Eski uo zevki için Britain.. Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, Sonraki |
Yazar
Mesaj
İlk malas şehirleri luna ve umbra avalonda britin istilası ile şehrin malasa taşınması ile başlamıştır herşey. Biz bu sunucuda neyi amaçlıyoruz eski güzel bir uo ortamını değilmi ? eskiyi yaşamak o zaman hep birlikte briti canlandırmak gerekli guard zone bir çözüm yöntemi değildir brit ultimanın 1998 den beri en gözde şehridir. Lunada toplanmasınn amacı moongateye yakın olması ve vendorların birbiriyle iç içe olması, güvenilir olmasıdır. Bu yüzden hep birlikte brit :D

Rheagel JeKell yazmış:
Lunada ne kasılır crafter kasılır... Aynı aland hem bs hem tailor hem chiva hem carpenter hem alchamy hem mage hemde stable var.... Sanirim lunada teachlenmeyen tek skill hide stelth music peacemaking gerisi alayı teachleniyor


dalaksiz yazmış:
brit banka dan asada koprunun hemen orda bilmem ne the thief vardi ben hiding stealh stealing ordan yeacleniyor die hatırlıyorum .....
İnanırmısın bunca uo serverinda hic lunada musician oldugunu gormedim her defasında britte bildigim mage hizasinda mezarliga gore olan bard dan teacletiyodum :D



Başta Harlequin'in fikrini destekleyen bir mesaj atmıştım fakat bazı arkadaşların benden sonra söyledikleri çok mantıklı geldi açıkcası.DF gibi bir etken var ilk olarak.Ayrıca Malas öyle çokta kötü bir yer değil yani.Britain'i severim, tamam ama Luna ve Umbra'nın değişik havasınıda arada bir almak gerek diye düşünüyorum.Sonuçta UO'nun pek çok kişinin yetersiz gördüğü bir oyunun yıllardır oynanmasının sebebi içerisindeki farklı renkler bana göre.Peki, şimdi ben burda Malas kapanmasın ama Britain'i unutalım mı diyorum ? Hayır, tabii ki öyle birşey yok ama oyuncuları zorla Brite yönlendiremeyiz sonuçta Malas craft karakterler için özellikle çok rahat bir alan.O zaman Britain'in tekrar aktif olması bizim üzerimize arkadaşlar.Ben zamanımı server açıldığında Britain şehrinde geçirmeyi düşünüyorum ve sizleride aynısını yapmaya davet ediyorum. 


Brith ve Malas'a o kadar cok odaklanmısızki (senelerin verdigi nostalji ile) sosariada sadece bu iki alan uzerinde yogunlasmıs herkes......
Evet brith kopru efsaneleri, Luna sehrinin metropol oldugu gunler guzeldi ama, ben artık bu kadar cok oyunculu bir serverda butun dunya uzerinde gezme zorunlulugum olsun istiyorum acıkcası.... UO brith ve malastan ibaret degil..
Brith populasyonu bence nostalji sevenlerin bi ihtimal sadece action icin dolduracagı bir sehir....Malas ise ticaret, para kasma ve eger acık olursa action olcagından gene herkesin dolduracagı bir yer......
bence herseyi aynı yerde yapabildigimiz icin oyun bizi buralara yonlendiriyor.....
Halbuki;
1)Malas sadece NPC lerden para kasmak icin olsa(ev kurulamasa, dolayısıyla vendor acamasak) ve safezone olsa da action önü kesilse....
2)Brith binaların icine orjinalinde olmasa bile teach yapılabilcek NPC'ler yakınlastırılsa
YADA:bu iki sehirde birbirinde olmayan NPC'ler olsa teach icin........
cooook degerli olan Malasın degeri bir nebze dusurulmus, Malas karsısında degerini fazlasıyla kaybetmis Brith bu sekilde biraz daha degerlense ne olur!!!???:
Tahminimce malas para kaznmanın kolay yolu oldugu icin baslarda populasyonu yuksek olucaktır fakat yeterince para kazanılıp ev kurulmak istendiginde malasa ev kurulamadıgı icin insanlar ya Brith etrafına yayılmaya baslicaklardır ki kucuk bi ihtimal bu bence!!!! ya da guildler kendi koylerini kurmaya baslicaklardır...farklı guildler farklı yerleri tercih edeceklerdir ve farklı koyler ortaya cıkacaktır.....bu da kesfetmek ve yeni heyecanlar tatmak icin yeni bir fırsat olacaktır.....yeni koyler, aynı zamanda evlerinin onune vendor koyacakları icin pazar alanları haline geleceklerdir ve sz veya gz olmadıklarından dolayı ticaret birazda heyecanlı hale gelecektir....zaten arti dusurmenin ve bodcu kasamamanın sebebiyle, zamanında elimizin tersiyle itip yuzune bile bakmadıgımız itemler degerlenmeye baslicagından dolayı pazarda satılabilcek daha fazla sey bulunabilcektir.... en iyi köy; aynı zamanda en iyi pazar alanı olacaktır....(şimdi aklıma geldi: o köye ev kuran ama guildle alakası olmayan insanlarda olucaktır ve guilde kira yani vergi odemek zorunda bırakılabilirler mesela!!!!)
guildler birbirleriyle artık sadece savas alanında degil, baska alanlardada yarısmak zorunda kalacaklardır....bu da cekisme yaratacagından etkilesim ve ticaret surekli canlı kalmak zorunda olucak....
PK guildleri bundan dogal olarak yararlanamicaklar fakat PK dedigin zaten capulcu ve baskasının sırtından kazananlara verilen bi isim degil midir ;)... köy baskınları cok hos olurdu bence
Köyler sz veya gz olmayabilirler ama sanırım gucu dusuk olan NPC guardlar adminlerden yuksek fiyatlarla satınalınabilirler, toplanan vergiler, o köyün ahalisi icin buralara yatırılır....vs...
tabi iş buralara gelene kadar tahmin ediyorum en az 2-3 ay gececektir ve bu iş icin gerekli alt yapının hazırlanmasına fazlasıyla yetecek zaman olacaktır.....
Daha fazla uzatmiim... konuyu herkes anlamıstır heralde....
Evet brith kopru efsaneleri, Luna sehrinin metropol oldugu gunler guzeldi ama, ben artık bu kadar cok oyunculu bir serverda butun dunya uzerinde gezme zorunlulugum olsun istiyorum acıkcası.... UO brith ve malastan ibaret degil..
Brith populasyonu bence nostalji sevenlerin bi ihtimal sadece action icin dolduracagı bir sehir....Malas ise ticaret, para kasma ve eger acık olursa action olcagından gene herkesin dolduracagı bir yer......
bence herseyi aynı yerde yapabildigimiz icin oyun bizi buralara yonlendiriyor.....
Halbuki;
1)Malas sadece NPC lerden para kasmak icin olsa(ev kurulamasa, dolayısıyla vendor acamasak) ve safezone olsa da action önü kesilse....
2)Brith binaların icine orjinalinde olmasa bile teach yapılabilcek NPC'ler yakınlastırılsa
YADA:bu iki sehirde birbirinde olmayan NPC'ler olsa teach icin........
cooook degerli olan Malasın degeri bir nebze dusurulmus, Malas karsısında degerini fazlasıyla kaybetmis Brith bu sekilde biraz daha degerlense ne olur!!!???:
Tahminimce malas para kaznmanın kolay yolu oldugu icin baslarda populasyonu yuksek olucaktır fakat yeterince para kazanılıp ev kurulmak istendiginde malasa ev kurulamadıgı icin insanlar ya Brith etrafına yayılmaya baslicaklardır ki kucuk bi ihtimal bu bence!!!! ya da guildler kendi koylerini kurmaya baslicaklardır...farklı guildler farklı yerleri tercih edeceklerdir ve farklı koyler ortaya cıkacaktır.....bu da kesfetmek ve yeni heyecanlar tatmak icin yeni bir fırsat olacaktır.....yeni koyler, aynı zamanda evlerinin onune vendor koyacakları icin pazar alanları haline geleceklerdir ve sz veya gz olmadıklarından dolayı ticaret birazda heyecanlı hale gelecektir....zaten arti dusurmenin ve bodcu kasamamanın sebebiyle, zamanında elimizin tersiyle itip yuzune bile bakmadıgımız itemler degerlenmeye baslicagından dolayı pazarda satılabilcek daha fazla sey bulunabilcektir.... en iyi köy; aynı zamanda en iyi pazar alanı olacaktır....(şimdi aklıma geldi: o köye ev kuran ama guildle alakası olmayan insanlarda olucaktır ve guilde kira yani vergi odemek zorunda bırakılabilirler mesela!!!!)
guildler birbirleriyle artık sadece savas alanında degil, baska alanlardada yarısmak zorunda kalacaklardır....bu da cekisme yaratacagından etkilesim ve ticaret surekli canlı kalmak zorunda olucak....
PK guildleri bundan dogal olarak yararlanamicaklar fakat PK dedigin zaten capulcu ve baskasının sırtından kazananlara verilen bi isim degil midir ;)... köy baskınları cok hos olurdu bence

Köyler sz veya gz olmayabilirler ama sanırım gucu dusuk olan NPC guardlar adminlerden yuksek fiyatlarla satınalınabilirler, toplanan vergiler, o köyün ahalisi icin buralara yatırılır....vs...
tabi iş buralara gelene kadar tahmin ediyorum en az 2-3 ay gececektir ve bu iş icin gerekli alt yapının hazırlanmasına fazlasıyla yetecek zaman olacaktır.....
Daha fazla uzatmiim... konuyu herkes anlamıstır heralde....




5. sayfa (Toplam 6 sayfa) [ 57 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |