İmdat[Bir Crafter Yakınması] V2 |
|
Yazar
Mesaj
http://forum.worldofuo.com/istek-ve-sikayet/imdat-/
Bu başlık altında yazdığımı biraz daha açmak istiyorum:
Elimizde bir craft karakterimiz var, ve 20 tane 100 skill'li bodcusu var.
Craft charımız bu bodcuları öncelikle 105 e kasıyor, ve yapılacak olan algoritmaya göre: Total bodcu sayısı, bodcu skill değerleri ortalaması ile GGS'si 100 den 90 a iniyor.
Başka bir craft charımızın 500 tane 110 skill li bodcusu var.
Aynı algoritmaya göre örneğin bu charımızın da GGS si 100 den 60 a iniyor.
Böyle bir sistem ile hem Crafter'ımız emeğinin karşılığını alabiliyor, hem de skill kasmak belli bir müddet sonra indirime girmiş gibi oluyor. 2k bodcusu olup tailor bs pslerine çöp gözü ile bakan Craft'lara da müjde niteliğinde olur hem. Daha kaliteli bod alabilmek için skill kasarken, kasılan skillin mükafatı olarak daha kolay skill kasma imkanı doğar.
Tabiki bu suistimale açık bir durum olduğu için GGS nin düşeceği sınır belirlenmelidir.
Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Anket 1 hafta süre ile açıktır.
İyi oyunlar...
Bu başlık altında yazdığımı biraz daha açmak istiyorum:
Elimizde bir craft karakterimiz var, ve 20 tane 100 skill'li bodcusu var.
Craft charımız bu bodcuları öncelikle 105 e kasıyor, ve yapılacak olan algoritmaya göre: Total bodcu sayısı, bodcu skill değerleri ortalaması ile GGS'si 100 den 90 a iniyor.
Başka bir craft charımızın 500 tane 110 skill li bodcusu var.
Aynı algoritmaya göre örneğin bu charımızın da GGS si 100 den 60 a iniyor.
Böyle bir sistem ile hem Crafter'ımız emeğinin karşılığını alabiliyor, hem de skill kasmak belli bir müddet sonra indirime girmiş gibi oluyor. 2k bodcusu olup tailor bs pslerine çöp gözü ile bakan Craft'lara da müjde niteliğinde olur hem. Daha kaliteli bod alabilmek için skill kasarken, kasılan skillin mükafatı olarak daha kolay skill kasma imkanı doğar.
Tabiki bu suistimale açık bir durum olduğu için GGS nin düşeceği sınır belirlenmelidir.
Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Anket 1 hafta süre ile açıktır.
İyi oyunlar...
eruseldarine yazmış:
Sistem bunu kendi engelliyor zaten. Bodcu miktarı ile bodcu skillerinin ortalaması ne kadar fazla ise GGS o kadar düşecek. Yani 10 bodcuyu bir karakterde kasarak en fazla 95 e indirebilirsin. Ama tek karakterde 1000 tane ile 60 a kadar inebilirsin mesela.
Algoritma aşağı yukarı şu şekilde olabilir = ((5*TotalBoderCount) + (5* AverageBoderSkill)) / 100
Matematiksel olarak;
1-) ((5*10) + (5*110)) / 100 = 6 -- GGS 100 -> 94
2-) ((5*1000) + (5*110)) / 100 = 55,5 -- GGS 100 -> 44,5
Tabiki düzeltmeler iyileştirmeler söz konusu olabilir algoritma üstünde.
Nemesis yazmış:
50-100 arası zaten direk geliyor. Ondan sonrası için:
((5*100) + (5*100)) / 100 = 20 -- GGS 100 -> 80
100 bodcu kasmak yeri geliyor bir gece bile almıyor. Tabiki bu algoritma değiştirilebilir, geliştirilebilir.
Fikirlerinizi bekliyorum.
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 9 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |