Role Play+ PvP + Samurai Empire ve Mondain's Legacy |
Yazar
Mesaj
Merhaba sayın World of UO sakinleri,
(Öncelikle başlık çok uzun zaman önce açıldığı için üzerine yazmak yerine baştan açmayı tercih ettim.)
Ben yaklaşık 13 yıl önce düzenli bir şekilde Ultima Online oynuyordum. Her yıl 1-2 hafta bazen sadece 1-2 gün baktığım zamanlar haricinde bu sunucuya başlayana kadar oynadım diyemem
-ki zaten başladığımda neredeyse hiçbirşey hatırlamıyor gibiydim.
Yaklaşık 20 gündür oynuyorum ve itiraf etmek zorundayım standartlara çakılı kalmış bir sunucu bu. Luck set dizip DF ye koşacaksın, belki yüzlerce saat harcayacaksın ve sonuç olarak 50-60 kişilik serverda 200 tane olan artifactlardan birini düşüreceksin, üzerini dizeceksin ve pvp yapmaya brit köprüye koşacaksın. Serverda RP adına hiçbir hareket görmedim oyuncular açısından ara ara deniyorum şansımı Luna'da veya Brit'te gördüğüm oyunculardan birşey isteyeceğim zaman RP yapıyorum biraz daha oyunun ve karakterimin havasına bürünmeye çalışıyorum ama 1 kere bile sadece 1 kere bile o karşılığı alamadım. Tamam o konuda cevabımı aldım. Bu serverdaki oyuncuların hedefi belli PS bas yetenekleri fulle set diz action a çık bu benim açımdan büyük bir hayal kırıklığı oldu çünkü benim için Ultima Online, mavi ve kırmızı karakterlerin sırf kafasındaki renk diğerinden farklı diye birbirini şuursuzca (no offense) kovaladığı bir oyun değildi. Ultima benim için, skill kasarken veya herhangi bir şey ile uğraşırken yeni insanlarla tanışıp sohbet etmekti, beraber kasmaktı, o yeni tanıştığınız insanla bir amaç uğruna maceraya atılmaktı. Saçma sapan deli dana gibi sağa sola koşturup daha önce görmediğin bir yaratık aramak içine girmediğin bi zindan bulmaktı. İlk evini almak için saatlerce craft kasmaktı. Kısacası UO günün yorgunluğunu atabildiğin, sonunda ölecek olsan bile her defasında yeni bir şey öğrenebileceğin, her gün yeni bir insanla tanışılabilecek sıcak bir ortamdı. Şu an çok tekdüze ilerleyen bir düzen var oyunda. Benim amacım oyuncu olarak server yetkililerinin üzerindeki yükü biraz azaltmak oyuncuların etkinlikler haricinde de sırf sohbet etmek için bir araya gelmesine uğraşmak. Bunun için kendimce Ultima Online'ın hikayelerini okuyup oyunun tarihi akışını ve düzenini bozmadan kendi hikayelerimi vakit buldukça foruma yazıyorum çünkü uo oyuncusuysanız fantastik edebiyata karşı bir ilginiz sevginiz vardır (!) mutlaka. Görev yapmak 300 tane daemon 50 tane balron öldürde gel olmasın istiyorum yazdığım hikayelerin temelinde oyunun kendi hikayesini de ufak ufak aktarmaya çalışıyorum size.
Başımdan 2 olay geçti onları da paylaşmak istiyorum bu rp ve pvp konusu hakkında.
Dediğim gibi yıllardır oynamıyorum ve pvp ye dair en ufak bi fikrim yok şu an. Dedimki pvp yapmayı öğreneceksem işi ustasından öğreneyim ve PK aramaya başladım belirli saatler haricinde maalesef Ilshenar'daki tamer arkadaşlar haricinde kimseye rastlayamıyorsunuz. O belirli saatlerde de Britain içerisinde birbirlerini kovaladıkları için konuşma şansı bulamıyorsunuz. Neyse bir süre sonra birine denk geldim böyle üzeri başı dizili artifactlar yada sağlam craft itemler falan ve selam verdim tabi cevap çok net geldi "xxxx is attacking you!" tamam adam PK sonuçta abidik gubidik kıyafetlerle kendisine seslenen bir mavi gördü içinde kalır kesmezse anlıyorum. Reslenip tekrar geldim tekrar konuşmaya çalıştım yine gri ekran, o çabam orda bitti başkasını denerim dedim sonuç yine aynı. Mavilere sorayım bari ordan öğreneyim dedim gz dışına çıktık e mantıklı tabi guard iner falan affı yok guardların normal dedim. XXXX is attacking you! dedim heralde anlatıcak bak şöyle yap şunları şunları hotkey e al falan. Yok, allah ne verdiyse daldı adam sonuç yine gri ekran. (Bide ölüyken cesetten item çekilince sanki o item ilahiyata ermişte kanatları çıkmış gibi göğe yükseliyo ya işte o çok pis koyuyor adama :D) PvP maceramı böyle sonlandırdım, anlaşılan pvp oyuncu ekibi taze kan istemiyorlar aralarında aynı 10 kişi birbirini kesip duracak yüzlerce defa.
RP ve PvP konularındaki mızmızlanmamı dinlediğiniz için teşekkür ederim :D bundan sonrası Samurai Empire ve Mondain's Legacy ile hakkında eğer daha önce bu expansionlar hakkında bilgi sahibiyseniz yorumlarınızı bekliyorum eğer bilgi sahibi değilsenizde kendimce bir kaç bilgi vermiş olayım size.
Bu bahsi geçen iki expansion şu anda oynadığımız Age of Shadow un üstüdür. Samurai Empire oyuna, Bushido ve Ninjutsu ile beraber olanın üzerine 10 15 tane daha template ve üzerinde maceradan maceraya koşabileceğimiz yeni 1 kıta getirmiştir.
(Yeni kıta= yeni binekler yeni craftable itemler yeni artifactlar yeni champler v.b.)
Eski başlıkta okuduklarımdan anladığım kadarıyla bir hiryu korkusu sarmış herkesi ben kendi adıma bunun büyük bir problem olduğunu düşünmüyorum. Elinizdeki neredeyse herşeyin daha iyisini bulabileceğiniz ve birçok konuda daha fazla seçeneğinizin olduğu bir versiyonda oynamak tek bir binek yüzünden korkutmasın gözünüzü rica ediyorum :)
Mondain's Legacy ise oyunun sisteminin biraz daha elden geçirilip şu ankinden daha adil bir denge kurulmasını sağlamış olan expansiondır ayrıca SE ile gelen Bushido ve Ninjutsu gibi burada da yeni bir skill gelmiştir. Spellweaving, toplu olarak büyü yapılmasını sağlayan bir yetenek. Bunun haricinde gelenler ise: elf ırkı ,yeni evler ,yeni bir şehir ,yeni silahlar/zırhlar, yeni questler ve tabiki yeni zindanlar.
Ben şahsen ML versiyonunda oynamayı tercih ederim ama bu oyuncu ve bu yetkili kadrosu ile.
Çok uzun bir yazı oldu farkındayım umarım sonuna ulaşacak kadar sabırlısınızdır, kusura bakmayın kendimi affettirmek adına size bu baktıkça karın acıktıran göz dolduran ve kalpleri ısıtan kusursuz altın sarısı patatesi sunuyorum. :)
(Öncelikle başlık çok uzun zaman önce açıldığı için üzerine yazmak yerine baştan açmayı tercih ettim.)
Ben yaklaşık 13 yıl önce düzenli bir şekilde Ultima Online oynuyordum. Her yıl 1-2 hafta bazen sadece 1-2 gün baktığım zamanlar haricinde bu sunucuya başlayana kadar oynadım diyemem
-ki zaten başladığımda neredeyse hiçbirşey hatırlamıyor gibiydim.
Yaklaşık 20 gündür oynuyorum ve itiraf etmek zorundayım standartlara çakılı kalmış bir sunucu bu. Luck set dizip DF ye koşacaksın, belki yüzlerce saat harcayacaksın ve sonuç olarak 50-60 kişilik serverda 200 tane olan artifactlardan birini düşüreceksin, üzerini dizeceksin ve pvp yapmaya brit köprüye koşacaksın. Serverda RP adına hiçbir hareket görmedim oyuncular açısından ara ara deniyorum şansımı Luna'da veya Brit'te gördüğüm oyunculardan birşey isteyeceğim zaman RP yapıyorum biraz daha oyunun ve karakterimin havasına bürünmeye çalışıyorum ama 1 kere bile sadece 1 kere bile o karşılığı alamadım. Tamam o konuda cevabımı aldım. Bu serverdaki oyuncuların hedefi belli PS bas yetenekleri fulle set diz action a çık bu benim açımdan büyük bir hayal kırıklığı oldu çünkü benim için Ultima Online, mavi ve kırmızı karakterlerin sırf kafasındaki renk diğerinden farklı diye birbirini şuursuzca (no offense) kovaladığı bir oyun değildi. Ultima benim için, skill kasarken veya herhangi bir şey ile uğraşırken yeni insanlarla tanışıp sohbet etmekti, beraber kasmaktı, o yeni tanıştığınız insanla bir amaç uğruna maceraya atılmaktı. Saçma sapan deli dana gibi sağa sola koşturup daha önce görmediğin bir yaratık aramak içine girmediğin bi zindan bulmaktı. İlk evini almak için saatlerce craft kasmaktı. Kısacası UO günün yorgunluğunu atabildiğin, sonunda ölecek olsan bile her defasında yeni bir şey öğrenebileceğin, her gün yeni bir insanla tanışılabilecek sıcak bir ortamdı. Şu an çok tekdüze ilerleyen bir düzen var oyunda. Benim amacım oyuncu olarak server yetkililerinin üzerindeki yükü biraz azaltmak oyuncuların etkinlikler haricinde de sırf sohbet etmek için bir araya gelmesine uğraşmak. Bunun için kendimce Ultima Online'ın hikayelerini okuyup oyunun tarihi akışını ve düzenini bozmadan kendi hikayelerimi vakit buldukça foruma yazıyorum çünkü uo oyuncusuysanız fantastik edebiyata karşı bir ilginiz sevginiz vardır (!) mutlaka. Görev yapmak 300 tane daemon 50 tane balron öldürde gel olmasın istiyorum yazdığım hikayelerin temelinde oyunun kendi hikayesini de ufak ufak aktarmaya çalışıyorum size.
Başımdan 2 olay geçti onları da paylaşmak istiyorum bu rp ve pvp konusu hakkında.
Dediğim gibi yıllardır oynamıyorum ve pvp ye dair en ufak bi fikrim yok şu an. Dedimki pvp yapmayı öğreneceksem işi ustasından öğreneyim ve PK aramaya başladım belirli saatler haricinde maalesef Ilshenar'daki tamer arkadaşlar haricinde kimseye rastlayamıyorsunuz. O belirli saatlerde de Britain içerisinde birbirlerini kovaladıkları için konuşma şansı bulamıyorsunuz. Neyse bir süre sonra birine denk geldim böyle üzeri başı dizili artifactlar yada sağlam craft itemler falan ve selam verdim tabi cevap çok net geldi "xxxx is attacking you!" tamam adam PK sonuçta abidik gubidik kıyafetlerle kendisine seslenen bir mavi gördü içinde kalır kesmezse anlıyorum. Reslenip tekrar geldim tekrar konuşmaya çalıştım yine gri ekran, o çabam orda bitti başkasını denerim dedim sonuç yine aynı. Mavilere sorayım bari ordan öğreneyim dedim gz dışına çıktık e mantıklı tabi guard iner falan affı yok guardların normal dedim. XXXX is attacking you! dedim heralde anlatıcak bak şöyle yap şunları şunları hotkey e al falan. Yok, allah ne verdiyse daldı adam sonuç yine gri ekran. (Bide ölüyken cesetten item çekilince sanki o item ilahiyata ermişte kanatları çıkmış gibi göğe yükseliyo ya işte o çok pis koyuyor adama :D) PvP maceramı böyle sonlandırdım, anlaşılan pvp oyuncu ekibi taze kan istemiyorlar aralarında aynı 10 kişi birbirini kesip duracak yüzlerce defa.
RP ve PvP konularındaki mızmızlanmamı dinlediğiniz için teşekkür ederim :D bundan sonrası Samurai Empire ve Mondain's Legacy ile hakkında eğer daha önce bu expansionlar hakkında bilgi sahibiyseniz yorumlarınızı bekliyorum eğer bilgi sahibi değilsenizde kendimce bir kaç bilgi vermiş olayım size.
Bu bahsi geçen iki expansion şu anda oynadığımız Age of Shadow un üstüdür. Samurai Empire oyuna, Bushido ve Ninjutsu ile beraber olanın üzerine 10 15 tane daha template ve üzerinde maceradan maceraya koşabileceğimiz yeni 1 kıta getirmiştir.
(Yeni kıta= yeni binekler yeni craftable itemler yeni artifactlar yeni champler v.b.)
Eski başlıkta okuduklarımdan anladığım kadarıyla bir hiryu korkusu sarmış herkesi ben kendi adıma bunun büyük bir problem olduğunu düşünmüyorum. Elinizdeki neredeyse herşeyin daha iyisini bulabileceğiniz ve birçok konuda daha fazla seçeneğinizin olduğu bir versiyonda oynamak tek bir binek yüzünden korkutmasın gözünüzü rica ediyorum :)
Mondain's Legacy ise oyunun sisteminin biraz daha elden geçirilip şu ankinden daha adil bir denge kurulmasını sağlamış olan expansiondır ayrıca SE ile gelen Bushido ve Ninjutsu gibi burada da yeni bir skill gelmiştir. Spellweaving, toplu olarak büyü yapılmasını sağlayan bir yetenek. Bunun haricinde gelenler ise: elf ırkı ,yeni evler ,yeni bir şehir ,yeni silahlar/zırhlar, yeni questler ve tabiki yeni zindanlar.
Ben şahsen ML versiyonunda oynamayı tercih ederim ama bu oyuncu ve bu yetkili kadrosu ile.
Çok uzun bir yazı oldu farkındayım umarım sonuna ulaşacak kadar sabırlısınızdır, kusura bakmayın kendimi affettirmek adına size bu baktıkça karın acıktıran göz dolduran ve kalpleri ısıtan kusursuz altın sarısı patatesi sunuyorum. :)
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): Hashashin, marinette
Arkadaşlar Hiryu'dan deği, mevcut sisteme uygun makrolarının yeni sürümlere uymamasından dolayı korkuyor.
Bazen burada senin benim gibi tamer char açıp zindan zindan, şehir şehir boş boş gezen ve bu turlamalardan zevk alan kişileri görünce gözlerim doluyor. Benim kişisel kanaatim oyuna en azından tokuna island'in gelmesi. Daha sonrasında SE sürümüne yavaş yavaş geçilmesi yönünde.
Bazen burada senin benim gibi tamer char açıp zindan zindan, şehir şehir boş boş gezen ve bu turlamalardan zevk alan kişileri görünce gözlerim doluyor. Benim kişisel kanaatim oyuna en azından tokuna island'in gelmesi. Daha sonrasında SE sürümüne yavaş yavaş geçilmesi yönünde.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Netheralas
diğer bazı konulardada yazdım bu dediklerinizin olması için razor-easyuo-bodcu sistemi
app centerın olmaması spawn süreleri ve skill gain gibi ayarların orjinaldeki gibi olması lazımki bu şu anki oyuncu kitlesinin bir çoğuna hitap etmiyor.
Örnek olarak orjinal bir runuoda bir ancient lich kesmek için khaldun isimli bir dungeonın derinliklerine gidilebilirse 1 veya 2 tane kesersin çıkan güzel lootu alırsın ve kafeslere kapatılmadığı için kesmekte bukadar basit değil etrafında iskelet ordusu çıkarır ve deadly poi vurur. Tamer kasmakta çok zor olduğu için herkes dragon alamaz bu yüzden item ve altının değeri çok yüksek olur. bundan dolayıda işe yaramayan bir çok meslek aktif hale gelir, basit bir şekilde skiller kasılamadığından dolayı oyuncular arasında etkileşim sağlanır ve böylece eskisi gibi oyun amacına uygun şekilde rp ilede oynanabilir hale gelir.
app centerın olmaması spawn süreleri ve skill gain gibi ayarların orjinaldeki gibi olması lazımki bu şu anki oyuncu kitlesinin bir çoğuna hitap etmiyor.
Örnek olarak orjinal bir runuoda bir ancient lich kesmek için khaldun isimli bir dungeonın derinliklerine gidilebilirse 1 veya 2 tane kesersin çıkan güzel lootu alırsın ve kafeslere kapatılmadığı için kesmekte bukadar basit değil etrafında iskelet ordusu çıkarır ve deadly poi vurur. Tamer kasmakta çok zor olduğu için herkes dragon alamaz bu yüzden item ve altının değeri çok yüksek olur. bundan dolayıda işe yaramayan bir çok meslek aktif hale gelir, basit bir şekilde skiller kasılamadığından dolayı oyuncular arasında etkileşim sağlanır ve böylece eskisi gibi oyun amacına uygun şekilde rp ilede oynanabilir hale gelir.
Bu mesaja teşekkür edenler (3 kişi): Hashashin, Netheralas, marinette
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): marinette
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 4 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |