Server Zorluğu Hakkında Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Özetleyelim:
-Skill gain düşürüldü.
-Stat gain düşürüldü.
-Para kazanmak için tüm yöntemler engellendi.
-Champ spawnları zorlaştırıldı.
-App centerda kasmak eziyet.
-Makro kullanmak yasaklandı.
-Client sınırlaması.
Ve gün geçtikçe dahada zorlaşıyor.Ama forumlardan gördüğüm kadarıyla player kitlesi bundan memnun.Peki olay nedir bu başlıkta?
Olay şu:
İş güç sahibi olan ve bu oyuna fazla vakit ayıramayan insanlar çok fazla.Bırakın yavaştan kasabilmeyi, oyundan soğuyorlar.Forumlardaki çoğu başlık sırf bunlardan ibaret.
Genel zorluk derecesini bu başlıkta tekrar tartışmayı öneriyorum.
Şahsi düşüncem oyunun biraz rahatlatılması yönündedir.
Eğer diceksenizki "Emek verilsin,kastığının karşılığı alınsın." , unutmayınki günde 10-15 saat online olarak ortaya çıkaracağınız şey, bir picasso tablosu değil, dijital ortamda yaratmış olduğunuz bir karakter ve eşyalar olacaktır.Abartmayın yani.
Kusura bakma Venus, baltalamak amaçlı bir yazı değil.Oynarken acı çektim resmen.
Oynayamıyorum ve bu kadar fazla vakit ayıramıyorum.Kaldıki actionda kötü bir oyuncu olduğumu sanmıyorum ve bu gidişle asla charımı hazır konuma getiremeyeceğim.
İtiraf etmeliyimki 3-4 gün boyunca oyundan zerre kadar zevkte almadım, umduğumu bulamadım.Elbette düzenlemeler ve dengelemeler olacaktır,server yeni, fakat "kasmak zor olsun" zihniyeti değişmediği sürece pek değişiklik olmayacağı ortadadır.
Guildim ve ben oyuna ara vermiş bulunmaktayız.Zaten derdimiz günde ayırabileceğimiz birkaç saat içinde action yapmaktı ama hevesimiz kursağımızda kaldı diyebilirim.Client sınırlamasıda tuz biber oldu bu olaya.
Lütfen yorumlarınızı,görüşlerinizi yapıcı olacak şekilde belirtin.Sadece "Zora gelemiyorsunuz." demek, bizi bir yere götürmez.
Not:
Server teknik olarak harika.Player sayısı olsun,bağlantı olsun...Mükemmel yani.Çalışmalarının devamını dilerim Venus.Zaten iyi uyuyamadım,konuyu düzgün anlatabildiysem ne mutlu bana,hata varsa affola.
Xero
-Skill gain düşürüldü.
-Stat gain düşürüldü.
-Para kazanmak için tüm yöntemler engellendi.
-Champ spawnları zorlaştırıldı.
-App centerda kasmak eziyet.
-Makro kullanmak yasaklandı.
-Client sınırlaması.
Ve gün geçtikçe dahada zorlaşıyor.Ama forumlardan gördüğüm kadarıyla player kitlesi bundan memnun.Peki olay nedir bu başlıkta?
Olay şu:
İş güç sahibi olan ve bu oyuna fazla vakit ayıramayan insanlar çok fazla.Bırakın yavaştan kasabilmeyi, oyundan soğuyorlar.Forumlardaki çoğu başlık sırf bunlardan ibaret.
Genel zorluk derecesini bu başlıkta tekrar tartışmayı öneriyorum.
Şahsi düşüncem oyunun biraz rahatlatılması yönündedir.
Eğer diceksenizki "Emek verilsin,kastığının karşılığı alınsın." , unutmayınki günde 10-15 saat online olarak ortaya çıkaracağınız şey, bir picasso tablosu değil, dijital ortamda yaratmış olduğunuz bir karakter ve eşyalar olacaktır.Abartmayın yani.
Kusura bakma Venus, baltalamak amaçlı bir yazı değil.Oynarken acı çektim resmen.
Oynayamıyorum ve bu kadar fazla vakit ayıramıyorum.Kaldıki actionda kötü bir oyuncu olduğumu sanmıyorum ve bu gidişle asla charımı hazır konuma getiremeyeceğim.
İtiraf etmeliyimki 3-4 gün boyunca oyundan zerre kadar zevkte almadım, umduğumu bulamadım.Elbette düzenlemeler ve dengelemeler olacaktır,server yeni, fakat "kasmak zor olsun" zihniyeti değişmediği sürece pek değişiklik olmayacağı ortadadır.
Guildim ve ben oyuna ara vermiş bulunmaktayız.Zaten derdimiz günde ayırabileceğimiz birkaç saat içinde action yapmaktı ama hevesimiz kursağımızda kaldı diyebilirim.Client sınırlamasıda tuz biber oldu bu olaya.
Lütfen yorumlarınızı,görüşlerinizi yapıcı olacak şekilde belirtin.Sadece "Zora gelemiyorsunuz." demek, bizi bir yere götürmez.
Not:
Server teknik olarak harika.Player sayısı olsun,bağlantı olsun...Mükemmel yani.Çalışmalarının devamını dilerim Venus.Zaten iyi uyuyamadım,konuyu düzgün anlatabildiysem ne mutlu bana,hata varsa affola.
Xero
ben sunu düşüyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem;
Server'in zor olması demek, serverin uzun ömürlü olması demek, Nasıl; oyuncular yavaş kasar uzun süre ayakta kalır kısaca düz mantık gereği böyle ve emek veren herkes karakterinin kıymetini bilir. Laga luga yüzünden hebaya atmaz.
Serverin zor olmaması demek; bunuda şu sekilde düşüyorum 1 ayda herkes kasar nmler kılıçlar birit action 2 tur , sudan sebeblerle forumlar karışır , biri edit der, kasamayan cümle alem atlar buna, sonra noldu server kapandı.
Hep böyle oluyor, bir başka server açılcasa en fazla 4-5 ay ayakta kalabiliyor (genel olarak), bırakalım zor olsun, çalışan arkadaşlara bişey diyemeyeceğim sizde haklı olabilirsiniz.
Ama su açıdan düşünürsek; eğer kolay olsaydı siz yine işte oldunuz için bence kasan bu oyunun 24 saat başında olan bir adama yetişemezsiniz derim yetiştiğiniz anda server kapanmış olur bence hiç deşelemeye gerek yok. Bende 24 saat başında değilim açıkcası çalışmıyorum, geziyorum :)
Server'in zor olması demek, serverin uzun ömürlü olması demek, Nasıl; oyuncular yavaş kasar uzun süre ayakta kalır kısaca düz mantık gereği böyle ve emek veren herkes karakterinin kıymetini bilir. Laga luga yüzünden hebaya atmaz.
Serverin zor olmaması demek; bunuda şu sekilde düşüyorum 1 ayda herkes kasar nmler kılıçlar birit action 2 tur , sudan sebeblerle forumlar karışır , biri edit der, kasamayan cümle alem atlar buna, sonra noldu server kapandı.
Hep böyle oluyor, bir başka server açılcasa en fazla 4-5 ay ayakta kalabiliyor (genel olarak), bırakalım zor olsun, çalışan arkadaşlara bişey diyemeyeceğim sizde haklı olabilirsiniz.
Ama su açıdan düşünürsek; eğer kolay olsaydı siz yine işte oldunuz için bence kasan bu oyunun 24 saat başında olan bir adama yetişemezsiniz derim yetiştiğiniz anda server kapanmış olur bence hiç deşelemeye gerek yok. Bende 24 saat başında değilim açıkcası çalışmıyorum, geziyorum :)
zor olması uzun ömürlü olması anlamına kesinlikle gelmiyor. serverın ömrü yöneticilerin veya finansörlerin her kimse artık onun canının istediği kadardır.
çok basit örnekler var. girin defiance uo , uo legends , uo dreams vb. serverlara bir bakın. hiçte zor değiller. skill kasma süresi en fazla $uanda bizim wouda kastığımız kadar. skill kastıktan sonra bütün nimetler ayağınızın altına seriliyor. özellikle tamersanız. artifact $ansları %3 %5 civarı , loot kaliteleri rich , ultra rich yani çok yüksek $ansla über itemler elde edebiliyorsunuz.
gel gelelim bu serverların en yakın dönemde açılmı$ olanı 4 5 yıldır hiçbir sorun çıkartmadan , resetlenmeden dengeleri koruyarak devam edebilmi$ ve devam ediyor.
bence tek sorun bizim önyargılı ve yanlı$ dü$üncelerimiz.
çok basit örnekler var. girin defiance uo , uo legends , uo dreams vb. serverlara bir bakın. hiçte zor değiller. skill kasma süresi en fazla $uanda bizim wouda kastığımız kadar. skill kastıktan sonra bütün nimetler ayağınızın altına seriliyor. özellikle tamersanız. artifact $ansları %3 %5 civarı , loot kaliteleri rich , ultra rich yani çok yüksek $ansla über itemler elde edebiliyorsunuz.
gel gelelim bu serverların en yakın dönemde açılmı$ olanı 4 5 yıldır hiçbir sorun çıkartmadan , resetlenmeden dengeleri koruyarak devam edebilmi$ ve devam ediyor.
bence tek sorun bizim önyargılı ve yanlı$ dü$üncelerimiz.
oyun içinde "osi" dışında bir uygulama yaparsanız bu uygulama %95 kötü sonuçlar doğurur ve playerları oyundan soğutur.
serverın ömrünün kısa olması herkeste nmler,120 psler,artifectler olduğu için olmaz.
zor olunca da server uzun sürmez.
bu tamamen yanlış bir düşünce.
orjinaline sadık kalırsanız ancak uzun bir server elde ederseniz.
eğer tek bir ip den(cafeler hariç) sadece tek 1 forum hesabı alınırsa bir oyuncu en fazla 5 account açabilir.bu da doğal olarak çok az bodcusunun olması demektir.bu durumda da millet tek başına 600-700 bodcu kasamaz ve yine barbed kitler yavaş çıkmaya başlarlar.mesela uo demise serverında 3 account alabiliyorsunuz tek ipden en fazla.action/tamer/craft =3 karakter demek.3 hesabınız oldugu icin 6x3=18 karakteriniz oluyor.18-3=15 tane de bodcunuz oluyor maksimumda.bu da hızlı bir şekilde barbed cıkarılmasının önüne geçiyor.
bizim serverımızda da bu uygulamaya geçilir, ve oyunun orjinal değerlerine dönülürse bu server çok uzun süreli olur.
eğer böyle gitmeye devam edilirse malesef çok ciddi problemler olacak ilerde.
serverda sadece çoluk çocuk işsiz güçsüz , hayatı bilgisayar başında uo oynamak olan asosyal bir player kitlesi kalacak.
bu oyuna damgasını vuran 3-4 büyük guildin hepsinin player kitlesi işinde gücünde hatta evli barklı insanlar.kaldı ki bu hallerinde bile server açılınca biraz daha az uyuyarak ilk 1-2 hafta karakterlerini hazırlamak için kendilerinden ödün veriyorlar zaten. ama bu sistemle bu ödün verme süresi 1-2 haftaya degil 2-3 ay gibi sürelere çıkacak buna da bu iş güç sahibi kitlenin ayıracak vakti yoktur.
oyunun tamamen orjinal dengelerinin korunmasından yanayım.osi gibi bir yerde bile, oyuna en ufak bir item eklencekse bile kaç defa testten geçiriliyor öyle ekleniyor.malesef türk serverlarında sanki çok normalmiş gibi bir anda sistemler değişebiliyor ve bunu gerçekten hayretle takip ediyorum.yani bir sistem bu kadar basit nasıl değişebilir?
serverımızın iyiliği ve uzun ömürlülüğü için orjinal uo değerlerine dönülmesi lazımdır.
saygılar
serverın ömrünün kısa olması herkeste nmler,120 psler,artifectler olduğu için olmaz.
zor olunca da server uzun sürmez.
bu tamamen yanlış bir düşünce.
orjinaline sadık kalırsanız ancak uzun bir server elde ederseniz.
eğer tek bir ip den(cafeler hariç) sadece tek 1 forum hesabı alınırsa bir oyuncu en fazla 5 account açabilir.bu da doğal olarak çok az bodcusunun olması demektir.bu durumda da millet tek başına 600-700 bodcu kasamaz ve yine barbed kitler yavaş çıkmaya başlarlar.mesela uo demise serverında 3 account alabiliyorsunuz tek ipden en fazla.action/tamer/craft =3 karakter demek.3 hesabınız oldugu icin 6x3=18 karakteriniz oluyor.18-3=15 tane de bodcunuz oluyor maksimumda.bu da hızlı bir şekilde barbed cıkarılmasının önüne geçiyor.
bizim serverımızda da bu uygulamaya geçilir, ve oyunun orjinal değerlerine dönülürse bu server çok uzun süreli olur.
eğer böyle gitmeye devam edilirse malesef çok ciddi problemler olacak ilerde.
serverda sadece çoluk çocuk işsiz güçsüz , hayatı bilgisayar başında uo oynamak olan asosyal bir player kitlesi kalacak.
bu oyuna damgasını vuran 3-4 büyük guildin hepsinin player kitlesi işinde gücünde hatta evli barklı insanlar.kaldı ki bu hallerinde bile server açılınca biraz daha az uyuyarak ilk 1-2 hafta karakterlerini hazırlamak için kendilerinden ödün veriyorlar zaten. ama bu sistemle bu ödün verme süresi 1-2 haftaya degil 2-3 ay gibi sürelere çıkacak buna da bu iş güç sahibi kitlenin ayıracak vakti yoktur.
oyunun tamamen orjinal dengelerinin korunmasından yanayım.osi gibi bir yerde bile, oyuna en ufak bir item eklencekse bile kaç defa testten geçiriliyor öyle ekleniyor.malesef türk serverlarında sanki çok normalmiş gibi bir anda sistemler değişebiliyor ve bunu gerçekten hayretle takip ediyorum.yani bir sistem bu kadar basit nasıl değişebilir?
serverımızın iyiliği ve uzun ömürlülüğü için orjinal uo değerlerine dönülmesi lazımdır.
saygılar
1. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 22 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |