DF'de Ölen Beetle'ı lootlayanlar... Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, Sonraki |
Yazar
Mesaj




PashaCamaC yazmış:
Başıma geldi actionda birden maviler falanda dalmaya başladı noluyor diyo düşündün sonra ölünce farkettimki itemlar insureden düşmüş. Şansım varmış set sağlam değildi pek kaybım olmadan aklım başıma geldi. Deneyim yenilen kazıkların bileşkesidir :) Şimdi actiona çıkmadan önce her itema tek tek bakıyorum insurelumu diye. Düşünki sende o bettle in içine çok çok daha iyi itemlar koysaydın ve o halde lootlansaydı... Şimdi çok daha dikkatli olursun sanırım geçmiş olsun...


Arkas yazmış:
Söylesene orada beetle ile ne işin var ? Terzisin de item falan mı kaplıyosun ? Giriyosunuz archerla,hakedenlerden çok daha fazla item alıyosunuz bi de konuşuyo musunuz ? Df kaçarken arkadan 2 tane archer vuruyo,ölmesine gram hp varken 6 7 tane rotting sallıyo sonra tamerlar uğraşsın di mi ? Nasıl olsa siz uğraşmıyosunuz ölür ölmez tüyüyosunuz. Herkes df archer olsun o zaman bakalım ne oluyo. Boşu boşuna bi de haklıymışsınız gibi konuşmayın. Helal olsun itemlerini alan adamlar çok iyi iş yapmışlar. Anlattığım olay nasıl ingame ise alın size bu da ingame. Şimdi savun bakalım kendini nasıl savunacaksın çok merak ediyorum.



Servera yeni gemiş ve server statiklerini bilmeyen biri olarak bu durumda sanırım bana bi bk* söylemek düşmez ama;
Her ne kadar emek ve role playin destekçisi bir insan olsam da, Dark Father vb. instancelar guard zone dışarısındadır. Eğer bu tip dungeon ve instancelara gidiyorsanız, getirisi olan riskleri de kabul etmeniz lazım.
Ayrıca bir instancetan çıkmadan 6 ay durup loot yapan bir karakter olması da oyun içeriği açısından gayet rahatsız edici, çünkü Origin Runuo yu çıkardığında bu instanceları koymasının sebebi dönedin "Dark Age of Camelot, Star Wars Galaxies ext.." gibi "instance" mantığı bulunan oyunları ile yarışabilmek ve ultima online ı bir kademe daha ileriye taşıyabilmekti. Yani boss mantığını getirmek, grup halinde hareket etmek gibi.
Mmorpg literatüründe "Farming" diye bir kavram da var kabul ediyorum ama, bu tek karakteri boss spawnın orda lootları ile bırakmayı ve ölüp itemları kaybedince "oyundan soğutucu" ithamında bulunmayı meşrulaştırmaz bence. Adamların işi bu, player killing. Keza bilen bilir, Avalonda Acımasız Kemal vardı, sevdiğim bir arkadaşım, üzerinde 6 7 artifact vardı ve bu artifactlerin hiç biri "boss loot" değil di, hepsini "pk loot" ile edinmişti. Yani oyunun böyle bir yanı da var.
Not : Eğer konuyu yanlış anladıysam, komple görmezden gelebilirsiniz mesajımı, kusura bakmayın :)
Her ne kadar emek ve role playin destekçisi bir insan olsam da, Dark Father vb. instancelar guard zone dışarısındadır. Eğer bu tip dungeon ve instancelara gidiyorsanız, getirisi olan riskleri de kabul etmeniz lazım.
Ayrıca bir instancetan çıkmadan 6 ay durup loot yapan bir karakter olması da oyun içeriği açısından gayet rahatsız edici, çünkü Origin Runuo yu çıkardığında bu instanceları koymasının sebebi dönedin "Dark Age of Camelot, Star Wars Galaxies ext.." gibi "instance" mantığı bulunan oyunları ile yarışabilmek ve ultima online ı bir kademe daha ileriye taşıyabilmekti. Yani boss mantığını getirmek, grup halinde hareket etmek gibi.
Mmorpg literatüründe "Farming" diye bir kavram da var kabul ediyorum ama, bu tek karakteri boss spawnın orda lootları ile bırakmayı ve ölüp itemları kaybedince "oyundan soğutucu" ithamında bulunmayı meşrulaştırmaz bence. Adamların işi bu, player killing. Keza bilen bilir, Avalonda Acımasız Kemal vardı, sevdiğim bir arkadaşım, üzerinde 6 7 artifact vardı ve bu artifactlerin hiç biri "boss loot" değil di, hepsini "pk loot" ile edinmişti. Yani oyunun böyle bir yanı da var.
Not : Eğer konuyu yanlış anladıysam, komple görmezden gelebilirsiniz mesajımı, kusura bakmayın :)

3. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 35 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |