DF'de Bard-tamerler İcin Öneri Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Şu anki DF sistemi bildiğimiz gibi damage ve luck üzerine. Luck'ı pek hesaba katmıyorum zira oraya gelen hemen herkeste gayet yüksek luck değerleri var. Yanlız şunu unutuyoruz; DF kesilirken bütün olay damage üzerinden dönmüyor, örneğin çıkan rottenlar vs. bildiğim kadarıyla hiç puan kazandırmıyor ama birinin bunları da kesmesi lazım. Sırf bu sebepten kimse rottenlara ellemiyor, df'ye abanıyor, sonra ölenler vs. Ayrıca DF discordlanamadığı için bard-tamer'ların puan şansı çok az. Bu sistemi dengeleyecek birkaç önerim var. (not: burda ortaya fikirleri koyup en adaletli sistemi düşünmeye çalışıyoruz. eğer birşeyi yanlış biliyorsam düzeltirseniz sevinirim, hem öğrenmiş olurum.)
=> Çıkan yaratıkları DF'ye provoke etmek çok mantıklı, ancak şu anda bunun puan olarak bildiğim kadarıyla hiçbir getirisi yok. Provoke edilmiş yaratıkların vurduğu damage player'ın damage'i sayılmıyor, Yoksa sayılıyor mu?
eğer öyle değilse provoke edilmiş yaratıkların damage'inin %50 gibi bir kısmı (oran bir şekilde dengeli bir değerde yapılabilir) da player'ın damage'i gibi sayılırsa bard'lar da iş yapmış olur. Eğer bu damage'in hesaplanması zorsa, provoke edilen yaratık başına extra puan payı gelmesi de düşünülebilir.
=> Aynı şekilde DF'nin discord edilememesi de büyük bir kısıtlama. (en azından ben edemedim) Sanırsam normal AoS sisteminde barding difficulty'si 160 olan DF'yi discord etsek bile discordun etkisi yarı yarıya azalıyordu (%14 düşürüyordu) fakat df için %14 bile güzel bir oran. DF'nin discorda açılması ve discord edenin puandan pay alabilmesi güzel olurdu.
=> Elbette ki bu yukarıda saydıklarım öyle tıkır tıkır olmayacak, 160 bard zorluğu olan DF'ye provoke ve discord kullanmak music ve provoke/disco'nun 120 olması + oldukça fazla deneme gerektirecektir. Ama en azından bu iki öneri, iş bölümünün arttırılması ve warrior-tamer'larla aralarında olan puan uçurumunun azaltılması için faydalı olabilir. Yanlış anlamayın, bard ile warrior aynı puanı alsın demiyorum. Warriorlar çok daha fazla emek sarfediyorlar bunun farkındayım, ama bardları da DF'de kullanışlı hale getirmek ve aradaki puan farkını bir miktar azaltarak onların da DF'ye katılmasını sağlamak ortaya çok daha eğlenceli, monotonluktan uzak bir oyun çıkarabilir bence.
İleride belki diğer sınıflar için de bazı çözümler üretilebilir. Muhim olan DF=warrior/tamer sıradanlığının kırılması ve sistemin daha adil ve eğlenceli hale getirilmesi.
Herkese iyi oyunlar.
=> Çıkan yaratıkları DF'ye provoke etmek çok mantıklı, ancak şu anda bunun puan olarak bildiğim kadarıyla hiçbir getirisi yok. Provoke edilmiş yaratıkların vurduğu damage player'ın damage'i sayılmıyor, Yoksa sayılıyor mu?

=> Aynı şekilde DF'nin discord edilememesi de büyük bir kısıtlama. (en azından ben edemedim) Sanırsam normal AoS sisteminde barding difficulty'si 160 olan DF'yi discord etsek bile discordun etkisi yarı yarıya azalıyordu (%14 düşürüyordu) fakat df için %14 bile güzel bir oran. DF'nin discorda açılması ve discord edenin puandan pay alabilmesi güzel olurdu.
=> Elbette ki bu yukarıda saydıklarım öyle tıkır tıkır olmayacak, 160 bard zorluğu olan DF'ye provoke ve discord kullanmak music ve provoke/disco'nun 120 olması + oldukça fazla deneme gerektirecektir. Ama en azından bu iki öneri, iş bölümünün arttırılması ve warrior-tamer'larla aralarında olan puan uçurumunun azaltılması için faydalı olabilir. Yanlış anlamayın, bard ile warrior aynı puanı alsın demiyorum. Warriorlar çok daha fazla emek sarfediyorlar bunun farkındayım, ama bardları da DF'de kullanışlı hale getirmek ve aradaki puan farkını bir miktar azaltarak onların da DF'ye katılmasını sağlamak ortaya çok daha eğlenceli, monotonluktan uzak bir oyun çıkarabilir bence.
İleride belki diğer sınıflar için de bazı çözümler üretilebilir. Muhim olan DF=warrior/tamer sıradanlığının kırılması ve sistemin daha adil ve eğlenceli hale getirilmesi.
Herkese iyi oyunlar.


öneri güzel fakat bu seferde df mob cıkarmak icin ugrasma durumu olabilir buda katliam a yol acabilir.
bence en temiz ve garanti çözüm 2 ci bir doom, sadece pure tamerlerin girebilecegi rahat rahat kasarlar boylece 2 tarafında istediği olur ve sorun kalmaz diye düsünüyorum.
bence en temiz ve garanti çözüm 2 ci bir doom, sadece pure tamerlerin girebilecegi rahat rahat kasarlar boylece 2 tarafında istediği olur ve sorun kalmaz diye düsünüyorum.



kadirbaba yazmış:
bırakta onu kasanlar karar versin isteyen pure tamer olarak kasar isteyen warrior+tamer olarak misal ben warrior tamer olarak kasmak istiyorum hem daha hızlı kasıyorum hemde afk olup bandage macrosnu calıstırıp uyuklamak istemiyorum. sen bunu istiyor olabilirsin herkesin kendince düşüncesi vardır onemli olan 2 taraf arasında sorun cıkmaycak çözümü bulmak anlatabildimmi ?



achilius yazmış:
Mob cıkarmak ve onları provoke etmek bir anlam ifade etmiyor. Sonuçta alınacak max puan belli, provoke sadece bu puandan alacağın payı arttıracak.
Örneğin A oyuncusu 1 yaratığı provoke etti, B oyuncusu ise 5 yaratığı provoke etti. İkisi de eşit sayıda damage yaptı ve luckları aynı. Yaratıktan alınacak max puan ise 100. Bu duruma göre provoke'lar sayılmadan A>50, B>50 puan alıyor. Provoke'lar hesaba katılınca ise atıyorum A>46, B>54 gibi bir puan dağılımı olacak. Toplam puan zaten hep sabit. Eğer A 2, B 10 yaratığı provoke etseydi, puan dağılımı yine aynı olacaktı.


1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 14 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |