action anlayışı
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 5, 6, 7, Sonraki

Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet Arşivi
 
Yazar
Mesaj
zeir
Usta



Yaş: 37
Kayıt: 24 Ksm 2010
Mesajlar: 232
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

zeir
Usta
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
Dt ler ve S ler gelince Qlar evden çıkmıyo C ler köprüden dışarıya adım atamıyo O larda lunada takılıyo

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
07 Nis 2011 6:09
Gandhi
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 38
Kayıt: 03 Nis 2011
Mesajlar: 112

Durumu: Çevrimdışı

Gandhi
Deneyimli Oyuncu
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
eagle1 yazmış:
Leviathan yazmış:
Şuandaki durumda, bence itemdan ziyade kalabalık ve organizasyon daha önemli. Bizler bu durumu daha karakterlerimizin hazırlanması aşamasında önceden farkederek, bazı guildlere ally lık teklif etmiştik, aynı faction da olmayı önermiştik. Burada ki amacımız tabiki D-T'ler ya da S leri sevmiyoruz, gelin onlara karşı birleşelim değil. Herkesin gördüğü üzere, bu iki guild köprüye indiğinde kimse evinden çıkmıyor, resmen bir mola veriyor oyuna, ne bu guildler eğlenebiliyor ne de evinde duran karşı guildler. Yanlış anlaşışmasın, korkaklıktan bahsetmıyoruz, cunku cıksa cok buyuk ıhtımal ölecek ve 20 dk boyunca bekleyecek, bunu göz alan arakdaşlarda var.

Bu gerçek hayatta da böyledir, çalıştığınız iş sizin için çok zorsa altından kalkamıyorsanız, yaptığınız iş size eziyet olarak gelir. Tam tersi çok kolaysa, karşınızda bir direnç yoksa bu seferde yaptığınız işten sıkılırsınız ve her iki durumda da motivasyonunuz düşer. Oyunla kıyaslama yaptığımızda, şu anda evde duranlarda, dışarda duranlarda eğlenemiyor. Bu oyunun amacı eğlenmekse, oyun amacına tam hizmet edemiyor.

Dediğim gibi bu durumu gördüğümüzden bazı arkadaşlara ally'lık teklif etmiştik, fakat durum daha sonra biz faction atları için çok emek harcadık gibi muhabbetlere döndü.

Ne kadar dediysek de bizim atla-matla alakamız yok sadece oyundan daha çok zevk almıyoruz diye inandıramadık :D Hayır siz at istiyorsunuz dediler bize :D Bizde başka factiona girererk atlarımız aldık (gerçi renklerini pek beğenmedim ama) belki şimdi inanırlar :D.



D-T ler ve =S= ler gelince kimse evden cıkmıyor demen yanlış olmuş.Kendi adına konuş istersen.


Niye sinir yaptın adam belki hide charları hesaba katmadığından böyle konuştu. Yoksa =P= guildinin hide charlarının her daim köprüde olduğunu ve eve girmediklerini herkes biliyo.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2011 10:36
izzy
Bilge



Yaş: 37
Kayıt: 17 Tem 2010
Mesajlar: 403
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Karamsel

Durumu: Çevrimdışı

izzy
Bilge
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
Ben çok farklı bakıyorum konuya şöyleki;

Adam nasıl tek başına çıksın ki aksiyona? Önceden herkes tek oynanacak şekilde karakterini kasar, ona göre set giyer ona göre template oluştururdu. Toplu aksiyon ise işin bir parçası olur. Fırsatı olursa tek, fırsatı olursa toplu aksiyon olurdu. Ama artık herkes altını çiziyorum aşırı zeki olduğu için en iyi şekilde nasıl kazanırızın formülünü arıyor. Bununda kolay görünen yolu toplu olarak bir taktik belirlemek ve ona göre teplate vs. yapmaktır. Bu serverda biri desin bana Lethe Re'sin'i tek gördüm, diyemez. Adam nasıl tek çıksın template'i tamamen support, seti ona göre aksiyona çıksa ne olacak 2 dakikada patates olup dönecek. Bu bir anlayış, tercih meselesidir. Ben bu anlayışı ve tercihi yanlış buluyorum açıkçası. Biz yıllardır oynuyoruz bu oyunu herkes gibi. Ama ilk günkü düşüncemiz hiçbir zaman değişmedi. Tek amacımız her durumda aksiyon yapabilmek. Bunun içinde olması gereken karakter oluşurken önce tek olmayı düşünmek, yeri geldiğinde de grup olarak elindeki karakterle oynayabilmektir. En iyi olacağız diyorsanız bunun en kısa yolu grup olmak ve ona göre karakterlerinizi şekillendirmektir. Asıl sorun tamamen burada. Kimse bana yok ego değil yok bilmem ne demesin inandıramaz. İyi olmayı istemek bir egodur. Zevk almayı istemek ego değildir. Ben ve guildim bu konuda garanti ediyorum ki zevk almak önceliğimiz. Ama karşımıza çıkan bu gibi durumlarda yapılabilecek pek birşey de yok. Sonuçta üstünlük oluşuyor ve biz düşünce ve anlayışımızdan vazgeçmeyeceğimiz için bu durum değişmeyecek ve biz zevk almaya devam edeceğiz.

Sizin sorunuzun cevabı bu. Adamlar tek çıkmıyor değil, "çıkamaz". Çünkü buna imkanları yok. Ve bu tercihi yapanlar onlar, buna da sadece saygı duymakla yetinebilirsiniz.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
07 Nis 2011 22:23
Gandhi
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 38
Kayıt: 03 Nis 2011
Mesajlar: 112

Durumu: Çevrimdışı

Gandhi
Deneyimli Oyuncu
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
izzy yazmış:
Ben çok farklı bakıyorum konuya şöyleki;

Adam nasıl tek başına çıksın ki aksiyona? Önceden herkes tek oynanacak şekilde karakterini kasar, ona göre set giyer ona göre template oluştururdu. Toplu aksiyon ise işin bir parçası olur. Fırsatı olursa tek, fırsatı olursa toplu aksiyon olurdu. Ama artık herkes altını çiziyorum aşırı zeki olduğu için en iyi şekilde nasıl kazanırızın formülünü arıyor. Bununda kolay görünen yolu toplu olarak bir taktik belirlemek ve ona göre teplate vs. yapmaktır. Bu serverda biri desin bana Lethe Re'sin'i tek gördüm, diyemez. Adam nasıl tek çıksın template'i tamamen support, seti ona göre aksiyona çıksa ne olacak 2 dakikada patates olup dönecek. Bu bir anlayış, tercih meselesidir. Ben bu anlayışı ve tercihi yanlış buluyorum açıkçası. Biz yıllardır oynuyoruz bu oyunu herkes gibi. Ama ilk günkü düşüncemiz hiçbir zaman değişmedi. Tek amacımız her durumda aksiyon yapabilmek. Bunun içinde olması gereken karakter oluşurken önce tek olmayı düşünmek, yeri geldiğinde de grup olarak elindeki karakterle oynayabilmektir. En iyi olacağız diyorsanız bunun en kısa yolu grup olmak ve ona göre karakterlerinizi şekillendirmektir. Asıl sorun tamamen burada. Kimse bana yok ego değil yok bilmem ne demesin inandıramaz. İyi olmayı istemek bir egodur. Zevk almayı istemek ego değildir. Ben ve guildim bu konuda garanti ediyorum ki zevk almak önceliğimiz. Ama karşımıza çıkan bu gibi durumlarda yapılabilecek pek birşey de yok. Sonuçta üstünlük oluşuyor ve biz düşünce ve anlayışımızdan vazgeçmeyeceğimiz için bu durum değişmeyecek ve biz zevk almaya devam edeceğiz.

Sizin sorunuzun cevabı bu. Adamlar tek çıkmıyor değil, "çıkamaz". Çünkü buna imkanları yok. Ve bu tercihi yapanlar onlar, buna da sadece saygı duymakla yetinebilirsiniz.


Aldığım duyumlara göre sen ve guildin zevk aldığı için sabahları champ kasıyorlarmış. Yoksa basılmaktan filan korktuklarından değil aylarca sabahın köründe uykusuz champ kasmaktan inanılmaz zevk aldığınızı duydum.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2011 22:30
Leviathan82
Efsane



Yaş: 39
Kayıt: 09 Mar 2011
Mesajlar: 524

Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Leviathan82
Efsane
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
Ben katılmıyorum görüşlerine, çünkü maalesef insanlar biz de dahil duruma göre tercihlerimizde değişiklikler yapmak zorunda kalıyoruz. Sen olmasını istediğin durumu anlatıyorsun, bende aslında o şekilde bir UO'yu daha cok özlüyorum. DV'deyken minoc kopru cıkısında iki PK karsılasabiliyordu, inanın belki hatırlarsınız bir ekip tek kişi görünce herkes birden dalmıyordu iki kişiyi yalnız bırakıyorlardı, bola ile düşürüldüğümü inanın hiç hatırlamıyorum belki çok nadirdir.

Ama buraya bir geldik, durum tamamen değişmiş, insanlar koloni halinde kosuyorlar, skype-team-speak tarzı programlar kullanılıyor, en büyük strateji ise attan düşürüp ata poi vurmak :D İkinci atı küre de olmayana noob deniliyor :D ben noobum mesela su anda :D

Peki böyle bir durumda siz nasıl zevk almayı başarıyorsunuz acaba ? Az kişi gidip 2-3 dk içinde ölüp, 20 dk skill gelmesini bekleyerek mi ?

Bizde bu duruma ayak uydurmaya calısıyoruz, kalabalık bir ekip kurmaya ve organize olmaya gayret ediyoruz ki oyunda daha aktif olabilelim, mesela bende gidip en kısa zamanda kendime küre edinicem :D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2011 22:36
Lethe
Deneyimli Oyuncu



Yaş: 40
Kayıt: 21 Tem 2010
Mesajlar: 146
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Bux

Durumu: Çevrimdışı

Lethe
Deneyimli Oyuncu
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
izzy yazmış:
Ben çok farklı bakıyorum konuya şöyleki;

Adam nasıl tek başına çıksın ki aksiyona? Önceden herkes tek oynanacak şekilde karakterini kasar, ona göre set giyer ona göre template oluştururdu. Toplu aksiyon ise işin bir parçası olur. Fırsatı olursa tek, fırsatı olursa toplu aksiyon olurdu. Ama artık herkes altını çiziyorum aşırı zeki olduğu için en iyi şekilde nasıl kazanırızın formülünü arıyor. Bununda kolay görünen yolu toplu olarak bir taktik belirlemek ve ona göre teplate vs. yapmaktır. Bu serverda biri desin bana Lethe Re'sin'i tek gördüm, diyemez. Adam nasıl tek çıksın template'i tamamen support, seti ona göre aksiyona çıksa ne olacak 2 dakikada patates olup dönecek. Bu bir anlayış, tercih meselesidir. Ben bu anlayışı ve tercihi yanlış buluyorum açıkçası. Biz yıllardır oynuyoruz bu oyunu herkes gibi. Ama ilk günkü düşüncemiz hiçbir zaman değişmedi. Tek amacımız her durumda aksiyon yapabilmek. Bunun içinde olması gereken karakter oluşurken önce tek olmayı düşünmek, yeri geldiğinde de grup olarak elindeki karakterle oynayabilmektir. En iyi olacağız diyorsanız bunun en kısa yolu grup olmak ve ona göre karakterlerinizi şekillendirmektir. Asıl sorun tamamen burada. Kimse bana yok ego değil yok bilmem ne demesin inandıramaz. İyi olmayı istemek bir egodur. Zevk almayı istemek ego değildir. Ben ve guildim bu konuda garanti ediyorum ki zevk almak önceliğimiz. Ama karşımıza çıkan bu gibi durumlarda yapılabilecek pek birşey de yok. Sonuçta üstünlük oluşuyor ve biz düşünce ve anlayışımızdan vazgeçmeyeceğimiz için bu durum değişmeyecek ve biz zevk almaya devam edeceğiz.

Sizin sorunuzun cevabı bu. Adamlar tek çıkmıyor değil, "çıkamaz". Çünkü buna imkanları yok. Ve bu tercihi yapanlar onlar, buna da sadece saygı duymakla yetinebilirsiniz.


Söylediklerinde doğrular olduğu kadar yanlışlar, eksikler de var. Benden ve template'imden bahsettiğin konular hakkında birkaç şey yazmak gerekirse, ben bu guild'in masterlarından biriysem, bu guild'a en iyi şekilde nasıl katkı sağlayabilirim onu düşünmem gerekir ve onu düşünürüm. Defansif gözüken karakterim, evet ilk bakışta defansif bir karakter. Ama iyi defans yapıp ölmedikten sonra peşine taktığın 3-5 kişi, savaşta karşı tarafın 3-5 kişi eksik, senin ise 1 kişi eksik oynamanı sağlar. Atak yapacağın zaman ise, wrestlingsiz bir karakter olduğu için belki adamı kitleyemezsin fakat, defansif parry healer mage template'inin getirdiği avantaj ile risk alıp, bola atıp kendi tarafına getiremediğin atak gücünü katlayarak getirebilirsin. Zaten bizim guild ile yaptığınız savaşlardan belki farketmişsindir ki en çok bola atanlardan biriyim. Yani o defansif template ile ölmeyip 1 kişi eksik oynamamak, peşine adam takıp guildmate'lerinin iş yapmasını sağlamak ve attığın bola ile inscription + wrestling kasılmış mage karakterlerden çok daha fazla yarar sağlandığını düşünüyorum.

Ayrıca belirtmek isterim ki, oyuna başladığım zamandan beri (Sphere serverı olan nebula dahil. Cast sırasında kalkan elinden düşerdi ve sonra tekrardan eline almak gerekirdi) oynadığım serverların hepsinde, (sanırım DV'de parry almamıştım, Anette de kısa bir süre parry yerine wrestling almıştım.) template im bu şekildeydi. Yani bu server'a özgü birşey değil. "Adamlar tek çıkamaz", "2 dakikada patates olup dönecek" lafları da diğer söylediklerinle tezat oluşturuyor. Defansif bi template niye 2 dakikada patates olsun ki ? Bu karakterin tek sıkıntısı mage vs mage kaldığında wrestling skill'inin olmamasından dolayı mage kesmenin zor olması. Kendimi bu konuda ispatlamam gerektiğini düşünmediğimden dolayı, bu da benim için bir sorun teşkil etmiyor. Senin de dediğin gibi tercih meselesi ve saygı duyulması gerekir. Ama söylediklerimi bir düşün istersen. Her zaman 34 energy bolt patlatan karakterler en ofansif karakterler değildir.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2011 23:04
Godlike
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 31 Mar 2011
Mesajlar: 37

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Godlike
Oyuncu
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
Learn to mage

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2011 23:10
Abs1nthe
Uzman



Yaş: 35
Kayıt: 02 Şub 2011
Mesajlar: 158
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Zonguldak

Durumu: Çevrimdışı

Abs1nthe
Uzman
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
zeir yazmış:
Dt ler ve S ler gelince Qlar evden çıkmıyo C ler köprüden dışarıya adım atamıyo O larda lunada takılıyo


Sayıca yetebileceğimizi düşündüğümüz çoğu actiona cıkıyoruz. 5 ile 7 kişi arasında değişiyor sayımız. Tutupda 15 kişi gibi bi kalabalığa cıkmamızı beklemiyorsun herhalde. 5 kişi 10 kişilik gruplara bile çıktık yani. Senin bu kadar ağlamanın sebebi sanırım senin bu durumdan bi kuyruk acının olması.

D-t geliyo s geliyo evden cıkmıyo falan demişsin. Buyur seni görelim malkoçoğlu

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
08 Nis 2011 2:30
izzy
Bilge



Yaş: 37
Kayıt: 17 Tem 2010
Mesajlar: 403
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Karamsel

Durumu: Çevrimdışı

izzy
Bilge
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
[quote="Lethe"]
izzy yazmış:
Söylediklerinde doğrular olduğu kadar yanlışlar, eksikler de var. Benden ve template'imden bahsettiğin konular hakkında birkaç şey yazmak gerekirse, ben bu guild'in masterlarından biriysem, bu guild'a en iyi şekilde nasıl katkı sağlayabilirim onu düşünmem gerekir ve onu düşünürüm. Defansif gözüken karakterim, evet ilk bakışta defansif bir karakter. Ama iyi defans yapıp ölmedikten sonra peşine taktığın 3-5 kişi, savaşta karşı tarafın 3-5 kişi eksik, senin ise 1 kişi eksik oynamanı sağlar. Atak yapacağın zaman ise, wrestlingsiz bir karakter olduğu için belki adamı kitleyemezsin fakat, defansif parry healer mage template'inin getirdiği avantaj ile risk alıp, bola atıp kendi tarafına getiremediğin atak gücünü katlayarak getirebilirsin. Zaten bizim guild ile yaptığınız savaşlardan belki farketmişsindir ki en çok bola atanlardan biriyim. Yani o defansif template ile ölmeyip 1 kişi eksik oynamamak, peşine adam takıp guildmate'lerinin iş yapmasını sağlamak ve attığın bola ile inscription + wrestling kasılmış mage karakterlerden çok daha fazla yarar sağlandığını düşünüyorum.

Ayrıca belirtmek isterim ki, oyuna başladığım zamandan beri (Sphere serverı olan nebula dahil. Cast sırasında kalkan elinden düşerdi ve sonra tekrardan eline almak gerekirdi) oynadığım serverların hepsinde, (sanırım DV'de parry almamıştım, Anette de kısa bir süre parry yerine wrestling almıştım.) template im bu şekildeydi. Yani bu server'a özgü birşey değil. "Adamlar tek çıkamaz", "2 dakikada patates olup dönecek" lafları da diğer söylediklerinle tezat oluşturuyor. Defansif bi template niye 2 dakikada patates olsun ki ? Bu karakterin tek sıkıntısı mage vs mage kaldığında wrestling skill'inin olmamasından dolayı mage kesmenin zor olması. Kendimi bu konuda ispatlamam gerektiğini düşünmediğimden dolayı, bu da benim için bir sorun teşkil etmiyor. Senin de dediğin gibi tercih meselesi ve saygı duyulması gerekir. Ama söylediklerimi bir düşün istersen. Her zaman 34 energy bolt patlatan karakterler en ofansif karakterler değildir.


Katılıyorum ki bende aynı şekilde aksiyonlarda tanklamaya çalışıyorum, peşime taktığım 3-5 kişi sayesinde çoğu aksiyondan etkili oluyoruz zaten. Ama ben templateimi buna göre oluşturmadım. Düşüncemde bu hiçbir zaman olmadı. Herkesin normal dediği bir mage yaptım ve karakterim bu şekilde oldu. Ekstra hiçbir düşünce içinde olmadım. Tek farkım inscription düşürüp parry kasmak oldu oda parry'nin eski halinden dolayı. Şu an durum değişti fakat o kadar kasıpta parry'i düşürmek istemedim fakat bir değişiklik olmaz ise onuda düşürmekten çekinmeyeceğim, çünkü inscription şu an çok daha faydalı. Aslında bu söylediklerim tekrar cümleleri. Konuya dediğim açıdan baktığını zaten belirtmişsin. Guildmatelerime yarar sağlıyorum demişsin. İşte insanların içine sinmeyen bu, onları zorlayan bu aslında. Bende hoşlanmıyorum. Ama benim hoşlanmadığım konu aksiyonu baltalaması. Ben her insanı her an dünya üzerinde herhangi bir yerde görebilmek istiyor ve yeri geldiğinde savaşmak istiyorum. Diğer insanlar ise niye kalabalık geziyor bunlar, deyip durumu algılayamıyorlar. Bence bu bir zorunluluk sizin için dediğim gibi. Bunun sonuçlarıda farklı insanlarda farklı tepkilere yol açıyor. Ama saygı duymakta şart. Ha ona göre hareket etsinler demekte bir kaçış bence. Çünkü gerçekten dediğim gibi bir strateji oyunu sonuçta ve bu stratejiler geliştikçe oyunun sevilen hali değişti, farklı boyutlara kaydı. Sıkıntı burada işte. Buna mahal vermemek bu durumdan rahatsız olanların elinde. Burada yazılar yazıp, başlıklar açıp eline birşey geçmez kimsenin. Kimse burada birisi yazı yazdı diye oynayışında değişiklik yapmaz. Oyunu nasıl görmek istiyorsa insan öyle oynar ve istediği şekle bir katkısı olur, belkide herkes bu şekilde düşünse, oynasa kendi istediği ortam oluşacaktır ama bunun kimse farkında değil. Ben olmasını istediğim gibi oynuyorum, arkadaşlarımı bu şekilde yönlendiriyorum, umarım herkeste böyle davranır.

Bu arada bu sana özel bir mesaj değildi. En göze çarpan örneklerden biriydin, aklıma ilk senin ismin geldi yazdım. Bunun birçok örneği var. Sonuç özetle şu ki sorun insanların tercihlerini, bazı kişilerin hazmedememesi daha doğrusu beğenmemesi. Bunda sizin yapabileceğiniz birşey olmadığını belirttim ben sadece.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
08 Nis 2011 8:24
zeir
Usta



Yaş: 37
Kayıt: 24 Ksm 2010
Mesajlar: 232
Cinsiyet: Erkek

Durumu: Çevrimdışı

zeir
Usta
action anlayışı Konu: Yanıt: action anlayışı
Alıntıyla Cevap Gönder
Abs1nthe yazmış:
zeir yazmış:
Dt ler ve S ler gelince Qlar evden çıkmıyo C ler köprüden dışarıya adım atamıyo O larda lunada takılıyo


Sayıca yetebileceğimizi düşündüğümüz çoğu actiona cıkıyoruz. 5 ile 7 kişi arasında değişiyor sayımız. Tutupda 15 kişi gibi bi kalabalığa cıkmamızı beklemiyorsun herhalde. 5 kişi 10 kişilik gruplara bile çıktık yani. Senin bu kadar ağlamanın sebebi sanırım senin bu durumdan bi kuyruk acının olması.

D-t geliyo s geliyo evden cıkmıyo falan demişsin. Buyur seni görelim malkoçoğlu


http://www.dailymotion.com/video/x85i3_in-flames-trigger_music

Bu adamında dediği gibi ;
ARE YOU FOR REAL!

150 şer satır yazılar filan yıkılıyorum şuan :D:D:D

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
08 Nis 2011 8:57
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 5, 6, 7, Sonraki
6. sayfa (Toplam 7 sayfa) [ 65 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız