PvM Alanları Geliştirme Projesi
Sayfaya git: 1, 2, Sonraki

Ultima Online Forum -> İstek ve Şikayet Arşivi
 

Loot kalitesi konuda anlatıldığı şekilde düzenlensin mi?
Hayır, loot kalitesi aynı kalsın
60%
 60%  [ 14 ]
Evet
17%
 17%  [ 4 ]
Evet ama çok fazla, bu kadar yüksek olmasa da olur.
13%
 13%  [ 3 ]
Yetmez ama evet, daha da artırılsın şanslar
8%
 8%  [ 2 ]
Toplam Oylar : 23

Yazar
Mesaj
dalaksiz
Efsane



Yaş: 37
Kayıt: 11 Tem 2010
Mesajlar: 1,310
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 75
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

dalaksiz
Efsane
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Merhaba arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi, DF kapalı olduğundan, Şampiyonlar da deaktif olduğundan dolayı insanlar craft ve tamer karakterlere yönelmiş durumdalar. Bundan ötürü, iyi para ve item çıkan yaratıklar sürekli olarak farmlanıyorlar, ve çoğu zaman kesecek yaratık bulmakta zorlanıyoruz.

Bunun aslında iki sebebi var:

1) Seçili bir kaç yaratığın dışında yaratıklardan düzgün item çıkmaması
2) Seçili bir kaç yaratığın spawnının, talepten az olması.


DF açılsa dahi, gloves of the pugilist isteyen kişi, veya DF'den sıkılan kişiler bu alanlara yönelecekler. Aynı şekilde, para kasmak isteyen kişi de bu alanlara yönelecek. Bu yüzden, geliştirmemiz gereken bir konu bence bu.

1 numaranın çözümü için önerim:

Şuan düzgün item düşüren yaratıklar şu şekilde: Skeletal Dragon, Ancient Lich, Blood Elemental. Ben şahsen bu üçünden başka hiç bir yaratıktan (Meer Eternal Paragon dahil) düzgün bir item düşüremedim. Bir çok yaratıkta denemem oldu, Dragon, Lich Lord, Poison Elemental, Ancient Wyrm, Balron, Daemon, Succubus gibi yaratıkları farmladım, Lich Lord Paragon ve Poison Elemental Paragon da kestim, ancak düzgün loot çıkmıyor bunlardan.

Zorluk seviyesi Skeletal Dragon gibi olan, hatta Ancient Lich'ten yüksek olan yaratıklardan daha yüksek loot çıkması kanaatindeyim.

Şimdi, örnek olarak Skeletal Dragon'un loot puanını 100 olarak belirleyelim. Bu baz alınan 100 üzerinden, şu anki loot potansiyellerini yazarsak, bence şu şekildeler:

Alıntı:
Skeletal Dragon: 100
Ancient Lich: 70
Blood Elemental: 50
Ancient Wyrm: 40
Meer Eternal: 15
Poison Elemental: 15
Dragon: 20
Succubus: 20
Balron: 10
Titan: 20
Rotting Corpse: 5


Bence bunların şu şekilde olması gerekir:

Alıntı:
Skeletal Dragon: 100
Ancient Lich: 75
Blood Elemental: 55
Ancient Wyrm: 150
Meer Eternal: 40
Poison Elemental: 65
Dragon: 60
Succubus: 75
Balron: 125
Titan: 50
Rotting Corpse: 65


Eğer dengeler bu şekilde olursa, bir çok yaratıkta kasma imkanı bulabileceğiz.

Bu dengeleri bu şekilde oluşturuşumun bir sebebi var:
Skeletal Dragon: Ölmek gayet mümkün bunlara, explosion+firebreath kombosu 120-130 vurabiliyor. Paragonu ise tek başına kesmek gerçekten çok zor.
Ancient Lich: Büyüleri çok vuruyor, canları çok, disco-peace atmak zor
Blood Elemental: Çok nadir ihtimalle sıkıntı çıkarabiliyorlar (explosion-flamestrike kombosu gibi)
Ancient Wyrm: Oyunun en güçlü yaratıklarından biri, poison vurabiliyor, magery skilli çok yüksek, melee damage'ı çok yüksek, firebreathi var, disco-peace atmak çok zor, ve target değiştiriyor
Meer Eternal: en düşük bu, çünkü pasifler, size saldırmıyorlar.
Poison Elemental: Melee damage ile lethal poison vurabiliyorlar
Dragon: genel olarak tehlikeliler, paragonu ise ölümcül
Succubus: Sucubbus'un etrafına attığı life steal skilli ölümcül olabiliyor, life çektikten sonra size saldırabiliyor
Balron: Balronun normali bile kesmesi çok zor, fiziki damage'ı çok yüksek olan bir yaratık. Paragonu ise ölümcül.
Titan: bkz blood elemental
Rotting Corpse: melee damage ile lethal poison vurabiliyor

2 numaralı sorunun çözümü ise 1'in cevabında gizli aslında.

Lootlar bu şekilde düzenlenirse, insanlar 2-3 yere sıkışıp kalmazlar. Buna ek/alternatif olarak, bulunan yaratıkların spawnlarını çoklaştırabilirsiniz. Koca ilshenar'da sadece 3 adet skeletal dragon spawnı var, ancient lichler ise, spawnları olan bölge dışında(hapishanevari Ankh Dungeon) bir yerde spawn olmuyorlar.

Ne düşünüyorsunuz?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 10:38
enverbaba
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 02 Ağu 2010
Mesajlar: 88

Teşekkür: 2

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
enverbaba
Oyuncu
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
arkadaşlar boşuna anket felan yapmayın adminlerin umrunda bile deil.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 10:39
ilikoo
Usta



Yaş: 39
Kayıt: 08 Ağu 2015
Mesajlar: 211
Nerden: Antalya

Teşekkür: 25

Durumu: Çevrimdışı

ilikoo
Usta
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
ortalama 700 800 luckla nasıl br loot kalitesi bekliyosunuz ki üstüne bi de loot kalitesi artırılsın diyosunuz? Wos'a çevirmeye mi çalışıyosunuz? her loottan max props item mı çıksın. zora alışın biraz arkadaş.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:15
Destina
Büyük Usta



Yaş: 34
Kayıt: 11 Tem 2010
Mesajlar: 301
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 19
Uyarı: 2

Durumu: Çevrimdışı

Destina
Büyük Usta
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Çok açıklayıcı bir post olmuş. Loot kalitesi artırılmasın fakat dangeonlar düzenlensin spawnlar arttırılsın. Atıyorum Ankh dangeondaki evil mageler yerine de ancient yada blood spawnı konulabilir. Ilshenarın diğer dangeonları da düzenlenebilir bu sekilde tek bi dangeona sıkışıp kalmamış oluruz :)

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:16
Groot
Efsane



Yaş: 32
Kayıt: 15 Tem 2015
Mesajlar: 905
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 57

Durumu: Çevrimdışı

Groot
Efsane
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
bende memnunum loot kalitesinden şuan gerçi bana bişey düşmedi şuana kadar ama şansa bağlı tabikide düşürenler var bence değişmesinin loot kalitesi ama spawnların arttırılma konusunda haklısın spawnlar çoğaltılmalı

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:16
dalaksiz
Efsane



Yaş: 37
Kayıt: 11 Tem 2010
Mesajlar: 1,310
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 75
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

dalaksiz
Efsane
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
ilikoo yazmış:
ortalama 700 800 luckla nasıl br loot kalitesi bekliyosunuz ki üstüne bi de loot kalitesi artırılsın diyosunuz? Wos'a çevirmeye mi çalışıyosunuz? her loottan max props item mı çıksın. zora alışın biraz arkadaş.


Loot kalitesinde sıkıntı yok, ama sadece 2-3 yaratıktan bu kaliteyi alabiliyoruz, en az bu yaratıklar kadar kesmesi zor olan diğer yaratıklardan da, benzer ölçüde alabilmeliyiz diyorum sadece.

Sizce Skeletal Dragon'dan çıkan lootun Ancient Wyrm'dan çıkmaması ne kadar mantıklı, veya Balron'dan?

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:20
torpilli
Efsane



Yaş: 34
Kayıt: 30 Hzr 2010
Mesajlar: 895
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Adana

Teşekkür: 17

Durumu: Çevrimdışı

torpilli
Efsane
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Loot kalitesi hakkında değişiklik için henüz erken kimsede luck yok lakin balron, ancient wyrm, succubus gibi npclerin kalitesi biraz daha artarsa bir kaç alternatif gelmeside güzel olabilir.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:33
themyth
Yasaklı

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 14 Tem 2010
Mesajlar: 212

Teşekkür: 13
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
themyth
Yasaklı
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
dfnin açılması gerek bence ek olarak tokuno daki yaratıklar ve artifactlar eklenebilir hep aynı şey bir zaman sonra yapılmaz hale geliyor

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:47
Phaloph
Oyuncu

Avatar

Yaş: 39
Kayıt: 11 Ağu 2015
Mesajlar: 63

Teşekkür: 4

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Phaloph
Oyuncu
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Loot kalitesi bence fazla bile yüksek luck olmadığı için anlaşılmıyor. Pvm konusuda bu durum age of shadowun kısırlığından kaynaklı. Bu oyun 2003ten sonra bir sürü update aldı ve Pvm konusu çok gelişti. Şimdi burada Pvm oynayanlar gold farmlamak için lichten liche koşuyor. Üst versiyonlarda en popüler pvm champ atmak fakat mazlum aos oyuncuları 20sdi geçemediği için onuda vortexle kasmaya çalışıyor. Zaten bir süre sonra lich odalarından gelen para ile bankalar taşacak ve yeterince değerli item çeşitliliği olmadığı için goldcoins itibari değerini kaybedecek. Craft ve Pvm seviyorsanız üst sürümleri oynamanızı tavsiye ederim. Aos kervanı böyle gelmiş böyle gider.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 11:53
dalaksiz
Efsane



Yaş: 37
Kayıt: 11 Tem 2010
Mesajlar: 1,310
Cinsiyet: Erkek

Teşekkür: 75
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

dalaksiz
Efsane
PvM Alanları Geliştirme Projesi Konu: Yanıt: PvM Alanları Geliştirme Projesi
Alıntıyla Cevap Gönder
Phaloph yazmış:
Aos kervanı böyle gelmiş böyle gider.


Bunu değiştirmek için açtım bu konuyu.

Amacım "loot çıkmıyor STR DEX INT HCI DCI takı niye çıkmıyor" değil.

Skeletal Dragon BloodElemental AncientLich gibi yaratıklardan item çıkabiliyorsa, AncientWyrm Dragon Balron Succubus gibi yaratıklardan da çıkabilsin diyorum, ki başka alanlara yönelsin insanlar.

 
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 Ağu 2015 12:25
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: 1, 2, Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 15 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız