Parry Dex İlişkisi Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
Arkadaşlar bence wariorlar magelerden daha ustun bunu warıorların armorcu olmasından,dex 7 str 7 hit chance 15 takının 500k etmesı ve bu takı baska serverlarda pahabiçilemez olması,vilenin para etmeyişi, warior arkadaşlarının silahları Ss 25+ Lower defans 40+ Mana leech 40+ hatta ve hatta bazılarında(%35'Lik bir bolumde) bu sılahların Defans veya Hit chance verdıgını gormekteyız takılar deseniz tabiki üst düzey bence bu konuda eşitlikte mageler dezavantajlı ve warıorlar awantajlı bende dıyorum kı parry dex ilişkisi olmasın ya Siz ?




arkadaslar parry bir mage skilli degilki dex'e baglı olması kadar normal birsey olamaz worrior bir char da ozaman anket acsın inscriptıon worriorlara %35 dmg ins bonusu versın mi diye size bu nekadar mantıklı geliyorsa bu postda okadar mantıklıdır.

Magelerin-warriorlardan güçsüz olduklarına katılmıyorum. Dex-Parry ilişkisinin olması gerektiğini düşünüyorum, ki orijinalde de var olan bir durumdur. Parry bir mage skilli değildir, warrior class'ına ait bir skill olduğundan bu sınıf için önemli olan dex statı ile ilişkilendirilmesi gerekli. Aksi olursa HP'si çok yüksek, manası bitmeyen ve damage vuramadığınız tank mageler çok büyük dengesizlik oluşturacaktır.
İstemiş olduğunuz durum, warriorun ability vurabilmesi için mana harcamaması gerektiği ile çok benziyor.
Bu isteiğindeki gerekçen başta yoktu neden şimdi var ise, hatanın neresinden dönsen kardır, bir hatanın düzeltilmesini istemek gerekli, hatalı olarak kalmasını değil.
İstemiş olduğunuz durum, warriorun ability vurabilmesi için mana harcamaması gerektiği ile çok benziyor.
Bu isteiğindeki gerekçen başta yoktu neden şimdi var ise, hatanın neresinden dönsen kardır, bir hatanın düzeltilmesini istemek gerekli, hatalı olarak kalmasını değil.


Parrying skillsi bir savaşcı yeteneğidir ve hasarlardan korunmanızı önler. Dex(stamina) değerleriniz ne kadar yüksekse hasar alma şansınızda bi o kadar düşer. Yıllardır mage oynuyorum ve 2004 den beri mage karakterimde parry skillsi vazgeçilmezlerimden oldu. 2007 den beride her sunucuda deximi minimum 80 yapıp oynadım ve görebileceğim hasarın minimum unu gördüm. Dex parry ilişkisi WorldofUO ya özgü bir yenilik değil, ultimada fcr fc kavramı nasıl varsa dex parry ilişkiside var ve kabullenilmesi gereken bir düzenlemedir. Eğer ultima oynuyorsak bir takım stabil ayarları benimsememiz gerekmekte. Bir çok kişi hatırlar, 2005 yılından sonra getirilen 3 saniye içerisinde vurulan 1 den fazla ability nin 2 katı mana çekme özelliğinin getirildiğinde de büyük tepkiler isyanlar çıkmıştı. Fakat şimdi bundan bahsedilmiyor bile, çünkü bu ultimanın geliştirilmiş stabill ayarlarından birisi, parry dex ilişkisinin bundan hiçbir farkı yok.
Bu konuda anket lerle bir sonuca varabileceğinizi düşünmüyorum, bence topic açmaktan vazgeçip bunu bir an önce kabullenip dex lerinizi yükselişe alsanız istediğiniz sonucu alabilirsiniz.
Bu konuda anket lerle bir sonuca varabileceğinizi düşünmüyorum, bence topic açmaktan vazgeçip bunu bir an önce kabullenip dex lerinizi yükselişe alsanız istediğiniz sonucu alabilirsiniz.



1. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 36 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |