Son Güncelleme Kapsamında Intensity Değerleri & Gidişat Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
bence güncelleme öncesindeki değer bile 1 tık arttırılabilir. zaten serverda crafttan çıkma inanılmaz 1 item mevcut değil. o kadar barbeddan sonra bunu herkes görmüştür sanırım. ayrıca mesela bronz cekicle luck ve lrc item rahat çıkarken (1 bronz cekicle gorev için 3 luck 4 lrc item çıkıyordu.) şimdi 7 cekicle 3 item çıkaramadım demek ki intensity değeri resmen tecavüze uğramış.
ps: ANKET ŞU AN İÇİN İNTENSİTY YÜKSELECEK YÖNÜNDE GİDİYOR. SATILIK AGAPİTİ UCUZKEN ALIN. 1M. MARKET YAZMAK YETERLİ.
ps: ANKET ŞU AN İÇİN İNTENSİTY YÜKSELECEK YÖNÜNDE GİDİYOR. SATILIK AGAPİTİ UCUZKEN ALIN. 1M. MARKET YAZMAK YETERLİ.
Sahipkran yazmış:
Bahsettiğiniz server Eraserin serveri gidenler elbet geri gelecektir :) Biz buradayız ve olmaya devam edeceğiz.
Bundan önce ki x serverinde diğer guildlerden yaklaşık 4 ay sonra aktif olarak oynamaya başladık 1 ay içinde kasıp actiondaki yerimizi aldık. Mantık değişmeli artık onlar baştan beri oynuyor onlara yetişemeyiz gibi şeyleri aşmaları gerekiyor.
Konu ile alakalı da item intenstynin artması şart. 3 günde toplam 20 25 saat df kastım çantamda 8 10 item oldu hepsi lrc ve lucktu. Odalardan zaten item almak neredeyse imkansız loota bile bakılmıyor. Odaların loot kalitesi, dfnin ise loot item sayısı birazcık artmalı.
Geçen her dakka servera yeni lonca-player gelme olasılığını azaltıyor. Takı ve runic şanslarının zorluğunu, önceden başlayan oyuncuların aldığı yolu (buna bende dahilim) göz önüne alacak olursak. Wuo nun eski verimli günlerine dönmesini sağlacak tek anahtar. D-T yada Seraphimlerin başlaması olcaktır. Buna katılmayacak arkadaşlar olabilir fakat benim öngörüm bu iki guildden herhangi biri foruma bugün başlık açsın 1 aya 300 tekil görür bu server. Onları sevmeyebiliriz kızabiliriz fakat geçmişte kazandıkları reklam gücünü de görmezden gelemeyiz. Öte yandan bu serverin wuo 2010 u yakalamasının imkanı yok bence yada diğer serileri. Venüsün de zaten niyetinin bu olmadığını ortada. Rotası belkide pvm geliştirmek. Bence pvm pvp ye geçiş süresinden ibaret en azından benim için öyle asıl heyecan df kesmekten ziyade actions karakteri öldürmek yada ölmek uo nun bende oluşturduğu en büyük tutkuda bu zaten.
3. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 36 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |