezik görmek inanın can sıkıcı. Tek propslu bir item ve %60 intensity.
Dediğim gibi hiç değilse luck tablosuna değerler doğru yansıtılsa daha iyi olur.
Bir de sorum olacak. Luck tablosunda DF'den 0 luck ile 1200 lucklı iki kişinin intensity olarak bir farkı olmadığı görülüyor. Oyunda da böyle midir?


Rayden yazmış:
Bodcu sistemi eklenicekse su sekilde olmali; tailoring veya bs skillerinden birisi 115 olursa aktarilabilmeli. Bildiginiz uzere serverda 100 skilli olan bir bodcu hicbir ise yaramiyor. 115lik ve 120lik olarak 2 deed'e ayrilabilir. Bod alirkende 120lik hakkinizlami 115lik hakkinizlami bod almak istiyorsunuz diye sorar. Boylece yuzlerce bod hakki olup cilki cikmaktansa insalar 10 15 tane 115lik hakkini devreder ve vakit kazanmis oluruz. Birde vakit kazanmak isteyen ufak bir bedel ödemeli diye dusunuyorum. Ornegin bir karakter her bod hakki aldiginde valorite bod cekme ihtimali %0.2 duser. Dengesizlikte olmaz boylece.

Ayrica df ile ilgili soylenicek tek sey var, buda insanlarin bir sure sonra okadar caba sarfettikleriyle kalicaklaridir. Hic pure tame kalmayinca yine herkesin pure tamer oldugu zamanlardaki gibi puan alicaklar. Hatta suan oyle sayilir. 2 warrior tamer kasiyor diyelim 70er puan aliyorlar. O 2si sadece petlerini daldirsa yine 70er puan alicaklar.


Bod sistemi hakkındaki önerin çok doğru, bende çalışıyorum ve gerçekten bu oyunu hırsla değil stress atmak için oynuyorum. İş ile oyunuda kesinlikle ayırmak istiyorum. İş yerinde tutup bod almak için oyuna girsem, arkamda direktörüm oturuyor ve bu durum çalışan imajı açısında hiç hoş görünmez, kendimde rahatsız oluyorum. Bu nedenle önerine +1

1. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 27 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |