PvM Alanları Geliştirme Projesi Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
Merhaba arkadaşlar,
Bildiğiniz gibi, DF kapalı olduğundan, Şampiyonlar da deaktif olduğundan dolayı insanlar craft ve tamer karakterlere yönelmiş durumdalar. Bundan ötürü, iyi para ve item çıkan yaratıklar sürekli olarak farmlanıyorlar, ve çoğu zaman kesecek yaratık bulmakta zorlanıyoruz.
Bunun aslında iki sebebi var:
1) Seçili bir kaç yaratığın dışında yaratıklardan düzgün item çıkmaması
2) Seçili bir kaç yaratığın spawnının, talepten az olması.
DF açılsa dahi, gloves of the pugilist isteyen kişi, veya DF'den sıkılan kişiler bu alanlara yönelecekler. Aynı şekilde, para kasmak isteyen kişi de bu alanlara yönelecek. Bu yüzden, geliştirmemiz gereken bir konu bence bu.
1 numaranın çözümü için önerim:
Şuan düzgün item düşüren yaratıklar şu şekilde: Skeletal Dragon, Ancient Lich, Blood Elemental. Ben şahsen bu üçünden başka hiç bir yaratıktan (Meer Eternal Paragon dahil) düzgün bir item düşüremedim. Bir çok yaratıkta denemem oldu, Dragon, Lich Lord, Poison Elemental, Ancient Wyrm, Balron, Daemon, Succubus gibi yaratıkları farmladım, Lich Lord Paragon ve Poison Elemental Paragon da kestim, ancak düzgün loot çıkmıyor bunlardan.
Zorluk seviyesi Skeletal Dragon gibi olan, hatta Ancient Lich'ten yüksek olan yaratıklardan daha yüksek loot çıkması kanaatindeyim.
Şimdi, örnek olarak Skeletal Dragon'un loot puanını 100 olarak belirleyelim. Bu baz alınan 100 üzerinden, şu anki loot potansiyellerini yazarsak, bence şu şekildeler:
Bence bunların şu şekilde olması gerekir:
Eğer dengeler bu şekilde olursa, bir çok yaratıkta kasma imkanı bulabileceğiz.
Bu dengeleri bu şekilde oluşturuşumun bir sebebi var:
Skeletal Dragon: Ölmek gayet mümkün bunlara, explosion+firebreath kombosu 120-130 vurabiliyor. Paragonu ise tek başına kesmek gerçekten çok zor.
Ancient Lich: Büyüleri çok vuruyor, canları çok, disco-peace atmak zor
Blood Elemental: Çok nadir ihtimalle sıkıntı çıkarabiliyorlar (explosion-flamestrike kombosu gibi)
Ancient Wyrm: Oyunun en güçlü yaratıklarından biri, poison vurabiliyor, magery skilli çok yüksek, melee damage'ı çok yüksek, firebreathi var, disco-peace atmak çok zor, ve target değiştiriyor
Meer Eternal: en düşük bu, çünkü pasifler, size saldırmıyorlar.
Poison Elemental: Melee damage ile lethal poison vurabiliyorlar
Dragon: genel olarak tehlikeliler, paragonu ise ölümcül
Succubus: Sucubbus'un etrafına attığı life steal skilli ölümcül olabiliyor, life çektikten sonra size saldırabiliyor
Balron: Balronun normali bile kesmesi çok zor, fiziki damage'ı çok yüksek olan bir yaratık. Paragonu ise ölümcül.
Titan: bkz blood elemental
Rotting Corpse: melee damage ile lethal poison vurabiliyor
2 numaralı sorunun çözümü ise 1'in cevabında gizli aslında.
Lootlar bu şekilde düzenlenirse, insanlar 2-3 yere sıkışıp kalmazlar. Buna ek/alternatif olarak, bulunan yaratıkların spawnlarını çoklaştırabilirsiniz. Koca ilshenar'da sadece 3 adet skeletal dragon spawnı var, ancient lichler ise, spawnları olan bölge dışında(hapishanevari Ankh Dungeon) bir yerde spawn olmuyorlar.
Ne düşünüyorsunuz?
Bildiğiniz gibi, DF kapalı olduğundan, Şampiyonlar da deaktif olduğundan dolayı insanlar craft ve tamer karakterlere yönelmiş durumdalar. Bundan ötürü, iyi para ve item çıkan yaratıklar sürekli olarak farmlanıyorlar, ve çoğu zaman kesecek yaratık bulmakta zorlanıyoruz.
Bunun aslında iki sebebi var:
1) Seçili bir kaç yaratığın dışında yaratıklardan düzgün item çıkmaması
2) Seçili bir kaç yaratığın spawnının, talepten az olması.
DF açılsa dahi, gloves of the pugilist isteyen kişi, veya DF'den sıkılan kişiler bu alanlara yönelecekler. Aynı şekilde, para kasmak isteyen kişi de bu alanlara yönelecek. Bu yüzden, geliştirmemiz gereken bir konu bence bu.
1 numaranın çözümü için önerim:
Şuan düzgün item düşüren yaratıklar şu şekilde: Skeletal Dragon, Ancient Lich, Blood Elemental. Ben şahsen bu üçünden başka hiç bir yaratıktan (Meer Eternal Paragon dahil) düzgün bir item düşüremedim. Bir çok yaratıkta denemem oldu, Dragon, Lich Lord, Poison Elemental, Ancient Wyrm, Balron, Daemon, Succubus gibi yaratıkları farmladım, Lich Lord Paragon ve Poison Elemental Paragon da kestim, ancak düzgün loot çıkmıyor bunlardan.
Zorluk seviyesi Skeletal Dragon gibi olan, hatta Ancient Lich'ten yüksek olan yaratıklardan daha yüksek loot çıkması kanaatindeyim.
Şimdi, örnek olarak Skeletal Dragon'un loot puanını 100 olarak belirleyelim. Bu baz alınan 100 üzerinden, şu anki loot potansiyellerini yazarsak, bence şu şekildeler:
Alıntı:
Bence bunların şu şekilde olması gerekir:
Alıntı:
Eğer dengeler bu şekilde olursa, bir çok yaratıkta kasma imkanı bulabileceğiz.
Bu dengeleri bu şekilde oluşturuşumun bir sebebi var:
Skeletal Dragon: Ölmek gayet mümkün bunlara, explosion+firebreath kombosu 120-130 vurabiliyor. Paragonu ise tek başına kesmek gerçekten çok zor.
Ancient Lich: Büyüleri çok vuruyor, canları çok, disco-peace atmak zor
Blood Elemental: Çok nadir ihtimalle sıkıntı çıkarabiliyorlar (explosion-flamestrike kombosu gibi)
Ancient Wyrm: Oyunun en güçlü yaratıklarından biri, poison vurabiliyor, magery skilli çok yüksek, melee damage'ı çok yüksek, firebreathi var, disco-peace atmak çok zor, ve target değiştiriyor
Meer Eternal: en düşük bu, çünkü pasifler, size saldırmıyorlar.
Poison Elemental: Melee damage ile lethal poison vurabiliyorlar
Dragon: genel olarak tehlikeliler, paragonu ise ölümcül
Succubus: Sucubbus'un etrafına attığı life steal skilli ölümcül olabiliyor, life çektikten sonra size saldırabiliyor
Balron: Balronun normali bile kesmesi çok zor, fiziki damage'ı çok yüksek olan bir yaratık. Paragonu ise ölümcül.
Titan: bkz blood elemental
Rotting Corpse: melee damage ile lethal poison vurabiliyor
2 numaralı sorunun çözümü ise 1'in cevabında gizli aslında.
Lootlar bu şekilde düzenlenirse, insanlar 2-3 yere sıkışıp kalmazlar. Buna ek/alternatif olarak, bulunan yaratıkların spawnlarını çoklaştırabilirsiniz. Koca ilshenar'da sadece 3 adet skeletal dragon spawnı var, ancient lichler ise, spawnları olan bölge dışında(hapishanevari Ankh Dungeon) bir yerde spawn olmuyorlar.
Ne düşünüyorsunuz?
Çok açıklayıcı bir post olmuş. Loot kalitesi artırılmasın fakat dangeonlar düzenlensin spawnlar arttırılsın. Atıyorum Ankh dangeondaki evil mageler yerine de ancient yada blood spawnı konulabilir. Ilshenarın diğer dangeonları da düzenlenebilir bu sekilde tek bi dangeona sıkışıp kalmamış oluruz :)
ilikoo yazmış:
Loot kalitesinde sıkıntı yok, ama sadece 2-3 yaratıktan bu kaliteyi alabiliyoruz, en az bu yaratıklar kadar kesmesi zor olan diğer yaratıklardan da, benzer ölçüde alabilmeliyiz diyorum sadece.
Sizce Skeletal Dragon'dan çıkan lootun Ancient Wyrm'dan çıkmaması ne kadar mantıklı, veya Balron'dan?
Loot kalitesi bence fazla bile yüksek luck olmadığı için anlaşılmıyor. Pvm konusuda bu durum age of shadowun kısırlığından kaynaklı. Bu oyun 2003ten sonra bir sürü update aldı ve Pvm konusu çok gelişti. Şimdi burada Pvm oynayanlar gold farmlamak için lichten liche koşuyor. Üst versiyonlarda en popüler pvm champ atmak fakat mazlum aos oyuncuları 20sdi geçemediği için onuda vortexle kasmaya çalışıyor. Zaten bir süre sonra lich odalarından gelen para ile bankalar taşacak ve yeterince değerli item çeşitliliği olmadığı için goldcoins itibari değerini kaybedecek. Craft ve Pvm seviyorsanız üst sürümleri oynamanızı tavsiye ederim. Aos kervanı böyle gelmiş böyle gider.
Phaloph yazmış:
Bunu değiştirmek için açtım bu konuyu.
Amacım "loot çıkmıyor STR DEX INT HCI DCI takı niye çıkmıyor" değil.
Skeletal Dragon BloodElemental AncientLich gibi yaratıklardan item çıkabiliyorsa, AncientWyrm Dragon Balron Succubus gibi yaratıklardan da çıkabilsin diyorum, ki başka alanlara yönelsin insanlar.
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 15 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |