Attan alma ardından poi vurma meselesi.. Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, Sonraki |
Yazar
Mesaj
120 eva 120 rs yi tutmazki gayet doğaldır, çünkü senin büyülerin kadar karşındakininde büyüye karşı direnci var
boşa kastın diyen oldumu hayır !!!
bu oyun sadece anex atıp beklemekle olmuyor, eva senin büyülerine damage veriyor
eva yaptıgın lanetin etkisini artırıyor !
120 rs de aynı şekilde büyüye karşı direnç sağlaması gereken bir skill
ama 40 necro ile atılan bir büyünün, hiç bir dayanagı olmadan 120 rs yi 4 saniye resistsiz bırakması ne kadar doğru ?
--bir arkadaşında dediği gbi tp önceden yapan kişinin eva skiline göre damage veriyordu
ilerleyen zamanlarda değişen patchler ilebir çok değişikliğe gidildi
eğer kasılmamış bir skil efsane derecesinde direnç sağlamış birini etkiliyorsa burda da bir sorun vardır
pvp turnuvalarında lesser poison sürebiliyormusun ? tabiki hayır
yani 50 poison ksıpta bırakamıyorsun [manuel turnuvalarda]
ama bir başkası 40 necro ile yani kasılmamış bir skil ile en üst düzey yeteneği boşa çıkartıyor
evil omen-peşine mana drain. bumu yani arenanın adaleti
o zaman bende 30 poison ile lesser sürer arenada cure bitsin diye beklerim
neden direk deadly potion veriliyorki ?
arkadaşım nasılki blood oath resisting spell ile alakalı ise evil omenda büyü olduguna göre bu katagoride olmalı, nasılki sprite speak olmayan necronun blood oath ı 1 saniye sürüyorsa
evil omen da sprite speak gerektirmeli
buna mantıgın olur diyorda 120 rs nin büyüye direnç göstermesine nasıl hayır der anlamıyorum :) sanırım keser hep kendine yontuyor
NOT: 120 evayı boşuna kasmadın, büyüye karşı direnci olmayan hatta senden 1 skili düşük olan birini bile anexle istediğin kadar oyalabilir, yada kaçabilirsin yada attan alması için arkadaşlarını beklersin. hepsinden öte 70 fire resiste 30 vasort atabilirsin
boşa kastın diyen oldumu hayır !!!
bu oyun sadece anex atıp beklemekle olmuyor, eva senin büyülerine damage veriyor
eva yaptıgın lanetin etkisini artırıyor !
120 rs de aynı şekilde büyüye karşı direnç sağlaması gereken bir skill
ama 40 necro ile atılan bir büyünün, hiç bir dayanagı olmadan 120 rs yi 4 saniye resistsiz bırakması ne kadar doğru ?
--bir arkadaşında dediği gbi tp önceden yapan kişinin eva skiline göre damage veriyordu
ilerleyen zamanlarda değişen patchler ilebir çok değişikliğe gidildi
eğer kasılmamış bir skil efsane derecesinde direnç sağlamış birini etkiliyorsa burda da bir sorun vardır
pvp turnuvalarında lesser poison sürebiliyormusun ? tabiki hayır
yani 50 poison ksıpta bırakamıyorsun [manuel turnuvalarda]
ama bir başkası 40 necro ile yani kasılmamış bir skil ile en üst düzey yeteneği boşa çıkartıyor
evil omen-peşine mana drain. bumu yani arenanın adaleti
o zaman bende 30 poison ile lesser sürer arenada cure bitsin diye beklerim
neden direk deadly potion veriliyorki ?
arkadaşım nasılki blood oath resisting spell ile alakalı ise evil omenda büyü olduguna göre bu katagoride olmalı, nasılki sprite speak olmayan necronun blood oath ı 1 saniye sürüyorsa
evil omen da sprite speak gerektirmeli
buna mantıgın olur diyorda 120 rs nin büyüye direnç göstermesine nasıl hayır der anlamıyorum :) sanırım keser hep kendine yontuyor
NOT: 120 evayı boşuna kasmadın, büyüye karşı direnci olmayan hatta senden 1 skili düşük olan birini bile anexle istediğin kadar oyalabilir, yada kaçabilirsin yada attan alması için arkadaşlarını beklersin. hepsinden öte 70 fire resiste 30 vasort atabilirsin

Yapılan patchler genel olarak oyunun dengesini bozan durumlara göre yapılıyor.Mageler daha avantajlı olsun diye yaptıklarını düşünmüyosunuzdur umarım.
Her büyünün kendine has özellikleri var.Bu oyunun kompleksliği bu gibi durumlar sayesinde oluşuyor.Tüm büyülerin etkileme biçimi aynı şekilde olacak diye birşey yok.Chivalary büyülerini kullanmak için skilliniz 120 bile olsa karmayla bağlantılı mesela.Mage için böyle bir durum söz konusu değil vs vs.Her skill ve her büyü kendi içerisinde farklı avantajlar taşır.
PVP avantajı farklı,action avantajı farklı,yaptığınız templatelere göre değişir.
Herşey durumuna göre avantaj ve dezavantaj yaratır.Kaçırdığınız ince nokta bence bu.
// Ayrıca sanmayın ki bu durumdan ben avantaj sağlıyorum.TP az damage verse bende memnun kalırım çünkü aynı sorunlarla herkes gibi,siz gibi, bende karşılaşıyorum.Evil anex yediğimde tp patlatmaktan başka şansım yok.Ama bu durum dengelerin oluşması için uygun.
Her büyünün kendine has özellikleri var.Bu oyunun kompleksliği bu gibi durumlar sayesinde oluşuyor.Tüm büyülerin etkileme biçimi aynı şekilde olacak diye birşey yok.Chivalary büyülerini kullanmak için skilliniz 120 bile olsa karmayla bağlantılı mesela.Mage için böyle bir durum söz konusu değil vs vs.Her skill ve her büyü kendi içerisinde farklı avantajlar taşır.
PVP avantajı farklı,action avantajı farklı,yaptığınız templatelere göre değişir.
Herşey durumuna göre avantaj ve dezavantaj yaratır.Kaçırdığınız ince nokta bence bu.
// Ayrıca sanmayın ki bu durumdan ben avantaj sağlıyorum.TP az damage verse bende memnun kalırım çünkü aynı sorunlarla herkes gibi,siz gibi, bende karşılaşıyorum.Evil anex yediğimde tp patlatmaktan başka şansım yok.Ama bu durum dengelerin oluşması için uygun.

100 evalı bir adamın 40 necro ile evil anex çapraza al poi field çek vortexle
bu mu denge dediğiniz ?
ruen tp 1 patlasın demiyorum ama eğerki gelen yenilikler tamamen gelmiyorsa
bu dengeyi adaleti getirmez
bizim serverımızda işimize gelene, xx.xx patchinde böyle
yok wou x te böyle gibi durumlar söz konusu
yenilikler ultimada hiç bir zaman tek taraflı olmamıştır
ama bizim serverımıza bi düzenleme yapılırken tamamen tek taraflı oluyor
chivalry için söylediğim birşey yok, ama arenada yada dışarda evil atıp mana drain atmaları bana hiç spesifik gelmiyor, heleki hiç taviz verilmeden bu kadar oyun dengesine etki etmesi normal değil, seninde söylediğin gibi herşey oyun dengesi içinse 120 rs ile 40 necro aynı kefede olmamalı
bu mu denge dediğiniz ?
ruen tp 1 patlasın demiyorum ama eğerki gelen yenilikler tamamen gelmiyorsa
bu dengeyi adaleti getirmez
bizim serverımızda işimize gelene, xx.xx patchinde böyle
yok wou x te böyle gibi durumlar söz konusu
yenilikler ultimada hiç bir zaman tek taraflı olmamıştır
ama bizim serverımıza bi düzenleme yapılırken tamamen tek taraflı oluyor
chivalry için söylediğim birşey yok, ama arenada yada dışarda evil atıp mana drain atmaları bana hiç spesifik gelmiyor, heleki hiç taviz verilmeden bu kadar oyun dengesine etki etmesi normal değil, seninde söylediğin gibi herşey oyun dengesi içinse 120 rs ile 40 necro aynı kefede olmamalı

Ben eski bir oyuncuyum (hem sphere hem runo) ve biraz miyadı dolmuş bilgilere sahibim, ultima online yeniliğe açık bir oyun, tabi bu oyunda boş durmamış çokça yenilik olmuş.
-TP, adından da anlaşılacağı üzere bir tuzak kutusu ve sphereda hem hırsızlara hem an ex'e karşı kullanılırdı, sphere da hırsız mage yaygın bir templatetti adam mandrakenizi çalar mal gibi kalırdınız, an ex için ise düşük eva ile yapılan kullanılırdı, zaten o zaman resist diye bişi ya yoktu ya kasılmıyordu çünkü lrc set denen bir olay yoktu. Run uo'da sadece an ex için kullanıldığını gördüm, ama artık sanırım hiç kullanılmıyor.
- Dismount sphereda bazı silahlar vururdu ama o da ability şeklinde değil farzedelim elinde lance var kafasına göre bir ihtimal attan düşürürdü. Run uo'da da ben bu kadar çok yaygın kullanıldığını daha önce görmedim. Yanlış hatırlamıyorsam zaten bola yapmak zahmetliydi, bola ball u savagelardan falan topluyorduk ilk baslarda.
- Ata poi ilk defa burda gördüm, genelde corp por atarlardı, hatta bunun makrosunu falan yapmıslardı, cunku zaten poili ata binebiliyordun ama poi etkisini yitirmiyordu birden atın ölebiliyordu.
- Resist yanlıs hatırlamıyorsam ilk baslarda randomdu bu, aynı HCI-DCI gibi, 115 resistli biri belirli bir ihtimalle 120 evalı birinin an exine girmeyebiliyordu.
Ama nolmuş, oyun gelişmiş ve talepler doğrultusunda dengeler kurulmuş, sizler ara vermediyseniz daha iyi bilirsiniz sanırım dünyada şu anki sistem adil bulunmuş Run UO için. Fakat bu oyunda herşeye bir çözümde bulunabiliyor, ekibinizde bir arkadaş atları cureleyebilir, sürekli küre taşırsınız, birtane paladininiz olur mortalınızı çözer, evil omeninizi çözer, lesser poi taşırsınız past anexe girmezsiniz, zaten iki kişiye ölürseniz normal kabul etmeniz lazım.
Fakat şu anki sistemde tek mücadele edemeyeceğiniz durum, yalnız oynamak, bu serverda bu oyun yalnız oynanabilir halde değil sadece craft ve bard oynayabilirsiniz, bunun da sistemle bir alakası yok oyuncuların kendi tercihi ile bu hale gelmiş bence.
-TP, adından da anlaşılacağı üzere bir tuzak kutusu ve sphereda hem hırsızlara hem an ex'e karşı kullanılırdı, sphere da hırsız mage yaygın bir templatetti adam mandrakenizi çalar mal gibi kalırdınız, an ex için ise düşük eva ile yapılan kullanılırdı, zaten o zaman resist diye bişi ya yoktu ya kasılmıyordu çünkü lrc set denen bir olay yoktu. Run uo'da sadece an ex için kullanıldığını gördüm, ama artık sanırım hiç kullanılmıyor.
- Dismount sphereda bazı silahlar vururdu ama o da ability şeklinde değil farzedelim elinde lance var kafasına göre bir ihtimal attan düşürürdü. Run uo'da da ben bu kadar çok yaygın kullanıldığını daha önce görmedim. Yanlış hatırlamıyorsam zaten bola yapmak zahmetliydi, bola ball u savagelardan falan topluyorduk ilk baslarda.
- Ata poi ilk defa burda gördüm, genelde corp por atarlardı, hatta bunun makrosunu falan yapmıslardı, cunku zaten poili ata binebiliyordun ama poi etkisini yitirmiyordu birden atın ölebiliyordu.
- Resist yanlıs hatırlamıyorsam ilk baslarda randomdu bu, aynı HCI-DCI gibi, 115 resistli biri belirli bir ihtimalle 120 evalı birinin an exine girmeyebiliyordu.
Ama nolmuş, oyun gelişmiş ve talepler doğrultusunda dengeler kurulmuş, sizler ara vermediyseniz daha iyi bilirsiniz sanırım dünyada şu anki sistem adil bulunmuş Run UO için. Fakat bu oyunda herşeye bir çözümde bulunabiliyor, ekibinizde bir arkadaş atları cureleyebilir, sürekli küre taşırsınız, birtane paladininiz olur mortalınızı çözer, evil omeninizi çözer, lesser poi taşırsınız past anexe girmezsiniz, zaten iki kişiye ölürseniz normal kabul etmeniz lazım.
Fakat şu anki sistemde tek mücadele edemeyeceğiniz durum, yalnız oynamak, bu serverda bu oyun yalnız oynanabilir halde değil sadece craft ve bard oynayabilirsiniz, bunun da sistemle bir alakası yok oyuncuların kendi tercihi ile bu hale gelmiş bence.

pof arkadaş ya yok at poi yiyor yok tp cok patlıyor yok benım atımı kım kacırdı bumudur uo anlayışınız? ya oynu az zevk almak ıcın oynayın her birşeyini ince detay ısteyerek degıl atını kescek sende onun atını kesmeye calış olmadı birşey yap et yanı actıon zevkı boyle cıkar ? yanı sımdı Jason da haksız degıl sana bır suru onerıde bulunmus ve mantıklıda bence konu kılıt...

isyankar58 yazmış:
Ya arkadaşım neyden bahsediyon, yoksende atını kes onu indir vs vs
sponsor at olayı var, adamın atına spasm armor giriyorsun at banamaısın demiyor 400hp si var
tekrar yanına çekip biniyor adam. daha geçen gün karşımda 10 sanye duramayacak adam bola atıyor kaçıyor vortez alıp geliyor
adama vuruyorsun tekrar kaçıyor vortex atıyor kaçıyor, tabi bu arada adamın atına 4 defa bled poi vurdum, ata atak veriyorum sahbinin peşine gidiyor, sahibinin 140 canı var atın 400 canı.
bumu oyunun zevki, ben adama 4 defa bola attım indirdim lanet olası bir atı kesemiyorsun, neden ? çünkü oyunda denge var
120 resisti kas gelsin aprentice in biri evil anex atsın
yanına vortex sallasın ne güzel değilmi





5. sayfa (Toplam 8 sayfa) [ 78 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |