Precast ve Bola Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
insidermeta yazmış:
oyunda 64 spell spelli direkt kullanan birini sadece elindeki silahların 2şer abiltylerini ŞANS faktoruyle kullanan biriyle karşılaştırmaman gerekli warrior nekadar iyi oynarsa oynasın onunla aynı duzeyde iyi oynayan bir magenin karşısında avantajlı olamaz...
bnm orda belirttigim şuan hit parry evade olaylarında yaşanan bir serverda wortexsin miss gecmedigi bir serverda 4 kişi 1 mageyi kesemiyorsa cidden oynamasınlar...
bu arada teleport makrosu kotu birşey adamı attan alıosun adam zınk zınk gidio evet ama bu serverda onu yapabilene rastlamadım cunku 2.0 buyu cast timeları kullanılmıyor eski cast time sureleri bile kullanıldıgını söyliyemiyecegim... o yuzden ben hic zank zunk teleport olabilen birini görmedim...
bu bola ve anex olayı ilerde koridorlarda sıkıştırdıgımız warriorların aglamasınada sebeb olur oneya adama dalıorm adam beni fielda aldı bilmemne bunlar oyunun oyundaki karakterlerin avantajları ve dezavantajları bunları kaldırırsanız seninde dedigin gibi herkez karamurat olur 2dkkalık actionlar 10saat surer
örnegin champ alanında field atıp milelti oraya sıkıştırıp necroları kalwas an flama mageleride meteora baglıyamıyalım olurmu böyle savunma kapıyı kırmak girmek diye bişey olsun

bola anex bunlar olması gereken şeyler olmaması cok ters olur hayırlı geceler...



Bolayı atan ve atılan kişinin, STR değerleri farkı baz alınarak, bir formul yapılabilir.
Böylece sırf bola atmak için açılmış karakterlerinde önüne geçilmiş olur.
Örneğin:
Success Chance = [ 2 * [ str(atan) - str(atılan) ] ] + 30
Formüle göre;
-140 strli bir karakter , 80 strli bir karaktere %100 şansla (hatta daha fazla) bola tutturabilecektir.
-120 strli bir karakter 90 strli bir karaktere %90 şansla bola tutturabilecektir.
-100 strli bir karakter , yine 100 strli bir karaktere %30 şansla bola atabilecektir.
-70 strli bir karakter 120 strli bir karaktere bola atamayacaktır.
Not: Ben boladan şikayetçi değilim, bu sadece sizler için bir fikir.
Böylece sırf bola atmak için açılmış karakterlerinde önüne geçilmiş olur.
Örneğin:
Success Chance = [ 2 * [ str(atan) - str(atılan) ] ] + 30
Formüle göre;
-140 strli bir karakter , 80 strli bir karaktere %100 şansla (hatta daha fazla) bola tutturabilecektir.
-120 strli bir karakter 90 strli bir karaktere %90 şansla bola tutturabilecektir.
-100 strli bir karakter , yine 100 strli bir karaktere %30 şansla bola atabilecektir.
-70 strli bir karakter 120 strli bir karaktere bola atamayacaktır.
Not: Ben boladan şikayetçi değilim, bu sadece sizler için bir fikir.


Bola attıktan sonra ya infectious strike veya poison spellini kullanıyorlar atlara binilmesini engellemek için. Ata poison atılmasın mesela. Hatta ben de en son ne yüzünden öldüysem onun hakkında topic açayım, yasaklatmaya çalışayım. Geçenlerde mortal strike yüzünden öldüm o ability de kaldırılırsa çok iyi olur mesela. Combat skilli 115 ve üstü olan mortal strike vurabilsin.





9. sayfa (Toplam 11 sayfa) [ 105 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |