Paragon Çıkma Zamanı Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki |
|
Yazar
Mesaj
Kesinlikle şuan ki sistemde paragon bi anlam ifade etmiyor. Görüyorum kesmek içimden gelmiyor fakat spawn tekrardan normale dönmesi için istemeye istemeye mecburi şekilde kesiyorum. Çünkü artık durumu kendime kabullendiğimden biliyorum ki ben o paragonu kessem de bana ondan artifact düşmicek.
Benim paragon algım bu şekilde ve eminim ki bir çok arkadaşımda bu şekilde düşünmekte. Bu algıyı insanlardan kırmamız gerekli diye düşünüyorum. Paragon zor çıkmalı ama çıktığında da paragon dedirtmeli. Bu benim görüşümdür. Herkes düşüncelerini yazarsa güzel bir sonuç elde edebiliriz diye düşünüyorum.
Benim paragon algım bu şekilde ve eminim ki bir çok arkadaşımda bu şekilde düşünmekte. Bu algıyı insanlardan kırmamız gerekli diye düşünüyorum. Paragon zor çıkmalı ama çıktığında da paragon dedirtmeli. Bu benim görüşümdür. Herkes düşüncelerini yazarsa güzel bir sonuç elde edebiliriz diye düşünüyorum.
Venus yazmış:
konuyu ilk ben dile getirmiştim. diğer başlık kilitlenmiş, buradan cevap vereyim;
benim asıl anlatmak istediğim şey; paragon kesmenin ne kadar sıkıcı ve cazibesiz birşey olduğu. bunun için spawn sayılarının düşürülmesini istedim. sadece zaman ve bandaj kaybı. minor artifactlardan; orcish visage, gloves of the pugilist ve dread pirate hat. bu üçünü çık, diğerleri zaten elle tutulur artifactlar bile değil. yani, minor artifactların düşmesi bile birşey ifade etmiyor. çoğu zaman çantanıza düştüğünde küfür edeceğiniz bir artifactı elde etmek için bir de eziyet çekiyorsunuz. ben paragon gördüğümde yolumu değiştiriyorum, yeni spawn çıkması için kesiyorum sadece. dediğim gibi, sadece bandaj ve zaman kaybı. bir süre sonra, sırf para kazanmak zorunda olduğu için sevmediği bir işi yapan işçi oluyorsunuz. oyun can sıkıcı bir hal alıyor sizin için.
spawn sayıları düşürülecek ve denge korunmaya sağlanacaksa şayet; sizin de dediğiniz gibi, mevcut düşme şanslarının arttırılması gerekir. paragon görünce kaçmak yerine, kesmeye sizi teşvik etmesi gerekir. loot kaliteleri ile ilgili birşey diyemiyorum, çok ince bir çizgi. kantarın topuzu kaçtığı zaman serverın sonu geliyor. ama tek başına oynayan oyunculara şans tanınmalı. ancient wyrm, shadow wyrm gibi yaratıklar, bir tamerın tek başına kesebileceği yaratıklar değil. pvm yapmak sizin için eziyet olmamalı, bunu yaparken de, yapmaya çalışırken öldüğünüzde de zevk almalısınız. yoksa, serverın 2 ay sonra item kaynayan bir server olmasını hiçbirimiz istemiyoruz, bu konuda hemfikiriz.
oyun bir süre sonra sizi doom gauntlete girmeye yönlendirmemeli. oraya girince de loota item düşürememe gibi bir riskle karşılaşıyorsunuz. yanınızda tamer-warrior karaktere sahip bir adam topluyor genelde. orası ayrı bir tartışma konusu. ancient lich ve dark father arasına sıkışıp kalmamalı bu oyun. farklı yaratıklar eklenebilir, yeni fikirler sunulabilir. nasıl yapılır bilmiyorum ama pvm yapmak inanın bir süre sonra çok can sıkıcı bir hal alıyor.
saygılar,
Bencede daha az paragon çıksın ama minor ve kutu elde etme şansları yükseltilsin hakikaten içimden kesmek gelmiyor genelde sabahları oynarım o saatlerde de pek kimse olmaz tek başıma ancient lichler komple paragon oldu nerdeyse dokunmadım hiç birine hem zaman hem bandaj kaybı itemde çıkmıyor paragon bile olsa.
1. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 24 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |