Şikayetçiyim destekleri bekliyorum Sayfaya git: Önceki, 1, 2 |
Yazar
Mesaj
SoooN yazmış:
vallaha ister ınanın ıster ınanmayın belkı eskıler bılır eyımcı guzelını hayata soktum ve daha sanırım yanlıs hatırlamıyorsam tame 54 pc sıkıntılı gıremıyorum yanı anlayacagın bana dusme sansı sence kactırkı bu sekılde soyledın anlamadım ve sadece serverın basından her ne olursa olsun mınorda olsa normalde olsa artıfecklerın hemen dusmesıne karsıyım en azından 2 ay gecseydı barı uzun soluklu 1 server beklemıyormuyuz
Noir yazmış:
pekı soyllermısın yakınmamalımıyız bu sekılde devam ettıgını dusun 6 aysonra server mınor kaynıcak ve yenı playerler gelmıcek serverde amma cok mınorvar dıye pwp server ıstesek buraya baslama ıstegımız olmazdı dımı hersey cok basıt olursa
Adelphie yazmış:
Winter yazmış:
serverden beklentımı nedır hemen sorgulayım wuo denınce akla 2 beklentı gelır 1i zmanındada oldugu gıbı coluk cocugun elıne dusmus halı en basında oldugu gıbı kral halı senın beklentın nedır budan benım beklentımın cevabını 1 de boyle dusun
dalaksiz yazmış:
item cıksın cıkmasın dıye 1 sey yok ama 1 az pazar payı cok ucmadan seyretsın ve ilk gunlerden bu su demek 120 ser luckalrı dızdık be abı demek sence
kk yazmış:
evet oranlarda 1 sıkıntı bende gormuyorum ama 1 az emek gayret olması cok daha mantıklı olurdu bence nasıl dıceksın 2 adam dusun 1 i ilk gunden ıtıbaren oynar ama ıtem dusuremez 1 ı gelır aylar sonra ona duser bu adaletmı sence yoksa sanamı brakılmalı cok sacma deyılmı hanı esıtlık hanı ayrımcasızlık
bence paragon puan sıstemıne gore dusurulmelı yanı 1 az emek verılsın su oyuna bu sayede player cekerız dıye dusunuyorum
xhancorefe yazmış:
Bu tamamen senin şansınla ilgili bir konu bence. Serverda kastığın sürece item çıkması şansını kademeli olarak yükseltildiğini düşün, 6 ay sonra sunucuya giriş yapmış olacak insana göre kat be kat daha yüksek item düşürme ihtimalin olacak değil mi?
Ama bu yeni katılan oyuncu çırıl cıplak Doom'da ilk yaratığa attığı bir yumruk ile totem düşürebilir ihtimali 0.0000001 olsa da olasılıklar dahilinde. Yada tam tersi sen ilk günden düşürebilirsin istediğin bir itemi 6 ay sonra katılanda 2 sene boyunca hiçbirşey düşüremez. Burada tamamen şanstan bahsediyoruz "Luck" dediğimiz kelimenin türkçedeki sözlük anlamıda budur.
Şartlar tamamen eşit, kim daha şansylıysa itemi düşürür, bunun emekle bağlantılı olmaması lazım, her emek veren herşeye sahip olmamalı, olamaz.
Bu işi paragon sistemi, DF puan sistemi şeylere bağlarsan işlerin nasıl sapıtıp cıvıdığına kendin bile inanamazsın.
Merhaba,
Açıkçası sorun çıkan paragorn sayısının çok fazla olmasından kaynaklanıyor. Şanslar aynı kalabilir ama paragorn çıkma oranının çok çok daha düşük olması lazım. Ayrıca minor işte dandik filan diyorsunuz ama ne zamanki item çıklması zor olur o beğenmediğimiz minorları kullanmak için yarışır duruma geliriz o zaman server uzun soluklu olur.
Şöyle de bir örnek vereyim mesela tame kasan herkes dragon tameleyebilmek için skile abandı değil mi? Seneler önce biz dragonu bilmezdik ayı tame eder gider yaratık kesmeye çalışırdık. Ayı öldükçe yenisini tame ederdik filan derken skill oynayarak kasılırdı 100 yapim de oynarım mantığıyla değil. Tabi günümüzde bu çok mümkün değil ne yazık ki.
Yani kısaca ne zamanki o dandik dedğimiz itemlerle oyunu oynamaya çalışırız o zaman serverin ömrü uzar. Ne zaman tamerin enchance ettiği setle fighter karakter giydirir pvp yaparız o zaman serverın ömrü uzar. Bunun içinde itemlerin zor elde edilmesi lazım. Bunun yolu da şansı zorlaştırmak yerine spawn zamanlarını düşürüp paragorn çıkma şanslarını azaltmak.(Eskiden paragorn çıkınca lunada adam çağırılırdı abyss para var kescez diye misal) Böylece insanlar pvm için başka alternatifler aramak zorunda da kalır.
Açıkçası sorun çıkan paragorn sayısının çok fazla olmasından kaynaklanıyor. Şanslar aynı kalabilir ama paragorn çıkma oranının çok çok daha düşük olması lazım. Ayrıca minor işte dandik filan diyorsunuz ama ne zamanki item çıklması zor olur o beğenmediğimiz minorları kullanmak için yarışır duruma geliriz o zaman server uzun soluklu olur.
Şöyle de bir örnek vereyim mesela tame kasan herkes dragon tameleyebilmek için skile abandı değil mi? Seneler önce biz dragonu bilmezdik ayı tame eder gider yaratık kesmeye çalışırdık. Ayı öldükçe yenisini tame ederdik filan derken skill oynayarak kasılırdı 100 yapim de oynarım mantığıyla değil. Tabi günümüzde bu çok mümkün değil ne yazık ki.
Yani kısaca ne zamanki o dandik dedğimiz itemlerle oyunu oynamaya çalışırız o zaman serverin ömrü uzar. Ne zaman tamerin enchance ettiği setle fighter karakter giydirir pvp yaparız o zaman serverın ömrü uzar. Bunun içinde itemlerin zor elde edilmesi lazım. Bunun yolu da şansı zorlaştırmak yerine spawn zamanlarını düşürüp paragorn çıkma şanslarını azaltmak.(Eskiden paragorn çıkınca lunada adam çağırılırdı abyss para var kescez diye misal) Böylece insanlar pvm için başka alternatifler aramak zorunda da kalır.
bence oranlar gayet güzel puan sistemindeki gibi herkes major sahibi olamıycak üşük şans oldugu için daha az major düşücek minor düşse ne olur toplasan 3 tane değerli minor var zaten denge bozma şansı cok olmayan itemler onlarda bence sistem gayet güzel
2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 17 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |