Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5 ... 7, 8, 9, Sonraki |
Yazar
Mesaj



Başlıktaki tüm mesajları okudum, bu başlıktaki sorularınızın cevaplarının neredeyse tamamı, forumdaki diğer yazılarımda mevcut. Yine de küçük bilgilendirmeler yapayım:
Bir artifactın ne olacağı ile ilgili:
Luck etkilidir, o olmazsa beklentilerinizden farklı artifactlar çıkabilir.
DF Puanı etkilidir, bu puanlama sistemi emeklerinizin kolleksiyonudur. Elbette 1 gün kasmış olanla 100 gün kasmış olan aynı artifactı almayacaktır. Fakat oyunun orjinalinden gelen bir "doğal şans" olayı da mevcut. DF Puan sistemi olmasaydı random bir sayı tutulur o artifact elinize verilirdi. Görüldüğü üzere öyle olsaydı işin emek boyutu olmazdı.
Doğal şans etkilidir, oyunun orjinalinde olduğu gibi sıfır df puanı ile de iyi bir artifact pekala düşürebilirsiniz, ihtimali çok çok zayıftır ama olabilir.
Peki bir artifact neye göre düşer
Luck etkilidir, max 0.20% olan ihtimalin 0.05% ini belirler. Formül: 0.05 / 1200 * luckınız
DF Puanı etkilidir, max 0.20% olan ihtimalin 0.15% ini belirler. Formül: 0.15 / 150000 * df puanı, fakat bu sayı 150000 ile limitlidir, üzeri olsa da 150 k kabul edilir.
Doğal şans etkilidir, zar atma denilen olay var, her bir df yaratığı kestiğinizde sizin için zar atılır, bu ihtimali artifact kayıtlarına ekledik, gerçekleşen ihtimal bu değeri verir.
DF Puanının hoşa giden artifact düşme oranlarına etkisi nedir?
Nasıl bir BOD sistemi % olarak yeteneğe bağlı size bod veriyorsa (ki bununla ilgili TaiBS programı var) artifactlar için de bu tarz bir yüzdeleme sistemi var. Yüzdeler her DF puanında yeniden hesaplanır, dolayısıyla tüm artifactların çıkma ihtimali olduğu düşünülürse tam bir sınırdan söz etmek de mümkün değil. Sınırlar kesin olarak ayrılmamıştır. Kısaca bu konuda DF puanı sizin yararınıza çalışır.
Filtrelenmiş bir artifact var mıdır?
HAYIR, AOS bir ITEM oyunudur, bazı şeyler filtrelenmek istense bu sunucunun başında yapılırdı.
Sunucu neden açık kaynak kod değil?
Herhangi bir açık bulunma ihtimaline karşılık şimdilik paylaşılmıyor, elbet bir gün açılacak. Venus RunUO sitesi yenilenecek ve oradan bu emülatörü yükleyebileceksiniz. Ama zamanı geldiğinde.
Bana güvenmek için önce aşırı kuşku duymaktan vazgeçmelisiniz. Çünkü bunlar kalıplaşmış ön yargı halini alır ve gözleriniz gerçekleri dahi görmez olur. Burada olayın özünü anlayan ve anlatan arkadaşlara teşekkür ederim.
Bir artifactın ne olacağı ile ilgili:
Luck etkilidir, o olmazsa beklentilerinizden farklı artifactlar çıkabilir.
DF Puanı etkilidir, bu puanlama sistemi emeklerinizin kolleksiyonudur. Elbette 1 gün kasmış olanla 100 gün kasmış olan aynı artifactı almayacaktır. Fakat oyunun orjinalinden gelen bir "doğal şans" olayı da mevcut. DF Puan sistemi olmasaydı random bir sayı tutulur o artifact elinize verilirdi. Görüldüğü üzere öyle olsaydı işin emek boyutu olmazdı.
Doğal şans etkilidir, oyunun orjinalinde olduğu gibi sıfır df puanı ile de iyi bir artifact pekala düşürebilirsiniz, ihtimali çok çok zayıftır ama olabilir.
Peki bir artifact neye göre düşer
Luck etkilidir, max 0.20% olan ihtimalin 0.05% ini belirler. Formül: 0.05 / 1200 * luckınız
DF Puanı etkilidir, max 0.20% olan ihtimalin 0.15% ini belirler. Formül: 0.15 / 150000 * df puanı, fakat bu sayı 150000 ile limitlidir, üzeri olsa da 150 k kabul edilir.
Doğal şans etkilidir, zar atma denilen olay var, her bir df yaratığı kestiğinizde sizin için zar atılır, bu ihtimali artifact kayıtlarına ekledik, gerçekleşen ihtimal bu değeri verir.
DF Puanının hoşa giden artifact düşme oranlarına etkisi nedir?
Nasıl bir BOD sistemi % olarak yeteneğe bağlı size bod veriyorsa (ki bununla ilgili TaiBS programı var) artifactlar için de bu tarz bir yüzdeleme sistemi var. Yüzdeler her DF puanında yeniden hesaplanır, dolayısıyla tüm artifactların çıkma ihtimali olduğu düşünülürse tam bir sınırdan söz etmek de mümkün değil. Sınırlar kesin olarak ayrılmamıştır. Kısaca bu konuda DF puanı sizin yararınıza çalışır.
Filtrelenmiş bir artifact var mıdır?
HAYIR, AOS bir ITEM oyunudur, bazı şeyler filtrelenmek istense bu sunucunun başında yapılırdı.
Sunucu neden açık kaynak kod değil?
Herhangi bir açık bulunma ihtimaline karşılık şimdilik paylaşılmıyor, elbet bir gün açılacak. Venus RunUO sitesi yenilenecek ve oradan bu emülatörü yükleyebileceksiniz. Ama zamanı geldiğinde.
Bana güvenmek için önce aşırı kuşku duymaktan vazgeçmelisiniz. Çünkü bunlar kalıplaşmış ön yargı halini alır ve gözleriniz gerçekleri dahi görmez olur. Burada olayın özünü anlayan ve anlatan arkadaşlara teşekkür ederim.


Venus yazmış:
Şurayı örnekleme ihtiyacı duydum.
"x Luck, 30k df puanınız var ; Totem düşme şansı %1.42, dragonSlayer şansı %13,5
x Luck, 150k df puanınız var; Totem düşme şansı %5,1, dragonSlayer şansı %6,5
(oranlar örnek amaçlı sallamadır)
daha yüksek df puanıyla, daha iyi artilerin çıkma şansı artıyor, ama her df puanı için her artinin düşme olasılığı var." Demek istemiş Venüs...


Adam yeterince güzel anlatmış !
Reel şans dediğiniz şey item çıkarmak için olabilir kabul ediyorum ama Arti için kesinlikle yanlış birşey bu reel şans tabiki var ama
BlazeOfDeath'ten 62 tane var Totemden ise 1 tane
yani reel şansımızda 62 de 1 mi ?
Reel şans dediğiniz şey item çıkarmak için olabilir kabul ediyorum ama Arti için kesinlikle yanlış birşey bu reel şans tabiki var ama
BlazeOfDeath'ten 62 tane var Totemden ise 1 tane
yani reel şansımızda 62 de 1 mi ?

BeaLzeBuB yazmış:
Demek oluyor ki 500k puan yaptığımda bana kötü bişey düşme şansı sıfırlara kadar inicek =)
Venusun şu sistemi tam bir açıklaması lazım gerçekten ! Hangü yüzde ile ne şansımız var yoksa kimsenin susmaya niyeti yok.



4. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 82 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |