HİT DEF AYARINDAKİ HATA SSLİ %100 HİT Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Resimde görüldüğü gibi karşıdaki playerın combat skilinin 120 olduğunu ve hit şansının max (45) olduğu düşünürsek aradaki 9 hit şansın böyle bir fark oluşturamayacağının herkes farkındadır. boşuna parry vs yorum yapmayın hatta bir adam lmc değerin az gibi saçma laflar söylediydi. Parry oldumu kalkanda parlama efekti oluşur ve silahtan ıskalama sesi çıkmaz. Bu dengesizlik çözülürse daha zevkli bir uo ortamı oluşacaktır. diğer türlü oynamanın bir mantığı yok
Hit Chance% = ( ( [Attacker's Combat Ability + 20] * [100% + Attacker's Hit Chance Increase] ) divided by
( [Defender's Combat Ability + 20] * [100% + Defender's Defense Chance Increase] * 2 ) ) * 100
adamın 120 skilli ve 45 hit chance'ı varken ve sen silahsızken sana 100% ihtimalle vuruyor yani, ancak parrylerek önleyebilirsin.
( [Defender's Combat Ability + 20] * [100% + Defender's Defense Chance Increase] * 2 ) ) * 100
adamın 120 skilli ve 45 hit chance'ı varken ve sen silahsızken sana 100% ihtimalle vuruyor yani, ancak parrylerek önleyebilirsin.
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 17 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |