Son Güncelleme Kapsamında Intensity Değerleri & Gidişat Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
Arkadaşlar serverımız açıldığından beri oyuncu sayısı veya kimlerin oynadığı ile ilgili hiç bir beklentimiz olmadı, kim varsa oynamaya çalıştık.Ancak geldiğimiz noktada "World Of UO" için bir fırsat olduğunu düşünüyoruz.Şuan halihazırda WOU'ya alternatif bir server kaldı ve oradaki oyuncu kitlesinin tek amacı kolay kasıp, aksiyona girme mantığı üzerine kurulu.
"World Of UO" da başından beri oynayan kişiler olarak o serverın çok uzun ömürlü olmayacağını düşünüyoruz ve oradaki oyuncuların da buraya adapte olup başlaması için bir takım değişiklikler öngörüyoruz.Böylece hem aktif oynayan kişileri tek bir çatı altında toplamış olacağız hem de WOU tutmamış diyip bir kenarda bekleyen oyuncuları da tetiklemiş olacağız.Ek olarak canlı ve aktif bir ortamı hazırladığımızda diğer admin arkadaşın oyundan soğuttuğu birçok kişinin de bu canlı ortama katılacağından şüphemiz yok.
Bunlar için yapılması gerekenler runiclerden çıkan parçalar ve loottan çıkan itemlerin özelliklerini arttırmaktan geçiyor; zaten kasmak kolay bir de bunları sağlayıp diğer oyuncularla sağlam bir diyalog sağlayabilirsek unutulmaz "World Of UO"lardan birine daha şahit olabiliriz.
Yazıdaki amaç kesinlikle kişisel egolarımız vs. değildir. Sadece Gidişatımız ve herkes te bunun farkında. Ortak bir karar ile en iyi yolu bulmamız gerekiyor.
"World Of UO" da başından beri oynayan kişiler olarak o serverın çok uzun ömürlü olmayacağını düşünüyoruz ve oradaki oyuncuların da buraya adapte olup başlaması için bir takım değişiklikler öngörüyoruz.Böylece hem aktif oynayan kişileri tek bir çatı altında toplamış olacağız hem de WOU tutmamış diyip bir kenarda bekleyen oyuncuları da tetiklemiş olacağız.Ek olarak canlı ve aktif bir ortamı hazırladığımızda diğer admin arkadaşın oyundan soğuttuğu birçok kişinin de bu canlı ortama katılacağından şüphemiz yok.
Bunlar için yapılması gerekenler runiclerden çıkan parçalar ve loottan çıkan itemlerin özelliklerini arttırmaktan geçiyor; zaten kasmak kolay bir de bunları sağlayıp diğer oyuncularla sağlam bir diyalog sağlayabilirsek unutulmaz "World Of UO"lardan birine daha şahit olabiliriz.
Yazıdaki amaç kesinlikle kişisel egolarımız vs. değildir. Sadece Gidişatımız ve herkes te bunun farkında. Ortak bir karar ile en iyi yolu bulmamız gerekiyor.
Alıntı:
Nemesis yazmış:
dostum bodcu varda atıyorum 400 bod alıyosan zaten bunun yaklasık 200 ü exep olmayan normal bod aldıgımız şanslıysak 2-3 barbed bodu zaten zor cıkarılıyor bari cıktıgında bişi elde edelim bence kesinlikle arttırılmalı
Nemesis yazmış:
24 saatte 1 charla en kötü 80 bodcu kasılıyor. 5 charla kassan 400 bodcu eder kaynağı toplaman 2 gününü almaz bile. Herkes kassın, herkes setini tamamlasın, herkes bir an önce actiona çıksın diye öneriler getiriliyor. Nedense böyle görüşlere sahip bazı kişiler kimse bir şey kasmasın kimsede item-set olmasın istiyor. Bu kafa nasıl bir kafa çözemedim ben. 50 tane barbed basıp 1 tane istenilen parça elde edilmiyor bile zaten şuan. Barbed kitten hp2 lrc9 propslarında parça çıkıyor ve bu durum sizin hoşunuza gidiyor öyle mi?. Eziyet çekmekten zevk alıyorsanız gidin bedevi olun.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): iliko
Bs runiclerini bilmiyorum ama barbed runicin kesinlikle itensity oranının minimumu 50 üzeri olmalıdır. Ben kaynak toplamaya ve tailor kasmaya 2-3 haftamı verdim. Böyle oldugunu bilseydim gider df kasardım kazara bi nobi, totem bişi düşürür 40-50 barbed a takaslardım. Tailor kasanların emeklerinin çogu çöpe gidiyor bence.
Geçen gün bi abimizle konuştum kendisi evli ve cocugu var.(şu dönemde uo playerilarinin % 60 ı gibi)Adam açıka şunu diyor; tamam günde 2 3 saat df kasayım , easy uo açıp makineyi açık bırakıp işe gidiyim ama ortalama bi action çarını 2 ayda gene dizemicemki niye oynayım diyor. Gerekçesi df den çıkan item kalitesi + kit intensity leri.
Bence server sahiplerinin " uzun ömürlü " mantığından biraz daha sıyrılıp ortalama playerin gereksinimlerini karşılayabilicek sistemlere yönelmesi lazim.Ya salın playeri actionunu yapsın adam günde zaten belli saat online oluyor.(calişma günlerinden bahsediyorum)
Şimdi biri çıkıp o kadar item kasmadan actiona geçsinler dicek hangimiz +60 resist minimum bi wariorda 170 dex veya magede +30 defsiz actiona katıldık?Konuyu biraz saptırmış olabilirim k.bakmayın.
Sonuç olarak actionu canlandirmak için veya belli kesim palyeri servera cekmek için kit intensityler bi tık artabilir.
( son güncellemeden önceki ayarlar bence gayet uygun kendi düşümcem.)
Bence server sahiplerinin " uzun ömürlü " mantığından biraz daha sıyrılıp ortalama playerin gereksinimlerini karşılayabilicek sistemlere yönelmesi lazim.Ya salın playeri actionunu yapsın adam günde zaten belli saat online oluyor.(calişma günlerinden bahsediyorum)
Şimdi biri çıkıp o kadar item kasmadan actiona geçsinler dicek hangimiz +60 resist minimum bi wariorda 170 dex veya magede +30 defsiz actiona katıldık?Konuyu biraz saptırmış olabilirim k.bakmayın.
Sonuç olarak actionu canlandirmak için veya belli kesim palyeri servera cekmek için kit intensityler bi tık artabilir.
( son güncellemeden önceki ayarlar bence gayet uygun kendi düşümcem.)
1. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 36 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |