Stamina sorunu Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Stamina sisteminin değişmesinden itibaren oynadığım süreçte en ufak bir sıkıntı görmedim. Tam olarak AOS değerlerini yansıtıyordu (Serverın AOS tabanlı olduğu düşünülürse). Artık oynamıyorum ki action'a çıkmayalı 3-4 hafta olmuştur en az o yüzden başka bir değişiklik oldu mu bilemiyorum. Eğer olmadıysa bence bu durum değiştirilmemeli.
Dip not: Arkadaşlar oyun içi basit tartışmalarda insanların karakterlerini tahlil etmeye çalışmayın lütfen. Sonuçta başlıklar belirtilen "sorun" üzerine tartışmak için açılıyor başka bir şey için değil.
Dip not: Arkadaşlar oyun içi basit tartışmalarda insanların karakterlerini tahlil etmeye çalışmayın lütfen. Sonuçta başlıklar belirtilen "sorun" üzerine tartışmak için açılıyor başka bir şey için değil.

Benim yazımdan "insanlarla muhattap olmayan biri" anlamını nasıl çıkardığını merak ettim doğrusu."Kimseye sataşamam" ile "kimseyle muhattap olamam" aynı anlamlar değildir,okuğunu anlama işini bu saatlere atmana gerek yok zorlanıyorsan,forumları gündüz takip etmen yararına olacaktır.


Bu arada bir şekilde konunun dışına çıkıldı,ben de kısmen buna dahil olduğum için,öncelikle konuyu açan DeathTrader başta olmak üzere diğer arkadaşlardan özür dilerim.Konunun dağılmaması için daha fazla kişisel tartışmalara girmekten kaçınırsak,sorunun çözümüne katkı sağlamış oluruz.

iskorpit yazmış:
Benim de oynadığım tüm serverlarda bu şekildeydi,runuo-sphere fark etmiyor,staminan 1 azalsa bile kimsenin üstünden geçemiyorsun,serverin basinda nasıldı bilemedigimiz için şu an normal gibi geliyor aslında.İlk sayfadaki yorumum "ortada bir sorun var" biçimindeydi ama sorunu yanlış anladığımı daha sonra fark ettim.


Burada ki problem, staminan -1 olduğunda adam geçememek miydi?
Adamlar öle bi anlatmışlar ki, ben her swingde 60 stamina götüren bir sistem yaptı venus zannettim.
Sevgili arkadaşlarım. -1 stamina da kendinden daha yüksek strsi olan adamı ittirememe taa sphere'den beri olan bir uygulamadır. Hatta sizin o aşık olduğunuz bola denen şey ortaya çıkmadan önce Snn, nebula, hardgamer ve Avalon gibi pvp si oturmuş serverlarda adam kesmek için baya kullanılan bir taktikti, yüksek strli karakterle diğer karakterin üzerinden geçip staminasını düşürmek veya duvara sıkıştırmak için kullanmak.
Ayrıca Necro ve Mage'in büyülerinin stamina dmgı vermesinin de nedenlerinden biridir bu. Çok kafa yormadan, aslını astarını araştırmadan çılgın fikirler atmamak lazım ortaya bence.
Daha önce ki bazı postlarımda da söylediğim gibi. Bu pvp ve Pve sistemlerini oturtmak için OSI developerları "PROFESYONELCE" çalışıyorlar arkadaşlar. Yaptıkları scriptlerden gerçek anlamda "PARA KAZANAN" insanlar yapıyor bunları ve bu sistemler yine yaptıkları işlerden "PARA KAZANAN" beta testerlar tarafından test ediliyor. Bu sistemler üzerinde yapılacak her değişiklik, sistematik kurulmuş olan bu düzende, başka bir şeyi etkileyecektir. Orijinal kodları ne kadar kurcalarsan, o kadar sorun çıkarırsın ortaya, ha dersen ki, çıkan sorunu şak diye ortadan kaldıracak altyapım var, o zaman başımın üstünde yerin var.
Adamlar öle bi anlatmışlar ki, ben her swingde 60 stamina götüren bir sistem yaptı venus zannettim.
Sevgili arkadaşlarım. -1 stamina da kendinden daha yüksek strsi olan adamı ittirememe taa sphere'den beri olan bir uygulamadır. Hatta sizin o aşık olduğunuz bola denen şey ortaya çıkmadan önce Snn, nebula, hardgamer ve Avalon gibi pvp si oturmuş serverlarda adam kesmek için baya kullanılan bir taktikti, yüksek strli karakterle diğer karakterin üzerinden geçip staminasını düşürmek veya duvara sıkıştırmak için kullanmak.
Ayrıca Necro ve Mage'in büyülerinin stamina dmgı vermesinin de nedenlerinden biridir bu. Çok kafa yormadan, aslını astarını araştırmadan çılgın fikirler atmamak lazım ortaya bence.
Daha önce ki bazı postlarımda da söylediğim gibi. Bu pvp ve Pve sistemlerini oturtmak için OSI developerları "PROFESYONELCE" çalışıyorlar arkadaşlar. Yaptıkları scriptlerden gerçek anlamda "PARA KAZANAN" insanlar yapıyor bunları ve bu sistemler yine yaptıkları işlerden "PARA KAZANAN" beta testerlar tarafından test ediliyor. Bu sistemler üzerinde yapılacak her değişiklik, sistematik kurulmuş olan bu düzende, başka bir şeyi etkileyecektir. Orijinal kodları ne kadar kurcalarsan, o kadar sorun çıkarırsın ortaya, ha dersen ki, çıkan sorunu şak diye ortadan kaldıracak altyapım var, o zaman başımın üstünde yerin var.

İncelenirse Konuyu açan arkadaşlar ve ona destek verenler.. Ve konuyu açan arkadaşın açıklama yazısının altındaki teşekkürlere bakılırsa kimlerin neyi istediği açık.. bunu bir guild istemiş sadece.. Ya da bir kişi istemiş ve gerisi onun dediği olsun diye cevap vermiş..
Arkadaşlar normal olanı bu zaten.. Rahata alıştınız tabi (:
Yenilik gayet iyi.. Böylece kalmasını talep ediyorum şahsım adına..
Arkadaşlar normal olanı bu zaten.. Rahata alıştınız tabi (:
Yenilik gayet iyi.. Böylece kalmasını talep ediyorum şahsım adına..

Sanırım olay yanlış anlaşıldı , herhangi bir yaratık ve ya playerın üstünden geçtiğinde stamina 10 azalması ve staminan full olmadıktan sonra isterse 200 str olsun yinede başka bir yaratık ve ya player karakterin üstünden geçemiyorsun. Herhangi birinin armor ignore vurmasından sonra ve ya necro magelerin verdiği damagelerin staminayı etkilemesinde sorun yok. Sorun olan herhangi bir şeyin üstünden geçtiğinde staminanın azalması. Wulfgar sorun şu ki, senin str 200 bile olsa staminan -1 ise hiçbişeyin üstünden geçemiyorsun. En basitinden 3 tane ard arda sıralanmış farenin üstünden geçmek için 3 tane refresh içip geçiyosun. Bu gerçekten abartılmış bir sistem.
Ve daha önceki sistem neydi derseniz, serverın başında sistem yoktu paldır küldür her şeyin üstünden geçiyordun. Kimse zaten eskisi gibi paldır küldür geçilsin demiyor. Ama sistem iyileştirilebilir.
Ve daha önceki sistem neydi derseniz, serverın başında sistem yoktu paldır küldür her şeyin üstünden geçiyordun. Kimse zaten eskisi gibi paldır küldür geçilsin demiyor. Ama sistem iyileştirilebilir.

Tamam olması gereken de bu zaten. Stamina fullenmeden tek obstacleı geçemessin. Bu spherede de böyleydi. Serverın yenisiyim, 2 3 haftadır pvpye bakabilme şansım oldu ama, bu önceden böyle değilse, problemli olan zaman o zamanmış, tatlısu pvpsi yapıyomuşsunuz. Venus düzelterek doğrusunu yapmış. Çantada taşınan refresh potların da bir anlamı olmuş.
Deltoro, Azazel hatırlar, Snnde Dark vardı, adamın peşine 50 kişi takılırdı yine de ölmezdi. O adamı bi kere ölü gördüm ben o da refreshi bitipte 10 kişi etrafını sardığı zaman olmuştu ki yine de ölmesi 30 35 saniye sürmüştü. +15 katana ve vanq kalkan lootlatmıştı cesedinden. Atlı pvp böyle yapılır arkadaşlar. Bu yüzden bende Sphere pvpsi, Runuo pvpsi görmüş biri olarak, bolanın dengeleri bozduğunu söylüyorum, ama tabi sadece söylemekle kalıyorum.
Pvp yi kolaylaştırmak iyi bir şey değildir.
Deltoro, Azazel hatırlar, Snnde Dark vardı, adamın peşine 50 kişi takılırdı yine de ölmezdi. O adamı bi kere ölü gördüm ben o da refreshi bitipte 10 kişi etrafını sardığı zaman olmuştu ki yine de ölmesi 30 35 saniye sürmüştü. +15 katana ve vanq kalkan lootlatmıştı cesedinden. Atlı pvp böyle yapılır arkadaşlar. Bu yüzden bende Sphere pvpsi, Runuo pvpsi görmüş biri olarak, bolanın dengeleri bozduğunu söylüyorum, ama tabi sadece söylemekle kalıyorum.
Pvp yi kolaylaştırmak iyi bir şey değildir.

3. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 53 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |