Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, Sonraki

Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet Arşivi
 
Yazar
Mesaj
Astral Bathory
Oyuncu

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 16 Ksm 2010
Mesajlar: 7

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Astral Bathory
Oyuncu
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Osi ve Runuo standartlarına göre DF'den playerlara düşen artifact listesi ve artifact düşme işleyişi aşşağıdaki gibidir:
Kod:

   [CorpseName( "a demon knight corpse" )]
   public class DemonKnight : BaseCreature
   {
      public override bool IgnoreYoungProtection { get { return Core.ML; } }

      public static Type[] ArtifactRarity10 { get { return m_ArtifactRarity10; } }
      public static Type[] ArtifactRarity11 { get { return m_ArtifactRarity11; } }
      private static Type[] m_ArtifactRarity10 = new Type[]
         {
            typeof( LegacyOfTheDreadLord ),
            typeof( TheTaskmaster )
         };

      private static Type[] m_ArtifactRarity11 = new Type[]
         {
            typeof( TheDragonSlayer ),
            typeof( ArmorOfFortune ),
            typeof( GauntletsOfNobility ),
            typeof( HelmOfInsight ),
            typeof( HolyKnightsBreastplate ),
            typeof( JackalsCollar ),
            typeof( LeggingsOfBane ),
            typeof( MidnightBracers ),
            typeof( OrnateCrownOfTheHarrower ),
            typeof( ShadowDancerLeggings ),
            typeof( TunicOfFire ),
            typeof( VoiceOfTheFallenKing ),
            typeof( BraceletOfHealth ),
            typeof( OrnamentOfTheMagician ),
            typeof( RingOfTheElements ),
            typeof( RingOfTheVile ),
            typeof( Aegis ),
            typeof( ArcaneShield ),
            typeof( AxeOfTheHeavens ),
            typeof( BladeOfInsanity ),
            typeof( BoneCrusher ),
            typeof( BreathOfTheDead ),
            typeof( Frostbringer ),
            typeof( SerpentsFang ),
            typeof( StaffOfTheMagi ),
            typeof( TheBeserkersMaul ),
            typeof( TheDryadBow ),
            typeof( DivineCountenance ),
            typeof( HatOfTheMagi ),
            typeof( HuntersHeaddress ),
            typeof( SpiritOfTheTotem )
         };

      public static Item CreateRandomArtifact()
      {
         if ( !Core.AOS )
            return null;

         int count = ( m_ArtifactRarity10.Length * 5 ) + ( m_ArtifactRarity11.Length * 4 );
         int random = Utility.Random( count );
         Type type;

         if ( random < ( m_ArtifactRarity10.Length * 5 ) )
         {
            type = m_ArtifactRarity10[random / 5];
         }
         else
         {
            random -= m_ArtifactRarity10.Length * 5;
            type = m_ArtifactRarity11[random / 4];
         }

         return Loot.Construct( type );
      }

      public static Mobile FindRandomPlayer( BaseCreature creature )
      {
         List<DamageStore> rights = BaseCreature.GetLootingRights( creature.DamageEntries, creature.HitsMax );

         for ( int i = rights.Count - 1; i >= 0; --i )
         {
            DamageStore ds = rights[i];

            if ( !ds.m_HasRight )
               rights.RemoveAt( i );
         }

         if ( rights.Count > 0 )
            return rights[Utility.Random( rights.Count )].m_Mobile;

         return null;
      }

      public static void DistributeArtifact( BaseCreature creature )
      {
         DistributeArtifact( creature, CreateRandomArtifact() );
      }

      public static void DistributeArtifact( BaseCreature creature, Item artifact )
      {
         DistributeArtifact( FindRandomPlayer( creature ), artifact );
      }

      public static void DistributeArtifact( Mobile to )
      {
         DistributeArtifact( to, CreateRandomArtifact() );
      }

      public static void DistributeArtifact( Mobile to, Item artifact )
      {
         if ( to == null || artifact == null )
            return;

         Container pack = to.Backpack;

         if ( pack == null || !pack.TryDropItem( to, artifact, false ) )
            to.BankBox.DropItem( artifact );

         to.SendLocalizedMessage( 1062317 ); // For your valor in combating the fallen beast, a special artifact has been bestowed on you.
      }

      public static int GetArtifactChance( Mobile boss )
      {
         if ( !Core.AOS )
            return 0;

         int luck = LootPack.GetLuckChanceForKiller( boss );
         int chance;

         if ( boss is DemonKnight )
            chance = 1500 + (luck / 5);
         else
            chance = 750 + (luck / 10);

         return chance;
      }


Aynı listede olan belirli artifactler daha zor düşer, öbürleri daha kolay düşer vs. gibi bir durum standartlarda yoktur.

O habire şikayet ettiğiniz, bu kadar zamanı burada geçiriyorum düşe düşe bu mu düştü olayı. Bilindik ve standart sistemde size Tunic of Fire düşme ihtimali neyse Spirit of Totem düşme ihtimalide tamamen aynıdır.

Sözde Runuo ve Osi standartlarına uydurulduğu iddia edilen bu shardın 102 sayfalık aritfact kayıtlarını inceledim.

Dragon Slayer
Tunic of Fire
HolyBlablaplate
RingOfVile
TheDryadBow
BraceletofHealth

Vb. tonla tırt Artifact'den 10'larca kişiye 10'larca drop var.

Gördüğüm kadarı ile 102 sayfa drop listesinde toplam
Totem 1 adet
Berserker Maul 2 adet
Ornament 2 adet

Bunların da bazıları garip DF puanı scripti eklenmeden önce düşmüş.

O kadar tırt Artifact aylarca kasan insanlara defalarca düşüyor da, işe yarar artifactler neden düşmüyor diye sormak lazım.

O kadar adam DF kasıyor da 1 kişiye mi Totem düştü aylardır? Ha reel şans. Çok şanslı adamdı. Bırakın bu reel şans aldatmacalarını.

Bu serverın artifact listesinde yukardaki itemlardan hangileri gerçekten var? Hangileri zaman zaman kafaya göre ekleniyor var oluyor veya hiç yok ? ;)

Bu sorular sorulduğunda birilerinin işine gelmeyecekse, bu muammalı durum giderilsin. Bu serverın demonknight.cs'i nedir?

Bu serverın lootpack drop rate'leri nedir? Tabiri caizse şu an her gün estikçe oynana oynana ne düğü belli olmayan standartlardır.

Bunlar açıklansın player'da bilsin ona göre hareket etsin.

Demise, ABC gibi binlerce üyesi olan shardların developerları bile scriptleri forumlarda paylaşır, test serverında playerına denettirir akabinde reel serverda uygular.

Bu shardda nedir bu saman altı, ne düğü belli olmayan, kafaya göre gün gün script uydurma durumu?

Ben 2 aydır bu serverda oynuyorum. Şu ana kadar hiç bir konuda yorum yapmadım. Olayları ölçüyorum, tartıyorum ve izliyorum. Ha ben burada oynamaya devam edeceksem bunları bilip de ona göre oynarım.

Ayrıca bu postu yazmadan, bu konuları ve soruları muhattabına kubaşık (iş birliğine dayalı) bir dille birebir olarak da yönelttim lakin bir cevap alamadım.

Benim kim olduğumu, neyi ne kadar bilip neye göre söyleyeceğimi bilen bilir. Ben bu postu uyan vatandaş tadında yazıyorum.

Cevap olarak da vay efendim reel şans, puan, luck tonla hikaye akacak mecra bulamayacaktır.

Herkes kendince istediğini anlasın ve bu hususlar aydınlansın.


 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 3:09
Volky
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 38
Kayıt: 09 Eyl 2010
Mesajlar: 117
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Volky
Deneyimli Oyuncu
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
+151234125123

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 3:15
Wulfgar
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 42
Kayıt: 12 Ksm 2010
Mesajlar: 134
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Istanbul

Durumu: Çevrimdışı

Wulfgar
Deneyimli Oyuncu
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Evet, artifact dropları biraz problemli, hani normal dropların, o an df de kasan kişi sayısı ile alakadar olması bahanesini anlarım ama. Detaylı bir şekilde Venus şu artifact droplarının nasıl işlediğini yazarsa, bizde ona göre hareket ederiz. Kimbilir belki, DF de sadece 90lucklı ringi ve donu olan okçulardanda kurtulabiliriz.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 3:18
bittersweet
Efsane



Yaş: 34
Kayıt: 26 Tem 2010
Mesajlar: 1,044
Nerden: Viyana

Durumu: Çevrimdışı

bittersweet
Efsane
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
sana bir kaç sorum olacak...script işlerinden anlamam dogrusunu sölemek gerekirse.Daha bu yazıyı okurken gece 5:30 a doğru vile düştü tam 33k puanla sanırım bakmadım sinirimden bunun df puanıyla bi alakası yok demeye çalışıyorsun anladıgım kadarıyla?ayrıca burda bazı artilerin silinip eklendiğini iddaa ediyorsun bunları umarım kanıtlarsın...ayrıca abc ultima halen açıkmı?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 3:30
Jaroxeli
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 15 Arl 2010
Mesajlar: 129
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Serpent's Hold

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Jaroxeli
Deneyimli Oyuncu
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Öncelikle yazının çoğu kısmında sana katıldığımı belirtmek istiyorum fakat ben listedeki artilerin hepsinin var olduğuna inanıyorum.Orda sıkıntı yok.Seninle aynı düşündüğüm konuya gelince,daha önce ben de buna benzer bir yorum yapmıştım fakat "reel şans" savunucuları gözlerini kapatıp bana yüklendiler :) Ben de o günden sonra white wyrm ve drakemin namelerini "reel" ve "sans" olarak degistirip sansimi deniyorum.Aynı olayı minor artifactler için de söylemek istiyorum,halberd ile pugilistin düsme sanslari esit olmasina ragmen neredeyse 5 kati fazla halberd var sunucuda.Ben her şeye ragmen bir açıklama geleceğini düşünmüyorum,gelirse de ne geleceğini tahmin edebiliyorum."lotoda yok şu kadar hafta aynı rakam gelirse totem bu kadar kez üst üste düşebilir vb :)" Belki de gerçekten herhangi bir ayarlama yoktur da düşen artifactler tamamen şans eseri bu sayıdadır.Yapacak bir şey yok gibi :)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 3:42
bittersweet
Efsane



Yaş: 34
Kayıt: 26 Tem 2010
Mesajlar: 1,044
Nerden: Viyana

Durumu: Çevrimdışı

bittersweet
Efsane
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
ortalık karışacak baya iddalı bir topic :D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 3:51
DeathTrader
Efsane



Yaş: 40
Kayıt: 30 Hzr 2010
Mesajlar: 556
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ankara

Durumu: Çevrimdışı

DeathTrader
Efsane
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
Sevgili Astral Bathory

Venüs zaten hiçbir zaman artifact işleyişinin orjinali kapsadığını yada osi standartlarıyla bire bir aynı olduğunu İddaa etmedi. Bu ve buna benzer açılan tüm topic leri incelersen verilen cevap hep aynıydı.

''Df puanı ve luck a göre artifact lar filtreleniyor''

Peki bu filtre neye göreydi, hiçbir zaman bunun tam açıklaması yapılmasada, o çok iyi incelediğin artifact listesini incelerken mutlaka farketmişsindir. Son level diye tabir edilen iyi artifact ların bir çoğu 100k+ puana düşmüş. Kısaca bu sistem ne işe yarıyor ?, fazla emek verenle az emek veren arasında bir fark yaratıyor.
Açmış olduğun topic de bi hesap sorma havası sezdim, eğer Venüs, ''artifact işleyişi osi ve runuo standartlarına göre ayarlanmıştır, tüm artifact ların düşme şansı aynıdır'' demiş olsaydı, şuan bende dahil bir çok kişi seni savunuyo olurdu.
Fakat Venüs'ün defalarca söylemesine rağmen üstelik 2 aydır forumu takip ettiğini söylüyorsun, bu topic hangi amaç uğruna açıldı merak ediyorum.


 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
18 Arl 2010 3:58
Kuldan
Bilge



Yaş: 38
Kayıt: 18 Ksm 2010
Mesajlar: 475
Cinsiyet: Erkek
Nerden: İzmir

Durumu: Çevrimdışı

Kuldan
Bilge
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
bütün artifactlerin düşme şansının aynı olduğunu sanıyorum. fakat artifactlerin oyunun kendi içinde olan değiştirilemez bir şans daha var. yani serverda sadece arti düşme şansını değiştirebilirsiniz. isterseniz %100 her dfden çıksın ama 100 tane tunicoffire düşer yine 1 totem düşer...

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
18 Arl 2010 3:59
Jaroxeli
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 15 Arl 2010
Mesajlar: 129
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Serpent's Hold

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Jaroxeli
Deneyimli Oyuncu
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
DeathTrader yazmış:
Sevgili Astral Bathory

Venüs zaten hiçbir zaman artifact işleyişinin orjinali kapsadığını yada osi standartlarıyla bire bir aynı olduğunu İddaa etmedi. Bu ve buna benzer açılan tüm topic leri incelersen verilen cevap hep aynıydı.

''Df puanı ve luck a göre artifact lar filtreleniyor''

Peki bu filtre neye göreydi, hiçbir zaman bunun tam açıklaması yapılmasada, o çok iyi incelediğin artifact listesini incelerken mutlaka farketmişsindir. Son level diye tabir edilen iyi artifact ların bir çoğu 100k+ puana düşmüş. Kısaca bu sistem ne işe yarıyor ?, fazla emek verenle az emek veren arasında bir fark yaratıyor.
Açmış olduğun topic de bi hesap sorma havası sezdim, eğer Venüs, ''artifact işleyişi osi ve runuo standartlarına göre ayarlanmıştır, tüm artifact ların düşme şansı aynıdır'' demiş olsaydı, şuan bende dahil bir çok kişi seni savunuyo olurdu.
Fakat Venüs'ün defalarca söylemesine rağmen üstelik 2 aydır forumu takip ettiğini söylüyorsun, bu topic hangi amaç uğruna açıldı merak ediyorum.


"Eğer şanslıysanız ilk kestiğiniz dfden totem vb artifactler düşebilir." cümlesi aslında çoğu tartışmaya gebe olabilecek bir cümle değil mi ? Bu cümleyi Venüs söylediği sürece senin yapmış olduğun yorumlar bir süre sonra çürümeye mahkumdur.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 4:03
Jaroxeli
Deneyimli Oyuncu

Avatar

Yaş: 40
Kayıt: 15 Arl 2010
Mesajlar: 129
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Serpent's Hold

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Jaroxeli
Deneyimli Oyuncu
Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında Konu: Yanıt: Artifact durumu/geçmişi ve Lootpackler hakkında
Alıntıyla Cevap Gönder
@DeathTrader;

Tekrar okuyunca tepkimin sana olduğu anlamı çıkabilir,öyle bir düşünce içinde yazmadım mazur görürsen sevinirim.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
18 Arl 2010 4:04
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, Sonraki
1. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 82 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız