Serverdaki haksiz denge Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Arkadaslar oncelikle burda soyliyeceklerim sadece bir elestiri o yuzden abartmayin bende bu serverin bir oyuncusuyum.
Bakin simdi oncelikle craftlarin bodlardan kazandigi paranin dusurulmesi bence acik bir dengesizlik bazi insanlar craftchariyla yaptigi bodlardan da orjinalde oldugu gibi para kazanabilir bunun bence standart haline getirilmesi gerekiyor. Tamer karakter ile insanlar nasil para kazanabiliyorsa tailor veya bs charla da yaptigi bodlardan verdigi emekten bence hakkini almasi gerekiyor bu gercekten insanlari sogutuyor .
Bunun disinda df kasarken insan sayisi kadar yaratik cikiyordu buna da sinirlama getirildi fakat kasan kisi sayisina bakildiginda bence buda haksiz bir sinirlama .
Bunun yani sira poi kasan arkadaslara saygi duyuyorum kasmasi cok zor ama poi ve mage char dengesizligi de soz konusu serverda eger CURE buyusu deadly poi yi curelemez ise bu buyunun mage kitabinda olmasinin anlami nedir diye soruyorum? Poi yi cure yapmak icin CURE buyusunu kast etmeyle bile mage char buyuk bir zaman kaybina ugruyor kaldi ki fence poi charlar pes pese poi vurabiliyor yani mage char surekli cure yapmasi gerekiyor bu arada chara heal bile atamiyorsun bu buyuk bir haksizlik bence CURE buyusu deadly poi yi bile rahatlikla cure edebilmeli gercekten Venus den bu konu uzerinde durmasini istiyorum .
Ayni zamanda serverda yapilan bircok kisitlama da insanlarin canini sIKmIs durumda ornegin rare bineklerin cok gec ve sinirli sayida olmasi ve buna benzer gereksiz sinirlamalar var bence hersey orjinali gibi olmali bu sekilde denge saglanabilir fakat herseyi kisitlamakla insanlarin oyun zevkini bu kadar assagilara cekmek mantiksiz geliyor bana . Oyuncularin hepsinin nightmare binegi olsa bunun kime ne zarari olabilir ? tamam ozel binekler bunlar pvp charlarda dusundugumuzde avantaj saglayabilir fakat tamer charlar icin bence buyuk bir dengesizlik yaratmaz bence rare bineklerin daha kolay tamelenir ve daha fazla spawnlarinin olmasinin yarar saglayacagi kanisindayim.
Championlara gelince sitedeki istatiklere baktigim kadariyla sadece belirli guildler champ kasabiliyor bunlarinda disinda kasan yok simdi herkes diyecek onlar da kassin fakat iste bu mumkun olmuyor kesinlikle basiliyor kasilan champ. Bu serverda belli guildler arasinda gececek aksiyon ve catisma bunun disinda kalan kisiler her zaman oyundan zevk almamaya mahkum birakilacak.
Herhangi bir oyun icin dusunecek olursak mesela hic alakasi yok biliyorum ama Counter-strike ele alalim veya Ultima ya benzer oyunlari hicbirinde oyunda herhangi bir kisitlama soz konusu deil tamam bug abuse olur ona engel olmak gayet mantikli fakat diger oyunlarin hepsi orjinalligini korurken Ultima bu kadar dengeleri bozacak sekilde degisiklik yapilma sebebi nedir anlayamiyorum?
Venus eger zaman ayirip okur ve degerlendirirsen memnun olurum. Yanlis birsey soylemissem lutfen duzelt elestiri ve yorumlarini bekliyorum.
Bakin simdi oncelikle craftlarin bodlardan kazandigi paranin dusurulmesi bence acik bir dengesizlik bazi insanlar craftchariyla yaptigi bodlardan da orjinalde oldugu gibi para kazanabilir bunun bence standart haline getirilmesi gerekiyor. Tamer karakter ile insanlar nasil para kazanabiliyorsa tailor veya bs charla da yaptigi bodlardan verdigi emekten bence hakkini almasi gerekiyor bu gercekten insanlari sogutuyor .
Bunun disinda df kasarken insan sayisi kadar yaratik cikiyordu buna da sinirlama getirildi fakat kasan kisi sayisina bakildiginda bence buda haksiz bir sinirlama .
Bunun yani sira poi kasan arkadaslara saygi duyuyorum kasmasi cok zor ama poi ve mage char dengesizligi de soz konusu serverda eger CURE buyusu deadly poi yi curelemez ise bu buyunun mage kitabinda olmasinin anlami nedir diye soruyorum? Poi yi cure yapmak icin CURE buyusunu kast etmeyle bile mage char buyuk bir zaman kaybina ugruyor kaldi ki fence poi charlar pes pese poi vurabiliyor yani mage char surekli cure yapmasi gerekiyor bu arada chara heal bile atamiyorsun bu buyuk bir haksizlik bence CURE buyusu deadly poi yi bile rahatlikla cure edebilmeli gercekten Venus den bu konu uzerinde durmasini istiyorum .
Ayni zamanda serverda yapilan bircok kisitlama da insanlarin canini sIKmIs durumda ornegin rare bineklerin cok gec ve sinirli sayida olmasi ve buna benzer gereksiz sinirlamalar var bence hersey orjinali gibi olmali bu sekilde denge saglanabilir fakat herseyi kisitlamakla insanlarin oyun zevkini bu kadar assagilara cekmek mantiksiz geliyor bana . Oyuncularin hepsinin nightmare binegi olsa bunun kime ne zarari olabilir ? tamam ozel binekler bunlar pvp charlarda dusundugumuzde avantaj saglayabilir fakat tamer charlar icin bence buyuk bir dengesizlik yaratmaz bence rare bineklerin daha kolay tamelenir ve daha fazla spawnlarinin olmasinin yarar saglayacagi kanisindayim.
Championlara gelince sitedeki istatiklere baktigim kadariyla sadece belirli guildler champ kasabiliyor bunlarinda disinda kasan yok simdi herkes diyecek onlar da kassin fakat iste bu mumkun olmuyor kesinlikle basiliyor kasilan champ. Bu serverda belli guildler arasinda gececek aksiyon ve catisma bunun disinda kalan kisiler her zaman oyundan zevk almamaya mahkum birakilacak.
Herhangi bir oyun icin dusunecek olursak mesela hic alakasi yok biliyorum ama Counter-strike ele alalim veya Ultima ya benzer oyunlari hicbirinde oyunda herhangi bir kisitlama soz konusu deil tamam bug abuse olur ona engel olmak gayet mantikli fakat diger oyunlarin hepsi orjinalligini korurken Ultima bu kadar dengeleri bozacak sekilde degisiklik yapilma sebebi nedir anlayamiyorum?
Venus eger zaman ayirip okur ve degerlendirirsen memnun olurum. Yanlis birsey soylemissem lutfen duzelt elestiri ve yorumlarini bekliyorum.
Govitus yazmış:
Zaten genellikle pek çok başlık altında tartisilan konular tekrar konu açmak yerine aynı yazıyı oralardada ilgili konuların altına paylaştırabilirdin.
Ayrica herşeyin bir fiyati bir karşılığı vardır bu oyunda Champ kasamıyorsan para kasarsın alırsın, item kasarsın takaslarsın. Bknz; forumlarda bir ring 1.3 M ve 120 Fenc pssine takaslanmış :)
Herşeyin çözümü var, bir diğer yandan var olanları kendi bildiğimizce yorumlamak ve özümsemek yerine ayak uydurmayı denemek hem oyundan kopmamayı sağlar hemde tecrübe olur.
Saygılar...
Death yazmış:
haklisin ama dostum bu oyunun orjinali bu sen somurebiliyorsan bende somurebilirim anlatabiliyorum mu onemli olan bu oyunun zevkini cikartmak her seye kisitlama nereye kadar?
Ustelik somuru neye gore serverda su an hersey somuruluyor bu kadar 300 oyuncu var serverda ve sadece 4 tane beetle spawn oluyor ve araligi 6 saat ne gerek var beetle herkezde olsun sakincasi ? anlatabiliyormuyum standart olsun oyun sende olan bende de olabilsin ki insanlar kullandiklari stratejiyle ustun gelsin herkes esit olsun demiyorum ama emek harcayan kisiler emeklerinin karsiligini alsin karsiliksiz emek verilmesin.
Merhaba Govitus ^^ sorularına sırasıyla yanıt vermeye çalışacağım.
İlk olarak bodlardan çıkan ödüller düşürüldü, ama bu bodcu sistemi getirileceği düşüncesiyle yapılmıştı. Günümüz teknolojisini düşünürsen makroyla scroll yapıp satan birinden farkı olmuyor boddan para kazanma olayının. Ama Blacksmith için orjinal değerlere çekilmesi söz konusu olabilir.
DF kasarken artık eskisi gibi yaratık çıkıyor (yani orjinali 5 kişiye 1 yaratık). 1 gün kadar 10 kişiye 1 df oldu ama şu anda normal.
Cure şansları RunUO 1.0 ın aynısıdır. Demek ki bu özellik orada var.
Lost Landda 12 şampiyon var, çoğu korunaklı yerde. Eğer iyi bir grup kurabilirsen basılmadan rahatlıkla şampiyonunu kasarsın.
Yapılan kısıtlamalar makroyu engelleme ile ilgili çoğunlukla. Direkt olarak oyundaki bir durumu engellemedik. Beetlenin 6 saatte bir çıkmasının sebebi karınca aksiyonu. Öteki türlü oralarda tek tük insan bulunuyor. NM/FS/UNI/KIRIN içinse düz hesap yaparsan sunucu 1 yılını tamamladıında yaklaşık 1 yılda 18 nm/fs ve 24 uni/kirin ediyor.
Şu an bir şeylere sahip olmak keyif veriyor neden mi?
Çünkü kolay bulunmuyor.
İlk olarak bodlardan çıkan ödüller düşürüldü, ama bu bodcu sistemi getirileceği düşüncesiyle yapılmıştı. Günümüz teknolojisini düşünürsen makroyla scroll yapıp satan birinden farkı olmuyor boddan para kazanma olayının. Ama Blacksmith için orjinal değerlere çekilmesi söz konusu olabilir.
DF kasarken artık eskisi gibi yaratık çıkıyor (yani orjinali 5 kişiye 1 yaratık). 1 gün kadar 10 kişiye 1 df oldu ama şu anda normal.
Cure şansları RunUO 1.0 ın aynısıdır. Demek ki bu özellik orada var.
Lost Landda 12 şampiyon var, çoğu korunaklı yerde. Eğer iyi bir grup kurabilirsen basılmadan rahatlıkla şampiyonunu kasarsın.
Yapılan kısıtlamalar makroyu engelleme ile ilgili çoğunlukla. Direkt olarak oyundaki bir durumu engellemedik. Beetlenin 6 saatte bir çıkmasının sebebi karınca aksiyonu. Öteki türlü oralarda tek tük insan bulunuyor. NM/FS/UNI/KIRIN içinse düz hesap yaparsan sunucu 1 yılını tamamladıında yaklaşık 1 yılda 18 nm/fs ve 24 uni/kirin ediyor.
Şu an bir şeylere sahip olmak keyif veriyor neden mi?
Çünkü kolay bulunmuyor.
Venus yazmış:
Oncelikle yaptigin aciklamalar icin tesekkur ediyorum venus gercekten bu yazdiklarini okuman benim icin onemliydi .
Cure olayina gelirsek serverda herkes poi kasmasi gerekiyor anlamini cikariyorum kendimce yani mutlaka poi charin olacak ki pvp vs yapma zevkin olsun ne yapalim o zaman herkes poi kasmaya devam.
Craftlara gelince ben craftlarin bodu vendora verdigi anda kazandigi paradan bahsediyordum sanirim tam aciklayamadim.
Rare binek olayina gelince yanlis anlama fakat NM nin kolay bulunmuyor olmasi sadece 18 kisiye keyif verecek senede oysaki butun oyuncular bu keyfi tatsa kime ne sakincasi olur ? Demek istedigim su deil ki ha ben kendim zor diye tame edemiyorum o yuzden bu foruma bunu yaziyorum olay bu deil olay neden herseyin zor ve biktirici oldugu
1. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 45 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |