Runic kitlerde değişiklik önerisi Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
Merhaba arkadaşlar, bir başka öneri ile karşınızdayım.
Unutmayalım ki, direkt olarak rakamlara değil, yalnızca fikre oy veriyorsunuz, yani "güzel ama çok abartılı olmuş" diye veya "yetmez ama evet" diye tepki verdiyseniz, denge kısmını yorumlarda tartışırız :)
Runic kitlerden doğru düzgün item alamamakta şikayetçiyiz. O halde şöyle bir öneriye ne dersiniz:
ÖNERİ 1: Yalnızca terzilere yönelik olarak, spinned ve horned runic kitlerin maximum intensityleri artırılsın, az bir ihtimalle bile olsa yüksek intensityde props görebilelim.
Yerine;
Böylece hornedın da değeri azıcık artmış olur, fakir/yeni oyuncular da spined ile set dizebilir.
ÖNERİ 2: Hem blacksmithing hem tailoring için kademeli olarak props kilitleme özelliği getirilebilir, diyelim ki Barbed Runic Kit kullanıyorsunuz, kullanmadan önce size 2 propsu kilitleme olanağı verir, siz de örneğin Hit Point Regeneration ve Lower Requirements ı kilitlersiniz, o iki propsu vermez basacağınız itemler. Props kilitleme sayıları da şu şekilde olursa:
Böylece yüksek kalitedeki kitleri kullanırken istemediğimiz saçma sapan propslar çıkmaz, daha kaliteli itemler basabiliriz.
ÖNERİ 3: Kit upgrade sistemi: kitlere bir opsiyon getirilir, ve örneğin Barbed Runic Kit (15 basımlık) ve intensity 40-100 olacağına, Quality Barbed Runic Kit (10 basımlık) ve 60-100 intensity olur. Aynı özellik tüm runiclere eklenebilir. Böylece işe yaramaz dediğimiz kitlerden işe yarayabilecek itemler elde edebiliriz, işe yarar runiclerden de daha kaliteli ama daha az sayıda item elde edebiliriz. VE/VEYA: Kit birleştirme sistemi: kitlere bir opsiyon getirilir, ve örneğin iki Verite Runic Hammer birleştirilerek, Powerful Verite Runic Hammer elde edilir, bu da normalde vereceği 45-90 props vermek yerine 60-90 props verir, yani maksimum props aynı kalır ama minimumu yükselir.
Yorumlarınızı bekliyorum
Unutmayalım ki, direkt olarak rakamlara değil, yalnızca fikre oy veriyorsunuz, yani "güzel ama çok abartılı olmuş" diye veya "yetmez ama evet" diye tepki verdiyseniz, denge kısmını yorumlarda tartışırız :)
Runic kitlerden doğru düzgün item alamamakta şikayetçiyiz. O halde şöyle bir öneriye ne dersiniz:
ÖNERİ 1: Yalnızca terzilere yönelik olarak, spinned ve horned runic kitlerin maximum intensityleri artırılsın, az bir ihtimalle bile olsa yüksek intensityde props görebilelim.
Spoiler:
Yerine;
Spoiler:
Böylece hornedın da değeri azıcık artmış olur, fakir/yeni oyuncular da spined ile set dizebilir.
ÖNERİ 2: Hem blacksmithing hem tailoring için kademeli olarak props kilitleme özelliği getirilebilir, diyelim ki Barbed Runic Kit kullanıyorsunuz, kullanmadan önce size 2 propsu kilitleme olanağı verir, siz de örneğin Hit Point Regeneration ve Lower Requirements ı kilitlersiniz, o iki propsu vermez basacağınız itemler. Props kilitleme sayıları da şu şekilde olursa:
Spoiler:
Böylece yüksek kalitedeki kitleri kullanırken istemediğimiz saçma sapan propslar çıkmaz, daha kaliteli itemler basabiliriz.
ÖNERİ 3: Kit upgrade sistemi: kitlere bir opsiyon getirilir, ve örneğin Barbed Runic Kit (15 basımlık) ve intensity 40-100 olacağına, Quality Barbed Runic Kit (10 basımlık) ve 60-100 intensity olur. Aynı özellik tüm runiclere eklenebilir. Böylece işe yaramaz dediğimiz kitlerden işe yarayabilecek itemler elde edebiliriz, işe yarar runiclerden de daha kaliteli ama daha az sayıda item elde edebiliriz. VE/VEYA: Kit birleştirme sistemi: kitlere bir opsiyon getirilir, ve örneğin iki Verite Runic Hammer birleştirilerek, Powerful Verite Runic Hammer elde edilir, bu da normalde vereceği 45-90 props vermek yerine 60-90 props verir, yani maksimum props aynı kalır ama minimumu yükselir.
Yorumlarınızı bekliyorum
Düşünceler çok güzel çalışılmış. Gayet güzel dengeli öneleriler. Ancak doğan görünümlü şahinle uğraşmak yerine arabayı değiştirsek bunlara ihtiyacımız kalmayacak. Üst patchlere yavaştan çıkma zamanı gelmedi mi? Bu tarz radikal değişiklikler artı AoS un bize yetmediğini gösteriyor.
1. Öneri : Hayır düşük seviye kitlerin hiçbir özelliği artırılmasın.10 k ya satılan 30 set parçası basılabilen bir kitin kalitesini artırmak çok hatalı olur.
2. Öneri : Eğer her karekter sınıfı için farklı set özellikleri aransa bunu desteklerdim.Ama bir parçada hem mage hem warrior herkesin aradığı :lmc-manainc-manareg-hpinc. Bu özellikler dışında eğer luck basılmıycaksa kimse stam reg vb var mı diye parça aramıyor. Bu sistem gelirse bu 4 özelliğe yoğunlaşılcağı için ciddi oranda basılan item kalitesi artar. Zaten makro sayesine herkes craft oldu. 3 günde herkesin ful set yapmasına karşıyım.
3. Öneri : Üzerinde düşünülebilir ama bence filtre uygulaması geliştirilse ve/veya bod kalitesi biraz düşürülse ve barbedkitten biraz daha kalite itemler bassak orjinali bozmadan ayarlarla oynayarak çözsek daha güzel olurdu sanırım.
2. Öneri : Eğer her karekter sınıfı için farklı set özellikleri aransa bunu desteklerdim.Ama bir parçada hem mage hem warrior herkesin aradığı :lmc-manainc-manareg-hpinc. Bu özellikler dışında eğer luck basılmıycaksa kimse stam reg vb var mı diye parça aramıyor. Bu sistem gelirse bu 4 özelliğe yoğunlaşılcağı için ciddi oranda basılan item kalitesi artar. Zaten makro sayesine herkes craft oldu. 3 günde herkesin ful set yapmasına karşıyım.
3. Öneri : Üzerinde düşünülebilir ama bence filtre uygulaması geliştirilse ve/veya bod kalitesi biraz düşürülse ve barbedkitten biraz daha kalite itemler bassak orjinali bozmadan ayarlarla oynayarak çözsek daha güzel olurdu sanırım.
Barnabas yazmış:
Unutmuşum ya
Bir moderatör arkadaş eklerse "Hiçbiri" seçeneğini, memnun olurum.
2. öneri ile ilgili olarak, örneğin barbed kit ile basabileceğin propslar şunlar:
Physical Resist
Fire Resist
Cold Resist
Poison Resist
Energy Resist
Hit Increase
Mana Increase
Stam Increase
Luck
Lower req
Hit regen
Mana regen
Stam regen
Lower mana cost
lower reagent cost
self repair
night sight
reflect physical damage
18 adet props var, sadece 2 tanesini iptal edip 16 propstan item çıkarmaya çalışacağız yani. Bence bu biraz iyileştirme yapar, o kadar.
Silahta ise:
Physical Resist
Fire Resist
Cold Resist
Poison Resist
Energy Resist
Luck
Lower req
Damage Increase
Hit spell (fireball harm vb)
Mana Leech
Life Leech
Stamina Leech
Swing Speed Increase
Lower defense
Lower attack
Hit chance
Defense chance
Hit area
slayer propsları (elemental slayer demon slayer vb)
Use best weapon
spell channeling
faster casting
Bunların ise yüksek kalite hammerlarda 2 ya da 3 tanesini eleyebileceğiz, ki 22 adetler ve gerçekten istenen 3 props var, mana leech swing speed increase ve lower defense.
Biraz iyileştiriyoruz o kadar
Seramana yazmış:
Türk UO oyuncularında patch-o-fobi var, yeni patch gelince ABİ BU NE YA BÖYLE ŞEY Mİ OLUR BEN BIRAKIYORUM NE SAÇMA moduna bağlıyorlar. Luck 200 silah görünce BU NE YAA derken, STR 20 hit 15 reflect 15 kafalığa "ehue ne güzel item la" diyorlar. Aynı durum diğer "süper" gözüken artifactlar için de geçerli, runuo'da olan süper artifactlara yeni süperler eklenince insanlar hoşlanmıyorlar bu durumdan. Öyle işte.
Runiclerin abartıya kaçmadan biraz düzeltilmesi lazım. Bu haliyle serverın ömrüne etkisi var ancak action ölü. Zaten full artifact adamlar 2 tur actiondan sonra df'ye giriyor tekrar. Bizim insanlarımız dünya UO camiası içinde çok saygın bir yere sahip oldukları için full props set dizmeden kesinlikle ama kesinlikle actiona çıkmazlar. Çıkıp ta ölürlerse allah korusun EA Sports başta olmak üzere Origin vb. belli başlı tüm sitelerde manşetlere düşecekleri için böyle davranmaları doğal.
Livingelectro53 yazmış:
Valla haklısın ne diyeyim. Şu Thor mudur nedir mesela, adam 5x olana kadar actionda 1 kere görmedim, aman ölür kafasını biri alır falan.
Yapılmasını tavsiye ettiğim değişiklikler zaten küçük bufflar, bu eklentiler gelse de runicler süper olmayacak, sadece biraz iyileşmiş olacaklar o kadar.
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 14 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |