Mageler için 105 110 ps görevleri zorlukları.. Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Evet arkadaşlar 105 beginner görevler hard görevlerden daha zor oluyor 20 tane acinet lich gorevını yapıyoruz 115 ps veriyor ve 10 dk sürmezken beginner görev ör:karınca öldürme bitane kesemeden ölüyoruz ve tamamlanmaası imkansız oluyor vortex atarak öldügü zmnda kill sayılmıyor ayrıca diger gorevler ıcın spawn skıntısı büyük ör 100 tane lich lord nerde bulup kesicez :) konu ile ilgili page attım saolsun venüs bir düzenleme gelicegini söyledi forumdada konuyu dile getirmek istedim unutulmaması adına warior ile ilgili yapmadıgım için bi skntı varmı bilmiyorum dile getirmek istedim sadece teşekürler iyi oyunlar.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Danlanc
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Danlanc
100 adet giant spider çıktı bana warriora. Nerden bulcam diyodum, ilshenardaki random spawnda mephitis spawnına denk geldim, zibil gibi giant spider vardı.
Lich lord da birsürü var, marklayıp tek tek gidecek kasacaksınız
Ama şunu da söyleyeyim, bu çoğu yaratığı tamer desteği olmadan öldürmek neredeyse imkansız (balron ancientlich vb)
Lich lord da birsürü var, marklayıp tek tek gidecek kasacaksınız
Ama şunu da söyleyeyim, bu çoğu yaratığı tamer desteği olmadan öldürmek neredeyse imkansız (balron ancientlich vb)
Questlerin dengesiz lduğu bir gerçek amma lakin özellikle 105 görevlerinin kolaylaşmasını veya sayısının alatılmasını kesinlikle doğru bulmuyorum: Hoş henüz yapılan bir değişiklik de yok zaten :)
Şöyle ki bence kesilecek yaratık sayısının fazla olması mantıklı ama tek başına kesilmesi imkansız olacak kadar zor olmamalı ve en önemlisi spawımın dengesiz olması.
Örneğin 105 warrior ps veren iki görev bodu aldım biri ettin kesme 100 tane( gayet kolay) diğeri ise ant lion (kesilmesi zor değil). Burdaki problem despisede bi dungeon da 10 tane spawmnı varken ettin in tüm dünya hariyasından ant lion un 2 tane :D Bu tarz şeylere bir denge getirilirse güzel olur.
Ama kesinlikle sayı azaltılmamalı ve kolaylaştırılmamalı yada bi anda bissürü spawn da deli gibi atılmasının anlamı yok sadece dengeli olsun.
Yakında 105 ps lerin önemi artıcak ve 110 115 den değerli olucaklar. Bu sebeple elde etmesi de zor olsun 1 günde 1 görev bitecek diye bir kaide yok sonucta.
Sadece begginer bir bod geliyorsa hangi yaratık gelirse gelsin görevi tamamalaması homojen zorlukta olmalı.
Şöyle ki bence kesilecek yaratık sayısının fazla olması mantıklı ama tek başına kesilmesi imkansız olacak kadar zor olmamalı ve en önemlisi spawımın dengesiz olması.
Örneğin 105 warrior ps veren iki görev bodu aldım biri ettin kesme 100 tane( gayet kolay) diğeri ise ant lion (kesilmesi zor değil). Burdaki problem despisede bi dungeon da 10 tane spawmnı varken ettin in tüm dünya hariyasından ant lion un 2 tane :D Bu tarz şeylere bir denge getirilirse güzel olur.
Ama kesinlikle sayı azaltılmamalı ve kolaylaştırılmamalı yada bi anda bissürü spawn da deli gibi atılmasının anlamı yok sadece dengeli olsun.
Yakında 105 ps lerin önemi artıcak ve 110 115 den değerli olucaklar. Bu sebeple elde etmesi de zor olsun 1 günde 1 görev bitecek diye bir kaide yok sonucta.
Sadece begginer bir bod geliyorsa hangi yaratık gelirse gelsin görevi tamamalaması homojen zorlukta olmalı.
Party ile kasılabilsin. Party ile öldürülünce görev kağıdı olan kişi ve ya olanlardan bitirmeye en yakınınınki sayılsın. Ancak pet damage olursa sayılmasın. Böylelikle warior mage party teşvik edilip rp bozulmaz ve quest aşırı kolay olmaz.
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 16 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |