BS lere Yapılan İnanılmaz Haksızlık! Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13, Sonraki |
Yazar
Mesaj
İyi akşamlar arkadaşlar. Hiç oyalanmadan direk konuya giriş yapacağım. Konumuz inanılmaz derecede haksız ve orijinali bozulmuş olan bs runic bonus ayarların ne hikmetse serverımıza uygulanması.
Herkesin bildiği gibi bs kasmak tailor kasmaktan kat ve kat daha zordur. Ayrıca tailor da sadece spined, horned ve barbed deri çeşitleri bulunurken bu sayı bs de tam 8 ore çeşididir. Yani neredeyse 3 kat daha zor bod yapma. Bunun üstüne BS si olan oyuncular sadece silah ve kalkanla ilgilenebilirken tailor u olan arkadaşlar komple set yapar ve karakterinizin güzel görünmesini sağlar. Kısaca tailor çok daha geniş bir iş alanı.
Şimdi gelelim benim bunları neden anlattığıma. Kısaca sayın Venüs BS leri tamamen bitirerek hayatımda gördüğüm en saçma runic intensity değerlerini oyuna eklemiş. Orijinalini bozarak zaten tek işi silah yapmak olan BS lerin runic hammerlardan güzel item düşmelerini neredeyse yarıya düşürmüş. Fakat ne hikmetse her gün barbedların çıktığı tailor ise aynı kalmış.
Ayıptır günahtır bu kadar emek verilerek çıkarılan o hammerları siz hangi hakla düşürürsünüz? Günlerdir kastığımız emekleri DF den ve hatta blooddan düşen tek bir itemla nasıl aynı kefeye koyarsınız?
Herşeyi geçtim çıkması aylar alan valorite runic hammerla birinci haftada çıkan barbed kit i siz nasıl aynı seviye yaparsınız? Hiç mi oturup düşünmediniz? Nasıl bir mantık anlayışıdır bu? İnsan gider en azından ore sayısına bakar. Buna da bakmadınız diyelim bs ile tailorun kasılma süresine bakar. Size gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum.
Bana inanmıyormusunuz? Ya da kanıt mı istiyorsunuz. Buyrun bu da orijinal değerlerle Venüs ün yaptığı değerler:
http://uo.stratics.com/php-bin/show_content.php?content=30375
http://www.worldofuo.com/runic-sewing-kit-ve-hammer-degerleri.html
Copper runic hammerla barbed runic hammer ın aynı olması gerekirken valorite runic hammerla barbed runic hammer ın aynı seviyede olması gerçekten beni tarif edemeyeceğim duygulara sokuyor.
Acilen bu durumun eski haline getirilmesini talep ediyorum.
Herkesin bildiği gibi bs kasmak tailor kasmaktan kat ve kat daha zordur. Ayrıca tailor da sadece spined, horned ve barbed deri çeşitleri bulunurken bu sayı bs de tam 8 ore çeşididir. Yani neredeyse 3 kat daha zor bod yapma. Bunun üstüne BS si olan oyuncular sadece silah ve kalkanla ilgilenebilirken tailor u olan arkadaşlar komple set yapar ve karakterinizin güzel görünmesini sağlar. Kısaca tailor çok daha geniş bir iş alanı.
Şimdi gelelim benim bunları neden anlattığıma. Kısaca sayın Venüs BS leri tamamen bitirerek hayatımda gördüğüm en saçma runic intensity değerlerini oyuna eklemiş. Orijinalini bozarak zaten tek işi silah yapmak olan BS lerin runic hammerlardan güzel item düşmelerini neredeyse yarıya düşürmüş. Fakat ne hikmetse her gün barbedların çıktığı tailor ise aynı kalmış.
Ayıptır günahtır bu kadar emek verilerek çıkarılan o hammerları siz hangi hakla düşürürsünüz? Günlerdir kastığımız emekleri DF den ve hatta blooddan düşen tek bir itemla nasıl aynı kefeye koyarsınız?
Herşeyi geçtim çıkması aylar alan valorite runic hammerla birinci haftada çıkan barbed kit i siz nasıl aynı seviye yaparsınız? Hiç mi oturup düşünmediniz? Nasıl bir mantık anlayışıdır bu? İnsan gider en azından ore sayısına bakar. Buna da bakmadınız diyelim bs ile tailorun kasılma süresine bakar. Size gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum.
Bana inanmıyormusunuz? Ya da kanıt mı istiyorsunuz. Buyrun bu da orijinal değerlerle Venüs ün yaptığı değerler:
http://uo.stratics.com/php-bin/show_content.php?content=30375
http://www.worldofuo.com/runic-sewing-kit-ve-hammer-degerleri.html
Copper runic hammerla barbed runic hammer ın aynı olması gerekirken valorite runic hammerla barbed runic hammer ın aynı seviyede olması gerçekten beni tarif edemeyeceğim duygulara sokuyor.
Acilen bu durumun eski haline getirilmesini talep ediyorum.
@moonguard
Copper runic hammerla barbed runic hammer ın aynı olması gerekirken valorite runic hammerla barbed runic hammer ın aynı seviyede olması gerçekten beni tarif edemeyeceğim duygulara sokuyor.
aynı şekilde be dostum :( evet Venüsten düzeltmesini talep ediyorum.Şimdi elalem diycek , bs kolay bu yüzden barbedle valoriteyi aynı değer tut! Bsyi bırak kazma macrosuna o kazsın sen keyfine bak, hiçde öyle göründüüğü gibi değil. ki bs kolay diyenlere tek cevabım var; sadece bir miner car acıp minerini 100lesinler ve magesinide 100lesinler bakalım günde kac k ingot kasabilcekler
Copper runic hammerla barbed runic hammer ın aynı olması gerekirken valorite runic hammerla barbed runic hammer ın aynı seviyede olması gerçekten beni tarif edemeyeceğim duygulara sokuyor.
aynı şekilde be dostum :( evet Venüsten düzeltmesini talep ediyorum.Şimdi elalem diycek , bs kolay bu yüzden barbedle valoriteyi aynı değer tut! Bsyi bırak kazma macrosuna o kazsın sen keyfine bak, hiçde öyle göründüüğü gibi değil. ki bs kolay diyenlere tek cevabım var; sadece bir miner car acıp minerini 100lesinler ve magesinide 100lesinler bakalım günde kac k ingot kasabilcekler
http://www.uo.com/ageofshadows/feature_magicitem_runic.html
değerler doğru bir sorun yok aos oynuyoruz sonuçta ama dengesizlik yaratan vendorlarda deri-cloth satılırken ingot satılmamasıdır.
senin yolladığın linkde SE sonrası tüm max intensityler tai-bsde %100e çekilmiştir.
değerler doğru bir sorun yok aos oynuyoruz sonuçta ama dengesizlik yaratan vendorlarda deri-cloth satılırken ingot satılmamasıdır.
senin yolladığın linkde SE sonrası tüm max intensityler tai-bsde %100e çekilmiştir.
@Moonguard, Okuyom Ben Yaa'nın dediği gibi bir Age of Shadows sunucusunda AOS Intensity değerleri geçerli olmalıdır. ML değiliz. Stratics ML değerlerini gösteriyor.
Buradaki tabloda Barbed ile oynandı doğrudur:
http://www.uo.com/ageofshadows/feature_magicitem_runic.html
Normalde %40 - %100 iken, Barbed zor çıkıyor değerli olsun diye %50 - %100 yaptım. Tek fark da odur zaten.
Buradaki tabloda Barbed ile oynandı doğrudur:
http://www.uo.com/ageofshadows/feature_magicitem_runic.html
Normalde %40 - %100 iken, Barbed zor çıkıyor değerli olsun diye %50 - %100 yaptım. Tek fark da odur zaten.
straticste yazılan herşeye inanıp SAÇMALIK LÖLÖLÖ diye başlık açmayın plz. bazıları 2002de bazıları 2009 da güncellenmiş yazılar var orada. Aos ayarlarında orijinal olan budur.
AMA BİZ VENUS UO OYNUYORUZ. AOS TA DE?İL 1.0 DA DE?İL 2.0 DA diyenlere ise burdan uçmak istiyorum.
AMA BİZ VENUS UO OYNUYORUZ. AOS TA DE?İL 1.0 DA DE?İL 2.0 DA diyenlere ise burdan uçmak istiyorum.
Buradan Venus'e sormak istediğim serverımızda Minor, Doom artifactları en basitinden ev fiyatları, skill gain değerleri AOS değerleriyle birebir örtüşüyor mu da bi tek runic hammerlar için bu değerleri kordunuz. Acaba AOS ta BOD düşürme şanslarıyla da böyle oynanmışmıydı? Şaka gibi golden runicle silah basıyorsunuz en iyisi bile ortalama blood lootu gibi kaldıki nerde blood lootu nerde golden runic çıkarmak? Serverdaki dengeyi zaten bazmuşsunuz ya tam anlamıyla AOS yapın, yapın ki bu değerler aha böyle diyin ya da bu durumu düzeltin. Attığım page'de ilettiğim gibi "çıkmayan ütopik bir valorite hammer" ile bile bişey çıkaramazsınız. ki 25 bodcum ki bunların 5 tanesi 100den fazla skille sahipler daha valorite yüzü göremedik. bırak 6 platemail parçası ve largeını.
1. sayfa (Toplam 13 sayfa) [ 129 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |