Doom Gauntlet Loot Sistemi Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Gerçek şans?
Bu zamana kadar dfde item düşürebilmek için verilen hasarın lucktan daha önemli olduğu söylendi. Buna uyarak da karakter kastık, ww+drake+aşağıda özellikleri yazacağım archer ile damage veriyorum.
archery 110, tactics 103, ss 25, hci 19, dmg inc %42, lmc 40, mana reg 4, luck 112 (önemsiz diye biliyorum çünkü 3-4 gün önce base luckı 90 olan çok fazla item düşürmüştüm)
Büyü rotasyonunu da düzgün yapan, mana leechli bir silah kullanan böyle bir templatein normal tamerlara kıyasla nasıl bir damage verdiğini tahmin edebiliyorsunuzdur.
3-4 gün öncesine kadar yine ortalama bir şekilde item çıkartırken, şu son 3-4 gündür bir dengesizlik ile karşılaşıyorum.
Örnekleyelim:
Dark fatherdan 3 item düşürebiliyorum şu anda. Çıkan itemlara örnek veriyorum:
gorget: props yok, resistler: 2/4/3/3/11
scimitar: phys resist 13, lower req: %60
Bunlar daha uzayıp gidiyor.
Minionlardan da 2 tane item çıkartabiliyorum şu anda, düşen itemları yazıyorum:
Metal kite shield: fc 1
Halberd: Use best weapon skill
Female plate: Night Sight, resistler: 5/3/2/3/2
Studded Sleeves: Mana reg 1, resistler: 2/4/3/3/4
Bunlar sadece buraya yazabilmek için çantama aldığım eşyalar, çok daha fazlası da var elbette.
Şimdi sorum şu: Bir değişiklik yapıldı ve bu bize bildirilmedi mi?
Değişiklik yapılmadıysa neyi yanlış yapıyoruz?
Ayrıca dfdeki damage/luck oranlarının neye bağlı olduğunu, nasıl işlediği de bu zamana kadar paylaşılmadı benim gördüğüm kadarıyla. Sağdan soldan duyduğumuz bilgilerle kör topal ilerliyoruz şu anda ve ben artık açık bir şekilde rahatsızım bu durumdan.
Bu zamana kadar dfde item düşürebilmek için verilen hasarın lucktan daha önemli olduğu söylendi. Buna uyarak da karakter kastık, ww+drake+aşağıda özellikleri yazacağım archer ile damage veriyorum.
archery 110, tactics 103, ss 25, hci 19, dmg inc %42, lmc 40, mana reg 4, luck 112 (önemsiz diye biliyorum çünkü 3-4 gün önce base luckı 90 olan çok fazla item düşürmüştüm)
Büyü rotasyonunu da düzgün yapan, mana leechli bir silah kullanan böyle bir templatein normal tamerlara kıyasla nasıl bir damage verdiğini tahmin edebiliyorsunuzdur.
3-4 gün öncesine kadar yine ortalama bir şekilde item çıkartırken, şu son 3-4 gündür bir dengesizlik ile karşılaşıyorum.
Örnekleyelim:
Dark fatherdan 3 item düşürebiliyorum şu anda. Çıkan itemlara örnek veriyorum:
gorget: props yok, resistler: 2/4/3/3/11
scimitar: phys resist 13, lower req: %60
Bunlar daha uzayıp gidiyor.
Minionlardan da 2 tane item çıkartabiliyorum şu anda, düşen itemları yazıyorum:
Metal kite shield: fc 1
Halberd: Use best weapon skill
Female plate: Night Sight, resistler: 5/3/2/3/2
Studded Sleeves: Mana reg 1, resistler: 2/4/3/3/4
Bunlar sadece buraya yazabilmek için çantama aldığım eşyalar, çok daha fazlası da var elbette.
Şimdi sorum şu: Bir değişiklik yapıldı ve bu bize bildirilmedi mi?
Değişiklik yapılmadıysa neyi yanlış yapıyoruz?
Ayrıca dfdeki damage/luck oranlarının neye bağlı olduğunu, nasıl işlediği de bu zamana kadar paylaşılmadı benim gördüğüm kadarıyla. Sağdan soldan duyduğumuz bilgilerle kör topal ilerliyoruz şu anda ve ben artık açık bir şekilde rahatsızım bu durumdan.
Hayır yani karakterin şeklini şemalini düzelttikçe düşürdüğüm itemların kalitesinin ölçülebilir bir şekilde azalması beni rahatsız ediyor. Ortalama günde 2 saat falan oynuyorum oyun, 1000 luck ile oynarken düşürdüğüm item kalitesi ile şu anda 1115 ile düşürdüğüm item kalitesi arasında da gözle görülür bir fark var.
Bu zamana kadar böyle bir şeyle karşılaşmadığım için olayı sadece gerçek şansa bağlamak istemiyorum açık konuşayım.
Bu zamana kadar böyle bir şeyle karşılaşmadığım için olayı sadece gerçek şansa bağlamak istemiyorum açık konuşayım.
dün gece büyük bir hevesle farmlayacam diye pcye oturdum. dfde 1 tur gezdim. bırak cantaya bir item koymayı, sunun susu olsa 10k ederdi diyebileceğim bile bir item cıkmadı. keyfim kactı yattım uyudum... 1hafta oncesnde saatlerce farmlardım cunku loottan zevk alırdım.
4 gün önce farkettiğimde bir konu açtım ama kimse ilgi göstermediği için bir problem yok zannettim. Fakat gerçekdende o şekilde bir ayar dengesizliği mevcut. Ben şunu diyorumki bu serverda luck sistemi işlemiyor =) Luck sadece artifacty düşürme şansını yğkseltiyor.
0 luck çıkan item. fcr 3 fc 1 lrc 20 dmg 22 luck 90 ring. Sizce bunun propsları dmg hit dex str def olsaydı max olarak. 0 luck bir adam için ne kadar mantıklı? Sorunda burdan kaynaklanıyor. Ben uraşıyorum 1100 luck fln yapım diye item düşmezken 0 lucka çıkan iteme gel =) Böyle bir muhabbet yok arkadaşlar ilk defa bu serverda gördüm ben.
Servera ilk başladıgım gün üstümde spined set çok iyi hatırlıyorum ilk kestiğim blooddan luck 86 gorget çıkmıştı. Bumudur sizce luckın işlevi. Spined set ya toplasan 300 luck bile yok
0 luck çıkan item. fcr 3 fc 1 lrc 20 dmg 22 luck 90 ring. Sizce bunun propsları dmg hit dex str def olsaydı max olarak. 0 luck bir adam için ne kadar mantıklı? Sorunda burdan kaynaklanıyor. Ben uraşıyorum 1100 luck fln yapım diye item düşmezken 0 lucka çıkan iteme gel =) Böyle bir muhabbet yok arkadaşlar ilk defa bu serverda gördüm ben.
Servera ilk başladıgım gün üstümde spined set çok iyi hatırlıyorum ilk kestiğim blooddan luck 86 gorget çıkmıştı. Bumudur sizce luckın işlevi. Spined set ya toplasan 300 luck bile yok
1. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 38 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |