Saldıran ve Savunan Arasındaki Hit/Defense İlişkisi Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
Yazar
Mesaj
http://www.worldofsosaria.com/hithesap.php
Formüllere takılmayıp üstteki sayfadan ilgili değerleri girerek bakabilirsiniz. Şuan geçerli olan ayarlarımızın birebir aynısıdır.
Formüllere takılmayıp üstteki sayfadan ilgili değerleri girerek bakabilirsiniz. Şuan geçerli olan ayarlarımızın birebir aynısıdır.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Seramana
(-) Mage Weapon ile Magery yeteneğinin Wrestling gibi işliyor olmasını kanıtlayalım :
## 1 ##
Savunan oyuncunun, Wrestling 0, MAgery 120 ve elinde Staff Of The Magi var :
Savunan oyuncuya 14000 bonus hesaplanmış, % 4.6 isabet şansı çıkmış.
## 2 ##
Skillere dokunmadan silahı indirip bakmışız :
Savunan oyuncuya 3000 bonus hesaplanmış, % 21 isabet şansı çıkmış.
## 3 ##
Wrestling 120 yapıp, elinde Staff olmadan tekrar bakmışız :
Yine 14000 bonus hesaplamış.
## Özet ##
Yani - Mage özellikli silah varsa Magery Yeteneği Wrestling gibi hesaplanmış.
## Yorum ##
Yani kalkandan gelen 15 defense bonusu yerine wrestlingden gelecek skill bonusu tercih edilmelidir. İlk mesajda verilen adresten kombinasyonları deneyebilirsiniz. (Parry olmadığı varsayılarak)
## 1 ##
Savunan oyuncunun, Wrestling 0, MAgery 120 ve elinde Staff Of The Magi var :
Savunan oyuncuya 14000 bonus hesaplanmış, % 4.6 isabet şansı çıkmış.
## 2 ##
Skillere dokunmadan silahı indirip bakmışız :
Savunan oyuncuya 3000 bonus hesaplanmış, % 21 isabet şansı çıkmış.
## 3 ##
Wrestling 120 yapıp, elinde Staff olmadan tekrar bakmışız :
Yine 14000 bonus hesaplamış.
## Özet ##
Yani - Mage özellikli silah varsa Magery Yeteneği Wrestling gibi hesaplanmış.
## Yorum ##
Yani kalkandan gelen 15 defense bonusu yerine wrestlingden gelecek skill bonusu tercih edilmelidir. İlk mesajda verilen adresten kombinasyonları deneyebilirsiniz. (Parry olmadığı varsayılarak)
BeaLzeBuB yazmış:
Ufak bir düzeltme
Wrestling yerine, silahın gerektirdiği yetenek olarak sayılır. Yani staff of magi alan 120 mage aynı zamanda 120 wrestlinge değil, 120 mf ye sahip olur. Bealin gösterdiği gibi 120 mf nin defansı hesapta.
Bunun yanında bu karater karşısındaki oyuncuya vururken 120 mf hit chance i ile vurur. Ancak ability kullanamaz.
Seramana yazmış:
Ufak bi düzeltme,
MF 'de sayılmaz. Hatta silahın hangi sınıfa ait olduğunun hiç bir önemi yoktur defans hesaplamasında. Anlaşılabilir olması açısından "sanki" wrestling gibi dedim, çünkü karakter mage yeteneğine sahip ve wrest varmış gibi düşünülmesi daha anlaşılır oluyor. Eğer "elinizde -mage silah varsa karakteriniz MF gibi düşünülür" dersek insanlar karakterin MF'ye dönüştüğünü düşünürler.
Konuştuğumuz mevzu sadece defans hesaplaması olduğu için wrest olmuş, mf olmuş, fenc olmuş farketmez, hepsi aynı etkiyi yapıyor.
1. satır : else if ( m_AosWeaponAttributes.MageWeapon != 0 )
Eğer silahın mage weapon özelliği var ise
2. satır : if ( m.Skills[SkillName.Magery].Value > m.Skills[Skill].Value )
eğer karakterin magery yeteneği, warrior yeteneklerinden yüksek ise (yani karakter mage ise demeye çalışıyor)
3. satır : sk = SkillName.Magery;
formülde bulunan skill bonusu kısmına karakterin "magery" yeteneği değeri yaz.
Silahın sınıfı olarak söylemeyelim, kafalar karışmasın. (Şuan ciddi anlamda karıştırdık galiba )
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 13 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |