Hit chance sorunu Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Tabikide missleme şansın gene kalıyor. Fakat şöyle düşünmelisin. Hit 15 120 swarior skili sahibi birisi karşısında 0 defance ile duran birine hiç miss geçmez. Mesela bir archera miss geçmessin. Miss Geçmen için archerda parry+Anat veya eva+anat olması gerekir.
Mesela 120 anat +120evası +120 wresti olan bir mage (45 def)herhalde 120 sw + %45 hitle %30-40 civarı vurma şansın olur.Eğer silahın l.def var ise karşısındakinin defancını 0 lar miss geçmessin. Yani bu tip combinasyonları aslında yaz yaz bitmez.ŞAhsi görüşüm kesinlikle senin vurmayı denediğin karakterde ıska geçmeni sağlayabilecek skill + 130 civarlarında dex var.
Mesela 120 anat +120evası +120 wresti olan bir mage (45 def)herhalde 120 sw + %45 hitle %30-40 civarı vurma şansın olur.Eğer silahın l.def var ise karşısındakinin defancını 0 lar miss geçmessin. Yani bu tip combinasyonları aslında yaz yaz bitmez.ŞAhsi görüşüm kesinlikle senin vurmayı denediğin karakterde ıska geçmeni sağlayabilecek skill + 130 civarlarında dex var.

Acidmaster yazmış:
"Hit Chance Increase=Vurma şansını artırma" Yani %100 ıskalamadan vurmanı sağlamak diye bir şey söz konusu değil :)
Eğer olsaydı bir warrior kolay-kolay durdurulamazdı..
%40 Hit Chance Inc. doğal şansının üzerinde %40 lık bir ıskalatmama sağlar mesela..
%40 LMC ile 0 mana kullanarak büyü yapabiliyormuyuz ? Hit Chenc de öyle :)
Kolay Gelsin

Yalnış biliyorsun. 120 combat skill + 45 hitchance ile skillsiz bir çhara ıska geçmessin. Hatta şöyle diyeyim. 100 skilli 45 defli karakterlere dahi %70-80 şansla vurursun.
Verdiğin lmc örneği ile yakından uzaktan alakası dahi yok.Ve formüllerle çok ufak bir oynama dahi hit chance sistemini bozmaya yeter.
Verdiğin lmc örneği ile yakından uzaktan alakası dahi yok.Ve formüllerle çok ufak bir oynama dahi hit chance sistemini bozmaya yeter.


Bazı arkadaşlarımız işkembeden sallamış.Bu kadar bilgisiz yada yanlış bilgi sahibi olduklarını bilseydim buraya açmazdım konuyu direk yöneticiyle irtibata geçerdim.Üzerime vazife olsun bilmeyenler öğrensin bilenler bilgilerini tazelesin.
Şimdi ben size formulizasyonunu açıklayayım.
Hit change e etki eden 4 temel faktör vardır.(parry etme şansından bahsetmiyorum o başarılı bir vuruş hesaplamasından sonra o vuruşu parry ile bloke etme şansı ile hesaplanır)
1-Saldıranın kombat skili
2- Saldıranın hit chance increase oranı
3- Savunanın kombat skili
4-Savunanın defence chance increase oranı
Örnek : 120 fencing 45 hiti olan birisi 120 wrest ve 45 defans ı olan birine %50 oranında vurma şansına sahiptir.
100 fencing 0 hiti lan birisi 100 wrest(yada herhangi bir kombat skili) ve 0 defansı olan birine gene %50 vurma şansına sahiptir.
Yani benim 119.5 skile sahip archerım 12 hitle 0 kombat skiline sahip ve 12 defansı olan mage charıma (ki mageimde parry de yoktur) %100 şansla vurmalıdır.Ancak ıska geçiyor sistemde bir hata var sizde warriorlarınızda test edin sadece archer cahra özgü bir olaymı yoksa bütün kombat skillerinde bir problemmi var onu öğrenelim.
Ayrıca her ne sebeple olursa olsun mininum hit chance oranı %2 ile sabittir.
Orjinal formülümüz aşağıda
Hit Chance% = ( ( [Attacker's Combat Ability + 20] * [100% + Attacker's Hit Chance Increase] ) bölü
( [Defender's Combat Ability + 20] * [100% + Defender's Defense Chance Increase] * 2 ) ) * 100
Bu sayfadanda direk değerleri yazarak hesabınızı yapabilirsiniz.
http://uo.stratics.com/content/arms-armor/combat.php
DİPNOT: Parry şansı bu hesaplamadan sonraki çıkan hit chance oranı üzerinde parry şansının uygulanması ile hesaplanır.
Şimdi ben size formulizasyonunu açıklayayım.
Hit change e etki eden 4 temel faktör vardır.(parry etme şansından bahsetmiyorum o başarılı bir vuruş hesaplamasından sonra o vuruşu parry ile bloke etme şansı ile hesaplanır)
1-Saldıranın kombat skili
2- Saldıranın hit chance increase oranı
3- Savunanın kombat skili
4-Savunanın defence chance increase oranı
Örnek : 120 fencing 45 hiti olan birisi 120 wrest ve 45 defans ı olan birine %50 oranında vurma şansına sahiptir.
100 fencing 0 hiti lan birisi 100 wrest(yada herhangi bir kombat skili) ve 0 defansı olan birine gene %50 vurma şansına sahiptir.
Yani benim 119.5 skile sahip archerım 12 hitle 0 kombat skiline sahip ve 12 defansı olan mage charıma (ki mageimde parry de yoktur) %100 şansla vurmalıdır.Ancak ıska geçiyor sistemde bir hata var sizde warriorlarınızda test edin sadece archer cahra özgü bir olaymı yoksa bütün kombat skillerinde bir problemmi var onu öğrenelim.
Ayrıca her ne sebeple olursa olsun mininum hit chance oranı %2 ile sabittir.
Orjinal formülümüz aşağıda
Hit Chance% = ( ( [Attacker's Combat Ability + 20] * [100% + Attacker's Hit Chance Increase] ) bölü
( [Defender's Combat Ability + 20] * [100% + Defender's Defense Chance Increase] * 2 ) ) * 100
Bu sayfadanda direk değerleri yazarak hesabınızı yapabilirsiniz.
http://uo.stratics.com/content/arms-armor/combat.php
DİPNOT: Parry şansı bu hesaplamadan sonraki çıkan hit chance oranı üzerinde parry şansının uygulanması ile hesaplanır.






2. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 59 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |