Spawn ve Loot dengelemesi/düzenlemesi |
Yazar
Mesaj
Tamerlerin kestiği yaratıklardan ve onlardan düşen loot'a değineceğim.
Bildiğiniz gibi tamerlar genelde Dark Father - Blood Dungeon - Meer Eternal köyü üçlemesine sahiptirler. Bu serverda biraz değişti bu, Meer köyü elimizden alındı ve içinden çıkan paralar 50% azaltıldı. Gauntlet de açık olmadığı için kalan tek seçenek Blood Dungeon oluyor, gece 12 gibi lunadan beter hale geliyor Blood Dungeon.
Önerim şu ki, Blood dungeon gibi başka mekanlarımız da olsun. Orjinalliği bozacağız ama monotonluğu gidermiş olacağız, serverımız daha güzel bir yer olacak.
Covoteus ve Shame gibi yerlere kimse gitmiyor. Niye gitsin ki? Ne şamp var, ne artifact var, ne deri kasılıyor, hiçbirşey yok yani. Bunlar gibi kullanılmayan mekanlara, veya kullanılan ama yeterince efektif olamayan mekanlara yeni düzenlemeler yapılması gerekli.
Ilshenardaki çoğu dungeonda saçma sapan birsürü yaratık var, Ankh dungeonda mesela yanyana 6 tane hell hound spawnı var. Sağda solda iskelet spawnları var. Bu spawnlar oyuncuları yavaşlatmadığı gibi bir getiri de sağlamıyorlar, servera yük oluyorlar sadece. Bu tüm gereksiz spawnlar kaldırılsın diyorum. Hell hound da tamelenebilir diye 1-2 tane bırakılabilir yerinde, kaldırın dediysek kökünü kurutun da demiyoruz sonuçta.
Bence şu düzenlemeler yapılmalı:
Mushroom Cave: 1 adet balron, 1 adet ancient wyrm spawnı
Rat Cave: İlk levelda her çeşit Rat, ikinci levelda da 4 Rotting Corpse, 2 Skeletal Dragon spawnı
Spider Cave: Level 1 aynen kalsın, level 2 ye ancient wyrm spawnı
Ankh Dungeon: En alttaki tüm hücrelere Blood Elemental, müsait olan odalara Skeletal dragon ve Balron spawnları, sol taraftaki odalara Rotting Corpse spawnları, sağ taraftaki mezarlık gibi yere Ancient Wyrm spawnı, Üstteki odaların yarısına Lich/Lichlord yarısına da Ancient lich spawnı.
Blood dungeon: Ortadaki balronun yanındaki Demon'lar ve kenar odalardaki blood elementaller kaldırılmalı, kenar odalara birer balron spawnı daha eklenmeli.
Exodus Dungeon: Tüm dungeon uygun yerlere Titan ve poison elemental spawnı.
Rock Dungeon: Poison Elemental ve Blood Elemental spawnları
Sorcerer's Dungeon: Level 1: Lich ve Lichlord spawnları, sağ üst tarafa da Ancient Lich spawnı, Level 2: Blood Elemental ve Titan spawnı, soldaki son yere Balron spawnı, Level 4: Blood Elemental ve Balron spawnları, Level 5: Ancient wyrm spawnı
Wisp Dungeon: level 3: Ancient Lich ve Rotting Corpse spawnı, yanlız dikkat edilmesi lazım, başka dungeonlara geçiş olarak da kullanılabiliyor burası. Level 5: Cyclopslardan giriş biraz kolaylaştırılabilir, balron oradan kaldırılır, genel olarak da titan koyulur dungeona.
Felucca ile ilgili de başkası yazsın yoruldum ben.
Bildiğiniz gibi tamerlar genelde Dark Father - Blood Dungeon - Meer Eternal köyü üçlemesine sahiptirler. Bu serverda biraz değişti bu, Meer köyü elimizden alındı ve içinden çıkan paralar 50% azaltıldı. Gauntlet de açık olmadığı için kalan tek seçenek Blood Dungeon oluyor, gece 12 gibi lunadan beter hale geliyor Blood Dungeon.
Önerim şu ki, Blood dungeon gibi başka mekanlarımız da olsun. Orjinalliği bozacağız ama monotonluğu gidermiş olacağız, serverımız daha güzel bir yer olacak.
Covoteus ve Shame gibi yerlere kimse gitmiyor. Niye gitsin ki? Ne şamp var, ne artifact var, ne deri kasılıyor, hiçbirşey yok yani. Bunlar gibi kullanılmayan mekanlara, veya kullanılan ama yeterince efektif olamayan mekanlara yeni düzenlemeler yapılması gerekli.
Ilshenardaki çoğu dungeonda saçma sapan birsürü yaratık var, Ankh dungeonda mesela yanyana 6 tane hell hound spawnı var. Sağda solda iskelet spawnları var. Bu spawnlar oyuncuları yavaşlatmadığı gibi bir getiri de sağlamıyorlar, servera yük oluyorlar sadece. Bu tüm gereksiz spawnlar kaldırılsın diyorum. Hell hound da tamelenebilir diye 1-2 tane bırakılabilir yerinde, kaldırın dediysek kökünü kurutun da demiyoruz sonuçta.
Bence şu düzenlemeler yapılmalı:
Mushroom Cave: 1 adet balron, 1 adet ancient wyrm spawnı
Rat Cave: İlk levelda her çeşit Rat, ikinci levelda da 4 Rotting Corpse, 2 Skeletal Dragon spawnı
Spider Cave: Level 1 aynen kalsın, level 2 ye ancient wyrm spawnı
Ankh Dungeon: En alttaki tüm hücrelere Blood Elemental, müsait olan odalara Skeletal dragon ve Balron spawnları, sol taraftaki odalara Rotting Corpse spawnları, sağ taraftaki mezarlık gibi yere Ancient Wyrm spawnı, Üstteki odaların yarısına Lich/Lichlord yarısına da Ancient lich spawnı.
Blood dungeon: Ortadaki balronun yanındaki Demon'lar ve kenar odalardaki blood elementaller kaldırılmalı, kenar odalara birer balron spawnı daha eklenmeli.
Exodus Dungeon: Tüm dungeon uygun yerlere Titan ve poison elemental spawnı.
Rock Dungeon: Poison Elemental ve Blood Elemental spawnları
Sorcerer's Dungeon: Level 1: Lich ve Lichlord spawnları, sağ üst tarafa da Ancient Lich spawnı, Level 2: Blood Elemental ve Titan spawnı, soldaki son yere Balron spawnı, Level 4: Blood Elemental ve Balron spawnları, Level 5: Ancient wyrm spawnı
Wisp Dungeon: level 3: Ancient Lich ve Rotting Corpse spawnı, yanlız dikkat edilmesi lazım, başka dungeonlara geçiş olarak da kullanılabiliyor burası. Level 5: Cyclopslardan giriş biraz kolaylaştırılabilir, balron oradan kaldırılır, genel olarak da titan koyulur dungeona.
Felucca ile ilgili de başkası yazsın yoruldum ben.

Ankh dungeona biraz daha spawn eklenebilir ama dediğin gibi ordakileri kaldırmak hoş olmazb ence. ordaki hell houndlar falan nadiren de olsa sorun çıkarıp oyuncunun ayık olmasını sağlayan spawnlar. Çoook kalabalık olmadığı sürece zaten oradaki spawn yetiyor. Ama deidğin gibi genel bir iyileştirme yapılabilir.
Ben de lost land'e canlılık getirilmesini öneriyorum. Recall kapalı olsa da güzel spawn eklenirse hertürlü kasarım şahsen =)
Ben de lost land'e canlılık getirilmesini öneriyorum. Recall kapalı olsa da güzel spawn eklenirse hertürlü kasarım şahsen =)




1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 5 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |